Pff ik word zo moe van het vergelijken. Neefje (bijna 10 maanden) loopt aan 1 hand mee, loopt heel hard rond de tafel, heeft al 4 tandjes (meiden 2) en nog meer van dat soort dingen. Tja dat doen ze hier nog niet. Ik vind het geen probleem de meiden hebben nog tijd genoeg om groot te worden en dingen te leren. Maar goed vind het wel vervelend dat het altijd gemeld moet worden als ik blij ben dat ze iets nieuws geleerd hebben. Had mn moeder aan de foon, meiden eten al tijdje slecht warm. Dus zei dat ik blij was dat ze gisteren een half kipfiletje en een half pitabroodje ophadden. Zegt ze nou neefje heeft gisteren hier gewoon sla meegegeten. Met ei en ui. Nou en!!! Zo die frustratie is eruit
Ohja echt irritant is dat he! Heb ik ook wel eens, zeg ik tegen iemand: oh vince kan kruipen! Ohja? Dat kan die en die al met 7 maanden!
Na dat ene beetje rozeverlies niets meer gezien. Hoop dat deze twee weken snel voorbij zijn en we de echo hebben.
Dan moet het goed zijn! Ik heb er het volste vertrouwen in! En nu ga ik weer eens een poging doen om iets te eten. Lukt vandaag echt niet
@jannes gelukkig niet door gezet het vloedverlies. hoop dat je over 2 weken een heel mooi hartje ziet.
Gelukkig maar! Bij Vince had ik ook rozeverlies, dus het hoeft niets te betekenen. Maarja, snap was dat je je druk maakt met je voorgeschiedenis.. *knuff*
Meiden hebben geslapen vandaag: 21.00-8.00 (eigenlijk in de auto ook al een uur, dus 19.30-20.30) 11.00-13.15 14.45- en nu slapen ze nog
Dames... ik heb bijgelezen maar reageer maar op een aantal want ik had 28 blz om bij te lezen... echt niet leuk gewoon.. @devilchase super dat het goed gaat! hier ook eentje optrekken en willen losstaan maar lukt niet haha chicco loper is vandaag gekomen. Heel leuk ding! Alleen Kate vond de geluid die de wielen maakten wel beetje eng. Maar goed pas over anderhalf maand mag zij hem echt hebben. Nadeel... eenmaal in elkaar en niet meer uit elkaar.. past dus niet meer terug in de doos :x:x @lindaa haha lopen en nu klimmen hihi @hummelke en?? @freesia haha wat een gillertje @ingeltje zo ongeduldig as always lees ik @jannes ik duim hier ook voor je meid, knuffs
Zo en nu ff ego. Gisteren zijn wij naar Apenheul geweest. Op zich leuk, alleen erg druk. van 11u tot 16u geweest ong. en pas op het eind kreeg ik pijn in mijn schaambot. Zie ik als positief. Alleen in de avond heel erg hoofdpijn, dus drm niet op het forum geweest. Bij avond eten deed Kate iets heel grappig. Zoals altijd deed zij met papa mee handje op hoofdje zetten. Deze keer deed lief hand op voorhoofd/ogen en keek door vingers heen en zei oh my god en Kate ook handje op voorhoofd/ogen en zei oh maaa gaaah Wij keken elkaar aan van deed zij dat net echt haha Vandaag een beetje luie dag. Vanochtend visite gehad van een vriendin. Vanmiddag lunchtijd kwamen souders en zusje terug van vakantie. Zelf ff schappies in het dorp gedaan en toen heb ik koffie gezet en cake die ik vanochtend gebakken had erbij en lekker bijgekletst over van alles en nog wat. Souders vond dat Kate flink in de lengte gegroeid is. En vond het gaaf hoe zij al snel veranderd is. Meer contact en verbaal. Ook met lopen erg leuk. Kate is vandaag bezig met Ik ga op 2 handen en voeten staan. Erg leuk om te zien! Zal ff foto's spammen van eerst dierentuin uitje. Zij keek echt haar ogen uit en weigerde in slaap te vallen. Zij werd alleen frustie als zi jwel uit de buggy mocht maar niet zelf mocht rond toeren . Volgende week of zo willen wij naar Burger's Zoo.. maar wat zijn de weersverwachtingen? Lees dat het eind van de week weer slecht wordt?? Vooraf lekker insmeren
Wupje> met MP en Amé gaat alles goed. Amé kan al goed kruipen en opstaan en is een lief meisje met schattige krulletjes. Ik heb haar toevallig vandaag weer gezien na een tijdje. Yule> yeah Raven weer goedgekeurd alleen die vervelende prikjes geef haar maar een dikke knuffel van "tante Roshi" en Jenna Steen> Jenna slaapt hier van 19.30 tot 7.30 (en als ik niet hoef te werken slaapt ze daarna weer door tot 8.30) en daarna van 10 tot 11.30 en dan meestal tussen 16 en 17 nog 3kwartier. Hummelke> hihi heel goed excuus jammer dat hij nega was Jannes> Blijkbaar heeft Sara geen last van de prikjes, wat fijn! Funny> ppfff irritant he, ik heb dat ook weleens hoor als iemand bijv weer eens zegt "kruipt ze nog niet? ... kroop met 7maanden al" Lekker belangrijk Jenna niet en het boeit me niets! komt vanzelf op haar eigen tempo. Dus meis.... lekker laten lullen! Parr> hoe is het met je meis?