volgende week weer beginnen. En dan 3dgn van 3 uurtjes. Moet alleen regelen dat ik vrijdag in de middag werk of zo ivm therepie
Ik hoop dat het maar een baaldag is! Baal periodes zijn zwaar kl*te.. mijn dipje is nu bijna weg! En dat heb ik sinds feb/maart. Wens ik niemand toe KNUFFS
Goedemorgen ladies, @Eva: hele dikke knuf vanuit het Zuiden! Ik hoop dat de baalperiode heel snel weer voorbij is. @Firsttime: wat een goed nieuws zeg dat er geen zichtbare uitzaaingen zijn. Wel balen van de ontsteking in je lies. Ik hop dat jullie een beetje kunnen bijtanken in de komende dagen. @Hellen (sept mama 2009): leuk dat je even komt spieken. Vorig jaar om deze tijd liep ik nog met een mega-toeter, nu kruipt mijn menneke al volop rond. Het is waar wat ze zeggen: de tijd vliegt. Maar ik heb met volle teugen van elke minuut genoten en het wordt met de dag leuker! Succes met de laatste loodjes en héél veel plezier met jullie wondertje! Ik ga weer even centjes verdienen. Ik wens iedereen een hele fijne dag toe!
morge, geen goed ben brak pfff robin is tig keer wakker geweest. lag ik eindelijk weer te slapen heel diep werdt ie weer wakker om 6.15 pfff. vanacht voelde die zich echt niet lekker en was weer loei heet niet getempt gewoon een zetpilletje gegeven. nu is ie weer vrolijk aan het spelen.
Goedemorgen, @First Time gelukkig geen uitzaaiingen!!Heel veel sterkte ook met je ontsteking in je lies, hopelijk is dat snel over. Veel plezier met je paar daagjes weg, geniet ervan @Eva dikke knuffel! @Parr moet altijd wel lachen om je Gequote Wil jij misschien als je tijd en zin hebt is voor me kijken voor een uitnodiging? @Tweety jeetje ook alweer zo'n rotnacht Om half 10 hebben we afspraak bij het CB..ben heel benieuwd naar d'r cijfertjes en de prikjes zulllen we vast wel weer overleven Hoor mn moppie dus ga haar maar is ff uit bedje vissen.. Het zou vandaag een mooie dag worden dus fijne dag allemaal8)
Oja en thnx voor de antwoorden m.b.t. de uitnodigingen..denk dat ik vanavond nog even verder ga knutselen
Goedemorgen Thanx voor alle knuffels. Ik ben er nog niet aan toe om het op kaatje's forum te gooien...en heb me voorgenomen om niet alleen maar te komen zeuren hier Aimar kan trouwens knipogen! Wel met 2 ogen maar het is zo schattig! Goed geslapen vannacht tot 7:40 Mama was blij! Wij gaan nu naar beneden, lekker spelen! Tot later!
Goeiemorgen !! Eva: Dikke knuffel ! Parr: hihi , lekker geQuote Tweety: Bah z'n brakke nacht , hopeljk gaat het vanacht beter ! Firsttime: Gelukkig geen uitzaaiingen !! Wel minder van je onverwachtse operatie , heel veel beterschap ! Gistere avond nog ff tv gekeken begint Jaimy ineens zomaar uit het niets heel hard te gillen ! Ik vlieg naar haar kamertje toe , struikelde over een kat die natuurlijk op dat moment voor je voeten gaat lopen , ligt ze met wijd geopende betraande oogjes nog half gillend naar me te kijken.. Gewoon op haar ruggetje maar wel duidelijk geschrokken , heb haar even lekker toegestopt knuffeltjes gegeven en muziekje aan maar ik was haar kamertje nog niet uit of ze begon weer te brullen.. Ben even bij haar op de grond gaan zitten , ff lekker kroelen en laten merken dat er niks meer aan het handje is. Ze viel als vrij snel in slaap met mijn hand heeeel stevig vast. Kon hem toen ze eenmaal sliep voorzichtig terug trekken.. Hubje zat ook rechtovereind in bed want die was ook geschrokken.. Weet niet waar ze van verschoten is maar denk dat ze naar heeft gedroomd want er is verder op haar kamertje niks om van te schrikken en toen ik 10 min. eerder ging kijken lag ze in diepe slaap.. Nou ligt ze vrolijk te vertellen tegen Gert ( op tv is ze "de wereld is mooi" aan het kijken ) Mijn arm is gelukkig iets minder geworden alleen nou krijg ik volgens mij er ook nog een ontstoken oog bij :S Oog doet zeer maar er is verder niks te zien dus ook dat maar even aankijken , word je soms beetje simpel van als het ineens tegelijk komt..
goedemorgen, eva, pas vetellen als je er zelf aan toe bent. *knuff* verder kyani heeft geslapen van 17.45 tot 7.30!!! wat een slaapkoppie he dus die was erg moe. ik mag nog even een keer langskomen voordat ze weggaan ze bellen vandaag of morgen even voor afspraak vind ik wle even fijn
denk dat ik de oorzaak weet van de koorts bij robin. zie 2 witte strepen zitten in zijn onderkaakje. dus 2 tandjes in aantocht.
@ Tweety: wow, dan reageert Robin wel heftig op het krijgen van tandjes zeg! @ Queen: fijn dat je toch nog bij je familie langs kan gaan voordat ze vertrekken. Waar gingen ze ook alweer naar toe. Aruba ofzo toch? Heb je wel meteen een leuke vakantie adresje
Goedemorgen, HIer de hele avond in de weer geweest met Levi. Om 04.00 nog en keer en toen kwam hij om 08.00. Ik moet om 10.10 bij de dokter zijn ( vraagt de assistent eerst of het haast heeft want ze zit deze week helemaal vol maar dan opeens heeft ze we plek voor een dubbele afspraak om 10.10 ) Banner Zijn er meerderen die een pb hebben gehad dat je banner te groot was? Septemberhyves: www.september2008.hyves.nl Inge, zie dat jullie ook een open trap hebben.Hebben jullie naast de trap een paal ofzo neer gezet waar je het hekje aan hebt bevestigd? weer overgegeven Sonja, ik vid je uitnodiging echt super schattig ! ow je hebt er meerdere. Ik vind 1 en 3 erg leuk. Een is wel erg zoetzappig maar vind k ook wel weer leuk voor een meisje First Time, gelukkig geen verdere uitzaaiingen ! ow jee dat van je lies is ook niet prettig knuff meis Eva, knuff. Misschien een tip. Ik weet soms ook ff niet wat ik met mezelf aan moet. Heb een dagboek geopend op mydiary.nl daar kan je lekker alles neerkalken wat er in je om gaat. Vaak zie je dan opeens wel oplossingen. Je kan ze zo opslaan dat het niet openbaar is en dus ook niet leesbaar voor anderen. Wil je het wel delen kun je het altijd op het andere forum neer zetten Queen, fijn dat je toch nog even langs kan/mag komen
eva, bonaire. is mij te evr met vliegtuig e tkyanial zou ikzelf wel heeeeeeeeeeel graag willen. kaatje, nee maar ha dmijne ok weggehaald. ben emt een nieuwe bezig maa rneit tevreden mee nog
haha ik vond mijn nieuwe wel leuk maar ja zal je altijd zien.zodra ik hem in mijn profiel zet is hij te groot haha
Wat fijn om zo'n nieuws van jou te horen (op die vervelende ontsteking in je lies dan na hè...) Dikke knuffel van mij en veel sterkte gewenst!