Net Levi zijn uitnodigingen besteld hoop dat ze in het echt ook mooi uitpakken. Ga nog maar ff buiten een bakkie doen voor Levi wakker wordt. Ferry en zijn moeder zijn al sinds 09.00 aan het schilderen buiten.
@ Parr: ik vind malkenschoten wel leuk, maar ook wel erg groots voor kindjes van net een jaar. Mijn voorkeur gaat uit naar een 'gewone' kinderboerderij met een speeltuintje...maar ik ben de moeilijkste niet dus als er meer stemmen zijn voor malkenschoten vind ik dat ook best. grgrgr :x Buurvrouw is weer thuis. Meteen een hoop herrie en Aimar weer wakker na een uurtje Maar goed het is overdag, dus mag er eigenlijk niet over zeuren
hoi hoi, Net lekker ruim 2 uur met Femke wezen fietsen. Na het ochtendslaapje fruit gegeven, en bepakt en bezakt op pad gegaan. Had de buggy meegenomen, dus zo konden we mooi ergens gaan picknicken, zo gezellig! Mannetje is werken, dus we zijn lekker met z'n tweetjes erop uit geweest, Femke vond het geweldig, die zat lekker te kletsen en te zwaaien naar iedereen. Dus ik heb mijn conditietraining voor vandaag wel weer gehad! hihi is vast een excuus voor het uit eten vanavond! Thanks voor jullie reacties! @Queen, ach arme Kyani, zit ze niet lekker in haar velletje.... @Freesia, wat een lieve foto's van Jill! @Kaatje, oh dat meen je niet, Levi gebeten door een eend, dikke knuff! @Parr, ik had hier ook al aangegeven dat het mij niets uit maakt wat we gaan doen. Ik volg het wel! @Pupke, de tuin krijgt een grote opknapbeurt dus bij jullie, succes! Ik ga ff een vlieg vermoorden (die is zó irri) en dan lekker bankhangen! toedeloe
Ik vind Malkenschoten er erg leuk uit zien! Maar die andere kinderboerderij die vandaag gepost werd vond ik ook heel leuk. Ik ga met de meute mee, als de keuze tussen deze twee gaat, dan maakt het mij niet zo heel veel uit.
verjaardagsmeeting quote dit berichtje in zijn geheel en pb het berichtnummer naar parr1983 dan kan zij hem in haar onderschrift plaatsen zodat we allemaal up to date blijven. opties tot nu toe zijn: Welkom bij ACCRES Apeldoorn Kinderparadijs Malkenschoten Apeldoorn - Homepage in apeldoorn zondag 25 okt tweety wupje Queen1988 Pupke parr1983 IrisB Azeb pisum Steen Kaatje85 (o.v.b) Jekkia Cossy De meeste votes waren voor 25 oktober. Dus wordt dit de datum. Nog meer meiden die mee kunnen en willen? quote dit bericht en zet jouw naam op het lijst. Eva ik wacht op reactie van jouw mail van Accres. Ik ga Malkschoten mailen voor meer info.
@queen, leuke uitnodiging @kaatje, nog steeds niet ongi, maar ook geen klachten. ik denk dat ik woensdag ga testen. @tweety, robin los staan 3 minuten? ilse kan dat welgeteld 1 seconde @ingeltje, wat een nacht, afgelopen nacht beter gegaan? @lindaa, oeps telefoon in de wasmachine doet ie het wel weer inmiddels? heb je spinnenverhaal verder overgeslagen vind ze doodeng en krijg bij het idee al kriebels. @eva, leuke foto van jullie drieen! @yule, super dat het huurhuis, wel belangrijk aangezien je er toch echt een tijdje woont. En nieuwbouw wordt het ook, gefeliciteerd zou ik zeggen. @pupke, hoop dat je maagklachten snel overgaan, lees dat het ook al beter gaat, gelukkig! @funnyme, al bijna 1, tja gaat snel he. Ik had het gisteren met mannetje nog over de bevalling en hoe dat ging...raar om weer aan terug te denken! @parr, mooi crea's! @kaatje, geef dan wel geen pap (tot nu toe alleen fles) maar ilse wil nu ' s ochtends ook brood, als ik dan mijn brood aan het aanrecht smeer, zit ze echt aan mijn broekspijp te trekken zo van ' ik wil ook' misschien is levi ook aan meer toe. ilse eet nog niet veel brood 's ochtends, als ze geen zin meer heeft houd ik op. 's middags meestal 1 boterham, maar het is ook maar een kleine dame. ze geven dat zelf heel goed aan denk ik. probeer het eens. gewonde levi, ahh. ilse heeft vanochtend ook voor het eerst een tik van de kat gehad. @steen, ilse krijgt 's middags halfvolle melk, warm ik dan een beetje op. soms heb ik het idee dat ze dat lekkerder vindt dan de nutrilon. ritme kdv: ilse slaapt sinds een week uit zichzelf minder in de ochtend, dus kan je er niet mee helpen...lekker gefietst, leuk he! @freesia, grappig de poes uit het badje drinken! ah lieve foto in die hangmat! @azeb, zielig die billetjes, hebben wij gelukkig nog nooit gehad. Zo nu ben ik weer bij. Hier alles prima, net lekker gewandeld. ilse moest eigenlijk slapen, maar had geen zin in de wandelwagen. nu ligt ze net lekker in bed, hoop dat ze nog een goed uur slaapt!
Ahh arme Ilse, je doet er helaas toch weinig aan. Je kan ze niet altijd beschermen. Levi een smiddags twee boterhammen en zeurt dan soms om meer.
@ Ingeltje: helemaal vergeten te vragen hoe het nu met Julian is Ik hoop dat hij en jullie vannacht beter slapen.... Effe spammen:
verjaardagsmeeting quote dit berichtje in zijn geheel en pb het berichtnummer naar parr1983 dan kan zij hem in haar onderschrift plaatsen zodat we allemaal up to date blijven. opties tot nu toe zijn: Welkom bij ACCRES Apeldoorn Kinderparadijs Malkenschoten Apeldoorn - Homepage in apeldoorn zondag 25 okt tweety wupje Queen1988 Pupke parr1983 IrisB Azeb pisum Steen Kaatje85 (o.v.b) Jekkia Cossy Miracle08 ( o.v.b) De meeste votes waren voor 25 oktober. Dus wordt dit de datum. Nog meer meiden die mee kunnen en willen? quote dit bericht en zet jouw naam op het lijst.
Nog even een crea plaatsen en dan ga ik maar ff iets eten Oeps zie een foutje dus haal hem weer weg haha
@hummelke en slaapt/sliep zij lekker door? dames vergeten te melden .. Kate was dus van 9-14u wakker, dus na lunch gelijk naar bed. Om vervolgens 45min later jammerend wakker te worden.. dachten wij... Ik naar boven zie ik een koppie bovenuit bed steken!!! Alleen stond zij niet zo goed in haar slaapzak. En nu net... van buik naar zit! EINDELIJK 8)
Go Kate Ik ben ondertussen geinproviceerde wortelsoep ala Kaatje aan het maken. Eens zien wat Levi daar van vind
@parr wat goed van kate en zitten van lig naar buik goed hoor dat doet robin haar niet na haha. @kaatje waar had jij dat verlanglijstje ook alweer gemaakt voor levi? zo hier net lekker soeppie gegeten. straks als de kids op bed liggen weer ff verder aan de bruidstaart. mijn over heeft overuren gedraaid vandaag hihi.