Ja bij jullie gewoon over 1 weekje alweer... A.s. dinsdag een jaar geleden zat ik dus constant met m'n mobieltje bij me haha. Vogelpark is in Nieuwe-Tonge, wat verder het eiland op . Je hebt er van alles, kipjes, uilen, van die roofvogels, parkieten en van die gekleurde vogels . Oh en ook nog geitjes, hertjes, lama's. Wel leuk dus Heb jij trouwens ook in H'sluis op school gezeten? Ik heb nl. op de jacob gezeten. Spinnen: ieuw krijg helemaal kippevel van jullie verhalen, bah ik haat spinnen.
truste meiden die gaan slapen. @parr ik zal het niet meet over die kleine kriebel beestjes met haartjes hebben ok. ik ga ook off zo slapen zal wel niet lukken met die disco hier achter.
wel een aanrader t park? Hoelang is dat rijden vanaf hellevoet? Ja en toen ik bevallen was durfde ik je niet te smsen omdat het al laat was. Dus maar de volgende ochtend gedaan. Ik heb van 92-97 op het helinium gezeten.
Hoi hoi.. @Steen wat goed dat ze de premie hebben gehaald Hier ook zo'n maffe hond die dat soort fratsen uithaald hihi.. @Miran yarah idd alweer 11 maanden..nog maar maandje komen we feessie vieren hihi.. Gaat goed met m'n oma, ze mag waarschijnlijk woensdag uit het ziekenhuis @Pupke..klinkt op zich wel lekker die soep als je het zo beschrijft..kan het is proberen natuurlijk @Eva wat zijn jullie een leuk gezinnetje Vind de krulletjes van Aimar zo lief staan hihi @Yule wat super dat jullie een huurwoning hebben..weer een zorg minder toch Meiden welterusten allemaal!
Oh op de buurschool dus . Grappig. Ik heb van 92 tot 96 op de jacob gezeten. Als de kids van dieren houden is het denk ik wel leuk. Het is trouwens niet zo heel groot hoor Wij deden het meer voor Cyenna (die is net 3). Yarah hobbelt natuurlijk wel mee en keek ook haar ogen uit. (bedenk me net dat we er ook 2 jaar terug zijn geweest met Cyenna en die was toen natuurlijk ook nog maar 1) Maar het is maar 1,50 entree en voor Yarah hoefden we niet te betalen. En het is denk ik half uurtje vanaf hellevoet. @Yule, fijn dat jullie een huurhuis hebben nu. En ik ga ook slapen.. Trusten!!!
@roshi: ja hahaha idd is het een tussenhuis. We hebben dus bijna een maand om al onze spulletjes te verhuizen. Het is maar 500 meter van waar we nu wonen dus ook ideaal. Alleen de grote dingen zoals bank en piano moeten even met een vrachtwagentje ofzo. De rest kunnen we gewoon met onze station doen (dozen en zo).
Dames ik ga naar bed... t is al veel te laat! Dalfsen ligt trouwens hier: Bekijk bijlage 8533 Morgen moet ik weer werken, maar kom nog wel ff aanwaaien
Goedemorgen We zouden vandaag eigenlijk naar TT Assen gaan, om de buurjongen te zien racen,maar blijkt 2 uur rijden te zijn,dus hebben besloten om niet gaan.
@ Kaatje: ja je kan op die natuurboerderij wel een zaaltje voor een groep huren dacht ik. @ Ingeltje: volgens de ANWB.site scheelde het maar 20 minuten ivm Apeldoorn. Maar is idd wat verder naar het noorden toe.... Hier een goede nacht gehad en Aimar is supervrolijk wakker geworden Ik ben zo weer off....tot later!
Hier ook redelijk geslapen. Wij hadden geen zin om naar bed te gaan *bloost* dus is het 3 uur geworden. Heb toen 3 crea's gemaakt zal ik ff showen Die van Machthoven vind ik ook erg leuk! En in dalfsen ook maar die is denk ik moeilijker met ov te bereiken.