Goeiemorgen!! Hier naar CB geweest en de prikjes weer achter de rug. Het was even kort huilen, maar al gauw weer goed, mijn lieve bikkeltje!Qua gewicht en hoofdomtrk duikt hij nu opeens onder de lijn, maar was niet erg. Lengte weer ietsje boven de lijn. Pisum: dat badpak van Jannes'foto is mooi!! Gauw kopen en zhowen Jannes: ik zou wat dat betreft graag van je willen leren, in eerlijk en oprecht dingen zeggen tegen vrienden. Ik vind dat heel moeilijk, bang om iemand te kwetsen, terwijl ik vind dat je voor een groot deel gelijk hebt, maaarrrr... ik vind niet dat je altijd maar iets moet zeggen. Er zijn echt momenten dat ik liever een knuffel krijg en dat iemand gewoon even met me meedenkt en het naar voor me vindt. Ik heb dan niets aan 'Ja, maar die collega heeft wél gelijk' of 'nounou, zo erg is het nou ook weer niet' ....zo'n soort opmerking. Eerst gewoon even merken dat iemand met me meeleeft, daar heb ik dan meer aan. Wanneer ik er aan toe ben, komt de discussie wel. Dus in die zin denk ik dat het ook goed is om die kant te hebben, al heb ik die soms een beetje te veel.
Vind het ook best mooi ! Zou er zelf niet aan moeten denken dat ik nooit met Levi zou kunnen gaan zwemmen, kan daar echt van genieten
ff een ego berichtje. Houd sinds gisterochtend niets meer binnen. Vannacht hele nacht met de wcpot geknuffeld tot hubbie me kwam halen en me onder de douche heeft gezet. Daarna terug in bed. Maar goed ha gebeld, moest de gyn bellen dus gedaan en numoet ik om 13.45 in het ziekenhuis zijn.
Kaatje, hee die deur hebben wij ook! Duur zijn die krengen he? Welk glas doen jullie erin? En arme Levi, zomaar kopje onder Pisum, ik moet soms zo lachen om je opmerkingen! I like your humor School: hier in het dorp zit een katholieke en een openbare basisschool. De openbare zit bij ons in de straat zelfs. Wij zijn beiden niet gelovig, maar ik wil goed kijken naar de kwaliteit van het onderwijs. Heb zelf in R'dam op een christelijke school en later in Zeeland op een katholieke school gezeten. Lief op een openbare. Ik neig natuurlijk naar de school hier in de straat, dan kan Jill later lekker zelf van en naar school lopen. Plus het feit dat je als niet gelovig kindje toch vaak buiten de boot valt op een katholieke school (is mijn eigen ervaring, mocht niet meedoen met allerlei gelovige activiteiten). Lindaa en Parr, geweldig ontwerp voor op de taart! Super!
Pfff dat is niet fijn FunnyMe... ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat... lijkt het buikgriep of echt zwangerschapsgerelateerd?
@Eva: lekker joh, pompoenen en bataat (zoete aardappel, toch?). Over het bijten: ik weet niet precies hoe oud het kindje is, maar vast te jong om na een goed gesprek met de ouders niet meer te bijten. Dus ik vind het de taak van de begeleider/ouder die er op dat moment bij is om in te grijpen. @Ingeltje: pendelwonder? Ik hoop het eerlijk gezegd niet, want dan moet ik nog héél lang wachten op een 2de wondertje. Je had gependeld voor november 2010 namelijk… @Azeb: de Mei Tai ziet er goed uit! @Kaatje: oef, dat was schrikken in bad hè! @Lindaa (en Parr): supermooie creatie! Wordt vast een lekkere taart, hihi. @MamSonje: Quinten knarsetand niet, maar dat is ook best moeilijk met maar 2 ondertandjes, haha. @Foover: wauw, Lotte heeft los gestaan! Kanp hoor. @Wupje: werkse! @Jannes: ja, ik las het vanochtend. Vreselijk hè! @Pisum: whahahaha! En, heb je de plaatjes gevonden? @FunnyMe: oh wat rot voor je! Succes straks in het ziekenhuis, ik hoop dat ze je kunnen helpen.
@jannes ja idd zoiets was het. @funny sterkte meid. ik hoop dat je je snel weer beter voelt. hier is ie dan
Nou dan verschillen wij daarin wel. Want ik zal echt wel laten merken dat ik me je meeleef en dat ik het vervelend vind dat je je verdrietig voelt, maar zal dan wel op een of andere manier zeggen "maar vind je stiekem ook niet dat die collega eigenlijk wel een punt heeft..." of "goh kop op, als dit het ergste is dat je kan overkomen, dan valt het nog wel mee..." Vriendin van mij maakte bijvoorbeeld best veel ruzie met haar ex-vriend en belde mij dan huilend op. Ik luisterde altijd, trooste haar en sprak haar lief toe, maar moest (hoe lullig het ook is) wel vaak zeggen "maar je bent ook wel een beetje onredelijk, vind je niet...". Ik weet van haar dat ze dat heel erg kan waarderen en daarom ook mij belt en niet de vriendin die zegt "je hebt helemaal gelijk". Wat heb je daar nou aan? Daarmee hou je jezelf toch geen spiegel voor...
Ow spuit 11 was weer lekker op tijd, dat glas hebben wij ook! Hmm, die burkini heeft wel wat idd Funny, sterkte meis. Hoop dat je je snel weer gewoon lekker voelt. Ik ga effe stofzuigen voor het te warm is. Nu Jill kruipt, en elk kruimeltje in haar mond steekt, moet dat dus echt veel vaker gebeuren
Jullie vragen je vast af wat ik op deze mooie zomerochtend al allemaal gedaan heb, of niet? Voor de geïnteresseerden: ik heb poep geruimd... Quinten heeft al 2 keer alles helemaal ondergepoept. Aangezien hij helemaal geen zieke indruk maakt en heel goed eet, denken we dat we nu eindelijk kennis hebben mogen maken met tandjes-poep. Nou, ik kan jullie vertellen dat met dat géén waar genoegen was. Maar goed, sh*t happens zeg ik altijd maar. Nu duik ik even de tuin in, vanmiddag heb ik weer een marathonzitting bij de kapper (en dan kom ik wel even op het forum spieken op mijn IPhone) en vanavond ga ik met mijn vriendinnetje op stap. Tot later!
Ik heb op een christelijke school gezeten, maar ik geloof nu niet meer echt in het christendom. Ik heb een eigen invulling aan het geloof. Ik vind het dus zelf ook echt belachelijk dat je bijvoorbeeld, wat Freesia net zegt, niet mee mag doen met de rest van de klas omdat je niet gelooft. Ik zie een 'God' als een liefdevol ding, die iedereen accepteert. Ik vond het ook stom toen ik laatst naar een trouwdag ging en iedereen zo'n hostie mocht halen en ik als enige in de hele kerk niet mocht. Ik snap dat écht niet. We zijn toch allemaal daar om een leuke dag te hebben en het bruidspaar alle goeds toe te wensen? Ik wil graag aan zo'n mooi gebruik mee doen, maar dan mag het niet.. Ik zal dus sneller kiezen voor openbaar en kijk dan ook naar de normen en waarden en het gevoel wat zo'n school me geeft. De vrije school vind ik ook mooi. Het is niet zo dat kinderen daar zelf hun dagritme mogen bepalen (die scholen heb je wel, maar naar mijn mening kunnen alleen sommige kinderen daar mee omgaan, hangt van je kind af) maar op zo'n school wordt heel erg gekeken naar het kind en gewerkt vanuit zo'n kind. Niet iedereen is hetzelfde en ieder kind dient anders behandeld te worden. Het is soms beetje zweverig, maar het trekt me wel. Ik wil wel een keer kijken, als het dan toch niks is, gaan we weer gewoon naar de openbare school Pisum wij hebben hier wel een islamitische basisschool!
@Tweety: supermooie taart! En ook zo vrolijk. Ik weet alleen niet of 'ie lekker is dus ik stel voor dat je een stukje naar me opstuurt
Nee, ikhad vorige keer bij FunnyMe ook het jaar verkeerd. Dus de jaartallen,dat is niet zo mijn ding, de maanden gaan prima! DUs dan wordt het november 2009 voor jou