Zo bij gequote haha Heb lekker utigeslapen (al protestreren mijn bekken).. Mijn moppie wordt net wakker dus gaan wij lunchen. Heb mail gehad van Malkenschoten. Menu veranderen kan niet, wel eigen taart mee. Binky arrangemnt blijft zoals hij is, kan niet veranderd worden. Maar goed, mag jou beeb die dingen wel van jou eten geen problemo toch? Alleen mijn vraag over de tijdstip is niet beantwoord. Dus nog een mail gestuurd.
Geen idee Maar echt joh sinds hij 3 is geworden is hij helemaal niet meer te houden..wat een streken haalt hij uit..gelukkig begint volgende week de peuterspeelzaal weer
Hoi hoi, Hier een lekker vrij dagje samen! Vanmorgen grote boodschappen gedaan. En toen was het eigenlijk al vrij laat om Femke in bed te doen, dus geprobeerd om haar wakker te houden tot na de lunch, dat ging perfect! Dus ik hoop dat ze nu een hele lange slaap maakt Vanavond komen vrienden hier eten, we gaan tapas maken, lekker!! @Lola, proficiat met je nieuwe baan! @Jannes, fijn dat jij ook een leuke meidenavond gehad hebt! Succes op het werk vandaag. @Parr, dat is toch prima dat de kids met ons mee eten in Malkenschoten. @mamasonja, ik kan me voorstellen dat dat opbreekt nog steeds gebroken nachten! Wij gaan Ciske de Rat kijken, hihi zijn helemaal in de stemming na de musical vorige week!
@Steen gezellig dagje samen vrij..Leuk Ciske de Rat, lijkt me ook wle weer is leuk om te zien En we mogen op zich niet klagen hoor me de gebroken nachten, ze heeft eigenlijk altijd gewoon goed doorgeslapen tot een paar weken geleden
Goeiemiddag! Even snel voor er weer iemand aan mijn hoofd komt zeuren. Ik ben populair vandaag @lola: Oh, dat is snel gegaan! Gefeliciteerd met je nieuwe baan Dat ogending klinkt een stuk minder. Hoop dat dat snel weer weg is. Ik blijf bij met mn bril. Ooit lenzen geprobeerd en toen een keertje make up tussen lens en oog gehad. Was heel snel gedaan met die lenzen (Maar goed, neem aan dat mensen zonder lenzen dat ook wel kunnen krijgen) @sams: Fijn dat de echo zo goed was Malkenschoten: Mijn voorkeur gaat ook uit naar die gewone kinderboerderij die Eva gevonden had. Heb ook problemen met het menu. Goed, dan eet ie het niet op natuurlijk, maar om daar dan 11 euro (of wat het ook was) aan te geven. Soit. Ik sluit me uiteraard aan bij de meerderheid (ook al is dat misschien niet van harte). @wupje: Woohoo, een heel actieve kruiper (hebben wij ook, zie ego stukje ) En argh, wat een toestand bij je sfamilie. Ik zou zelf ook weggegaan zijn. Pfff. De waarheid komt idd uit een kindermond, maar ouders moeten toch een beetje oppassen met wat ze zeggen in bijzijn van hun kinderen. Zeker als het kritiek/oordelen betreft. spinnen: Tja ik weet dat fobieën niet rationeel zijn, maar goed. Ik vind al dat gemep op spinnen maar niks Ze hebben gewoon hun uiterlijk niet mee. Ik laat ze meestal gewoon zitten of zet ze buiten (en ja, dat zou ik gerust doen met zon exemplaar dat bij Lindaa zat ) Arachnofoben, lees dit niet: Wist je trouwens dat een gemiddeld huis in NL zon 1300 spinnen huisvest? Ja, ik heb een slecht karakter *muha* Verder helaas niet veel onthouden. Hier druk weekend gehad, want er stond weer een trip naar België op het programma. Was zoals gewoonlijk erg gezellig. Ewout heeft zich goed gedragen, al heeft ie niet veel geslapen. Eigenlijk alleen in de auto en zaterdag ook nog heel kort rond halfzes. Moesten naar de kerk dus had em in de draagdoek en dan maar ijsberen achteraan. Geen idee of meneer pastoor gek werd van mijn gewandel, maar goed dat of een brullend kind, hij mag kiezen. Hij (E wout, niet meneer pastoor ) is tijdens de preek in slaap gevallen D) en was daarvoor vrolijk aan het kletsen, maar dat konden de kerkgangers wel appreciëren geloof ik. Moeder blij dat ik mee was geweest, want ik en naar de kerk gaan zijn geen dikke vrienden. Soit. Verder zijn we met E wout op een heel speciale draaimolen geweest (een vierkante, met allerlei nifty beesten op die je kan laten bewegen). Helemaal boven op een grote stier geklommen, was erg leuk. Had graag ook op zon bewegend insect gezeten, maar helaas geen tijd meer om nog een ritje te maken omdat we naar de kerk moesten. E wout dan. Die kruipt nu echt snel. Zoeft de kamer door, je mag er al bijna achteraan gaan rennen. En hij komt ook op je af gekropen of gaat achter je aan. Zaterdag zaten we in de slaapkamer en man in woonkamer. Ik zeg tegen Ewout ga maar naar papa en hij begon meteen richting papa te kruipen! Wel leuk En dat achtervolgen is handig, want dan kan ik hem tenminste zien (ook al moet ik nu met de deur open naar het toilet ) Hij stapt ook steeds sneller aan de hand en zaterdag besloot ie dat klimmen ook wel leuk was Zus heeft een bijzettafeltje met 2 planken en de onderste plank zit ongeveer 25 cm boven de grond. Hij kroop er steeds heen, ging staan en leek dan beetje na te denken. En kroop weer weg. Maar opeens staat hij daar weer met één beentje op die plank. Dus wij houden ons hart al vast. We hebben nu echt ogen te kort en thuis valt dat wel mee, maar als je ergens op visite bent huizen die niet babyproof zijn brrrr. Zo dat was het wel weer voor mn romannetje. Fijne maandag allemaal!
mamasonja, ne emij ook niet veel te durk en te duur me tparkeren pff wachten duurt lang op kindjes die slapen
Is een fase. Een keer doet ze dagen B, M en de N, dan is het de F (hele dag ffff ffff, ook grappig), en sinds paar dagen is kloi die kloi kloi met zo'n slap tongetje. Ze is echt klanken aan het oefenen. @Sonja: hahaha... echte kindergedachte: laat ik mijn schoen eens over die schutting gooien..
@ Lola: nee dat was niet Aimar. Denk je hem te zien in een prenatal advertentie dan kan dat kloppen Voor de verjaardagsmeeting is er een keuze tussen een gewone kinderboerderij (gratis entree, maar waarschijnlijk wel een bijdrage voor het huren van een zaaltje op de boerderij) of kinderparadijs Malkenschoten, wel entree weet even niet meer hoeveel en dat is dan incl. eten en zaaltje. @ Wupje: ja hier is het echt superwarm! Had vanmorgen ook een spijkerbroek aangetrokken maar heb 'm al snel ingeruild voor een kort broekkie Aimar vond het badje geweldig, ik zet straks even wat foto's op mijn hyves. Ik ga nu heel lui een tukkie doen (Aimar slaapt ook) en dan na zijn fruit richting mijn moeder. Aimar blijft daar slapen, vriend en ik hebben een avondje samen, maar we moeten ook wat klusjes doen zoals het traphekje plaatsen.... Morgen ben ik jarig. Mijn moeder komt 's morgens hierheen met Aimar. We gaan dan lekker een cake bakken en 's avonds komen mijn ouders, zus en zwager eten. En er komen nog wat vrienden op de koffie. Ik twijfel of ik mijn verjaardag dit jaar groots ga vieren met die van mijn vriend samen....Aimar is op dezelfde dag jarig als zijn vader, maar om er nou 1 feest van te maken vind ik ook weer zo wat....
Is er ook al een datum vastgesteld voor de meeting? Enne... ik ga alle Prénatal-advertenties goed in de gaten houden...
Ik dacht net dat ik een langere cyclus zou hebben dan de vorige, maar nee hoor, net ongi geworden, dus hij is precies hetzelfde... 52 dagen *happydance* *not* *zucht* Ik hoef helemaal niet nu al zwanger te worden, maar een iets kortere cyclus zou toch wel fijn zijn.. anyway.. ik ga maar vrolijk door met alles noteren zodat ik tzt wel gedocumenteerd naar de gyn kan stappen..
@ Jannes: mijn vriend moet om 6:20 de deur uit om te gaan werken dus echt jarig ben ik toch al niet Volgend jaar zorgen we dat we allebei vrij zijn en vieren we het 's ochtends in bed, net als vroeger bij ons thuis, maar nu snapt Aimar er toch nog niks van en mijn vriend kon geen vrij krijgen dus..... Aimar is wakker, we gaan fruit eten en dan weg. Fijne middag!
@Pisum: Voordat ik de eerste keer zwanger raakte (in april 2005, maar helaas kreeg ik een miskraam...) was mijn cyclus ook zo lang én onregelmatig: tussen 5 en 8 weken. Ik was erg blij toen ik na de miskraam een regelmatigere én kortere cyclus kreeg. Na de geboorte van Jasmijn werd mijn cyclus zelfs in één keer bijna 'normaal' (30 - 32 dagen). Ik hoop ook voor je dat je cyclus wat korter wordt. Als je niet zwanger wilt worden, is het natuurlijk wel fijn om zo weinig ongesteld te zijn, maar als je wél zwanger wilt worden beperkt het nogal het aantal kansen in een jaar...