Ik heb een onderwerp geopend op de september hyves voor emailadressen.Is misschien wel handig voor als je eens iemand wilt mailen
Ziet er gezellig uit met die 3 ventjes! @pupke: nou ehm, speeltjes, schone sokken, brief van de makelaar, het past allemaal in een waterbakje... @parr: niet sip worden meis! Er komt vast wel een goeie plek/locatie.
Zo daar zijn we weer. Gezellie bij vriendinnetje geweest, ze heeft vannacht voor het eerst oefenweeën gehad, ik hoop echt dat het nu op gaat schieten ik (en voorals zij natuurlijk) ben zooooo nieuwsgierig hahaha. Ze denkt zelf 14-8, ik hoop het want een weekje geduld heb ik nog wel hahahaha Daarna even naar s-ouders geweest, Jenna was doodmoe maar vertikte het om te gaan slapen ze heeft bij de buren van s-ouders in de tuin naar de kippen en duiven zitten kijken (zie foto) 1 heeft haar "gepikt" maar dat vond ze toch wel erggggg leuk Irisb> Bij mannetje in de familie is het zo dat IEDEREEN op een 1e verjaardag komt, omdat ik het zelf leuk vind wil ik graag uitnodigingen versturen en ook zodat ik ze niet allemaal hoeft te bellen. Of we een thema gaan doen daar ben ik nog niet echt uit, Jenna vindt Dora/Bumba/sesamstraat/teletubbies érg leuk dus moeilijk kiezen hahaha Jannes> fijn dat je geen bloedverlies meer hebt, ik blijf voor je duimen dat het goed zit!!! Erika> YEAH Ferry is geslaagd! gefelicitaart!! Queen> yoehoe Kyani is weer goedgekeurd Hummelke> hey spannend zeg, wanneer wil je gaan testen? Ingeltje> logisch dat je het iets langer doet als "normaal" als mensen van zover moeten komen. MamaSonja> wat een onzin, je bent net als iedereen welkom op de meeting, ennuh in oktober schrijf je al ruim 3 maanden mee, gewoon doen! Yule> jaaaaaa Jenna wilt ook alles delen, vooral haar tandenborstel Parr> yeah Kate kruipt!!! Eva/Pisum/Erika> superlieve/leuke foto's!
@ Kaatje: Ja ik was al een tijdje in de house maar net toen ik me had aangemeld was het spitsuur hier dus snel weer verder gegaan met koken enzo. Ik kom snel even een foto (of 2) van vanmiddag spammen en dan ben ik er vandoor. Aimar een fles geven en even bij mijn zus langs... @ Parr: niet sipjes worden! De meeting kan gewoon doorgaan in de omgeving van Apeldoorn. Ik vind het idee van een zaaltje huren al een stuk leuker klinken voor de kindjes! Hé wat gebeurt daar buiten???
Ik zet er ook nog wat op mijn hyves, dus voor de geïnteresseerden...check it out! Aimar is trouwens enorm aan het kwijlen en zit telkens met zijn vingers in zijn mond....tandjes???? Hij zit nu trouwens in de kinderstoel naast me enorm te dansen en zingen, steeds harder! Vrolijkerd! Oh hij heeft net een paar happen van een soja toetje gehad....hij nam het wel maar trok echt vieze (lees: zeer lollige ) gezichten!
@eva: waarom blijf je niet zowiezo soja producten geven? Is gezonder en koemelk wordt echt zwaar overgewaardeerd. Ik geef het Raven ook maar af en toe, meer dat ze het leert drinken, want het is wel makkelijk, maar niet echt nodig. Soja spul is wel duurder natuurlijk...
Jahooeeee ik mag het lepeltje houden Hoeft Levi niet meer met zijn handen te eten haha Leuke foto's Eva ! Roshi, lieve foto van Jenna en kippen. Levi at net met de pot mee ( macaroni ) heb 2x opgeschept voor hem. Klein vreetzakkie