September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Pisum: ik kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt... Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt. Of nee, nog beter: dat dit je laatste ongi is voor de komende 9 maanden!

@Eva: ja, dan vieren we het morgenochtend hier en gaan we allemaal liedjes voor je zingen...ehhh, schrijven!

Het is hier ook nog mooi weer geworden. Nadat Q zijn brood en melk ophad, was hij toch wel heel erg moe (mag ook wel na een ochtend zonder slaapje). Hij ligt er al vanaf 12.45 uur in en slaapt nu nog. Ik heb dus heerlijk wat boekjes kunnen lezen in de tuin. Aan mijn kleurtje te zien, hebben we goed weer gehad in onze vakantie! Het lijkt wel alsof ik 3 weken op een zonnig eiland ben geweest zeg. Morgen weer beginnen met werken (behalve als ik vanavond 27,5 miljoen win uiteraard, en dan kóóp ik een kinderboerderij en speeltuin voor al onze kindjes!) en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar helemaal niet tegenop zie. Ik zal mijn menneke wel missen, maar heb ook weer zin om aan de slag te gaan. Tot later!

2. O... ben jij er ook al zo eentje...:D

Roy is ook zo iemand die na twee dagen onder de parasol al een kleurtje heeft waarbij mijn door een zonnebankkuurtje verkregen kleurtje prompt verbleekt!

Ik ben JALOERS...!!!

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ja dat klopt zeker, want we hebben 14 maanden over R gedaan.
    Ik werd ongeveer 1 keer in de 2 maanden ongesteld (tja net als nu dus) en zou net naar de dokter stappen..

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai!

Zo hier is het zonnetje nu ook doorgebroken :) Kyano heeft nog even lekker buiten op het kleed gespeeld maar was toch te moe na het winkelen om nog lang wakker te blijven. Gaan we straks gewoon weer lekker verder.

Mama Sonja hi hi jij hebt echt een boefje hè. Ik voorzie dat Kyano straks ook allemaal van die streken gaat uithalen, die is nu ook al een echte deugniet.
    Hmm dat is dus idd raar dat Jenna dan ’s nachts zo klaarwakker is :(
    Leuke site!

Pisum ik denk dat ik idd wat te voorzichtig ben geweest met de kruiden. Ik kom het gewoon een keer bij jou proeven :)!
    Met Kyano gaat het buiten zijn rode billetjes om verder goed.
    Balen zeg van jouw cyclus. Weet je wel ongeveer wanneer je jouw eisprong hebt?

Steen ik moet altijd lachen om jou verhalen. Jullie hebben echt altijd leuke dingetjes te doen! Heerlijk hoor!

Irisb ha ha Ewout is toch nog wat actiever als Kyano! Klimmen daar doet onze man nog niet aan. Maar stappen aan de hand vind hij ook geweldig......alleen mijn rug iets minder ;)
    Leuk zo’n gezellig weekend en lachwekkend dat Ewout tijdens de preek in slaap viel :D

Pupke heerlijk nog zo’n laatste lekkere zonnige vakantiedag! Hier is het idd nu ook lekker weer geworden.

Ik ga nog even een beetje in de tuin klojen.

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    VERJAARDAGSMEETING: kan aan mij liggen :) maar 'moeten' we een kinderboerderij of een arrangement ofzo? We kunnen toch ook een goedkoop zaaltje ergens huren en dan zelf eten meenemen?
    Misschien dat dat er ook als optie bij kan? I.v.m. het rustpunt dat genoemd werd, zodat onze kindjes ook wat kunnen slapen.

Bijv hier: Welkom bij ACCRES zalenverhuur kun je zien dat er in Apeldoorn simpele zaaltjes te huur zijn (meerdere) en die zijn volgens mij niet prijzig.

We zouden contact met hen op kunnen nemen en vragen wat de opties zijn als we -met ongeveer 20 moeders en 20 beebs zijn, -zelf ons eten mee willen nemen, -2 zaaltjes willen (1 voor moeders kletsen/baby's spelen en 1 voor slapen/rustpunt) ?

Het is maar een idee hoor :) Dit is niet aanvallend bedoeld tegenover de kinderboerderij-ideeen, maar ik vroeg me alleen af of we er zo'n poeha van moeten maken terwijl onze kindjes er toch niet veel van snappen. En misschien is het wel steenkoud en dan is het binnen wat handiger (en ook met 2 zaaltjes i.v.m. slapen) ?

6. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ik vind een "gewoon" zaaltje ook helemaal prima. Eigenlijk nog beter zelfs. Kunnen we lekker zelf doen wat we willen.

Mag alleen écht niet te duur zijn. En ik bedenk me net iets, niet om mee te doen met de hele angstcultuur die er in de media rond hangt, maar misschien moeten we ook zorgen dat het eventueel makkelijk te annuleren valt ivm *drumroll* Mexicaanse griep. Ok, we weten natuurlijk niet hoe zwaar NL getroffen zal worden en of we de cijfers van 30% - 50% moeten geloven. En ook geen idee wanneer de griepgolf hier z'n hoogtepunt heeft etc. Maar je weet natuurlijk nooit. Zo, er is een idioot die het gezegd heeft :p

Soit. Ik zou sowieso mensen vooruit laten betalen zodat niet één iemand dat hele bedrag moet gaan voorschieten. Maar zover zijn we natuurlijk nog niet.

7. Ik vind alles prima hoor, maar moest wel een beetje lachen om 'het rustpunt'. Neem maar van een ervaren moeder én meeting-ganger aan dat 20 dreumesen van een jaar NIET gaan slapen als je ze bij elkaar in een zaaltje legt.
    De decemberkindjes hebben de meetings over het algemeen goed kunnen trekken zonder hun vaste slaapje, ze waren gewoon té bezig om te beseffen dat ze slaap hadden. Stuk voor stuk vielen ze overigens op de terugweg al in slaap voordat hun moeders de straat uit waren...:)

En die Mexicaanse griep zou inderdaad nog wel eens behoorlijk roet in het eten kunnen gooien. Misschien verstandig om de meeting - indien nodig - uit te stellen tot ná de vaccinaties...

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    alleen zaaltj ehuren vind ik ok prima...

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lekker geshopt trouwens :D
    7 kledingstukken merk (afgeprijst)

zeeman:
    - 2 broekjes
    - 4 shirtjes
    - 2 paar slofjes met tekst mama's girl :D (rose en beige)
    - 3 rompers lage mouw voor winter
    slabbetjes :D

voor me zelf heb ik 2 van die bikinis gekocht met zo een hempje als boven kant zeg maar...
    waren geen leuke slippers en schoenen in mijn smaak dus daar ga ik wel ff keer de stad in als kyani er niet is.

morgen waarschijnlijk weer lekker en ander kapsel :D
    na het weg brengen van kyani ga ik naar de kapper toe om te kijken of er een plekje vrij is :D

mamasonja even een tip voor zaterdag ;)
    er zit een merk winkeltje naast primera die heel veel merk kleding in de uitverkoop heb vanaf 2 euro!

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lola gefeliciteerd met je nieuwe baan. snel hoor.

@sama gefeliciteerd met een goede echo.

@wupje rene heeft ook in het badje gezeten vanmorgen

@mamasonja dat zou ook een streek voor rene zijn zie het hem zo doen.

zo ben er ook weer. heb heel de dag staan te zweten en stressen in de keuken voor de bruidstaart en een ziek kindje rond me heen. robin is niet lekker had begin van de middag 39,5 koorts. nu is ie gelukkig weer iets vrolijker
    maar nog niet helemaal hoe die normaal is.

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nee, maar ze hoeven ook niet allemaal tegelijk te gaan slapen ofzo :D Het 'rustpunt' was ter sprake gekomen omdat we eerst plannen hadden voor een overdekte speeltuin ofzo. Maar aangezien dat voor een aantal kinderen waarschijnlijk te druk is (dit werd aangegeven) en er verder een aantal kinderen weigeren te slapen in de auto en die wel graag op locatie even zouden moeten/willen rusten omdat ze anders overstuur raken, werd toen aan een zaaltje ofzoiets gedacht.
    Lange zin he ;)

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi mijn mupke wordt wakker. Die heeft vandaag gewoon 2x echt een lange ruk geslapen. Vanochtend 2,5 uur en vanmiddag ook ruim 2 uur. Kunnen we dadelijk na het eten nog lekker even gaan fietsen :) Wij eten spaghetti dus snel klaar.

Locatie ik vind een kinderboerderij leuk en een zaaltje is me ook goed. Ik vond alleen een speeltuin net iets teveel. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de kinderboerderij en dan daar een plekje zoeken om lekker iets te drinken. Daar was geloof ik ook een ruimte toch?
    Goed we sparren nog wel een tijdje denk ik ;)

Queen heerlijk zo lekker geshopt!

Tweety wow goed gedaan zeg, en de taart gemaakt en ook nog een zieke Robin :( Geef hem maar een dikke knuffel!

Ik ga mijn kleine man uit bed halen.

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ff showen hoor

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    en de hele taart

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tweety, mooi!

16. @Tweety: Wat mooi! Beterschap voor Robin...

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @IrisB ik ga ervanuit dat de meerderheid langpoten zijn.. Die zijn het enige die ik meestal niet eng vind en zijn handig met muggen :p alleen als ik stofzuig dan gaan ze wel allemaal eruit anders klopt die aantal ook ><
    Haha drukke beeb :p

@jannes daarna de f en dan de l? heb er helemaal zin in als ik naar jouw meiske kijk 8)

@lola in mijn onderschrift vind je de verjaardagmeeting planning

@pisum iig een soort regelmaat, al mag hij idd korter worden ja.
    Ik dacht dat iemand al een mail had gestuurd naar Accres :( Want die heb ik op de lijst staan ook :( En ik zou Malk mailen, wat ik ook gedaan had..

@pupke vakantie is dus geslaagd, je hebt een mooie kleur, en je gaat dus uitgerust weer aan het werk 8)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo vandaag ook lekker weer gehad en lekker in de tuin gespeeld met mijn moppie.. heb een paar foto's om te showen.. heb natuurlijk veel meer gemaakt :)

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Tweety: taart ziet er supermooi en strak uit! Zo'n taart zou ik ook uitgekozen kunnen hebben, goed gedaan hoor.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    deze 2 waren van gisteren eigenlijk, maar vind ze super gaaf dat ik ze wou showen :)

Deel Deze Pagina