Goedemorgen op deze regenachtige morgen, Hier weer een heerlijke nacht gehad. Vanmorgen kwam ik Jenna uit bed halen en toen probeerde ze net van lig naar zit te gaan.... echt jammer dat ik doorliep anders had ze misschien wel gezeten. Jenna ligt al een uur op bed dus zal zo wel wakker worden voor haar brood. We blijven lekker thuis vandaag, ik heb nergens zin in dus we gaan lekker spelen saampies Jannes> balen meis, maar je krijgt er iets heeeeeeel moois voor terug! Jekkia> Go Matice! En jeetje wat heftig zeg, moet je hun ook nog missen Linda> arme duif Azeb> vervelend inderdaad dat ze zonder jouw toestemming koemelk hebben gegeven maar het kan geen kwaad. Gewoon zeggen dat je het niet wil en klaar, meer kun je er toch niet meer aan doen. Mamasonja> Fijn dat je even bij hebt kunnen slapen! Tweety> gefeliciteerd met jullie 1e verhuwelijksdag Lola> oei dat is even schrikken dat het zo dichtbij is geweest, maar inderdaad wel fijn dat er niemand besmet is geraakt. Eva> yeah Aimar weer goedgekeurd. Hey hij is ook een klein droppie, zelfs Jenna is langer (maar 1 cm maar toch ) was me niet eerder opgevallen. Yule> wow dat was een aardig brandje Hummelke> mijn beste vriendin en haar vriendin, die ook wel een beetje mijn vriendin is (snap je het nog) lezen allebei geregeld mee hier, vind het helemaal niet erg want ik heb geen geheimen voor hen. Toen me schoonmoeder opeens vroeg welk forum ik meeschreef heb ik wel gezegd dat ik het niet leuk vind als ze het op zou zoeken, maar heb een andere site gezegd ipv Zwangerschapspagina. Inge> gekke meid!
Nou ik ben voorlopig nog niet zwanger hoor! Hahaha ik kon de test toch niet meer weerstaan... helemaal stom door het dus niet met ochtendurine te doen. Maar goed. Ik ben er eigenlijk nog steeds een beetje van overtuigd dat ik ook niet zwanger ben, dus niets aan de hand Ach en ik test nog veel te vroeg ook haha!
is ook best logsich, als je er éénmaal voor gaat dan wil je toch het liefst in de eerste maand zwanger zijn
Nee hoor helemaal niet stom. Ik was in het begin echt heel paranoide over alles wat ik schreef maar dat ben ik een beetje kwijt geraakt. Denk er nu zo over: als iemand mij gaat zitten zoeken en mij op een forum in de gaten houdt vind ik dat gewoonweg triest. Ik zet er nooit info op waarvan ik denk dat ze me kunnen traceren of wat belastend zou kunnen zijn op werkgebied of prive. (denk ik) Ik heb nog nooit aan iemand verteld op welk forum ik schrijf dus het gaat nog lastig worden mij te vinden dan. Ik ken hier ook niemand prive (buiten de sept mama's) maar ben er ook nog nooit naar op zoek geweest.
Ik denk dat iedereen die zwanger wil worden altijd een beetje teleurgesteld is als ze ongesteld wordt, dat is toch niet gek? Maar wat ik schreef, is wat ik écht meen. Jammer dat het verkeerd begrepen wordt, want het is ook prima als ik niet zwanger ben. Jammerdebammer en op naar de volgende. Misschien moet ik het er maar niet meer over hebben. Ik praat er natuurlijk veel over, ik heb er gewoon zin in, maar iedereen krijgt daardoor het idee dat ik het helemaal in mijn bol heb gekregen ofzo. Vind het gewoon leuk en spannend maar al duurt het nog een tijdje, dan zit ik daar echt niet mee. Heb het al heel vaak moeten uitleggen maar daar stop ik nu dan maar mee en ik zal het er hier niet meer de hele tijd over hebben. Eigen schuld dikke bult natuurlijk, had het beter gewoon lekker voor mezelf kunnen houden
Zo mijn overleg zit er alweer op Normaal gesproken zijn we veel langer bezig. Dat is het voordeel van komkommertijd. Hummelke leuk een nieuwe schommel!! Bij mij weet mijn man in elk geval dat ik hier meeschrijf en verder eigenlijk niemand behalve 1 vriendin die eigenlijk nooit op internet zit. Toen we de laatste meeting hadden, zeg ik meestal tegen vriendinnen dat het om het groepje van de zwangerschapsyoga gaat. Ligt een beetje in dezelfde lijn en ik zou het niet leuk vinden als ze hier gaan meelezen. Eva fijn dat alles goed was bij het CB! En idd sommige kindjes ontwikkelen zich op het ene vlak sneller dan het andere. Daar doe je toch niet veel aan. En van de ene kant is zon snelle ontwikkeling natuurlijk wel fijn maar nog even genieten van het klein zijn en iets minder snel een dreumes is ook niet zo erg. Wij zijn uiteindelijk allemaal goed terecht gekomen toch? Getver wat een vieze buurvrouw Yule ik hoorde het gisteren ook bij Hart van Nederland. Ingeltje wat mij betreft mag je er gewoon over schrijven hoor! Ik heb een beetje hetzelfde als jij, verwacht ook nog helemaal niks en vind gewoon het idee dat we besloten hebben dat er een brusje mag komen al zo spannend. Het maakt me niet uit of dat nu volgende maand is of over 5. (Maar ik wordt wel snel ongeduldig dus hopelijk duurt het niet langer dan 6 maanden ) En verder vind ik het een fijn gevoel dat Dennis en ik er nu klaar voor zijn, dat betekent toch dat we ons leventje gewoon goed op orde hebben anders ga je niet voor een tweede kindje. Dat geeft me een fijn gevoel. Toch jammer van die test
Hoi hoi, @Ingeltje, jammer hoor, maar hopelijk heb je gewoon te vroeg getest @Hummelke, ik let er idd ook gewoon op dat ik geen prive of werk dingen hier op zet, net als Yule. @Son, heerlijk dat Jenna zo goed heeft geslapen vannacht. Ze wist natuurlijk dat jullie nu niet zo lekker waren het zo nodig hadden @Lola, ik had je volgens mij ook nog niet gefeliciteerd met je nieuwe baan, dus hierbij @Yule, zo heftige brand zeg bij jullie. @Eva, mooie cijfertjes van Aimar! Sorry, ik ben de rest weer kwijt.. Wij zijn vanmorgen gaan zwemmen met z'n 4tjes. Was leuk. Yarah ligt nu knock-out haha, die was echt moe. Pfff wat een weer zeg.. Heb vanmiddag met een collega afgesproken om te gaan shoppen, maar het regent alleen maar keihard.. Bah
Ja, maar schijnbaar komt het toch bij iedereen steeds over alsof ik stiekem wél denk dat ik zwanger ben en dat ik me wil indekken door te zeggen dat het niet zo is. Heb het inmiddels al vaker gehoord. Maar telkens als ik het uitleg, vat iemand het toch weer verkeerd op. Ik schrijf denk ik niet duidelijk ofzo... Conclusie is dus gewoon dat ik ECHT denk dat ik niet zwanger ben MAAR ik hoop het natuurlijk wel, dat is logisch lijkt mij! (vorige maand bijvoorbeeld, dacht ik juist wel per ongeluk zwanger te zijn en ging ik mezelf gek maken, dat is nu dus niet zo)
PB je nieuwe gegevens naar: Ingeltje, Parr of Yule (deze namen kun je aanklikken!) Als je zelf aanpast, stuur je dan wel even een PB naar Ingeltje op welke pagina de nieuwe lijst staat? Dan zet zij het weer in haar onderschrift DE MAMA'S 8) VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: September2008 - Hyves.nl Onze lieve schatjes! 15 augustus 2008 ANNA LUNA & SOPHIE EMMA ~ 2.510 g & 2.790 g ~ mama: FunnyMe 21 juli 7555 & 7430 gram - 71½ en 72 cm 21 augustus 2008 MATICE ~ 2405 gram - 46 cm ~ mama: Jekkia (Raven) 4 maart 6910 gram - 64½ cm 25 augustus 2008 SARA ANNA ~ 3150 gram ~ mama: Jannes 5 augustus 8900 gram - 75 cm GIZEM ~ 2970 gram ~ mama: Jale 24 maart 7875 gram - 69½ cm 26 augustus 2008 PIM ~ 2130 gram ~ mama: Nikky 9 juni 7800 gram - 69 cm ROOS ~ 3830 gram ~ mama: Pipo1973 27 juli 11000 gram - 75 cm 28 augustus 2008 ROBIN JANCO ARIE ~ 3180 gram ~ mama: Tweety (Rene) 19 juni 9200 gram - 73,4 cm 29 augustus 2008 MICHELLE ILANA ~ 2895 gram - 49 cm ~ mama: Lindaa 3 juli 8400 gram - 72 cm 30 augustus 2008 QUINTEN ~ 3630 gram - 51 cm ~ mama: Pupke 27 juli 11820 gram - 77 cm LOTTE MARIA ~ 4000 gram - 53 cm ~ mama: Foover (Sam) mei 9010 gram - 71½ cm 01 september 2008 GIOVANNI FRANCISCUS MICHEL ~ 3710 gram ~ mama: Elise1 19 februari 8125 gram- 69 cm 03 september 2008 FEMKE ~ 2850 gram - 47 cm ~ mama: Steen 12 augustus 7680 gram - 70,6 cm 04 september 2008 BRITT ~ 3414 gram - 49 cm ~ mama: Krisstel 3 augustus 8550 gram - 75 cm JULIAN ~ 3625 gram - 50 cm ~ mama: Ingeltje 6 augustus 9520 gram - 76,2 cm 05 september 2008 JULIA ~ 3220 gram - 50 cm ~ mama: Anno103 8 mei 7240 gram - 65½ cm 06 september 2008 EWOUT RONALD CORNELIS ~ 3600 gram - 51 cm ~ mama: IrisB 8 juli 11930 gram - 77½ cm RAVEN ROSELINE ~ 3600 gram - 49 cm ~ mama: Yule 4 augustus 11170 gram - 77 cm 07 september 2008 KYANI SYLVIA ~ 3320 gram - 49 cm ~ mama: Queen1988 7 juli 8270 gram - 70½ cm TEUN FRANCISCUS ~ 4920 gram - 58 cm ~ mama: SanneMart 12 augustus - 11500 gram - 76,5 cm 09 september 2008 LEVI ~ 4000 gram - 51 cm ~ mama: Kaatje85 juni? 9300 gram - 74 cm 13 september 2008 RAYYAN ~ 3405 gram - 52 cm ~ mama: Pisum juni 10170 gram - 75 cm EMMA SOPHIE ~ 3165 gram - 51 cm ~ mama: Lola (Jasmijn) 9835 gram - 74½ cm 15 september 2008 ISIS MARIN ~ 2970 gram - 50 cm ~ mama: Azeb 9 juli 7920 gram - 69 cm 19 september 2008 JAIMY MARTINA ~ 2980 gram - 48 cm ~ mama: Miracle08 8240 gram -71½ cm AIMAR EMILIAN ~ 3100 gram - 46 cm ~ mama: Eva1983 12 augustus 8950 gram - 70½ cm 23 september 2008 VINCE TYGO ~ 3610 gram ~ 52 cm ~ mama: Cossy 8550 gram - 72 cm 24 september 2008 KATE ARWEN ~ 4410 gram ~ 52 cm ~ mama: Parr1983 1 juli 8600 gram ~ 74 cm KYANO ~ 4100 gram ~ 54 cm ~ mama: Wupje 9500 gram - 74 cm 25 september 2008 MIKE MARC ~ 3760 gram ~ 53 cm ~ mama: MissyZuilen 25 juni 10040 gram - 76 cm 30 september 2008 JENNIFER ~ 3415 gram ~ 52 cm ~ mama: Jacolien 04 oktober 2008 JILL ANNE ~ 3135 gram ~ 52 cm ~ mama: Freesia 9 juli 8060 gram - 72 cm JENNA LYNN ~ 3240 gram ~ 47 cm ~ mama: Roshi 8 juli 8390 gram- 71 cm 06 oktober 2008 JARI ~ 4040 gram - 53 cm ~ mama: First Time 3 februari 6345 gram - 63½ cm Voor altijd in onze gedachten: 02 juni 2008 LEVI JAMAL* ~ † 27-06-08 ~ mama: Chaartje79 Femke aangepast!
@ Ingeltje: hihi wat een uitleg Van mij mag je gewoon lekker schrijven wat je wilt hoor! Ik was toevallig van de week ons NOD topic aan het teruglezen en ik was er toen heilig van overtuigd dat ik niet zwanger was en deed puur en alleen een test omdat ik mezlef wilde laten zien dat ik gewoon geduldig op mijn menstruatie moest wachten. Dus deed de test ook zonder mijn vriend in de buurt, op vrijdagochtend terwijl ik 20 minuten later de deur uit moest om te gaan werken En toen stond daar ineens die streep hihi. Weet niet zo goed wat ik met Aimar moet.....vanmorgen bijna 2 uur geslapen....leek net alweer moe, maar hij ligt nu in bed alleen maar te mopperen. Normaal gaat hij vrijwel meteen slapen.... Misschien toch verkeerd ingeschat. Ik wacht nog 5 minuutjes en dan haal ik hem eruit.
Ach ik heb vast last van rondvliegende hormonen (whahah evil look) ... let's forget about it... ik moet gewoon niet zo zeuren en zeiken de hele tijd, hahaha! Zal plechtig beloven me niet de hele tijd te verdedigen, ik weet in mijn koppie hoe het zit en daar houd ik het maar lekker diep verborgen
een beetje teruggelezen ... @ eva: fijn dat hij weer is goedgekeurd en met die grove motoriek komt het heus wel goed. @ Ingeltje: nou misschien gewoon te vroeg getest... heel begrijpelijk hoor hoe je er over denkt. @ Lola: nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! @ zieke kindjes: hoop dat het weer wat beter gaat met jullie! @ hummelke: mijn man weet natuurlijk dat ik hier schrijf/lees. Verder eigenlijk niemand. Teun is vandaag ook weer naar CB geweest. Hij is nu 76,5 cm en weegt 11,5 kilo. Verder was zijn ontwikkeling goed. Hij volgt alleen niet helemaal de juiste volgorde Rolt nog steeds niet, maar doet wel al aan de hand lopen bijvoorbeeld. De prikjes gingen opzich goed, hij moest even huilen Hopelijk wordt hij niet ziek verder. Verder moet ik de avondfles afbouwen en er dus mee gaan stoppen... En na dit pak poedermelk overgaan op halfvolle melk 's middags. Verder was het schema prima. Teun eet alleen slecht brood dus krijgt hij wat Brinta voor de granen door zijn melkpap 's ochtends.
Nee joh, zo bedoelde ik dat helemaal niet. Ik doelde eigenlijk - met een knipoog - op je misselijkheid. Als je dan toch misselijk bent, kun je maar beter een goede reden hebben, nietwaar ? Blijf vooral schrijven over wat je bezig houdt...
Nee IK sorry, ik heb een rothumeur. Denk dat het er op neer komt dat ik inderdaad helemáál niet geduldig ben en ik echt een hekel heb aan onzekerheid. Dagje werken gaat in ieder geval sneller voorbij
Haha, zo verging het mij beide keren ook. Toen we aan het klussen waren voor Emma (klinkt eigenlijk best stom zo...) had ik Roy dus ook beloofd nooit meer zonder hem te testen. Maar op cyclusdag 29 had ik een examen en ik wilde dus even weten of ik 'ergens' rekening mee moest houden, dus testte ik 'even'. Tja, vet positief dus...
Hihi, als jij dus een rothumeur krijgt van de dagen vóór je NOD, moeten we hier maar met zijn allen duimen dat er géén NOD's meer komen voor jou hè ?