haha erg schattig. Melk. Ik was in mijn zwangerschap ook echt verslaafd aan melk. Levi krijgt nu af en toe (2x in de week ofzo ) gewone melk bij zijn lunch of avond eten. Verder had ik vorige week een keer een fles soya melk gekocht. Vond hij ook erg lekker. Hij krijgt iedere dag boter op brood en meestal nog yoghurt of vla als toe dus ben niet bang dat hij te weinig zuivel binnen krijgt.
Nee ik ook niet. Melk 2-3 x per week tussen de middag, altijd volle bak yoghurt of kwark, smeerkaas op brood en margarine. Dus prima zo (alhoewel margarine strikt genomen geen zuivel is). @jannes: hahaha, geweldige foto.
@jannes haha wat leuk!! @queen feli! melk Kate krijgt elke dag bij haar lunch 160cc volle melk en na het avond eten toetje (vaak Vanille yoghurt). En soms ipv die fles melk een bakje (soya)yoghurt @hummelke denk mssn de warme weer? Kate wou ook niet alles opeten vanavond -.-
@yule uit de fles nog. Eerst moest het opgewarmd worden en nu drinkt zij het koud. Heb gisteren en eergisteren met de tuit geprobeerd maar na één slok duwde zij hem weer weg... vandaag gewoon weer met de fles en morgen warm ik het op in de tuit.
Hoiii.. Wat een leuke lieve foto's van de stoere mannen Aimar, Rayyan en Levi Zo te zien hebben ze zich wel goed vermaakt! @Roshi spannend van je vriendin. Hopelijk duurt het niet te lang meer voor haar Wat een lieve foto van Jenna! Lief van je dat ik welkom ben op de meeting..ik laat het nog wel even weten.. @Kaatje wij aten toevallig ook macaronie vanaaf en dat viel ook nogal in de smaak bij jenna haha..nadat haar bordje leeg was zat ze bij d'r vader nog ff verder te eten van zijn bord @Jannes Leuke foto van Sara met haar bezem haha Melk:'s avonds voor het slapen gaan krijgt ze een flesje bambixpap, die geef ik dan nog lekker in de schommelstoe hihi, hopelijk wil ze die laatste fles ook nog een tijdje. Verder krijgt ze smorgens en tussen de middag melk uit d'r rietjesbeker, ze drinkt het zowel warm als koud..
jup nog 1 maandje gaat zo snel he! melk, hier af en toe een slokje van ons glas melk geef haar nog geen beker vol.
Nee hier is het nog droog. Sonja, merk sowieso dat Levi meer van pasta gerechten (spaghetti,macaroni, rijst enz ) houdt als van aardappelen en groente
Verjaardagsmeeting: misschien is dit iets? Welkom bij ACCRES zalenverhuur Dan kunnen we de kosten delen..
Queen: ohh jeetje volgens mij is er een klein bommetje ontploft op Kyani der kamer Jeee Kyani 11 maanden , nog een maandje te gaan !! Jannes: Leuke foto van Sara !! Melk: Jaimy krijgt hier nog geen melk , op het CB zeggen ze pas na het jaar dus ik wacht er nog ff mee. Ikzelf raakte tijdens me zwangerschap erg verslaafd aan melk , dronk wel 2 pakken leeg op een dag
dit is trouwens van dezelfde organisatie, maar dan voor zalen en niet voor sporthallen: Welkom bij ACCRES zalenverhuur