Mag ik niet! Is op mijn werk geblokkeerd. Zou wel willen, want zoals jullie wellicht al gemerkt hebben () heb ik weer eens niets te doen op mijn werk...
Zou zo mijn antwoord kunnen zijn. Sara krijgt alleen soepstengels en rijstwafeltjes (ook op KDV). Op bezoek krijgt ze weleens wat anders aangeboden maar dat wijs ik dan af. Mijn smoeder moet daarom lachen, maar ook ik vind: wat ze niet kent, dat mist ze niet. Lange vingers zijn echt "No Go". Belachelijk hoeveel suiker daarop zit.
Probleem is ook een beetje dat als ik lange vingers in huis haal, ik ze zelf binnen een dag allemaal op heb....
Bij de Hema, was nu in de aanbieding van €179,- nu voor €149,-. Hij is heel makkelijk aan de fiets te maken en ook er weer makkelijk af te halen en dan een wandelwagen ervan te maken. Achter zit ook nog een bagagevak, dus je kan ook nog wat meenenen.
denk je dat echt??? en je s-moeder weet toch dat je dat niet wilt? ik zou eens een opmerking in die trant maken en dan kijken hoe ze erop reageert, waarschijnlijk gooit ze er gelijk uit dat hij het bij haar wel krijgt. Nou voor mij zal het dan klaar zijn. Ik heb trouwens tegen s-ouders gezegd dat mochten we er ooit achterkomen dat ze iets doen of haar iets geven wat wij niet willen en we komen erachter het direct over is en Jenna een extra dag naar het KDV gaat. Maar ik weet zeker dat ze het niet eens in hun hoofd halen. Lola> hihi ik dacht dat je gewoon thuis was Yule> Hier ook! toen Jenna de nijntje koekjes niet meer at, er zaten er nog 3 in het pak, heb ik ze maar opgegeten
Helloooooo Ik heb lekker even slapie gedaan. Was beetje erg moe. Mijn keel doet echt pijn... hoop dat die ook gauw over is. Nu weer in een vrolijke bui Ga echter even de boodschappies doen en dan mijn lieve knulletje weer ophalen. Liefs
ben een verjaardagslijstje voor robin aan het maken das nog vrij lastig hihi. we hebben hier al zoveel liggen
Was toen leuk he, die yoga! Alleen jammer dat het zo ver reizen was voor mij, was toch wel lastig met een dikke buik
Ja, het zal wennen worden om straks weer normaal/hard te moeten werken. Ik ben best een beetje lui geworden (schaam-schaam)...
* Zwaait* Ben weer terug van me moeder , heb wel gelezen maar niet gereageerd.. Ik heb last van mijn schouder Als ik mijn arm omhoog doe dan ga ik door de grond van de auw... Even aankijken en als het blijft ff naar de HA.. Hubje had er van de week ook last van en is er nu vanaf Daarbij word ik ook een beetje moe van onze lieve dochter... Geen land mee te bezeilen op het moment.. Niks is goed en ze weet duidelijk niet wat ze wilt , spelen is niet goed , tijgeren is na 5 min. ook niet meer leuk , bij mama zitten is niet goed enz. enz. Ben uit eindelijk bij me moeder weggegaan omdat ik er ff helemaal simpel van werd.. * Bloost * En nu ligt ze doodleuk achter mij op de grond met haar vlinderpyanotje te spelen :/
Veel geschreven in die korte tijd dat ik weg was van het forum. @ Wupje: Ja die zwangerschapsyoga was echt leuk om te doen! Alleen verstond ik die limburgse docent nooit Aimar is druk bezig met het woordje 'ja'...vast niet wetende wat het betekent....maar altijd beter dan 'NEE'. Dat woordje hoeft hij alleen maar te begrijpen, het liefst niet leren zeggen Oja en Bah komt ook steeds vaker voorbij en zwaaien kan hij nu ook, maar niet op commando! Oja Aimar is helemaal into soepstengels! Koekjes kreeg hij zonder suiker (zonnatura) maar hij vind de soepstengels veel lekkerder en leuke bijkomstigheid is dat die veel minder knoeien dan die koekjes @ Missy: joooooo Mike kan zich optrekken! Knappe vent!
Ik ga er vandoor! Heb lang genoeg op dit duffe kantoor gezeten Misschien tot vanavond! Eva & Pisum ja hè gezellig!!!
Hey ! Vandaag om 14.30 ziek naar huis gekomen. Sinds ik vorige maand 12 dagen overtijd? was heb ik al last van hoofdpijn,misselijkheid en duizeligheid. Ging vandaag op mijn werk voor de zoveelste keer bijna van mijn graadje dus toch maar naar huis gegaan.Morgen weer ff de dokter bellen ( 3 weken geleden dacht ze dat deze klachten misschien van de narcose kwamen - begin juni ) Yule, las het idd in de krant van die brand. Jekkia, wow heftig zeg. Ook voor de kinderen Lindaa, lekker zo'n geslachte duif. Ik gooi hem meestal om de hoek in de sloot Azeb, idd erg raar dat ze op het kdv gewone melk hebben gegeven. Je geeft toch niet voor niets melkpoeder mee blauwe mug: noemen we hier strontvliegen Tweety, gefeliciteerd met jullie trouwdag Hummelke, tijd voor crea's heb ik op het moment ook niet vaak hoor. Doe het vaak even snel als Levi slaapt We hebben een ander forum wat voor niet leden ook niet zichtbaar is. Dat gebruiken we voor hele persoonlijke dingen. zal je zo de link even pb-en Hier slaapt Levi ook opeens weer heel anders en een stuk minder Mexicaanse griep Ik denk persoonlijk dat het een hoop paniek om niets is. Tenzij je idd een hele slechte weerstand heb of in een risico groep zit maar snap eerlijk gezegt niet waarom sommige mensen zo hysterisch doen Eva, AImar dus weer goed gekeurd bij het cb. mooi ! ik had het de buurvrouw echt zelf laten opruimen hoor. Een baaldag?Knuff Mika en Do spelen Mikado Luci en Fery spelen met een Lucifer Schrijven op dit forum Mensen weten wel dat ik op een forum schrijf. Vertel iig nooit dat het op zp is,maar ja ben snel gevonden geloof ik. Voor zover ik weet heb ik geen meelezers ( zo wel dan is dit het moment om het toe te geven ) maar daarom zet ik hier dus geen super persoonlijke dingen neer. Mocht iemand nu meelezen en weten dat we voor een tweede bezig zijn zullen ze dit aan mij nooit toegeven of vragen omdat ze dan weten dat ik weet dat hun mee lezen ( volg je het nog ? ) Ingeltje, dus toch nega getest maar er is nog hoop. het is nog geen zaterdag cb zie dat er vandaag meerdere kindjes naar het cb zijn geweest en gelukkig ook allemaal goedgekeurd Foover, mooi die fietskar. Wij hadden er een tijd geleden ook bijna een gekocht via marktplaatst. toch maar afgebeld hoe gaat het vandaag trouwens met Mike en Robin ? Lees dat Robin weer koorts heeft MikeTrekt zich op in de box. go Mike Fotoboek doe ik via www.foto.com en kan je ook tussendoor opslaan Pisum,bah wat een rotnacht met Rayyan !
Ehm, toch wel actief geweest: de bovenverdieping gepoetst en de badkamer en nog een paar hapjes voor Femke gemaakt... Femke ligt nu voor de derde keer vandaag in bed, ze is zo zielig. Op zich speelt ze ook wel lief, maar af en toe moet ze zo huilen, ik denk dat ze dan echt last heeft van haar beentje... @Lola, ja inderdaad Femke doet erg lang met haar kleertjes, wat erg fijn is! @Eva, dikke knuffel voor jou meid! @Ingeltje, fijn dat je ff hebt kunnen slapen. Suiker: No Way! Femke krijgt alleen maar soepstengels, rijstewafel en een enkele keer een nijntjekoekje....Maar ze komt vaak niet eens toe aan haar tussendoortje omdat ze slaapt. @Miracel, oei vervelend zo'n last van je schouder... sterkte! @Foover, ziet er erg handig uit de fietskar. @Missy, jeetje wat gevaarlijk! Ik ga nog ff wat mails wegwerken. Vanavond komt een vriendin op visite, en daarna werken. maar ik kom nog wel ff spieken. toedeloe!
@kaatje: he getver dat is echt niet leuk... Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. Ontwikkelingen: Raven is het woordje 'poes' vergeten en noemt de katten nu steeds 'aaaaaaai', omdat wij steeds zeggen 'aai poes, zachtjes doen, neeeee, aaaaaaai'
Haha ja inderdaad, tuurlijk moet je het zelf weten Missy. Mijn opmerking ziet er wel erg dwingend uit... Was niet zo bedoeld hoor, ik was gewoon zo geschokt over zo iets stoms en gevaarlijks...
Hahaha, Azeb, volgens mij heb jij het over iets heel anders. Ik had het over wel/niet koekjes met suiker geven maar jij volgens mij over de geiser?