meiden tot morgen ik ga afsluiten voor vandaag morgen weer eens voor de verandering vroeg op en kyani weer naar de oppas, tenzij ziek uit der bedje komt dan blijft zij lekker thuis. welterusten.
Trusten allemaal! Morgenochtend ben ik zeker weten even online, daarna weet ik niet. Mijn moeder komt al vroeg in de ochtend met Aimar thuis, boodschapjes doen, cake bakken en vooral genieten van hopelijk mooi weer. 's Avonds ook visite
Wij hebben zulke hekjes en ik vind ze erg fijn. Aan dat drempeltje ben je binnen no time gewend. Jasmijn heeft er ook nooit moeite mee gehad, ze weet natuurlijk ook niet beter...
Weet wie je bedoelt. Ik ben dat meisje eens tegen gekomen bij Het Kruidvat in Roermond, maar ze wonen in Zuid-Limburg...
Anno wat een leuke lieve foto's van Julia..Ze heeft zich prima vermaakt zo te zien Ga m'n bedje opzoeken..fijne avond nog allemaal en truste voor strakkies
Nou kletstantes in een paar uur tijd aardig wat pagina's erbij Tweety wow hele mooie taart geworden! Parr wat een mooie fotos! Steen dan ben ik benieuwd hoe Femke het bij de oppas gaat doen. Dat was toch ook de bedoeling om op die dagen 1 slaapje te doen? Of blijven ze haar daar dan gewoon wakker maken tijdens haar 1e slaapje? Anno welcome back! Leuk dat jullie zo genoten hebben in ons dorpje Leuke fotos MamaSonja uiteindelijk zijn we niet meer gaan fietsen. We hadden met zn drietjes zoveel lol in de tuin dat we geen zin meer hadden om weg te gaan Missy jeetje Mike ook al ziek . Fijn dat jullie een gezellig weekend gehad hebben! MirandaT geniet van je vakantie! Yule wow Raven loopt helemaal voorop denk ik met maatje 86! Kyano heeft truitjes maatje 80 en broeken 74 Bij hem zit altijd 1 lengtemaat verschil tussen truitje en broek. Hummelke balen meid dat je nog geen zicht hebt hoe je cyclus eruit ziet Hopelijk wordt je snel ongi. Wij hebben een lekkere gezellige tuin avond gehad. Ik moest erg lachen om Kyano die normaal altijd braaf op zijn kleed blijft liggen maar dat tijdperk nu dus echt afgesloten heeft Hij gaat van zit in de kruiphouding, komt het hele gras over en probeert dan weer te gaan zitten en probeert in de tussen tijd alle blaadjes en grassprietjes in zijn mond te stoppen Ik maakte me de laatste tijd een beetje zorgen om zijn ontwikkeling maar gelukkig is dat dus niet meer nodig. Hij wil ook veel lopen en staat echt stevig op zijn voetjes. Dus ik ben weer gerust Zo en nu ga ik ook weer gelijk afsluiten en lekker op de bank hangen. Welterusten ladies!
@wupje het was super in jullie dorpje. alleen nu vraag ik em toch wel af waar in dat dorpje nu woont haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@anno wij hadden een 4 persoons huisje heb de 2 persoons gezien toen was blij dat we dat niet hadden gedaan. dat was dat apparte stel geloof ik tenminste dat vond ik vaak zwart gekleed enz. ik ga ook tukkie doen hoorde robin net al dus zal wel een onrustig nachtje worden vrees ik.