September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    :):):)

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Yeaah krijg net een mailtje van speelgoedreus!
    Ik kan vrijdag 4 uur mijn Nijntje kubus ophalen bij de primera!

pff dat is wel een eind weg hoor :p

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahaha ja... wel heel funny, dat er 1 winkel in jouw woonplaats is en dat die precies in je voortuin ligt. Dat is nog eens een fijne site om te onthouden ;) Scheelt verzendkosten!

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nou zeg dat wel!!
    Thnx voor de tip dus! (en kaatje)

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Trap is redelijk schoon maar aan de ergste spinnenwebben incl.beestjes ben ik niet begonnen hoor! Kreeg al de kriebels bij de de kleinere webjes :D
    Aimar was net na 40 minuten slapen wakker en nu weer stil......maar of hij ook slaapt???? Oh wacht, ik hoor hem door de babyfoon geluidjes maken.

@ Ingeltje en Freesia: Arme Jill die schrok van Julian's gebrabbel op de achterbank ;) Jill is en blijft trouwens wel een pittige tante hè? Dat wordt nog wat als ik haar schoonmoeder ben straks :D

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje het wordt berekend als je het hebt klaar gemakt dat is wat ze opdrinken.

@lindaa het is tegenwoordig 10 druppeltjes vertelde het cb ons

zo hier al ff een srijk weg gewerkt pfff niet te doen met deze temp. badje gesopt en gevuld.

robin werdt vanmorgen wakker doordat ie helemaal nat was zijn luiertje was over vol. toch maar een maatje groter gaan
    nemen nu voor de nacht. hihi we hebben het idee voor zijn verjaardag weer veranderd ipv een sesamstraat taart krijgt ie een bumba
    hij vind het filmpje helemaal geweldig en gaat gillen als ie het ziet. sesamstraat kijkt ie nog niet op of neer van. jammer voor mama
    haha.

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    #58827 Jannes, 5 aug 2009
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
    Misschien een rare vraag, maar waarom breng je Julian weg voor zo'n korte tijd op zo'n mooie vrije dag??

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo Sara is weer goedgekeurd. 75cm en 8.9kg. Was niet veel aangekomen maar prima bij de groene lijn. Daarna de prikjes. Eerste gaf ze geen kik, maar de tweede was blijkbaar pijnlijker want ze zette het toch op een brullen. Zielig hoor!

Nu ligt ze in bed. Als ze wakker wordt gaan we gezellig naar het buitenzwembad met mijn ouders.

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Goedemorgen allemaal!

Hier een heerlijke nacht gehad, om 7uur hoor ik allemaal lieve geluidjes uit Jenn's kamertje komen, ik heb haar een flesje gegeven en ze viel weer als een blok in slaap tot 8.30uur.

We gaan straks lekker wandelen, wat een heerlijk weer is het zeg. Ik moet nog een paar kadootjes halen voor deze drukke verjaardagsmaand dus sowieso even de BS onveilig maken :)

Freesia> Wow ik wist dat Jill kon gillen maar zo, Jilly is een echt gilly :D
    Linda> hahahahaha wat een grap :)
    Tweety> leuk! Jenna is ook helemaal bumba fan, ik wilde ook een bumba taart voor haar nemen maar ik vind het eigenlijk meer voor een jongetje, ach ik heb nog 1,5 maand om erover na te denken.
    Jannes> yeah Sara is weer goedgekeurd. Ik hoop dat Sara geen last gaat krijgen van haar prikjes. Veel zwemplezier vanmiddag!

Zo en nu eerst een bakkie

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Niet raar hoor!
    Wij hebben Julian standaard ma-di-wo op het kinderdagverblijf. Helaas werk ik onregelmatig en komt het dus wel eens voor dat ik vrij ben op zo'n dag. Ik wil dat Julian wel gewoon zijn ritme houdt, dus breng ik hem op mijn vrije dagen altijd gewoon de ochtend!

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lindaa hi hi en waar was de paling naar toe :D??
    (ik heb trouwens vrijdag vrij, morgen is het wel nog mooi weer. Maar we wachten wel even af :))

Ingeltje oh lekker jij hebt wel vrij vandaag! Lekker genieten!
    Ach arm was Jill niet zo gecharmeerd van Julian ;)?

Tweety welke maat luier gebruik jij dan voor Robin? Maat 4 van de Etos is trouwens iets groter dan de pampers. In Roermond was een aanbieding van de Etos luiers 2 pakken kopen en maar 1 betalen en die heb ik toen gekocht om te proberen. Moet zeggen ze bevallen best goed. Zijn wel iets stugger als de pampers maar zitten ruimer.
    Ik had het laatst met Kyano ook dat hij teveel geplast had en het langs zijn pamper was gelekt :(

Jannes fijn Sara weer goedgekeurd :)!

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haha Wupje, hubbie heeft de paling niet meer gevonden!
    We denken, dat de paling uit de emmer is gevlucht (nee dat is zeker anders zat hij er nog wel in!) en weer terug het water in is gekrioelt!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @wupje robin draagt nummer 4 nog voor de nacht had ik nu 4+ maar dat maakt weinig verschil. heb gewoon pampers

@roshi ik vind bumba niet echt voor jongens heb hele leuke taartjes gezien met bumba voor meiden. leuk roze met bloemetjes enz.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tweety, wil je mij jouw taartensite ook eens doormailen? Dan ga ik even kijken of er iets in de buurt zit of in de buurt van vrienden/kennissen/familie, dan nemen die het mee ;)

Ik ga ukkie halen! xxx

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Ik heb bijgelezen, maar geen zin om te reageren ;)
    Vanavond avonddient, bleh met dit mooie weer.
    Als Femke zo wakker is, ff samen lunchen en dan breng ik haar naar de oppas. Ze is er al even niet geweest, ben benieuwd of ze er iets van merkt.
    ik heb nog wel ff een vraagje aan de meiden waarvan de kids maar een slaapje hebben:
    hoe merkte je dat je kind toe was aan een slaapje? Rek je het dan 's ochtends?

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha ha en groot gelijk heeft ie! :D Alleen zo sneu voor hubbie ;)

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo de ijsjes liggen in de vriezer! Ik heb lekkere chocolade, mokka, caramel, aardbei en perzikhoorntjes en daarbij nog split en waterijs :p Dat wordt smullen!

Steen ik neem aan dat je dit wel duidelijk gaat merken aan de kleintjes dat ze gewoon steeds wat langer wakker blijven in de ochtend. Als ze uiteindelijk pas tegen 11 uur / 11.30 weer gaan slapen denk ik dat je wel op 1 slaapje uit zal komen.
    Werk ze vanavond!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik zag dat Roshi ook al gereageerd had maar ik las in een topic bij baby en dreumes dat Moppiepoppie ook weer zwanger is!
    Leuk hoor :)

Roshi hebben jullie nog veel contact samen? Jullie waren toch goede vriendinnen of niet? Gaat het goed met moppiepoppie en Aimé?

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Wupje: ik had het inderdaad ook gelezen van Moppiepoppie, leuk hè! Ik hoop dat de ijsjes lekker zijn (al vind ik wel dat je in je eentje héél veel ijsjes eet... ;))

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht

Deel Deze Pagina