September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr hej was je er weer. hoe is het trouwens met het werken en je bi?

@firsttime geniet van je daagjes uit. hoop dat je niet veel last hebt van je wondje.

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    welterusten meiden tot ooit :p

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    klein en fijn ;) haha ze verdienen ook de boze blik met die naald :x;)
    hoe voel jij je verder??

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik kon die van jou goed lezen en die van wupje bijna! en dat voor een engelse LOL

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sorry meid :) regen, baaldagen of niks te doen op kantoor ** we moesten allemaal even ons ei kwijt **

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dat gaat goed met jou!! Over een tijdje kom je gewoon hier in limboland wonen :D

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja szus ook eentje!! super idd!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik ga ook lekker pitten. Hubbie is nog voetbal aan het kijken.

Funny me veel plezier morgen!

Hellen1971 ha ha leuk ik kwam vanochtend even op jullie topic spieken, een beetje heimwee zeg maar. En jij komt even ervaring op doen! Het moeder zijn rol je vanzelf in met natuurlijk ook wel moeilijke dagen (sprongetjes, niet doorslapen etc) maar zo’n kleintje is echt geweldig! Ik denk dat iedereen er hier wel met volle teugen van geniet!

Jekkia sterkte op je werk meid!

Missy ik was me ook al af aan het vragen of ik de laatste fles uberhaupt afgebouwd heb bij 1 jaar. Hij drinkt nu nog steeds ruim 120cc met volle overgave leeg. Maar een vriendin van mij gaf me de tip om de melk gewoon eens te vervangen door warme thee met een beetje melk. Dat heeft zij bij haar dochtertje vanaf 1 jaar gedaan. Dus ik denk dat ik het wel probeer maar mocht hij daar niet tevreden mee zijn dan gewoon nog een tijdje de fles.
    Leuk een nieuw kleurtje!

Eva ha ha ik was in slaap gevallen tijdens de eerste helft :D!

Ingeltje hi hi wat een lekker boefje is hij toch :D!

MamaSonja de eerste vind ik persoonlijk de leukste. Is iets minder zoet dan de andere 2.

Parr oef lang dagje dus! Nu lekker uitrusten (nadat je de 26 pagina's hebt doorgeworsteld ;))

Firsttime oh wat een opluchting verder geen uitzaaingen! Super meid! Alleen waarom moet er nu GVD weer een ontsteking in je lies komen?
    Hele dikke knuffel en veel sterkte!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hoeveelste dag koorts is het meid? knuffs

en nog van harte met jullie 1e trouwdag!! (kna nog wel hé, nog geen 00u ;))

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *happydance*

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik ben echt erg, was net alweer aan het denken aan mijn zwangerschap en kreeg gewoon vlindertjes in mijn buik :) Hoop zo dat het mij gegund is om het nog een keer mee te maken. De schopjes en het getrappel in de buik heerlijk! Ik merk echt dat ik er nu helemaal aan toe ben. Maar goed in elk geval eerst nog verbouwen en opleiding van hubbie. De verbouwing gaan we zondag een plan voor opstellen en dan een aantal bouwbedrijven bellen om eens langs te komen. Spannend allemaal!

Lola wie gaat bij jullie de aanbouw plaatsen? Of doen jullie het helemaal zelf?

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje ik kan het vaak wel lezen zo ongeveer, maar verstoan? haha nee nee :p
    maar ik kan ook héél oud engels ook een beetje lezen, terwijl mijn vader op de uni voor leerde :D :p

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Meiden ik blijf maar malen...pff zit een beetje met mezelf in de knoop. Weet nog niet of ik het op het andere forum kwijt wil, want weet zelf niet goed wat ik voel, wil, kan, weet ik het allemaal. Ik zit hier met tranen in mijn ogen....denk dat mijn baaldag verandert in een baalperiode....:(
    Ik ga naar bed...

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr 3e ha wilde het nog ff aankijken omdat ie verder gewoon vrolijk is enz.

@eva *knuff* als er wat is en je wilt praten je mag me altijd mailen. om ff je ei kwijt te kunnen. hoop dat je je morgen wat beter voelt.

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wow idd mega hartverzakking! kleine bengeltje!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Eva ach meissie een dikke knuff voor jou! Hopelijk kom je er snel uit en als wij je kunnen helpen geef een gil!

Wil iemand mij nog 1x de septemberhyves link sturen?
    Ik kan hem niet meer terugvinden op mijn hyves :(

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Oef moeilijk idd dat hij moeilijk afstand kan doen van zijn knappe lieve mama :( Ik hoop echt zooo dat deze fase snel voorbij is!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pb gestuurd wupje ;)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey een naam genoot :D (minus 1 l dan :p)
    Ja het gaat zooo snel voorbij! en is ontzettend genieten! ook al met de minder momenten! Je zal je straks niet meer zonder kunnen indenken!
    Ik wens je veel succes met den aankomende bevalling! En leuk dat je soms komt spieken! 8)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik vind zowel 1 als 3 erg mooi! de mooie foto maakt het lastig :p

Deel Deze Pagina