@Miracle, wat knap van Jaimy! GO JAIMY!! Zo, ga even de ovenschotel maken, moet namelijk 45 min nog in de oven. En weet niet of ik er vanavond ben.. Heb mama-tijd, want hubbie gaat even naar een vriend. Dus ga denk ik Sex And The City The Movie kijken voor de 7e x! Owja, Mike heeft nu 3 tandjes en nummer 4/5/6/7 zijn onderweg. Hij heeft er nu 3 onder en de 2 boven zijn aan t doorkomen en de 2 ernaast ook en de 4e van onderen ook. Arm schaap krijgt alles tegelijk.
Tweety, idd verstandig om Robin even te laten nakijken. Gelukkig klinkt alles goed. Voor degene die straks nog naar het andere forum gaan. Jullie zitten goed maar heb de lay out even veranderd.
Zo het gaat hier ineens zichtbaar snel ! Heb haar net even getroost omdat ze zo onder de indruk was van het zelf gaan staan en ze haar hoofdje stootte ( resultaat een blauwe buts op der hoofdje).. Ga ik samen met haar op de grond zitten spelen dus zet haar naast me neer op haar billen , normaal valt ze vrij snel weer om maar nu bleef ze kaarsrecht zitten ! En ze ging heel mooi met de blokjes en het doosje zitten spelen , handjes in de lucht , delen met mama en heel goed haar evenwichtje blijven bewaren , zelfs toen ik wegging ( om te kijken wat ze dan deed) bleef ze mooi zitten Het enige mindere is wel dat op het moment ze het heeft gehad zichzelf gewoon achter over gooit... Even showen , zo zat ze net
Ja maar het valt nu echt op Even een paar andere showen Onze vrolijkerd ( kleuren kleren gaan absoluut niet met elkaar maar was een makkelijk outfitje omdat ze daarna moest slapen.. )
**** INBRAAK**** Lieve Missy, Ik wilde je even bedanken voor de gezellige vakantie! Heel veel liefs en een dikke kus van mij! ****UITBRAAK****
parr, lekker geshopt dus! ik vandaag ook bij v&d die had uitverkoop hier allemaal leuke spulletjes waaronde rveel van nijntje thnx
Queen: Een beetje Tweety: Ja he Zo Jaimy ligt in bedje , was helemaal op van al dat geoefen. Hubje is even met zijn vriend naar de winkel , kom tot een helder moment dat we geen drinken meer hebben voor onszelf :O