Hoi meiden @ Roshi: wow 125 bladzijden? Ik heb Aimar trouwens wel al ingeschreven op de school van onze keuze zodat ik verzekerd ben van een plekje. Misschien wel handig om Jenna wel binnenkort in te schrijven op de school van jullie keuze in deze buurt, voor het geval je toch nog niet verhuisd bent. En misschien ook inschrijven op school in de buurt waar je zou willen wonen. Het zou zonde zijn als je straks geen plekje hebt.... @ Jannes: ik had die berekening ook al gemaakt Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! @ Pisum: leuke foto's! En wel 'apart' (niet negatief bedoelt hoor...) om jou in kleding in dat zwembad te zien! Rayyan is trouwens echt een lekker moppie! Krijg altijd een glimlach op mijn gezicht wanneer ik een foto van hem zie. @ Parr: oh wat een mooie foto van jou en Kate! Echt heel mooi! Enne die zonnebril, laat Katen die zitten? Aimar heeft er ook 1 maar trekt hem al heel snel weer af telkens Vandaag even met mijn smoeder de natuurwinkel in geweest. Aankopen: oranje pompoen, pompoen butternut en bataat. Smoeder weet hoe dit te bereiden (wordt in Dom. Republiek vaak gegeten) en dus komt ze zondag langs om te kokkerellen en kan Aimar mee eten.. Leuk om te zien dat ze steeds meer geniet van haar kleinzoon. In het begin hield ze nogal afstand maar nu gaat het steeds beter, maar kusjes op de mond geven doet ze nog steeds niet oja ik moest nog wat op het andere froum schrijven maar daar kwam ik vorige keer niet op omdat ik het www.adres niet heb. WIE O WIE wil 'm ff PB-en?
@ yule: thanx voor de tips.....wij blijven waarschijnlijk ook met een restschuld zitten binnenkort even afspraak maken met financieel adviseur...... blègh helemaal niet mijn ding, maarja zal wel moeten...
Dames, ik ben een pendelwonder Ik had voor de grap een vriendin gependeld, waarvan ik dacht dat ze stiekem al een tijdje bezig waren. Dat bleek niet zo te zijn, maar dat terzijde. Ik had gependeld dat ze in juni zwanger zou zijn, dus ik had dat voor de grap gemaild, zij mailde terug dat het niet zo was. Maar 3 dagen later deed ze een test en bleek zwanger, dus vanvond zijn ze op visite en vertellen trots dat ze zwanger is! Dus in juni! Eerste ronde... Dus... ik moet er maar eens geld voor gaan vragen haha.
@Funnyme, irritant he. Ilse heeft ook een nichtje waarmee ze niet veel scheelt, maar die wel veel groter is. iedere keer hoor ik weer, goh wat is ilse toch klein... @Jannes, gelukkig nergens meer last van gehad, ik duim met je mee! Hier nog steeds niet ongi, morgen weer een nieuwe dag, aangezien ik vandaag een negatieve test had wacht ik nu maar eens af. heb nu ook geen testen meer in huis, dat maakt het iets makkelijker @parr leuke dag in de apenheul gehad dus, fijn dat kate het ook zo goed volhield! @pisum leuke foto's wat is het toch een lekker mannetje! @pupke, niet leuk die verlatingsangst, hoop dat het snel minder wordt. @roshi, ik weet niet waar je woont, maar ik heb gehoord dat je in sommige regio's je kind nu al moet inschrijven voor een basisschool!
Meiden...ik heb een luek filmpje en foto op mijn hyves gezet van Aimar. Zet bij het filmpje het geluid maar wat zahter aangezien mijn moeder er nogal hard door heen kletst Muziek van het filmpje is typisch dominicaans
@ Eva: klopt het dat er een foto van Aimar staat in de Wij (jonge ouders? Of hij lijkt wel heel veel op Aimar (pag. 45). Leuke foto hoor!
Hoi hoi.. dacht even bijlezen sinds vanmorgen maar iets teveel pagina's Even geen zin in dus kom morgen weer meekletsen Fijne avond nog..
Oh ja meiden, ik was vanmddag bij de Xenos, en ze hebben daar enorme leukehoge hoedjes met de tekst : 1st Birthday! in blauw en roze, en dan boven op 1 kaarsje (stof hoor!) zo leuk!! Die heb ik meegenomen en mag chell over 24 dagen opdoen
@ Lindaa: ik ken ze idd! Issie niet veel te groot? Meiden ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen weer werken, lange dag, maar ben vast 's avonds wel even online. En vrijdag naar Kaatje en Pisum 8) Trusten!
Hoi meiden! Ik wil even mijn nieuwe zelfgemaakte Mei Tai laten zien. Ben er zo trots op! (niet op mijn dikke kont letten hoor) Groetjes Azeb
Vanavond Levi in bad gedaan, meneer gleed uit, achterstevoren onder water en moest eerst van mijn gat af komen voor ik hem er uit kon trekken. helemaal over stuur. arm mannetje Roshi, knuff hoop dat je je morgenochtend weer wat beter voelt. jeee 10 jaar samen ! Jannes, vind het ook niet erg als je zegt wat je denkt/vind. Ieder heeft recht op zijn mening, maar vind dat je dingen vaak erg kort door de bocht neer kan zetten Lindaa, fijn dat het steeds beter met je neef gaat Inge, gefeliciteerd met je vriendin ! Hey dan mag je voor mij ook nog een keer pendelen Wij jonge ouders en Aimar haha toen ik hem in de bus kreeg dacht ik ook dat het aimar was,maar als je beter kijkt zie je wel verschillen,en anders had Eva er hier vast wel iets over gezegt Azeb,leuk ! Lekker vlot kapsel heb je trouwens Ik duik mijn bedje in. truste
Dag dames, heb jullie even meegenomen naar buiten op hubbies werklaptop! Hahaha die discussie over MP, ik zeg: we zien het wel Jannes: denk dat Kaatje bedoelt dat je soms vrij hard kan zijn in je reacties. Ik denk dat jij in je denken vrij mannelijk bent, je bent nuchter, realistisch en reageert dan ook vanuit je logica. Soms hebben mensen er meer aan dat je alleen maar een dikke knuffel geeft, je dus verplaatsen in hoe die ander zich zal voelen en daar bij aansluiten. Je hebt in veel situaties wel gelijk hoor! Ik denk zelfs dat je veel dingen heel lief bedoelt, je wil soms iemand een beetje tegen zichzelf beschermen. Maar het is soms ook dat ik denk: Jannes!! Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel? Of bemoei ik me nou weer ergens mee...