September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    haha ja idd had ff gekeken op 9292 maar ov is best lastig moet je nog ruim 30 min met een bus vanaf het dichtbijzijnste station. zo 3 uur hallo toen lag ik allang in droom land haha.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    en de 3e

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    owja Levi is vandaag 11 maanden :D

vraagje voor degene die 'sochtends pap geven.hebben ze er bij jullie genoeg aan? Levi eet na zijn pap nog 2 broodkorsten en wil dan eigenlijk nog meer

Parr, leuk !

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Goedemorgen allemaal,

Lekker geslapen allemaal? ik hoop het.

Linda> wat fijn dat ik je spinnenhororverhaal nu pas lees en niet gisteraaf hahahaha

Parr> wat een mooie crea's! ik weet zeker dat je mijn crea ook mooi gaat maken :)

Erika> YEAH Levi is 11 maanden!! Wordt het dan niet gewoon tijd voor een boterham voor Levi smorgens?

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Morgen ladies!!

@Parr wat een mooie crea's weer!

@Inge Sorry in vervolg waarschuw ik jou ook, maar niet meer zulke enge plaatjes laten zien hoor BAH haha

@Kaatje: gefeli met levi!
    Chell heeft vaak wel genoeg aan alleen pap! Of ik geef haar een broodje erbij en dan knabbelt ze daar nog wat aan!

@Yule: Oh dat is lekker dicht bij je oude huissie! Ben superblij vor je!

@Roshi: lekker avondje gehad?

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

hahaha grappig de spinnenverhalen, ik ben hier juist degene in huis die ze koud maakt ;)
    Voor vanavond een lekker restaurantje gereserveerd, heb er zin in!

Femke heeft een beetje een ontstoken oogje, dus dat zal ik zo maar eens schoon gaan maken.

Zo'n kinderboerderij lijkt me ook wel leuk, als de kinderen dan ook ergens ff lekker kunnen spelen op een grasveld of in een zaaltje. Afstand maakt voor mij niet uit.

@Funnyme, oh de meiden van de week al weer 1! wat vliegt de tijd.

@Jannes, hoe is het nu met jou?

@Ingeltje, werk ze!

@Kaatje, Femke krijgt 's morgens 1 boterham en melk uit de tuitbeker (120/4) drinkt ze ong. 100 cc van. Daar doet ze het prima op.

@Yule, super dat er weer een beetje zonneschijn voor julli is wat betreft de huizen!

Nou meiden, ik ga ff met Femke spelen! (hihi die hebben we gisteren een oude rekenmachine gegeven, die wil ze dus niet meer afgeven, toen ze gisteren in bad moest: krijsen joh, hihi)

toedeloe!

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ik zat gisterenavond wat babyfotos van Chell te bekijken, en tsjee wat was het toen een kruimel zeg!
    het gaat idd wel erg rap!

Steen: hahaha Femke wil de rekenmachine niet geven! haha

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb er zelf idd ook al aan zitten denken om de pap in huis op te maken en dan over te gaan op brood. maar dan zou hij sochtend 2 boterhammen en smiddags 2 boterhammen krijgen. Zal dat niet te veel zijn?

Lindaa, ja dan worden ze nu alweer groot he. Zie ook steeds een baby foto van Levi aan de wc muur hangen *smelt*

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Linda> Ja was gezellig, zijn wel vroeg naar bed gegaan want we waren allebei op.

Steen> hihi ik denk dat Femke boekhoudster wordt ;)

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Kaatje: ik denk persoonlijk dat dat wel mee zal vallen!
    En zou Levi het bijvoorbeeld te veel zijn dan laat hij het wel staan denk k! tenzij hij een maag heeft met een bodemloze put HIHI

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Erika> na de vakantie ben ik met Jenna met brood begonnen, ze kreeg dan 1 boterham en 90/3 opvolgmelk. Misschien dat je dat kunt proberen? (Nu wil ze het alleen niet meer maar goed dat is een ander verhaal hahaha)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, haha nou het is nog net geen bodemloze put maar het scheelt weinig.

Roshi, als ik hem dan sochtends brood ga geven ga ik er gewone melk bij geven en geen opvolg melk meer .Dat heeft hij nu in princiepe alleen nog in zijn pap, maar daar stop ik over een maandje ook mee .

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Erika> dat is dan toch prima, Jenna was toen net 9 maanden dus vond het iets te vroeg voor gewone melk ;)

Wij gaan lekker badderen :D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd.

Have fun !

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Als mijn blik op is ga ik ook gewone melk geven! maar koud of warm? dat weet ik dus niet!

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    gebruiken jullie halfvolle of volle melk?

Kaatje, je kan proberen of Levi het pikt met een boterham in de ochtend en de melk er naast.

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik probeer het regelmatig, maar gewone melk wordt hier pertinent geweigerd!

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    1 van de meiden heeft waarschijnlijk de waterpokken (blaasjes over haar hele romp zei gw) maar is dat nu gevaarlijk voor mij (nou ja t kindje)?

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @FunnyMe: volgens mij zijn de waterpokken alleen gevaarlijk als je ze zelf nog niet hebt gehad en je ook nog op het punt staat om te gaan bevallen. Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, kun je natuurlijk altijd even de vk of de hap bellen

@Steen: Quinten krijgt halfvolle melk bij de middagboterham. De eerste 2 dagen dronk hij het, toen weigerde hij het ineens en nu gaat er al bijna een week zonder probleem een hele beker leeg. We zetten het 15 sec. in de magnetron zodat de ergste kou er af is.

@Kaatje: Quinten krijgt 's ochtends ook pap, vindt hij heerlijk. Hij heeft er overigens wel genoeg aan.

@all: prettige zondag!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Funny, als je zwanger bent zijn de waterpokken volgens mij wel gevaarlijk. Misschien minder als je ze al een keer gehad hebt. Anders even googlen. Zielig hoor zo vlak voor hun verjaardag.

Melk: Levi krijgt halfvolle, en koude melk

Heb even een crea gemaakt

Deel Deze Pagina