@Eva, ja precies zo ga ik t ook doen. Alleen nu issie ziek en drinkt sowieso weinig.. @MamaSonja, ik zou voor 3 kiezen.. Maar ik hou niet van heeel veeel plaatjes enzo erin. 3 is duidelijk, vrolijk, simpel en springt Jenna er goed uit. Meiden, ik ga lekker aan een drankje en gezellig doen met hubbie. Fijne avond en tot morgen!
Dames ik reageer kort want ik kom binnen op 6031 en moet tot 6057. Dus ga ik wat ik vind ik op moet reageren quote.. sryy maar dit is weer te veel voor mij. Visite was leuk. Maar op de terug weg 3u overgedaan ivm olie op de weg vlak voor Gouda rond 17u Ben dus helemaal brak. Dus 8.30 van huis en 19.30 pas weer thuis
Hellen: Suc6 met de laatste loodjes ! En ja het gaat echt snel MamaSonja: Ik vind nr 1 het leukste Funny: Ik duim hier heel hard voor je dat je morgen een echo krijgt ! Ik ga hier alvast afsluiten , kruip nog ff tegen mannetje aan op de bank en dan naar bed. Me schouder doet nog steeds mega pijn dus zometeen maar ff PM innemen en hopen dat het morgen minder is.. Alvast weltrusten en tot morgen !!
sorry als ik hard overkom maar ik vind dit ronduit schandalig!!! Je heb toch niet gezegd dat zij koemelk mocht? En als je vanuit gaat wat de meeste cb's zeggen is het niet voor 1e jaar? Hoe reageerden hun dan op jouw reactie? pfffff echt niet normaal. Snap jouw gevoelens dus helemaal!!
Ik denk dat het opzich wel meevalt hoor. Alleen de kwetsbare hebben er meer kans op heb ik begrepen. En ook met de bday meeting vind ik het meevallen want vele kids hier gaan naar een kdv. Daar kunnen ze het ook makkelijk oplopen..
Ik ken eentje in het engels met de letter P geloof ik.. kon er niet meer op argh...:x iets met pickles en plums
=ZWAAIT HEEEEEEEL HARD NAAR ALLE VERSCHRIKKELIJK VRESELIJKE LIEVE DAMES HIER!!!!!= Bedankt voor al jullie lieve woorden en mooie gebaren, ik ben er stil van... Gisteren goed nieuws gehad: behalve drie klieren in mijn oksel, verder geen zichtbare uitzaaiingen!! Heel erg opgelucht! Vandaag onverwachts onder het mes beland voor iets heel anders, namelijk een ontsteking in mijn lies... De wonden moeten open en schoon gehouden worden, zodat alle vuil eruit kan blijven komen Houdt het dan nooit op?! Maar goed...ik ga naar mijn bed, ik hoop morgen voor een paar dagen weg te kunnen met mannetjes en souders... Dikke kus van mij!