September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Eva: Vrees dat Jaimy het voorlopig ook wel weer hierbij laat hoor , hihi ze is soms een beetje een luie tante en heeft echt een attitude van waarom proberen te gaan staan en stappen als ik tijgerend sneller vooruit kom ? LOL

Funny: Gelukkig geen pokjes !

Queen: Oeff kyani verhoging/koorts , laten we hopen dat het niet hoger word..

Kaatje: Leuke Crea !

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: jjjjjjeeeeeeeeeej, Kate van buik naar zit! Nou gaat het hard hoor!

@kaatje: aggos, arme Levi!

@queen: aaaaaah, idd toch nog steeds schattig! Ik vind het zo aandoenlijk als Raven zo'n pruillipje trekt!

Koemelk: geef ik koud, zodat ze het als iets 'anders' dan opvolgmelk ziet. Na heeeeeeel veel keren slokjes proeven drinkt ze nu moeiteloos koemelk.

@miracle: jaaaaaaa, Jaimy ook staand!

@freesia: echt weer TE schattige foto's van Jill (met poes en in hangmat)

Waterpokken: is alleen gevaarlijk als je het zelf niet hebt gehad en voor pasgeboren baby's.

Soepies: hier vandaag pompoen-currysoep!

@wupje: hoe oud is dat neefje? Want ik vind het echt te brutaal voor woorden wat hij zei. Ook al is hij 16 dan nog. Daar zou je je schoonfamilie ook op aan mogen spreken wat mij betreft, dat ze onopgevoede, onbeleefde kinderen hebben.
    Pfffff, vind dat je helemaal gelijk hebt hoor. Het is jullie opvoeding en laat ze hun mond houden zeg!

Crea's zijn weer super mooi allemaal!

Ego: Vandaag had Raven een kamikaze dagje. Vanmorgen tand door de lip op de salontafel (bloeeeeeeed!), vanmiddag kukelde ze bijna achterover van een opbergdoos af (had haar in een flits gegrepen vlak boven de grond) en daarna was nog even met haar hele gewicht op een lade gaan hangen die dus razendsnel dicht schoof en ik trok echt net op tijd haar vingertjes ertussen uit....
    Pfffffff, zo'n dagje test wel even je reactievermogen zeg!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow Raven toch, je kan haar ook geen moment meer uit het ook verliezen he.

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: wat een naar verhaal zeg. Hier in Nederland gebeurd?

Hier een link van een braziliaans filmpje. Om kippenvel van te krijgen en misschien niet geschikt voor iedereen.
    YouTube - Amazing BABY found in a river

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    even uit mijn hoofd op wat ik net gereageerd heb:

Queen> leuke/zielige foto's ;)
    Funny> fijn dat het geen waterpokken zijn!
    Miracle> yeah Jaimy kan zich optrekken, goed hoor!
    Parr> yoehoe Kate kan zelf zitten!
    Erika> ahhh moeten de snavelbekjes onze beebs hebben? Jenna was vrijdag al gepikt door een kippetje, zie je wel ze horen echt bij elkaar hihi. mooie crea!
    Mamasonja> wat onwijs goed van Jenna zeg!! Ik zie dat mijn Jenna echt niet over 4 weken doen hoor ;)
    Miranda> heerlijk vooruitzich zeg, nog 1 dagje en dan vakantie, gaan jullie nog weg of blijf je lekker thuis?
    Wupje> heb je daar je s-zus niet op aangesproken? sorry hoor maar jij voed je kind misschien beschermend op haar kind is een duidelijke etter dat als hij zijn zin niet krijgt hij gaat janken. Niets van aantrekken meis, jullie voeden Kyano op zoals jullie dat willen! Wat zeiden je schoonouders ervan?

sorry als ik iemand vergeten ben maar ik ga niet nóg een keer lezen en reageren hihi

6. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    @Kaatje mooie crea ook:)

@Jannes leuke foto's van Sara! Veel plezier bij de bios;)

!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi ja dat wordt echt uithuwelijken hoor. Breng Roy maar vast op de hoogte

Eva, ik zie de titel al, ga niet eens kijken

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    en dan ego:

We zijn vandaag naar Plaswijckpark geweest, wat is dat leuk zeg! Je hebt er een dierenwijck met heel veel dieren. Een wandelwijck, kun je lekker rustig wandelen en bijkomen in een soort van park, heel mooi. En je hebt er de speelwijck, met een draaimolen waterparadijs en speeltuin echt super! Jenna vond het helemaal geweldig. Dit is het: Familiepark en attractiepark Rotterdam - speeltuinen en dierentuin - Plaswijckpark - Plaswijckpark
    De entreeprijs van €9,10 vond ik echt de moeite waard.

Ik zal zo eens wat foto's spammen als het lukt.

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

OMG! het kindje leefde nog gewoon :x zit hier echt met tranen in mijn ogen, ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand echt geen uitweg meer ziet en zijn kindje op zo'n manier dumpt.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Roshi: en wat ik ook zo raar vind, is dat het kindje wel helemaal mooi aangekleed is. Hoe kan je nou zo radeloos zijn?

@ Kaatje: het kindje wordt gered hoor!

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hihi jep! ik zei van de week dat het wel leuk is om een keer met jullie af te spreken en dat de mannen dan gaan vissen, dat leek hem wel wat :$ zo is hij normaal nooit haha

Kindje leeft nog dus het valt mee ;)

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Queen ach arme Kyani. Hopelijk knapt ze snel op.
    Ik had het trouwens nog niet gehoord van dat baby’tje. Brrr akelig hoor!

Kaatje smoeder heeft zich afzijdig gehouden maar ik denk omdat ze weet dat als zij zich ermee zou bemoeien het alleen nog maar erger zou worden en ze waarschijnlijk ook wel aanvoelt dat ze Kyano dan ook steeds minder zal zien. Maar het is idd zoals je ook zegt. Uit de woorden van de kinderen kun je vaak veel informatie halen hoe iemand echt over je denkt.

Eva ja dat vonden wij ook al absurd dat hij zich daarmee ging bemoeien. Hij is 13:$ !! Maar goed uiteindelijk heeft hij zijn moeder behoorlijk voor schut gezet.

Jannes veel plezier!! Kei lieve foto’s

Yule zie mijn antwoord op Eva’s vraag ;)
    Wow Raven als superwoman in opleiding ;)! Idd dat is weer even opletten geblazen!

Roshi oh fijn zo'n lekker gezellig dagje!

Wat ik nog even als achtergrondinformatie wil geven is dat hubbie’s neefje idd een moeilijk karakter heeft. Erg opvliegend, kan niet goed met kinderen omgaan en zit op speciaal onderwijs. Hij zou eigenlijk middelbare schoolniveau moeten hebben maar is bij groep 6 van de basisschool ergens blijven steken. Hij zal waarschijnlijk ook niet meer naar een normale middelbare school gaan. Wij weten dus dat hij van die buien heeft. Er zitten ook dagen bij dat hij superlief is en heel volwassen overkomt. Maar hubbie's zus vindt dus dat wij het karakter van haar zoon maar moeten accepteren en andersom dus niet dat zij accepteren hoe wij met Kyano omgaan.
    Ik weiger gewoon om braaf ja en amen te zeggen.

Ik ga nog even samen met hubbie tv kijken :)

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Queen: Hier ook nog niet van gehoord..

Eva: OMG !! Het babytje leefde nog ! Ik kan er niet bij hoor dat je zoiets kunt doen.... Krijg er gewoon de koude rillingen van.. :(

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    precies! zelf een hoofdbandje om.... zo schattig.... maar zooooo vreselijk wat zullen haar "nieuwe" ouders haar nu vertellen "je bent gevonden in het water" :(:$:(
    Als je echt geen uitweg meer weet leg het kindje dan voor de deur bij een ziekenhuis of dokter ofzo maar in het water??? BAH!
    **snikt weer rustig verder**

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miracle wat goed van jaimy

@funny gelukkig geen waterpokken

@mamasonja leuk om te zien ze is lekker vlot.

@wupje knuff geef je groot gelijkik had ook gelijk naar huis gegaan.

@queen he get het zou je gebeuren

@kaatje mooie crea

@yule het wordt nog veel erger zulke dagen hihi. je wordt o zo snel ervan haha.

@roshi daar wilde wij vorige keer ook heen is een aanrader dus? rene gooide toe roet in het eten dus zijn thuis gebleven.

zo ben weer bij *rent nu vlug terug nar de keuken*

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Roshi, oh plaswijckpark wil ik ook graag naar toe in onze vakantie. Hoorde al vaker dat dat erg leuk moet zijn. En nu wil ik er zeker heen :). Is ook niet zo heel ver bij ons vandaan, ik dacht een uurtje, dus valt mee.
    En ja we gaan nog op vakantie. We blijven wel in Nederland (Hoeven - Brabant), dus het weer moet wel ff zo blijven haha.

@Wupje, wat vaag van je schoonfamilie. Niet leuk als het zo moet.

@Jannes, wat een leuke foto's van Sara! Veel plezier bij de bios!Naar welke film ben je?

@Yule, auw arme Raven. Je moet idd ook ogen in je achterhoofd hebben nu. Dan is de box af en toe nog wel makkelijk haha.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    argh de zeeman in het dorp is dicht. Omdat de nieuwe AH eigenaar de ruimte wou gebruiken voor uitbreiding en nu nog geen plek in het dorp voor :x:x

Hebben ze een website waar de nieuwe collectie te zien is??

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Plaswijckpark is helemaal geweldig!
    Ik kwam er als kind heel veel (toen we nog in R'dam woonden) en mijn ouders ook in hun jeugd. Toen kostte het 1 dubbeltje :D
    Wij zijn in mei geweest, Jill vond het wel leuk hoor, maar was toen nog te klein om echt bewust alles mee te maken.

Babyfilmpje durf ik niet te kijken :) Ik kwam van de week een filmpje tegen op youtube, ik heb zo vreselijk gehuild... Google maar eens op Sam and Esther. Wacht, hier is de link: YouTube - Sam and Esther
    Het loopt ook goed af hoor, maar dat wist ik niet toen ik het bekeek.

Jill had vanmiddag bijna niet geslapen dus die was om 16.30 bekaf. In bed gelegd, heeft ze van 17 tot 19.30 geslapen :$ Nu is ze dus klaarwakker ;) Maar geeft niet, we zien wel wanneer ze weer moe wordt.

Verder bijgelezen maar effe geen puf om te reageren :)

19. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    @Roshi klinkt als een gezellig dagje..ben benieuwd naar de foto's:)

Baby: ik dacht dat jullie bedoelde van dat babytje wat dood verklaard was en toch bleek te leven, hoorde ik gisteren op het nieuws, maar dit is weer wat anders.
    Bah wat erg..hoe kan iemand zoiets doen dan he..zijn toch andere mogelijkheden om een kindje goed terecht te laten komen..:(

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje oooh zo herkenbaar, niet zoals hoe het bij jou is gegaan :( maar wel dat bemoeial :( BIG HUG!!!! gelukkig wel vandaag de gezelligheid weer ingehaald 8)

@queen wat!? jeetje zeg ik zou denk ik nog overbemand zijn met verdriet en tegelijk blijschap en dan ook boos zijn dat de arts mijn baby dood verklaard had en dat ik mijn baby bijna levend begraven had! grrr

@kaatje mooie crea!

@jannes aaaw prachtig lachbekkie weer *zwijmelt*

@yule ja is echt niet normaal meer! Gaat ineens in raptempo zoals bij Raven toen!
    Oef Raven is de fase in gekomen van blauwe plekken, sneetjes en traantjes :( Maar houdt je wel haarscherp ;)

@eva jeetje mina o_O wat zeggen ze in die film dan? en de mopje is ook mooi aangekleed ook o_O nou ja echt niet normaal :(

Deel Deze Pagina