Het is vandaag 'De dag van de kleintjes', geloof ik ! Maar hier dus gelukkig ook weer een goedgekeurd beebje. Ach... heb je wel lang plezier van je leuke babykleertjes... Ik kan me voorstellen dat ze voor personeel van de IC héél streng zijn. Voor jullie patiënten is de Mexicaanse griep natuurlijk behoorlijk gevaarlijk! Mijn collega is er ook een week uit geweest overigens en het personeel is ook gevraagd om thuis te blijven bij een temperatuur van 38 graden en hoger...
@Missy: Jeetje meid! Je moet er toch niet aan denken wat er hád kunnen gebeuren. terecht dat er een klacht wordt ingediend...
Zo Missy, dat is wel even schrikken ja! Ik zou als ik jouw was ook zelf een klacht in gaan dienen! Oh lekker geshopt zeg! Ik wil ook, maar we zijn deze maand echt helemaal blut (of eigenlijk blutter dan blut) vanwege autoreparaties en weet ik wat allemaal. Het vloog eruit....en dat is denk ik ook 1 van de redenen waarom ik me totaal niet blij voel. Dit weekend hebben we ook nog een uitje gepland wat geld kost. Kan het wel weer afzeggen maar dat is het enige uitje wat ik dit jaar heb kunnen doen En het is voor ons echt een jaarlijks terugkerend iets. Dias Latinos, optredens van Latijns-amerikaanse bands, dansgroepen en zelf dansen en uit eten met familie. Gelukkig heb ik extra gewerkt in juli dus krijg ik in Augustus wat meer loon uitbetaald. En ook in augustus ga ik extra werken....ik denk dat ik maar een flatje moet gaan huren als ons huis ooit eens verkocht is....:x
Hmmm, Eva, denk dat je dat van tevoren moet uitzoeken hoor, want een flatje kost op zijn minst 800 euro per maand in de privesector... Of je moet al jaren ingeschreven zijn bij de woningbouw... Rot hoor als je zo op de centen moet letten. Gaan wij ook mee te maken krijgen het komende jaar met huur en hypotheek...
@Yule/Lola, nou ik denk er maar niet teveel over na.. Want dan krijg ik vannacht nog nachtmerries haha! Gelukkig is t zo opgelost en als hij nou toch weer raar doet zometeen pak ik me boeltje en ga ik naar me ouders en slaap ik daar. @Eva, wij zijn ook zo goed als blut hoor. Had even een telefoonrekening van 140 euro doordat t van 2 maanden tegelijk kwam door een fout bij T-mobile en mijn abbo daar afloopt. Dachten ze, goh ze stapt over laten we lekker alles bij elkaar doen en in 1 x betalen. En onze auto is weer stuk, maar voor Mike heb ik altijd een apart potje.. Zodat hij hoe dan ook wel kleding heeft enzo.
heb niet terug gelezen vanmorgen heel de ochtend naar de bouwmarkt en nu is het klussen begonnen doe mijn best om het nog een beetje bij te houden maar anders komt dat na de vakantie weer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@lola: we hebben een optie op een huurhuis, als ons eigen huis definitief verkocht is (nu nog financieringsvoorbehoud) dan gaan we daar het contract van tekenen en kunnen we er 1 september in. Dan hebben we 25 dagen om te verhuizen, dat moet genoeg zijn. Het is hier vlakbij dus dat is heel lekker. Een eensgezinswoning met een tuintje, nieuw gestoffeerd + laminaat + CV ketel. 3 slaapkamers en een zolder, dus ruimte genoeg om dozen onuitgepakt op te slaan. En we hebben een optie op een nieuwbouwhuis, gaan we ook tekenen als ons huis definitief verkocht is. Heel spannend allemaal! Krijg er steeds meer zin in, maar het wordt ook een dure tijd met hoge woonlasten het komende jaar. Ik hoop dat we het allemaal kunnen trekken. Wel doorgerekend hoor, maar ja, je weet nooit hoe het loopt en er zijn altijd onverwachte kosten.
@ Lola: thanx voor de knuffel Ik ben foto's van mijn mooie ventje aan het plaatsen op mijn hyves....word ik ook altijd vrolijk van @ Yule: nee staan nog niet ingeschreven, maar wil ik wel doen. Mijn vriend wil liever niet huren...maarja hij is wel degene die het minst op de uitgaven let Ons huis staat nog wel een tijd te koop...sowieso kopen we niks aan als dit huis nog niet verkocht is. Ik ben gewoon erg bang dat we het financieel niet gaan halen als de hypotheek nog hoger wordt dan nu.... maar goed, genoeg gezeurd nu! 8)
Dank voor jullie antwoorden, mij mannetje weet min of meer dat ik meeschrijf. Alhoewel hij denkt dat ik voornamelijk meelees, niet dat het geheim is maar toch. Verder houd ik het lekker voor mezelf, dan kan ook niemand op het idee gebracht worden om te zoeken. Als zou dat heel ziek zijn, zoals Yule al schrijft. Jullie antwoorden stellen mij in ieder geval gerust. Kan iemand mij dan trouwens de link van kaatjes forum pb-en? Af en toe wel lekker om privacy gevoelige dingen met jullie te kunnen delen! Ingeltje, jammer! Ik snap wel wat je bedoelt. Jammer maar helaas, nog genoeg kansen. Vind ik juist heel gezond die instelling! En je mond hoef je er zeker niet over te houden, je moet hier alles kunnen schrijven vind ik! En eerlijk gezegd had ik juist het idee dat je ervan overtuigd was dat je NIET zwanger was. Soms is een test doen dan ook fijn om een beetje rust in je hoofd te krijgen, vind ik. Daarom heb ik maandag bijvoorbeeld getest. Sannemart: teun ook goedgekeurd, flinke vent heb je vergelijken bij die nog geen 8 kilo van mij (wel een meisje, dat scheelt ook) Jale, Gizem ook goedgekeurd, super en ja die prikjes zijn ook gemeen eva, baaldagen horen er helaas ook bij. spreek jezelf streng toe en ga wat leuks doen, dan helpt mij vaak! en geniet dit weekend gewoon lekker van je uitje, je hebt het verdient! steen, welcome tot the club of little girls, ilse woog vorige week 7660gram fijn dat ze is goedgekeurd! en inderdaad zoals lola al zegt, langer plezier van de kleertjes! foover: leuke fietskar en zeker handig als je 2 kids hebt, denk ik missy: pfff gelukkig is er niks gebeurd, moet je toch niet aan denken... Ilse ligt nu weer in bed. Ik heb net bij de Action de traktatie voor het kdv voor haar verjaardag gescoord. De afgelopen tijd zoveel rozijntjes en badeendjes gehad, dat ik wat anders wilde. Misschien nog niet iets waar alle kindjes nu wat aan hebben maar toch. Ik heb stempelsetjes gekocht met boerderij en dierentuin dieren. Voor ieder kindje dan 2 stempels met 1 stempelkussentje en dan pak ik dat leuk in. Voor de leidsters heb ik kleine kaarsjes in glaasje gekocht.
Eva komt door het grijze weer zon baaldag. Maar het is zeker niet leuk als je steeds zo op de centjes moet letten. Knuffie! Foover handig dingetje! Ik zie er steeds meer mensen mee het is echt een fijne oplossing. Missy jeetje wat een gedoe zeg! Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren Hummelke ik vind het een leuk cadeautje! Het gaat om de aardigheid. Ik ga me maar eens met mijn verslag bezighouden
O, spannend! Ga even kijken... Las net wel al dat de nieuwbouwplannen nog niet helemaal in de ijskast zijn gezet...
@azeb grrr suc6 ermee @foover waar heb je dat karretje gekocht? welke merk is ie? wilde er ook nog steeds een hebben leek mij ook wel erg makkelijk @eva *knuff* hoop dat je baaldag snel over is.
helaas de koorts is weer terug bij robin en hij had net ook een flinke diaree luier. zijn melk wilde die vandaag weer niet drinken dus ik ga morgen weer gewoon opvolgmelk proberen kijken of ie dat wel wil.