September 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by jekkia, Aug 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen iedereen!

@Jekkia, jeetje heftig hoor meis!

@Ingeltje: en nog misselijk?

@Parr: have fun 2day bij the little beeebbb!!

@Tweety: hoe is het nu met Robin?

@Missy: hoe gaat het met Mike?

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zo ga hier even stofzuigen en dweilen, en dan heb ik alles alweer aan de kant! :D lekker vlot!
    Moet ook wel, want krijg vandaag oma van hubbie op de koffie en even later mijn opa en nichtje!

Oh ja, gisteren zag ik allemaal blauwe muggen in mijn achtertuin.. Ik vond het zeer ranzig eruit zien en was even naar achteren gegaan.. 3x raden wat mijn katten gedaan hebben ..:(
    een duif geslacht! jakkes! er lag een duif in mijn achtertuin zonder kop! tsja nogal logisch dat er daar ranzige muggen op af komen! heb dat vieze beest met een schep opgepakt, de container in gegooid en zowat een fles bleek erover heen gegoten! echt vies!

Tot later meiden!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    morning ladies!

heel veel plezier vandaag met wat jullie gaan doen!
    Niet te veel beppen hé :p tot vanaaf!

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,352
    5
    38
    Goeiemorgen meiden!
    Jekkia, wat een rotnieuws zeg...
    Jannes, een heerlijk vooruitzicht dat je bijna naar Italie gaat. Ben jaloers!! Wel ontzettend balen van New York maar ik denk dat je gelijk hebt qua uitstel vragen bij KLM (en niet KPN Parr ;))!
    Lindaa: ik denk dat het geen muggen waren maar vliegen! Haha wij noorderlingen met ons verwarrend taalgebruik!

Alle zieke mama's en kindjes: beterschap!!!!

Hier alles goed. Alleen gister wel iets vervelends gebeurd op het kdv vind ik. Ik had Isis dus weer gebracht voor het eerst na vier weken. Toen ik haar om kwart voor zes ging halen en haar spullen ging verzamelen was haar dingetje waar de poeder voor de melk in zit nog gevuld! Degene die er toen nog was was er nog niet bij de lunch dus die kon me niet vertellen hoe of wat.
    Ik vanmorgen vragen, wat blijkt nou, hebben ze haar gewone koemelk gegeven!!!! Ik vind dat toch echt niet netjes en ook wel erg vreemd. Heb er een nare bijsmaak aan over gehouden. Heb het ook wel duidelijk laten merken dat ik dat niet prettig vind.
    Toevallig had ik haar net maandagavond een beetje gewone melk gegeven om te proeven, maar echt maar een paar slokjes.
    Nou ja, ik kan er verder ook niet echt meer iets aan doen natuurlijk en heb ook geen zin om daar heel erg stennis te gaan schoppen, maar ik vind het echt niet leuk. :(

Oke, dan ga ik nu aan de slag met fotoalbums maken, dat moet echt hoognodig!

Groetjes
    Azeb

5. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @lindaa nu geen koorts maar het is nog vroeg. verder is ie vrolijk enz.

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @Azeb: gek is dat eigenlijk! we wonen allemala in het zelfde land en toch zijn bepaalde woorden anders HIHI!
    Maar dan bdoel ik dus idd VLIEGEN! haha!

@Tweety: fijn dat hij nu nog vrolijk is! hopen dat hij dat ook blijft!

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

Apr 19, 2009
    7,238
    570
    113
    Female
    Gastouder zzp
    jekkia, pff rot situatie.
    moeten ze verhuizen die opa en oma vanwege ruimte gebrek of vor die vader?

verder hier lekkere nacht gehad :D
    tot half 8 toen wel haasten beetje want 8uur kyani bij oppas :D
    die gaan straks elkker naar de kinderboederij :D bij hun in de straat.

8. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

Aug 2, 2009
    762
    0
    0
    Goedemorgen,

@Missy hoe is het Mike??

@Jekkia wat goed van Matice!
    Wat erg allemaal zeg:(

@Wupje hihi gekkie:D een rolletje voor Dhani

@Tweety gelukkig hebben jullie een redelijke nacht gehad;)
    En wat lief dat Robin handkusjes geeft:)

@Azeb wat raar zeg dat ze dat zomaar gedaan hebben..Goed in ieder geval toch dat je het hebt aangegeven dat je dat liever niet wilt hebben nog;)

Ik durf het bijna niet te zeggen maar we zijn er maar 2 x uitgeweest voor Jenna en dat was rond 1 uur, ze heeft gewoon geslapen tot 8 uur vanmorgen:$ doet ze normaal ook wel maar ja dan is ze de hele nacht wakker geweest..
    Voel me gelukkig wel al iets beter, mn vriend ligt nog wel belabberd op de bank maar ja dat is een man he:D:p

Fijne dag vandaag!

9. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen meiden!

Ingeltje hi hi ik vind jouw symptonen wel erg verdacht :D ;)! Ik ben benieuwd over een paar dagen..

Parr jij ook veel plezier vandaag! Tuurlijk beppen wij niet veel, doen we toch nooit :D?

Lindaa iek wat vies zo'n beest in je tuin :$! Ik dacht ook al blauwe muggen :(?

Azeb vervelend hoor dat ze zomaar zoveel koemelk in 1x gegeven hebben. Je kunt er idd nu niks meer aan doen maar ik kan me voorstellen dat je er geen fijn gevoel aan overhoudt.

MamaSonja yeah, Jenna heeft beter geslapen!! Hi hi geef je man maar een schop onder zijn kont ;)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Azeb dat is inderdaad niet leuk. Ik heb het op ons kdv óók een keer gehad, dat ze hem een soepstengel hadden gegeven terwijl ik nog maar net met de hapjes was begonnen. Vond het niet leuk, het hoort ONZE primeur te zijn...

MamaSonja: lekker door kunnen slapen dus!! Heb alleen het begin van je verhaal gemist, slaapt Jenna nog niet door?

Lindaa: bij ons in Groningen zijn vliegen gewoon vliegen en muggen gewoon muggen, alleen neefjes zijn óók muggen hahaha

De rest: ook allemaal een fijne dag! Ik ben heerlijk vrij, lekker!

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    wat is het verscil dan tussen een vlieg en een mug? HIHI hier 1 pot nat! behalve neefje dan HIHI

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Vliegen, dat zijn die dikke, meestal zwarte brombeesten:
    View attachment 9135

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    En dit is een mug, die steekt:

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Oohww okee! nja die blauwe en de gewone zwarte is bij ons vlieg/mug en die steekbeest hier dus een neef!
    whaha appart allemaal hoor!

15. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

Hier tot 7.30 uur in bed gelegen en wij hoeven er 's nachts eigenlijk nooit uit voor Sara dus kan goed doorslapen. Wordt alleen de laatste week zo zwaar wakker. Alsof ik helemaal niet geslapen heb. Heel irritant.

Sara staat Teletubbies te kijken en ga haar nu maar ff in bad doen. Om 11 uur komt een kennis met haar 2 dochtertjes langs. Daarna ff met Sara de stad in en verder niets op de planning.

@Jekkia: jeetje wat vervelend voor die kindjes. Moeder kwijt en geen papa in de buurt.

@Azeb: snap je gevoel. Mogen ze wel even overleggen zeg.

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,352
    5
    38
    En in het Gronings (hoewel bij jou dus niet Ingeltje?) en blijkbaar ook Fries wordt een vlieg (die bromt en vies is maar niet steekt en altijd op eten gaat zitten) een mug genoemd en een mug (die steekt) een neefje genoemd. Lekker verwarrend allemaal!

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Tweety: gefeeellliccciiiteerd met je 1-jarig huwlijk!

18. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver

HELLUPP :$ !!!! Deze limbodame snapt het even niet meer :( ;)
    Ha ha waarom maken jullie het zo moeilijk?? Dus iets wat steekt is een neefje en een bromvlieg is een mug ....:D

Dennis en ik hebben vaak onderling al taalproblemen, hij snapt mijn dialect soms niet en andersom ook. Maar ja dat is dialect en dat vind ik al moeilijk om te schrijven dus zal jullie er maar niet mee vermoeien.

Tweety gefeliciteerd!!

19. @Missy: Ai, je teentje gebroken! Weet hoeveel pijn dat kan doen. Beterschap...

@Pisum: Stoer hoor, Rayyan achter de looptrainer!

@Wupje: Oooh, jullie gaan spannende tijden tegemoet! Ik hoop dat de GAMMA en de Praxis wat leuks voor jullie in de aanbieding hebben... ;)

@Miracle: Een kusje van Emma op de buil van Jaimy!

@Lindaa: Wat goed van Michelle dat ze al zo goed stappen kan!

@Jannes: Wat jammer van je reisje naar New York :x! Ik heb ook al twee van zulke reisjes (met mijn werk dan wel) moeten laten schieten: toen mijn collega's gezellig in Madrid zaten, ben ik bevallen van Emma. Ik had de maanden er voor ook wel moeite met het aanhoren van hun voorpret...

@Jekkia: Mattice gaat ook al als een speer, lees ik!
    Wat rot dat de kindjes van je vriendin ver(der) weg gaan wonen...

@Tweety: Fijn om te lezen dat Robin zich weer een stuk beter voelt!
    Gefeliciteerd met jullie katoenen bruiloft!

@Ingeltje: Hoe voel je je vandaag?

20. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

May 7, 2008
    1,086
    0
    36
    Limburg
    Zo weer een hoop bij te lezen. Even paar dingen die in me opkomen.

Allereerst beterschap voor alle zieken.

@parr, lekker geshopt dus!

@Miracle, Jaimy zelf gaan staan, super. Ze worden steeds groter zo he, gaan echt op ontdekkingstocht.

@Lindaa, loslopen wauw, die gaat hard, dan is het baby er echt van af!

@kaatje, ander forum???? ruzie over de laptop? ik krijg ook regelmatig klachten...en mooie crea trouwens, waar halen jullie toch al die tijd vandaan om dat soort dingen te doen, lukt mij echt niet hoor!

@steen, leuke dag dus in madurodam, is al jaren geleden dat ik daar ben geweest. Volgend jaar Amerika, ben helemaal jaloers. Maar aangezien wij voor een tweede gaan, zit een tripje naar de states er voorlopig niet in ;)

@jannes, niet mee naar new york, oef das balen, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt. Maar het is voor een goed doel, moet je maar denken, en wie weet komt het er ooit nog van.

@pupke, weer aan de slag na de vakantie. altijd weer even wennen. maar ja de plicht roept.

@jekkia, oef das geen goed nieuws, raar dat de vader niet bereikbaar is, weet hij dan wel dat zij is overleden?

@eva, nog proficiat, gisteren niet op forum geweest dus te laat, maar je hebt een leuke dag gehad lees ik.

@ingeltje, nog steeds misselijk je maakt het wel spannend hoor! wanneer ga je testen?

@lindaa, een duif gevangen bah, hier blijft het gelukkig bij muizen.

@azeb, daar mag je best stennis over schoppen vind ik! een kdv mag kinderen niet zomaar koemelk geven zonder dat jij hebt gezegd dat dat mag, dus ik zou het zeker zeggen!

Tweety gefeliciteerd!

Zo nu even ego:

Hier alles prima. Nog steeds niet ongesteld, wachten gewoon rustig af. Ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, dan had ik maandag geen negatieve test gehad. Vandaag lekker een dagje vrij. Vanochtend al even boodschappen met Ilse gedaan. Die lig nu alweer een half uurtje te tukken.
    Ze is een beetje aan het rommelen met haar slaapritme. ' s Ochtend slaapt ze minder lang, op kdv uurtje, thuis vaak anderhalf uur. Dus steeds minder. Op zich wel lekker want dan kunnen we 's ochtends nog eens op pad! Gisteren had ze in totaal maar 2.5 uur geslapen op kdv dus om half 7 's avonds was ze helemaal gaar. Gelukkig keurig gaan slapen.

Gisteren is de schommel bezorgd, prima service. Afgelopen weekend besteld, gisteren bezorgd. Mannetje is gisteren al aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. Ondertussen was ik lekker een avond de hort op met vriendinnen. Ik hoop dat de schommel dit weekend staat!

Zo ik ga nog eens even snel zuigen en dweilen nu ilse slaapt!

Share This Page