Haha zei mijn man ook al met de opdrachten die langzaam binnen komen haha.. Nee hoor valt wel mee. Ik heb de taart en kaart voor Lindaa gemaakt, ga de kaart voor Roshi maken, heb Queen geholpen met ideeën omdat zij nog niet tevreden was en moet mijn eigen kaart en taart nog maken haha. Maar ik doe het wel met plezier. Het is een challange omdat het immers voor een ander is! Net als bij banners. Ik ben ook een perfectioniste maar vind het wel leuk om te doen! trouwens! van jouw banner heb ik nu de meiden versie van die kit binnen 8) die is ook gaaf
@Yule: fijn meis per 1 sept een huurhuissie! @Inge: he bah meis, knuff! hoop dat het beter gaat vannacht! Lekker relaxed avondje meid! @Roshi: niet te ver in je glaasje kijken he meis! @Parr: daaag malle meid! @Pupke: dat zou natuurlijk kunnen i.c.m je oma! IIG nog een knuff, en ben blij dat jij je wel wat beter voelt! Mijn rug doet nog steeds vervelend! ARGH! @ik weet niet meer!
ff verder met pad @tweety super van Robin!! @lindaa argh dat is balen!! @eva super mooie family kodak Malkschoten Ik wil niet vervelend doen maar dan lezen jullie niet goed Die staat namelijk al op de meetingslijst als locatie optie!! Die leken tweety en mij ook leuk, ook omdat er een binnenzaal mogelijkheid was! Drm dat ik ook vroeg naar welk voorkeur de locatie ging op ons lijst!! @lindaa ooh lekker! drm doet jouw mobiel niet
Oh ja ik had ook nog wat vandaag! Parr dit is niets voor jou dus maar niet lezen ! Al een week lang kwamen er elke dag enorme witte strepen op mijn raam, en ik dacht elke keer vogelpoepjes.. *krijgt al kippenvel bij verhaal optypen* Maar goed ik haalde het er steeds af met een streeploze doek, en naar mijn weten zag ik verder niets! Tot vandaag! Ray kwam met schappies aanzetten toen hij mij naar buiten riep.. Hij zag een HUGE lijn van een spinnenweb die bij mijn raam naar zon ontluchtingsding ging boven mijn kozijn (bovenkant van raam) wij beide onder die rand kijken en we schrokken allebei zo erg dat we een stap achteruit deden en zowat in ons tuintje vielen (bij het voorraam is eerst tegels en dan bloementuin) Nu wist ik dus dat die witte strepen geen vogelpoep was maar SPINNENPOEP!! Ray pakte een oude hengel, en ging heel ver weg staan en porde dat beest daar tussen mijn ontuchtingsding weg! OEF ik heb nog nooit zon kippvel gehad! Hij kletste tegen mijn raam aan, en je hoorde gewoon *TIK* zo hard en groot dat beest! en wat een haar dat dat kreng! Hij had een walgelijke lichtbruine kleur en ik lig niet dat beest was wel een cm of 5!HUGE!! maar goed dat vieze beest bleef aan de hengel hangen en Ray liep langzaam met dat ding naar de overkant van de straat! (gelieve niet voor mijn deur haha) De spin liet zich los en OMG wat was die vieze dikke grote spin SNEL!! Ray trapte hem dood! (ik wou dat beest niet weer levend voor mijn raam zien) maar hij bleef leven :O:O uiteindelijk een steen gepakt, het beest klem gezet tussen steen en stoeprand en eidnelijk dood gekregen! man o man! het idee dat ik elke dag mijn raam schoonpoetste met een HUGE spin boven mijn hoofd BAHBAH! en ik kom niet meer bij mijn ramen!! HIHI als ze gewassen moeten worden, sopt Ray ze maar in, en ik spoel ze wel af met hogedruk reiniger! hahaha Parr eigen schuld he, ik zei al niet lezen
lindaa, hihi spinnen poep moet wel lachen om het verhaal hihi. verder laat ik he tvoor gezien vandaag ik ga lekke rslapen tot morgen.
laat maar ben er niet helemaal meer bij, ik zit me net op de bank te bedenken dat je zei per 1sept het huurhuis en het koophuis is per eind sept hihi zo ik ben weer of, moest het ffies zeggen
*smilies cheekly and then runs away very fast* MOET JE OOK NIET NEER ZETTEN! nu ga ik elk hoek in de gaten houden :x
@ Linda: krijg ook een beetje kriebels van je spinnenverhaal! Blij dat je mannetje in de buurt was en zo 'heldhaftig' heeft opgetreden tegen dat grote monster! Meiden, ik ga mijn bedje opzoeken. Aimar is de laatste tijd telkens voor 7:00 wakker en dat vind ik wel erg vroeg Kan mijn slaap dus goed gebruiken.... Slaap lekker allemaal...enne niet over enge spinnen gaan dromen hè?
@eva haha mannen en telefoons hier ook een als ie een nieuwe heeft hoor je hem heel de dag niet meer. @yule fijn dat alles nu goed aan het lopen is. hadden hier van de week ook een huge spin. ik was buiten onkruid aan het weg halen in de achtertuin en opeens schoot ie onder het hout van het huis weg richting mij over me voet heen haha ik heb nog nooi zo hard gegild en geschopt whahaha me slipper vloog zo langs hubbie zijn hoofd hij lachen doen toch eens normaal joh dat beest doet niks ik moest achter af wel lachen maar schrok me rot beest was ook zo groot en harig een cm of 3 4 denk ik. pff ze hebben een feestje hier achter vorige week kregen we een briefje in de bus heel netjes dat ze een feestje hadden en alvast sorry als de muziek wat hard stond. vind ik heel wat hier in de buurt haha normaal gaat het gewoon kei hard aan en niks geen briefjes
hahaah tweety!! Gisteren had ik nog zon langpoot in mijn nek lopen bij mijn opa! Ik dacht Mijn haren kriebelen dus ga er et mijn hand langs, een spin dus in mijn hand! ik smijtte dat beest weg en gilde de straat bij elkaar! iedereen lag dubbel en zei dat ik me niet zo moest aanstellen.. maar ik ben echt bang voor die beesten! En in mijn achtertuin heb ik sowieso een grondspinnen nest (onder een grote zware tegel) verveledn want die komen vaak in mijn hok! maar goed nu ophouden want ik krijg overal jeuk!! HAHAHA @eva, als hubbie er niet was dan was ik niet eens gaan kijken whahaha
Hier nog maar een week totdat ze 1 jaar zijn Aanstaande dinsdag is het een jaar geleden dat ze begonnen zijn met inleiden en zaterdag zijn de meiden 1 jaar! Waar is dat vogelpark?
Oké en NU ophouden met spinnen verhalen!! tenzij jullie mij écht weg willen hebben!! ..nee dit is geen geintje!
Gewone kinderboerderij is idd ook erg leuk, en zeker goedkoop. maar in oktober misschien wel koud Yule, fijn dat jullie nu iig een tussenwoning hebben. Lindaa, bah wat een verhaal. Ik haat spinnen Natuurboerderij 'Lindehoeve' Dalfsen ziet er ook erg leuk uit,maar kan nergens vinden of je het af kan huren en wat de ruimte binnen is.