Nou dat is dan wel heel ongeveer, want Ame is pas volgend jaar mei 1 jaar en 8 maanden. Wil je volgend jaar mei uitgerekend zijn, ben je nu net 1 week zwanger...
pff ik weet niet wat ik heb maar voel me opeens heeeeel erg klote hoofdpijn, misselijk eigenlijk gewoon heel naar. Moet morgen ongi worden dat zal het waarschijnlijk zijn maar heb daar eigenlijk nog nooit last van gehad. Mannetje heeft net Jenna op bed gelegd, denk dat ik er ook maar zo induik. Freesia> niet leuk inderdaad Mannetje en ik zijn morgen 10 jaar samen.... gaan niets doen, hebben niets gekocht ofzo. Gaan wel een keer uit eten ofzo
jeetje hebben jullie weleens een boek met 125 blz aan scholen gezien :S daar wordt je niet blij van hahaha. Ik vind het ook heel moeilijk om er nu naar te kijken want misschien wonen we hier over 3 jaar wel niet meer (dat hoop ik tenminste )
Begrijp niet op welke opmerking je doelt. Die over Moppie? Ik moet er gewoon om lachen dat iedereen meteen "o ze is zwanger", terwijl je tussen die regels door gewoon leest dat het hoogstwaarschijnlijk niet zo is. Dus niet lullig bedoelt, maar meer van "even rustig aan dames" En veel van mijn uitspraken komen lullig over? Ik zeg gewoon wat ik denk.
O wat zielig voor hem! Hoop dat het een fase is en hij zich snel weer lekker in zijn vel voelt op het KDV @Parr: wat een leuke foto's. Fijn dat het zo'n geslaagde dag was. @Pisum: jij ook leuke foto's! Mooie huidskleur heeft Rayyan!
Nou meiden genoeg over Moppiepoppie en haar misschien wel misschien niet zwangerschap Niemand weet zeker of het wel of niet zo is, mocht ze nét zwanger zijn dan gaat ze het waarschijnlijk over een week of 8 wel vertellen en mocht ze niet zwanger zijn dan is het te hopen dat ze dat wel snel wordt en haar "schatting" klopt.
@roshi zo dat is super fijn van de gemeente zeg!! @yule Bloost heel hard en duikt weg @pupke zo ik hoop ook dat Q snel steviger voelt! @krisstel ja zij keek ze echt aan met open ogen van wat zin dat en wat doen ze haha, echt gefasicineerd en geconcentreerd 8) @roshi 10 jaar en niet vieren :O dat kan écht niet hoor! Gewoon spontaan vieren! Dan wel als jij je beter voelt iig. Denk mssn combi warme weer en ongi? @miranda regen? hier niks van gehad, had je gerust een beetje hier naar toe kunnen sturen fijn dat het erg gezellie was
Pff, dat is idd wel veel zeg! En ze zijn er op tijd bij... Duik maar lekker op tijd het bed in, voel je je morgen weer beter.
Ja ik heb buiten het rozeverlies van gisteren niets meer gezien. Hopen dat het zo blijft. Merk gewoon dat ik heel onzeker ben gezien mijn vorige 2MK. Ik ben een heel positief mens, maar merk dat ik hierin toch wel pessimitisch ben. Ga er eigenlijk gewoon al vanuit dat het niet goed gaat... puur uit zelfbescherming.
Parr> Op donderdag iets vieren? sja geen idee hoe eigenlijk hahahaha misschien ga ik morgen na werk wel even langs de winkel om iets liefs te kopen (koopavond). ja denk het ben ook erg licht in mijn hoofd, heb ook eigenlijk geen zin om helemaal naar de slaapkamer te lopen hahahaha Jannes> het valt wel weer mee dat ik sommige wijken weg kan strepen en de openbare basisscholen maar dan nog blijven er véél over en dat in combi met "ik weet niet waar we over 3 jaar wonen" = boek in de kast meiden ik ga naar bed, kreeg van mannetje al een paramolletje truste voor straks!
ja maar meid dat is ook erg logisch! En nu gaan jullie ervoor dus ook met alle gevoelens erbij! Wij denken ook gewoon positief mee dat ukje vast blijft houden! Hugs xxx
@roshi dat kan ook zo! dan kook je wat lekkers? of haal een lekker fles wijn of wat jullie het liefst samen drinken? filmpje erbij? Kan ook lekker knus! Als het maar samen is
heey meiden! Hier een die erg moe is! We zijn een dagje bij mijn opa geweest en Chell heeft welgeteld een half uur over de hele dag geslapen verder alleen maar de boef uitgehangen.. wel erg jengelig en huilerig ook omdat het warm was en zij niet haar plek konden vinden ! Samen gezellig gegeten en nu eindelijk thuis! Zat Chell voordat we weggingen net zo lekker in haar hummie, was er een een of andere !@$%^&* die het nodig vond om vuurwerk af te steken!! wij schrokken ons rot, maar mijn arme meisje was compleet overstuur.. ze praate en jankte tegelijk! tranen met tuiten! Oh man, ik kon die person zijn nek wel omdraaien! Je had me moeten horen vloeken Verder heb ik hier super leuke fotos gezien van Parr en Pisum! en dat verhaal van MP, erg verwarrend snap er geen hol van whaha! En kaatje, nee dat weet ik dat je niet op paling mag vissen, maar hubje wou zijn vangst even laten zien voordat hij hem terug zou gooien! (al was dat dus niet echt meer nodig!)
@Yule, sorry was ik alweer helemaal vergeten om hierte updaten! Het gaat erg goed met hem! Morgen wordt het stuk talot teruggeplaatst en het praten begint ook weer.. alleen nou niet bepaald in het nederlands! :/ hij bept in het Engels! Maar hoorde van Parr al dat dit wel voorkomt! Hij is gisteren zelfs al even een half uur uit bed geweest en even in de rolstoel gezeten! Het gaat al met al, heel goed qua herstel etc! ben super trots op hem!
dat kan je wel zeggen ja! Gelukkig was zij op den duur goed te troosten, en ze knuffelde mij heel hard! thuis aangekomen haar een fles gegeven en zij ligt nu KO in bed!
@Krisstel: thuis heeft hij daar niet veel last van. Toevallig twee dagen geleden wel toen we hem naar bed brachten, maar verder niet. @Kaatje: dank je, ik hoop het ook @MirandaT: hij heeft 1 keer gehuild toen ik wegging, maar toen stonden we ook lang te zwaaien. Dat doe ik nu sowieso niet meer: kus geven, aai over de bol, 1 keer zwaaien en dan meteen weg. @Roshi: och meid, wat vervelend! Ik hoop dat je je snel beter voelt! En sorry dat ik zo snel conclusies trok over MP, te enthousiast gereageerd...
Ja ik vind hem wel heel leuk! Denk dat het Rayyan meer aanspreekt, voor zover hij het begrijpt dan Die koe gaat volgens mij net zoiets worden als het Hema kleed en de Dasty (en is er nog meer?)