Jannes: Ja dat is wel zo , maar je moet wel een werkgeschiedenis hebben in het jaar dat je , in mijn geval Jaimy naar het KDV wilt brengen.. Ik heb voor dit jaar nog wel een werkgeschiedenis ( eigen zaak gehad ) maar voor volgend jaar niet meer.. Dus dan zou ik alsnog moeten gaan werken of per maand 290 euro betalen... Nou dan wijk ik wel af van mijn thuisbijfmama plannen en ga wel een paar uurtjes werken. Al is het voor haar maar dat ze lekker kan spelen e.d en voor mezelf heeft het ook zijn voordelen Even er lekker uit.. Wupje: Dankje
Humff.. Verveel me een beetje Hubje zit samen met zijn vriend te PS3'en Jaimy wil niet met mama spelen ( tijgerd uit protest gewoon weg ) En krijg ook geen ideeen omhoog voor een uitnodiging dus PSP heb ik in een verwoede poging ook weer gesloten..
miracle, je bent niet de enigste die zich verveelt haah hier ook. maar mijn meissie slaapt (zal waarschijnlijk pa srond half 5 wakker worden
Ja jaimy ligt nu ook weer ff in bedje , ze werd ineens erg vervelend.. Nu ligt ze in bedje en ligt ze vrolijk te buurten dus denk dat ze moe is..
even denken wij zijn er een uurtje of 3 geweest denk ik je krijgt een puzzelopdracht en we hebben aardbeien geplukt en natuurlijk een stukje aardbeienvlaai gegeten xxxxxxxxxxxxxxxx
wupje spannend ! Ik ga zo nog ff een verhaal op t andere forum neer knallen. even therapeutisch van me afschrijven
@Jannes, ja heb even met hubbie overlegd en hij gaat zo even alleen bij zijn ouders eten. Ik maak voor mezelf even een ovenschotel. @Miracle, om die reden en omdat Truus t te druk kreeg doen wij Mike naar gastouder tijdelijk en erna als er plek is toch naar KDV. @Wupje, owww spannend zeg. Wat voor cyclus had je toen je zwanger probeerde te raken van Kyano? Nou der kwam gelijk een monteur langs en heeft het blok helemaal vervangen. Was hoog nodig zei die, dus gelukkig kwamen ze zo snel. Hij zei, doen we altijd want anders is t gevaarlijk. Dus wij zitten weer veilig. En de boodschappen zijn ook weer binnen, eten morgen lekker andijviestampot. Word toch slecht weer! Heerlijk met gebakken spekkies!
Zo paar kleren rijker (inclusief die gave roze truitje van de v&d roshi 8), een nieuwe bureaustoel en 2 dvd's etc. A.s vrijdag mijn eerste sessie groeptherepie, spannend.. @missy jeetje wat een minder dagen. Maar als je de prikjes verschuif dan heeft hij er mssn last van op zijn b'day? @lindaa zwaait heel hard naar het noorden toch nieuwe tel asl hij niet meer witl! dan ben je op dit moment wel blij met zo'n extra kosten verzekering @queen ja show me Ik heb ff bij de H&M en V&D geshopt. bij de v&d een halflang roze gebreide vest. en bij h&m weer die verloers bruine jogging broek, een groene tshirt, een lila langmouw shirt, een bruine jurk, een lila/roze jurk en 3 paar sokjes met rubber balletjes onderop Paul moest mij inhouden *angelface* leuke kapsel!! @pipo oei.. mssn kleine stukjes rijden om te wennen? ja die schijf zal wel ff blijven zitten, de jeuk straks ook >< ik kreeg tegen binnenkant van mijn dij toen op de brommer @pisum super stoer! Kate vond hem eng hihi maar goed is bday kado.. mssn gaat het dan wel beter @miracle spannend! @wupje ook al spannend dus toch ervoor
@Parr, goed geshopt dus! Heb net even CB gebeld en er was geen probleem.. Hij kan gewoon 6 sept zijn prikjes krijgen en 15e geopereerd worden.
Missy oh gelukkig dus de rook is weer weg Hmm lekker ovenschotel. Wij eten aardappelen met spinazie en een hamburgertje. Tsja mijn cyclus de vorige keer heb ik eigenlijk niet echt kunnen volgen. Ik ben in oktober gestopt met de pil en in december al zwanger geraakt. Dus ik was er nog niet eens mee begonnen om de cyclus bij te houden. Ik ga er niet van uit dat dit nu weer gebeurt. Ik weet wel dat ik zonder pil een stuk langer ongi ben, dat is dan wel weer balen. Meestal een volledige week Terwijl met de pil is dit maar 4 dagen. Maar goed dan heb ik weer andere klachten. Wanneer wordt bij jou het spiraaltje geplaatst? Doet de pagina bij jullie ook raar? Hier de hele tijd foutmeldingen
@Wupje, ja die ovenschotel zakjes van Maggi.. Is lekker makkelijk voor in je eentje en toch warm eten. Ik ga ook deze week die BraadStomen van Maggi uitproberen! Hmm.. nee je bent dus al snel zwanger geraakt, dan zul je wel geen achterlijke cyclus hebben. Vaak na een bevalling is je lichaam er sneller aan gewend en pikt het je cyclus sneller op dan als je nog niet bevallen bent. Net alsof je lichaam dan weet wat t doen moet zeg maar. Ik ben zonder pil even lang ongesteld, ook 6 dagen, nu met de pil dus ook.. Maar dan heb ik echt amper last ervan. Heb dat liever haha! Mijn spiraaltje word de 25ste geplaatst van deze maand. Gelijk nadat mijn pilstrip op is zeg maar..
Parr ja we waren even aan het rekenen en stel in het meest absurde geval dat ik al in oktober zwanger zou raken, wat me niet lijkt, dan ben ik begin juni uitgerekend. Nou en dan is Dennis dus ook klaar met zijn opleiding. En verder ben ik er nu mentaal ook weer klaar voor. Tot voor kort moest ik gewoon nog niet denken aan een tweede maar ik merk dat die gedachte nu weg is en dat het me juist leuk lijkt, ook voor Kyano. Dus we zien wel hoe het gaat .
WOEHOEIIIIIII !!! Jaimy net uit bedje gehaald , loop ik ff naar de keuken hoor ik haar ineens mopperen en moppelen.. Ga ik kijken staat zij zelf aan de tafel !!!! Zonder hulp van mama ! Nu huilt ze want ze was even in shock dat ze dat zelf had gedaan
@parr lekker geshopt. groeps therapie? spannend. net toch ff de ha gebelt en mocht ff langs komen vonden ze toch verstandig ivm met robin zijn luchtpijpje. maar alles klnk goed oortjes waren schoon. als ie morgen nog hoge koorts heeft weer even bellen voor overleg misschien krijgt ie toch een kuurtje voor de zekerheid omdat ie dat dus altijd heeft gehad tot 3 maanden terug.