Zo, krijg net de schrik van mijn leven ongeveer. Raven zit bij de balkon deur te spelen en die zat op de klink. Ineens is het wel heel stil, staat de deur open en zij kruipt in een vlot tempo naar de rand van het balkon... Daar zit tussen de reling en de vloer een open kier van ca. 10 cm waar ze zich doorheen zou kunnen wringen en dan zou ze dus 4 verdiepingen kunnen vallen! Had dat mormeltje gewoon zelf de deur open gekregen! En trots dat ze was. Ik: "aaaaaaaaaaaah, neeeeee, hier komen!" Poe hee, halve hartverzakking. Deur moet dus altijd op de bovenste klink...
Tjemig Yule dat is inderdaad echt enorm schrikken.... Pffff.... En ik had het inderdaad over die geiser, haha, misverstand . Isis is hier trouwens ook enorm geinteresseerd in 'buiten'. Zodra de schuifpui open gaat probeert ze in alle macht zo snel mogelijk daar te komen. Als wij hem al weer dichtgeschoven hebben voordat zij er is zet ze een keel op! Haha wat een dramaqueen . Soms mag ze ook wel naar buiten maar aangezien ze nog tijgert en wij tegels hebben slijten al haar shirtjes en rompertjes enorm snel op die tegels...
Kaatje: Nou dat is ook niet zo lekker , hoop dat je snel weer een beetje beter bent.. Yule: Ohhhh dat is schrikken zeg !! Gelukkig was je er snel bij
Ik ben er weer! Ben erg moe de laatste tijd. En ben in mn hoofd erg bezig met de bevalling (op dit moment vorig jaar wasde 2e dag dat ik ingeleid werd zonder resultaat) Zaterdag is het dan zover!!! Heb ik nog wat gemist? Morgen trouwens voor het eerst naar de vk...
Yule> SCHRIKKENNNNNNNNNNNN gelukkig was je er optijd bij én je weet gelijk dat alleen de onderste klink geen optie meer is Ik ben echt helemaal op en ik heb echt niets gedaan vandaag behalve met Jenna spelen. Als ik me vrijdag nog zo voel, morgen werken, bel ik de HA eens kijken wat hij zegt.
Funny> ook al zo moe, maar jij hebt een geldige reden Gek he alweer een jaar geleden. Yeah morgen ga je weer lekker hartje luisteren
Yule,wow dat is schrikken ! Levi wil ook steeds naar buiten. Hij heeft nu 38.5 koorts en is constant aan het huilen. Denk zijn tandjes. Arm mannetje
Ik denk niet dat we hartje gaan luisteren. Is denk ik nog te vroeg. Hoop stiekem wel dat ik nog een echo krijg.
hoi hoi!! Heb alles braaf gelezen hoor! maare,, ik denk dat ik niemand zal verstaan in limboland tenmisnte niet als jullie het uitspreken zoals jullie het opschrijven! haha! Heb ffies vraagje! Ik zie dat Chell dus veel snotterd, maar ook dat zij steeds naar haar oortjes grijpt! en heirdan overheen wrijft! net alsof zij hier last van heeft! Vanavond bij verschonen van diper, en omkleden naar pjaampje zag ik dat er 2 boventanden aankomen! (witte randen al goed te zien!) Maar nu vraag ik mij af, kan zij oorpijn en snotterig zijn icm tandjes? of moet ik toch maar even HA contacteren?
Lindaa, de pijn van tandjes kan zeker doortrekken naar de oortjes. Levi zit ook regelmatig aan zijn oortjes.
Kaatje oke, maar hoelang zou ik dit dan nog aan moeten kijken.. ben een bezorgde moeder dat bang is voor oorontseking of voorhoofdholte ontsteking
oortjes en tandjes kunnen idd samen gaan en snotteren ook. we wisten bij rene altijd dat ie een tand kreeg zodra die verkouden werd keken we in zijn mond en ja hoor daar kwam weer een tandje
en dat weinig eten etc zat er ook bij?hangen en jengelen sorry voor mijn vragen hoor, maar ze heeft nog maar 2 tandjes en heir merkte ik lang zoveel niet van!