gave pyjama freesia julia rekt zich altijd uit als superwoman haha ohw julia is wakker tot zo xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hey meiden, HIer ook weer een prima nacht! zo meteen de eerste les babymassage, ben benieuwd. Heb Femke nu even in de draagzak, misschien slaapt ze nog eventjes.... @Ingeltje, joehoe pagina 400! @Azeb, balen he zo je tabblad wegklikken, ik doe het ook altijd zo, en het overkomt mij ook vaak... @Pupke, auw... @Elise, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Succes met de crematie! Fijne dag allemaal, tot straks!
Ingeltje ook easywalker? Wij hebben die kleur ook voor de reiswiegjes. Wandelwageninzet is donkerbruin
Heb even gezocht, ze hebben die pyjama van Jill inderdaad bij de h&m online bij baby, dna tops en dan de zesde pagina. Hij is echt leuk!
bah morgen weer werken en nu zo'n 20 pagina's hier doorlezen.... huis poetsen, wasjes draaien, boodschappen doen...kheb stress!
ha ja ook al! elise1 heeft donkergroen, irisb donkerblauw, ze sturen zooo lekker http://nl.tinypic.com/flek.php?f=14kyxpk&s=4
Ja zijn heerlijke wagens! Ik wilde ook zo graag die legergroene! Maar ja ik kreeg gw niet enthousiast en aangezien ik alles heb uitgekozen mocht hij hierin zn zin wel hebben...
hier ook een easywalker, een zwarte! Super wagen! Heel handig ook met de hond er langs, omdat je makkelijk met een hand kan rijden
HELP! Het mooie gave snoetje van mijn kleinste meisje is in een paar dagen tijd veranderd in een puistenkopje ! Over haar hele gezichtje én hoofdhuid zitten talloze (zeker meer dan 100...) kleine rode pukkeltjes. Zó zonde... Kent iemand een middeltje tegen deze pukkeltjes? Leuk, die Superbaby-foto's ! Als Emma niet ingebakerd is, ligt ze er ook vaak zo bij (in de box of kinderwagen...)
Lola Ik stuur deze week nog de gebruiksaanwijzing en speen naar je op (heb nu een beetje buikgriep, dus nog even wachten )
@Jekkia: Beterschap! Hopelijk heb je ons niet allemaal aangestoken afgelopen maandag... Het heerst momenteel nogal, geloof ik...
@babystyle, hoezo snel ik heb je PB nog niet eens gelezen haha. dank je wel! @jekkie beterschap en bah werken morgen, succes! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mooie foto's van de meeting staan er op hyves! Jekkia, beterschap! Lola, als Femke zich flink gekrabt heeft smeer ik er bepanthen op, misschien is dat ook wat voor de puistjes?
hoihoi leuke plaatjes meiden! en ikke ga zo ook even hm shoppen zie ik hahaha superrrr is ie! gelijk iets leuks voor de sint gnagna ik weet niet wat je op pukkeltjes kan smeren, meestal is het na een dag weer weg dus misschien maar even zo laten en als ze jeuk heeft een beetj zalf er op smeren maar zou er niks aan doen denk ik ga zo even naar de prenatal...ff kijken voor wat leuks voor me moppies!