September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn Mei Tai is besteld! :):):):):):)

@ Jannes: geweldige foto van Sara en de bezem. Grappig hè hoe blij ze kunnen worden van eigenlijk niets bijzonders. Aimar wordt altijd helemaal enthousiast van een lege colafles ;)
    Volgens mij heb je je voetenplankje van je tripp trapp te laag zitten. Sara moet haar voetjes plat neer kunnen zetten op het plankje zodat haar beentje een hoek van 90 graden maken....dacht op de foto te zien dat hij lager zit. Maar ik wil me nergens mee bemoeien hoor... ;)

@ Pisum: kan je mij nog via de mail nog eens vertellen hoe je die paprika schotel maakt en wat ik erbij kan serveren?

@ Pisum en Kaatje: wat hebben we toch een schattige ventjes :D Zal zo mijn foto's mailen...uhm heb jij PISUM je mail al op de hyves gezet????

@ Yule: ik ga zondag een beetje á la Yule eten, namelijk: pompoen en bataat! :D Schoonmoeder gaat helpen, want ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er precies mee moet ;)

Ik vond deze foto op de PC van mijn vriend: aaaaaaah, om emotioneel van te worden....wat gaat de tijd toch snel.

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ea, lieve foto :D

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dat klopt, maar dat ga ik niet meer doen. Dan gaat ze de hele tijd staan. En in de Ikea-stoel bij mijn ouders (en bij andere type stoelen) bungelen de beentjes dus kan me niet voorstellen dat dit niet goed is...

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pisum zo die klinkt ook goed! spelen, horeca gelegenheid en de ruimte haha..

Mssn de kleedkamer als rust punt? en nu nog kijken of ze ook tafels etc hebben.. maar goed eerst kijken wat de dames ervan vinden..

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hier nog ff de leukste foto van vanmiddag (vind ik dan :D)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik heb ze ook laten bungelen want anders zet Kate zich ook af ;) Moet wel zeggen dat zij is blijkbaar weer flink in de lucht geschoten want met strekken kan zij weer met haar tenen erbij komen :$

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jannes: nee ok, dan kan ik het me voorstellen. Denk ook niet dat het slecht is hoor, maar er is door stokke natuurlijk wel over nagedacht ;)

@ Kaatje: hellup! Zip bestandje wel gedownload en wilde 'm opslaan maar volgens mij gaat er iets mis :(

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar lijkt wel een beetje een dik papzakje op die foto :D

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    trouwens hier ook grijzige lucht en flinke wind maar nog droog, wel gaat er langs duitsland/NL grens onweer

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ja lieverd je hebt gelijk het duurt veel te lang ;) uhm zullen we (onder voorbehoud) woensdag de 19e doen?

Yule> hihi wat aardig dat je de sambal weg hebt gelaten voor Raven ;) Inderdaad wat Kaatje zegt jij eet altijd hele aparte dingen, ik durf dat niet maar het klinkt heerlijk!
    Parr> Kate krullen mooi! maar als ze jouw haar krijgt is dat ook supermooi hoor ik vind jouw bos echt héél mooi.
    Queen>Yeah Kyani 11 maanden! wow wat maakt Kyani er een bende van hahaha, wat doe je als je haar zo aantreft? (wel een érg leuke foto!)
    Hummelke> owja dat is waar daar had ik ook op gereageerd hihi ik word al oud he dan vergeet je dat ;)
    Jannes> Geweldige foto!! Zodra Sara kan lopen kan ze je helpen ;)
    Eva> wat een superlieve foto! Gek he dat het alweer bijna 1 jaar geleden is.

Weer> Hier behalve een fris (heerlijk) windje nog niets aan het handje

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    roshi ja is prima!

niets ;) daar zijn kleine kids voor ;)
    heb alleen gezegt wat doe jij nou/wat heb je nou gedaan :D
    vervolgens een onschuldige blik en een big smile :D

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Afgesproken! Uurtje of 11?
    Nou dan zijn wij daar heel anders in. Ik zal denk ik dubbel liggen van binnen maar laat haar echt wel weten dat het niet mag.

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    weer hier een fris leker windje maar nog geen druppel.

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    roshi ja is prima hoor :D
    hihi, ja snap ik ok wel. maa rheb nu zoiets ze is klein en snapt dat toch nog niet waarom dat dan neit mag en in in de huiskamer wel. Dus ze mag wel nog.

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hoi meiden!

Zo 20 paginas gelezen maar ga niet overal op reageren!
    Ik ben namelijk helemaal kapot van een vrij zware dag!

@Jannes/eva: hier bungelen voetjes ook! niet extreem maar een beetje!

Autostoel: Ook ik ga wss voor de Priori SPS van MC!

@Kaatje: van harte met Ferry!

@(pupke of wupje) veel plezier op kermis!

Heb een boel leuke fotos gezien!:D wordt je altijd wel vrolijk van!

Sorry rest ben ik kwijt!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, ziet er idd goed uit, en dan een gymzaal ofzo met als rustpunt de kleedkamer.

Eva, zipje downloaden, opslaan en dan je zipje uitpakken. moet hij het als het goed is gewoon doen.

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zo en nu ego!

Heb een heavy day met chell achter de rug!
    eerst naar CB, ze is niet veel gegroeid omdat ze nu veel kruipt/loopt maar zit nog steeds goed qua groeilijnen!
    8440 gr en 73.6 cm!

Toen de prikjes!
    Prikje 1 ging nog redelijk, maar prikje 2 was feest!
    compleet overstuur en niet meer stil te krijgen!
    Aankleden niets wou ze, ze plakte aan mij vast als we dubbelzijdig tape waren! zo zielig!

Hele dag is ze jengelig/huilerig gweest en op einde van de ag had ze verhoging! ze kon ook maar moeilijk slapen en was nergens mee te vermaken! vond het ook erg zielig! last van beentjes en bijwerkingen en dan ook nog dit rotweer erbij!
    Heb haar een PM gegeven, daarna fles, even onder de douche en zij ligt sinds half 8 KO!
    Hele dag achter haar aangesjord, troosten, knuffen, vermaken noem maar op maar niets hielp! Ik ben nu wel erg moe, en heb last van onderrug en dijen :/

Melk: CB zei tegen mij dat ik deze blik Nutrilon nog op kon maken en hierna geen opvolgmelk meer hoefde te geven, maar hiervoor gewone halfvolle melk!

Madam heeft weer wat van papa en mama afgekeken:
    BELLEN! :D (ja ja je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen)
    Zij zit ons natuurlijk elke dag wel aan de telefoon hangen, en als zij nu een van de telefoons te pakken krijgt (en dat is meestal huisstel) dan doet zij deze bij haar oor en dan luistert ze eerst en dan begint zij te kletsen! zon lieflijk gezicht! (vooral omdat zij de tel andersom tegen hoor aan houdt! ):p

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: het unzippen is inmiddels gelukt! Wilde nog even zeggen dat ik Ferry ook gezellig en open vond! Je hebt een leuke vent :D
    Aimar was trouwens op de snelweg in slaap gevallen tot aan thuis! En heeft niet meer gehuild in de auto. Toen ik bij je wegreed, had hij alweer praatjes voor 10, mafkeesje!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx :D vind hem zelf ook best leuk haha

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Linda> yoehoe Michelle is weer goed gekeurd! Wat zielig dat ze zo'n last heeft gehad :(

Deel Deze Pagina