September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Jannes: hij vindt meestal iig niet dat het lijkt alsof ze honger heeft. Hij denkt soms dat ze zich verveelt en gewoon lekker wil spelen. Maar ik betwijfel dat, want ze huilt vooral erg na 18.00 uur 's avonds. Ik heb haar nu overdag 1 uur per keer wakker totdat ze een beetje gaat huilen (gapen e.d. doet ze niet), maar weet idd niet of dat betekent of ze moe is... Ik doe maar wat... Wanneer weet jij dat Sarah moe is van het spelen?

@allen: dank voor alle liefs en knuffels enzo... Misschien is mama het probleem. Améetje is namelijk de liefste van de heeeele wereld, dus aan haar ligt het niet...

2. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @First time (geloof ik): sprongetje heeft ze al gehad, want ze kan al lachen. Toen was het inderdaad 3 dagen heel vaak huilen. Ook al zo'n drama...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk ligt het niet aan jou ! Beetje vertrouwen in je zelf he :) Komt echt helemaal goed !

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Pfff Kate wilt echt niet slapen en wilt alleen aan mijn borst hangen :( :( Paul doet poging om haar in bed te legge. Gaat zij huilen dan maar huilen want als zij niet aan mijnborst hangt of met pink in de mond is dan huilt zij ook toch en als zij stil is dan ijkt zij vrolijk en moe :( pff dit is iets nieuws van haar want ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.... wel deed zij vanochtend en vroeg vanmiddag voorbeeldig :( Hier paul weer terug, zij glimlachte toen hij haar in bed legde maar de lampjes branden hardop op de foon... :rolleyes:

@moppiepoppie ken dat gevoel ook hoor, ik kan het ook niet aanhoren als zij huilt, vooral als ik haar in bed legt.. Paul moet de babyfoon bij zich houden omdat hij er beter tegen kan dan ik.. Hoe gaat jou man hiermee om zoals Amé nu doet? And don't be so hard on urself lady ;) being a mum isn't the easiest thing in the world! *hugs

@Kaatje wij deden het de hele kraamweek en Kate vind het wel lekker liggen. Overdag leg ik haar soms op haar zij en als zij op haar zij ligt rolt zij altijd later op haar rug, nooit andersom :( Normaal deed ik dit niet meer 's avonds sinds zij op eigen kamer ligt, gisterenavond toevallig weer eens.. hoorde net ook van Inge dat ze dit eigenlijk om die reden niet op de zij mogen... is mij nooit verteld, alleen de wvk had het liever niet. Maar goed Kate vond het lekker liggen en zij rolde altijd op haar rug weer...

@firsttime zo eindelijk een gezicht bij zijn naam! wat een snoepie!

@anno oef :( zou denken dat het helpt he.. het is eigenlijk badavond voor Kate maar ik wacht tot later want denk niet zij ook wilt slapen zoals het nu eruit ziet :( succes *knuffs

@funnyme vanaf de 4 maanden

5. mamameike

mamameike Bekend lid

hee meiden ben benieuwd hoe de meet was! heb vandaag en gisteren niet veel tijd gehad om bezig te zijn met internet. Zowel Noah als Levi heeft behoorlijk last van de prikken dit keer, beide behoorlijke koorts en echt kreunen en brullen....heb ik met Emma nooit gehad. Dan merk je wel ineens dat je er twee hebt en dat je dus echt twee keer zo druk bent!

van de week op het cb zijn beide goed gekeurd en ze vonden dat ik het erg goed deed Levi was 5100 gram en Noah 4880 en beide zijn 58 cm
    de prikken waren weer helemaal niet leuk maar wel nodig dus!

bijlezen word even niks....veel te veel blaadjes

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    internet doet raar en slom, bij jullie ook?

7. mamameike

mamameike Bekend lid

@anno, dr komt een banner aan hoor meis hoop em morgen klaar te hebben

8. mamameike

mamameike Bekend lid

nee geen last!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Mamameike, jeetje ik kan me dus op t ergste voorbereiden wat betreft 2e prikjes?

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    zo het is even papa tijd :D mannetje en Jenna liggen saampies op de bank inclusief de kat ;)

dat ziet er dan zo uit:

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    @babystyle: Demi drukt zich in die houding ook op. Doet ze ook als ik haar op haar buik leg, dan drukt ze zich ook op.

Sint-Maarten: hier ook niemand geweest! Nou moet ik alle snoepjes zelf op eten :( ;)

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    VRESELIJK! ;) :)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, waar moet jij nu zitten? :)

Zitten hier ook lekker aan het sintmaarten snoep en Levi ligt te slapen. Hoop dat hij vanacht doorslaapt. Sliep gister 9 uur achter elkaar,maar ja net op een verkeerde tijd waardoor hij dus om 03.30 kwam.

14. mamameike

mamameike Bekend lid

funny, ik weet het niet maar ik snap ook niet wat ze hebben, maar ik zou me voorbereiden idd,
    ga jij trouwens alleen naar het cb of neem je altijd iemand mee?

en eh, ziet er gezellig uiot roshi!

hier ook niemand geweest met Sint maarten, jammerrrrr heeft emma weer geluk, die heeft in een uurtje tijd even voor een jaar snoep verzameld

15. mamameike

mamameike Bekend lid

balen! had dat met Levi en Noah ook, weet eigelijk niet hoe ik dat veranderd heb

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Gisteren hebben we de meiden kant en klare nutrilon gegeven met nutriton vanille (ipv een fles omneo) de meiden hebben ervan gesmuld! Ze sliepen van 20.30 tot 5.30 Ik heb ze net om 20 uur maar 60cc gegeven zodat ze om 23 uur veel honger hebben. Dan krijgen ze weer nutrilon met rijstebloem. Gelukkig hebben ze er geen kramp van gekregen. We willen van de omneo af en terug naar de gewone nutrilon namelijk. Hoop dat ze dan ook zo lekker lang slapen vannacht!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij gaan hem vanavond rond 23.00 wakker maken als hij zelf niet komt. in de hoop dat hij dan dus weer doorslaapt tot de ochtend.

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Moppiepoppie: het is wel normaal dat een baby 's avonds onrustiger is dan overdag. Meestal tot een uur of elf. Ik hoop voor je dat het gewoon een overprikkeling van Amétje was. Komt vast goed hoor! Niet aan jezelf twijfelen, want als moeder weet je altijd wat het beste is voor je kleintje.

@Parr: dankjewel! Ik vind ons mannetje ook wel 'goed gelukt'! :)

Ik ga stoppen voor vandaag! Truste alvast!

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje wij ook!

Mamameike, ja ik ga met mn moeder of met gw. Alleen is niet te doen met wegen en meten. En dan moet je weer naar een ander kamertje voor de prikjes... en jij?

20. mamameike

mamameike Bekend lid

ik was gisteren alleen, mijn schoonmoeder was het vergeten dus dat was niet handig ze hebben me even geholpen met aan en uit kleden dat scheelde al wel weer maar t is echt niet leuk als je ene kindje geprikt word terwijl de andere net geprikt is en op je arm zit te brullen en je kan de ander dan niet oppakken....
    dus de volgende keer heb ik op een andere dag afgesproken zodat mijn moeder mee kan!

Deel Deze Pagina