Maar goed, over tot de orde van de dag; hier niet zo'n lekkere nacht, maar eigen schuld dikke bult. Ik had om 23 uur beide borsten afgekolfd en om 2 uur werd meneer wakker, en had niet genoeg melk meer over. Viel wel lekker in slaap om 2:45 maar om 3:30 werd hij wakker met rommelend buikje. Dus hem om4 uur maar even 60cc van het gekolfde flesje gegeven en een stuk borst Toen kwam hij om 7 uur. Daarna weer het bed samen in want mama was moooeeee. Nu lekker aangekleed en weer aan de tiet. Maar veel is het weer niet Hey dat rijmde per ongeluk
Dankzij jouw goeie tip, ik las het en ben als een bezetene met 1 vinger gaan rammen op die toetsen! Ben aan het voeden namelijk hihihi
haha ingeltje, meid wat ben je weer op dreef! en jij klept ons nu ook even naar de 500 dan? balen dat het niet zo lekker liep! ik laat de melk die ik gekolfd heb meestal tot na de eerstvolgende voeding in de koelkast staan, en anders vries is het daarna in. maar ja daar denk ik om 23:00 ook niet meer aan
pfff voeden en typen, hoe doe je dat? krijg ik niet voor elkaar hoor maar ja je hebt ook duizendpoten he...
nee joh, dat noem je verslaafd maar vraag me wel serieus af of dat misschien reden kan zijn voor teruglopen voeding? te weinig aandacht bij julian? misschien vandaag eens zonder pc voeden...
Yeaahh Ingeltje! Balen van je lege tiet Ik heb hier vaak dat Jill 's avonds maar tiet blijft vragen, bijna tot ze leeg zijn. Ze zuigt dan zo hard, ouch! Gister beet ze me ook weer, ik had ergens gelezen dat je dan een harde gil moet geven. Dan schrikken ze even heel erg, gaan misschien zelfs huilen, maar bijten niet meer. Nou, ik gilde echt van: hee seg, stop daar mee! Ze knipperde even met haar ogen en beet me weer Ga mezef uit bed slepen, douchen haren wassen eten honden binnen laten. Ow, ik plaats nog even een superbabyfoto!
Hahahaha zo ligt julian ook altijd, kijk maar bij de meetingfoto's. Wij roepen ook altijd suuppermaaaaan! Waar haal jij die romper/pyjama vandaan? Moet ik ook hebbe hebbe
Is meer een soort pyjamaatje, heeft Alex gisteren meegenomen uit Zurich! Wel bij de H&M vandaan zag ik, dus je kunt eens kijken...