September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi heeft uiteindelijk de helft van zijn wortelsoep op. Heb hem nog maar 100 cc melk gegeven en op bed gelegd

Pisum, nee normaal zijn die eenden echt lief,maar blijkbaar worden ze nogal opgefokt als er kuikens in de buurt zijn.

Jee Jaimy trekt zich op :D

Funny, gelukkig geen waterpokken, zou ook zo zielig geweest zijn voor de verjaardagsfoto's :)

Sonja, geweldig ! Net of ze nooit anders heeft gedaan

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, kant en klare soep is altijd beter als mama's kook kunsten :D

3. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Dank jullie wel meiden..ben ook wel super trots hoor, alleen had ze van mij wel wat langzamer mogen gaan. Dhani liep ook al 2 weken voor zijn eerste verjaardag. Had het wel leuk gevonden als jenna wat langer baby bleef, maar goed is niet anders.. Vind dit ook wel weer heel leuk;)

Hihi moet wel lachen om jullie soepies hoor..van de week at iemand als spinaziesoep en Kaatje vandaag wortelsoep:D

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pff hè hè ik ben weer bij. Ik heb soms gewoon echt een dag geen tijd voor het forum maar wil dan eigenlijk wel gewoon alles weten wat er gebeurd is dus tsja dan zit je even te lezen. Ha ha is gewoon mijn vervanging voor GTST, dagelijkse forumsoap :) :D

Lindaa aahh spinnen :$!! Bij mijn ouders thuis zitten ook van die joekels aangezien ze aan het water wonen. Toen ik nog kind was kwam ik thuis van de zwemtraining en ging ik douchen ...... zat er zo'n fraai exemplaar op de douchegordijn :$ Ik schrok me echt de pleuris :$

Parr je hebt goed je best gedaan vannacht! Mooie crea’s..
    Ik vind Malkenschoten erg leuk.
    Wow Kate gaat hard hoor!

Kaatje yippie Levi alweer 11 maanden!!
    Kyano eet in de ochtend 1 boterham en in de middag 1 boterham en bij allebei de maaltijden nog 150/4 opvolgmelk
    Ook weer leuke crea!
    Ach jeetje arme Levi, stomme eend :x ;)!

Steen ik zou het voorstel van de gastouder in elk geval wel uitproberen. Is voor Femke ook leuker als ze met de andere kindjes is. Veel plezier vanavond!

Miracle gaaf hoor Jaimy ook optrekken!

Mama Sonja oh wat goed van Jenna zeg! Zo hard gaat Kyano nog niet.

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Son, wat een geweldig filmpje van Jenna! Echt superknap!

@Queen, ach arme Kyani.. Ze blijft idd wel een heel schattig meiske :).

@Funny, gelukkig geen waterpokken! Zit je ook niet op te wachten nu.

@Miracle, wat goed van Jaimy!!

Vandaag niet zoveel gedaan. Vanmorgen bij m'n ouders geweest en lekker buiten gezeten. Net als vanmiddag thuis :)
    Weinig nieuws dus..
    Morgen nog werken en dan lekker vakantie :)

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo nu even mijn egoverhaal.

Het is weer eens geëscaleerd bij smoeder thuis :( Gisteren hadden we een feestje bij de dansschool. Dus hadden we afgesproken dat we bij smoeder gingen eten en Kyano daar bleef slapen en wij hem rond middernacht weer zouden oppikken. Geen probleem. Dus wij komen rond 18 uur aan en gingen gezellig eten. Tot zover nog niks aan de hand. Ik stelde voor om nog een blokje te wandelen voor de laatste fles van Kyano dus dit zo gedaan. Tijdens de wandeling waren de kids van hubbie's zus al continue om de buggy heen aan het hangen (zo echt boven Kyano gekke bekken trekken :$) dus ik had er al een paar keer wat van gezegd want daar hou ik echt niet van. Toen we terug waren wilden de kids eigenlijk dat ik mee ging jeu de boulen, ze hebben daar zo'n baantje achter het huis maar ik had daar geen zin in en zei dat ik wel ging helpen met afwassen. Toen was dat neefje al kwaad op mij maar goed dat boeit me dan niet. Op een gegeven moment had Kyano zijn flesje op en wij wilden hem naar bed doen. Werd hij kwaad dat hij Kyano niet meer vast mocht houden want hij had hem nog geen een keer vast gehad. Dus ik zei nou helaas dat ben je dan zelf schuld :x. Oh jee toen was het tijd. Hij begon te schreeuwen dat wij maar vervelende ouders waren die hun kind veel te beschermend opvoeden. Hubbie's zus bemoeide zich ermee en zei dat hij stil moest zijn. Nee zegt hij doe ik niet want jij zegt altijd precies hetzelfde en ik ga mijn mond niet meer houden voor jou :$ Ok dacht ik nu weten we dus hoe ze over ons denken :x Arme Kyano had het allemaal meegekregen en ging ook niet meer slapen. Kwam Dennis zijn zus weer met de opmerking dat hij niet genoeg te eten had gehad :x Wij hebben toen uiteindelijk de beslissing genomen om naar huis te gaan aangezien het door alle commotie al redelijk laaat was en we Kyano dus niet nog een keer wakker wilde maken als hij uiteindelijk sliep. Jeetje wat een gedoe steeds zeg :( Dennis heeft het ook echt gehad met zijn zus en de kids nu.
    Ik vind het zelf ook echt vervelend. Ze moeten ons gewoon respecteren en zich niet bemoeien met onze opvoeding. Dat heb ik dus ook gezegd maar daar luisteren ze helemaal niet naar.

Sorry voor het lange ego-verhaal maar moest het even kwijt. Ik heb ook echt het gevoel dat ze vinden dat het aan mij ligt aangezien ik altijd de eerste ben die een opmerking maakt. Hubbie wacht meestal wat langer af maar dan ben ik hem al voor geweest. Ik wil gewoon niet dat er met mijn kindje gesold wordt dan wordt ik echt kwaad en zeg ik wat er op dat moment in me omgaat.
    Pff de relatie zal denk ik nooit meer echt goed lopen tussen mij en sfamilie :( maar we willen het contact ook niet verbreken maar ik ga er zo echt niet graag naar toe.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hebben jullie dat gehoord van dat babytje van 25 weken die door werd verklaard en in eendoos door d eouders mee naa rhuis genomen werd en daar de tante van de baby inkeek en het babytje begon te huilen en bewegen :(
    Het zal je maar overkomen!

meot er neit aan denken.
    brrrr.

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vandaag hebben we trouwens wel een lekker dagje gehad. Eerst de ochtend lekker thuis geweest en met mijn ouders een bakje koffie gedronken en mijn haar weer eens gepimpt, nieuw kleurtje :) Daarna naar mijn vriendin voor haar verjaardag en daar lekker tot 17 uur ongeveer buiten gezeten. Thuis nog even gekookt en Kyano vroeg op bed gelegd want die had tijdens de verjaardag maar 45 minuten geslapen en 's ochtends ook al niet zoveel.

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje, ow wat jammer dus nu helemaal neit weggeweest :(
    ik zou hetzelfd hebben gedaan ook weer naar huis gegaan...

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje, vandaag gelukkig wle een leuk dagje gehad.

kyani net weer wakker geweest schone luier gegeven gekroelt en getempt want ze was heet!
    39.7 :( weer in bed gelegt en fles (moest ze neit)
    Ze draaide er om en deed der oogjes dicht....

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, nou ja zeg... moet toch niet gekker worden. Nu weet je iig hoe je schoonzus over jullie denkt. Altijd jammer dat ze dat blijkbaar thuis vertellen waar de kinderen bij zijn. Geef je groot gelijk hoor dat je naar huis bent gegaan. Wel balen van jullie avondje samen uit. Hoe reageerde je souders op dit alles?

Queen, nee had ik nog niet gehoord. zou je gebeuren zeg... hier ook kippenvel

Ook nog even een crea gemaakt. erg mooi al zeg ik het zelf :D

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mijn internet doet raar, net een heel verhaal getikt over waar we vandaag geweest waren en gereageerd op jullie..... druk ik op reageren en valt internet uit :x ik zal nog eens een poging wagen :(

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    mooie crea erika :D

ik hoorde het al eerder dit weekend op de radio en was ne top het journaal ;)

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    grrr, das minder in word tikken dan of wordpad ofzo ;) raak je neit kwijt :D

15. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Jeetje Wupje wat een rotsituatie zeg..kan me voorstellen dat jullie weg zijn gegaan hoor..Waar bemoeien ze zich mee, is toch jullie kindje..

Heb het idd ook gehoord van dat babytje, bah erg hoor..moet je tohc niet aan denken

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ wupje: wat een stomme schoonfamilie zeg! En waar ik helemaal van schrik, dat dat zoontje 'boos' op jou wordt en zo tegen je tekeer gaat. Hoe oud is dat joch? Is toch niet normaal dat een kind zo praat tegen een volwassene? En ook lekker stom van je schoonzus dat ze dat soort dingen bespreken waar hun kinderen bij zijn. Kijk ze mogen best wel wat van jullie opvoeding vinden (ieder zijn mening) maar dan moeten ze dat of uitspreken tegen jullie of voor zichzelf houden. Maar ik vind het erg raar om daar ook je kinderen van op de hoogte te brengen :(
    Fijn dat je vandaag wel een lekker dagje hebt gehad. Nieuw kleurtje in je haar: dat willen we zien! FOTO!!!

Staan trouwens weer wat nieuwe foto's en filmpje op mijn hyves ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, daarom moet je het ook typen in kladblok/word en dan kopieren. zo heb je altijd een back up :)

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik sta op het punt om naar de bios te gaan met mijn schoonzusje, dus lees morgen bij. Kom alleen ff spammen.

Onze kleine meid in de auto. Heb er ook een geweldig filmpje van, maar dat is Youtube nog aan het uploaden.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zeeman tip voor de meisjesmoeders

Ze hebben weer een hele leuke nieuwe meiden collectie binnen. In grijs/wit/paars tinten. Leuke broekjes, leggings, truitjes en jurkjes.. echt te schattig. Zo jammer dat ik geen meisje heb.
    Heb dus maar een zetje gekocht voor een verjaardag over 3 weken.

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    En samen met haar vriendje schommelen.
    Kom morgen het filmpje laten zien. Nu snel naar de bios.

Deel Deze Pagina