September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. We hebben altijd veel zelf gedaan, maar deze keer laten we bijna alles doen. De tijd ontbreekt Roy om zelf veel te doen. Als de tekeningen klaar zijn willen we een paar kleine aannemers een offerte laten uitbrengen...

2. Nee, nog geen 'klacht' ontvangen. Zie dat jij je banner al hebt aangepast...

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai meiden!

Hier nog een gebroken mama :( Ook Kyano werd gisteravond rond 23.15 huilend wakker. We zijn naar hem toe gegaan, getroost bleek hij nog een poepluier te hebben dus verschoond maar het mocht allemaal niet helpen. Hij was echt heel erg van slag, even stil en dan weer echt gillen. Of hij nu geschrokken is of pijn van doorkomende tandjes heeft gehad ik zou het niet weten :( Vandaag toch maar dentinox halen, hopelijk helpt dat een beetje. Hij heeft het ruim een uur volgehouden maar het arme ventje was natuurlijk doodmoe. Op een gegeven moment toch maar terug in bed gelegd maar steeds als bijna in slaap viel, kwam er weer eeen gilletje. Uiteindelijk sliep hij rond 1 uur. En vanochtend natuurlijk gewoon weer om half 7 wakker ;) Hij was redelijk vrolijk.

Tweety balen zeg wat een brakke nacht! Ik hoop dat Robin gauw weer opknapt!

Eva ha ha grappige Aimar :D!

Miracle jeetje Jaimy ook al zo geschrokken gisteravond. Vervelend dat je zo’n last hebt van je oog :(

Queen gelukkig kun je nog persoonlijk afscheid nemen :)!

Kaatje succes straks bij de HA! Geef Levi maar een lekkere knuffel!

4. @Eva: Voel je je vandaag wat beter?

@Tweety: Arme Robin, zo'n last van zijn tandjes! Emma reageert er ook nogal heftig op. Ik heb haar al twee keer van het kdv moeten halen, omdat ze koorts had en alles bij elkaar gilde. Nadat ik haar thuis iets tegen de pijn gegeven had, was het verdriet binnen 5 minuten over en ging ze weer vrolijk spelen en was er niets meer aan de hand. Nu heb ik met het kdv afgesproken dat zij ook eerst wat pijnstilling geven voordat ze me bellen. Ben anders bang dat ik mijn nieuwe baan niet lang houd, want de betreffende tandjes zijn namelijk nog steeds lang niet door... ;)

@Wupje: Kyano ook al last van tandjes, lees ik. Bij Emma werkt een zetpilletjes eigenlijk nog het beste...

5. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Pfoe, dat weren ongeveer 40 blz :$ Heb ze allemaal gelezen (nu ja, diagonaal), maar niet alles onthouden. Zelfs ik heb mijn grenzen :p

@missy: Aaargh... ik zou ook zeker een klacht indienen. Levensgevaarlijk dat :x Was dat wat ze aan het doen waren toen ik bij jou was? En nog beterschap voor Mike!

@yule: :$ Dat is idd de schrik van je leven...

@azeb: Daar zou ik dus écht niet mee kunnen lachen. Vind het ook niet kunnen. Mag hopen dat zoiets niet nog eens gebeurt. Zelf ben ik er niet zo bang voor want ik ben de "rare mama" op het KDV en ze doen dus niks zonder mijn expliciete toestemming :D Zelfs een soepstengel durfden ze niet geven. Sowieso geven ze hier op KDV geen dingen met suiker (dus ook geen liga etc.)

@jale; Oh, wat leuk dat je het hartje al kon horen. En nog gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal.

@funny: Succes bij de VK! Ik duim dat je een echo krijgt ;)

knuffels: voor zieke babies, mama's met een dipje en iedereen die er één wil als ik toch bezig ben :D

forummen: Mensen weten wel dat ik op "een forum" zit, maar niet welk. Ik schrijf toch niets wat mensen niet mogen weten en ben héél erg voorzichtig met persoonlijke info enzo. Foto's zijn ook out of the question.

@first time:
    Goed nieuws dat er geen verdere uitzaaiingen zijn. Wel vervelend van die infectie in je lies :( In ieder geval nog eens heel veel sterkte. *knuf*

Ik zie dat kolftijd is aangebroken, dus ego stukje doe ik daarna.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lola ja mocht het nog een keer voorkomen dan geef ik hem ook gewoon een zetpilletje. Binnen hoeveel tijd werkt dat ongeveer? Gek hè ik heb er nog nooit eentje gebruikt :) Is eigenlijk nog niet nodig geweest.

Ah dus jullie laten ook een aannemersbedrijf komen. Dat is ook onze bedoeling. Zondag gaan we aan de gang met de tekening.
    Moet zo'n tekening echt in detail zijn? In elk geval mijn vader heeft er ervaring mee want hij heeft zelf zijn huis gebouwd.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Lola: ja ik voel me al wat beter, maar de troubles zijn er nog steeds, alleen weet ik dat het geen zin heeft om bij de pakken neer te gaan zitten en dat probeer ik dus ook niet te doen.

@ Kaatje: ik heb gisteren al wel wat dingen op een rijtje gezet voor mezelf.....maar het is nog steeds een beetje chaos daarboven in mijn koppie. Ik zal eens kijken of dat diary.nl wat voor mij is.
    Hoe was het bij de HA? Wat mankeert Levi waardoor hij zo onrustig is en zoveel huilt? Dikke knuffel voor jullie allebei!

@ Tweety: thanx, zal het onthouden. Lief van je.

Hier de administratie weer eens een beetje opgeruimd, vind ik altijd zo'n k*tklus...
    Mijn schoonmoeder wil heel graag vanmorgen met ons naar de markt. Maar ik heb niet zo'n zin (moet er helemaal voor naar Soest rijden en ik heb geen geld om iets te kopen dus ik vind het nogal nutteloos....Aimar slaapt nog, heb gezegd dat ik hem laat slapen. Als hij wakker is, kijk ik of er nog genoeg tijd is....

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Pfff goed en slecht nieuws dus.
    Wel echt ontzettend fijn dat er verder geen uitzaaiingen waren.
    Ik hoop dat je morgen inderdaad lekker weg kunt en van de onverwachte operatie aan je lies niet al te veel last hebt!
    Liefs
    Azeb

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Mijn beste vriendin heeft vandaag de hele dag filmopnames in Amsterdam voor een Quinny Buzz promotiefilmpje (was ze via via voor benaderd). Ze speelt een hippe jonge moeder die op het terras een Macchiato drinkt terwijl haar kindje in de Buzz zit.

Ze mailde me net vanaf haar Iphone foto's van de locatie enzo. Ze heeft ook echt een hele trendy outfit aan. Heel leuk!

Het filmpje komt o.a. op de website van Quinny te staan. Zodra dat is, zal ik het hier laten zien.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Hier een beetje een vreemde ochtend. Isis was voor haar doen erg vroeg wakker, rond zes uur. Ik ben even bij haar geweest en haar haar knuffel met speen weer even terug gegeven, en toen ging ze utieindelijk wel weer slapen tot half acht ofzo.
    Ze werd huilend/zeurend wakker, dat doet ze normaal nooit, meestal ligt ze lekker nog even te kletsen. Toen maar er uit gegaan en aangekleed enzo.
    Maar haar pap ging ook huilend naar binnen en niks was daarna goed: op schoot, zelf spelen, evne door de tuin wandelen...
    Bedje geprobeerd, dat was even protesteren maar toen toch in slaap gevallen en nu slaapt ze al weer vanaf een uur of negen!
    Gewoon nog niet echt uitgeslapen dus denk ik.
    Ik hoor haar al weer een beetje kwebbelen dus ga zo maar even naar haar toe.
    Groetjes
    Azeb

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    OJEE dat vergeet ik helemaal nu ik zo ego met mijzelf bezig ben...:)

@ First Time: wat goed dat er geen verdere uitzaaïngen zijn!!!! Balen van die ontstekingen....sterkte de komende tijd, weet dat ik aan je denk! Geniet van je mooie gezinnetje!

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wat leuk! Met haar eigen kindje?

13. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    @first time wat een goed nieuws voor je. Alleen balen dat je nu een ontstekking in je lies hebt. Hopen dat het snel beter gaat.

Vanmorgen naar CB geweest. Lotte is inmiddels 77cm lang en 10.5kg zwaar. Dus weer goed gegroeit. Ze heeft haar prikjes in haar bovenarmpjes gekregen. Hopen dat ze hier minder last van heeft als in haar beentjes. Tot nu toe gaat het nog goed. Verder weer helemaal goedgekeurd. Arts vond dat ze al erg veel "woordjes" zei. Ze is ook een echt kletskous.

14. Bij Emma werkt het behoorlijk snel. Na 5 minuten is het huilen (van de pijn) meestal over en - als het avond of nacht is - kunnen we haar ook weer zonder problemen in bed leggen...

Ik neem aan dat de architect weet hoe gedetailleerd de aannemer de tekening wil hebben, eerlijk gezegd. Dit is voor ons de eerste keer dat we 'officieel' gaan verbouwen. Best spannend dus...

Het heeft trouwens wel een poosje stil gelegen, onze plannen. Pas nu ik weet dat ik een nieuwe baan heb, heb ik het weer opgepakt. Had er daarvoor even mijn hoofd niet naar staan en het boeide me eigenlijk ook niet toen...

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nee, ze heeft geen kindje. En haar zus trouwens ook niet (doet ook mee).

16. @Azeb: Herkenbaar wat je schrijft over Isis! Emma wordt ook meestal kletsend wakker, dus wanneer ze huilend wakker wordt, weet ik dat er wat aan de hand is...

@Eva: Je hebt helemaal gelijk dat je niet bij de pakken neer moet gaan zitten, maar dat je het probleem aan moet pakken. Maar dat laatste klinkt vaak makkelijker gezegd dan gedaan...

@Jannes: Wat leuk, een 'beroemde' vriendin! Door jouw berichtje bedenk ik me wel ineens dat ik nog een klacht over mijn Quinny Zapp moet indienen. De stof van de zitting is aan het scheuren. Oké, Jasmijn is met 15 kilo niet het lichtste peutertje, maar ik neem aan dat een buggy van €150 daar toch wel tegen moet kunnen. Helaas is hij nu ruim een jaar oud, dus dat zal wel problemen gaan opleveren. Ik ga maar eens bellen...

17. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Uitgekolfd, even ego nu. Het is donderdag en ik zit op m'n werk, bah. Voelt helemaal fout :p Maar goed, het is voor een goed doel: geld :D (moet eens in de zoveel tijd een dagje extra om aan m'n uren te komen).

Bij ons gaat alles goed. Heb gisteren fijn dagje gehad met m'n kleine man. We hebben zelfs een nieuw spelletje ontdekt: slaapzak schuiven. Er lag nog een opgevouwen slaapzak in de woonkamer (een mens komt de gekste dingen tegen :p), dus ik E wout erop gezet en dan duwen maar! Racet zo de hele kamer door en vindt het geweldig :D Alleen iets minder geweldig voor mama's rug/knieën, maar die had dan maar niet zo dom moeten zijn het spelletje uit te vinden.

Ben ook - eindelijk - begonnen met fotoalbum en tractatie voor KDV. Voor album heb ik 265 foto's ofzo geselecteerd en die moet ik nu allemaal in de software stoppen (doe het via Hema) en dan tekstjes erbij. Wij gaan voor losse bladen in mappen (al lijkt een boek ook wel leuk *denkdenk*). Heb de 60 toegstane blz al helemaal vol en ik ben nog maar in april. Dat worden dus extra blz :$:D

Tractatiegewijze ben ik met visjes breien begonnen. Heb er een 30-tal nodig tegen begin september, dus dat wordt stevig aanpoten. Ik wilde verschillende kleuren, maar heel de tijd kleur wisselen schiet niet echt op. Dus gisteren nieuwe wol gaan kopen, die van zichzelf al verschillende kleurtjes heeft. De visjes hebben dan wel geen gelijke voor- en achterkant, maar kleurtjes zijn leuk en gaat een stuk sneller. Heb er gisteren al 2 geproduceerd (nog maar 28, dat valt mee :D).
    Azeb, hoe vlot het bij jou?

Zo, ik ga maar netjes verder werken nu. Kom straks nog wel even kijken. Niet zo hard meer kletsen :x

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dat zou inderdaad niet mogen. Ze moet er nog zeker een tijd in kunnen zitten. Zijn kids die er tot hun 3e ingaan. Ik zal mijn vriendin vragen of ze de Quinny mensen op de set even hard kan toespreken dat de Zapp van Lonneke en Roy uit Limburg gescheurd is :)

19. Wat een leuk staaltje huisvlijt :)! Ik heb in geen eeuwigheid meer gebreid. Laat je een fotootje zien als de hele school vissen klaar is?

@Jannes: Whahaha! Heb net gebeld, moet langs komen met de buggy. Tja, dat had ik eigenlijk ook wel zelf kunnen bedenken... ;)

20. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Hoi hoi..

@Eva wat schattig dat hij kan knipogen hihi

@Queen wat fijn dat je ze dan toch nog even kan zien voor ze weggaan;)

@Kaatje hoe was het bij de HA?

@Wupje wat zielig dat Kyano zo geschrokken was:(

@Jannes wat leuk voor je vriendin:)

@Foover fijn dat alles weer goed was bij het CB..hopelijk krijgt ze dit keer dan geen last van haar prikjes;)

Zo even snel bijgelezen want met twee kids om me heen is het beetje lastig om uitgebreid te reageren:D

Jenna is ook weer goedgekeurd op het CB vanmorgen..Ze vonden haar een snelle meid en doet het prima. Ze weegt nu 9745 gram en is 74 cm..Prikjes ook weer gehad..

Wie gaat er trouwens over de lijst? vind het wel leuk als Jenna er ook weer bij staat:)

Deel Deze Pagina