Zoooo.. heb alles bijgelezen maar voel me niet erg lekker vandaag. Keelpijn, droge hoest, hoofdpijn en het overgeven. Toch een beetje grieperig dus. Ben ook al de hele dag heel zielig aan het doen hahaha maar het helpt niks. Ik reageer wel weer als ik me wat beter voel! Liefs en knuff aan kaatje, eva en aan first time!
Ferry zit nu met het uvw aan de lijn. zijn uitkering is opeens 500 euro per maand minder geworden :x ik ga werken..
Ik wil hierbij ff een hele dikke knuff geven aan alle mama's die zich ziek, zwak, misselijk of depri voelen! *KNUFFFFFF* En ook voor de zieke kindjes natuurlijk! En tegen de kindjes die 's nachts telkens wakker worden: ga alsjeblieft weer doorslapen 's nachts, je hebt het nodig en je mama (en papa) ook!
@wupje Lotte is net zoals haar broer met lengte en gewicht boven het gemiddelde, maar netjes in evenwicht. Zelf zijn we niet echt overdreven groot. Mijn opa was wel een lange man, dus zit toch een beetje in de familie. Nu zei de CB arts dat het van de puberteit afhangt hoe groot kinderen worden . Als je eerder begint te puberen schijnt dat je minder lang wordt. Geen idee af dit klopt. We wachten het wel af.
Ook dat nog ! Mag voor jullie hopen dat dit een foutje is... @Ingeltje: Beterschap! Zou je trouwens niet de Mexicaanse griep kunnen hebben? @Pisum: Kan me er wel iets bij voorstellen: Van de opluchting die je voelt als je héél dringend moet en dan eindelijk kán, kan ik me heel gelukkig voelen hoor...
@kaatje o nee he hoop dat het een foutje is van het uwv. @ingeltje beterschap. hier weinig te vertellen rene ligt ko en robin zit te spelen in de box. mama heeft taartjes gebakken staan af te koelen vanavond eentje voor me nichtje maken en morgen voor funny en de meiden.
Euhhhhh... deed ook maar alsof ik er nog iets vanaf wist, hoor... 8) Volgens mij maakte je als eerste een lusje en dat schuif je over de breinaald. En dat herhaal je dan net zoveel keren als je steken nodig hebt. Of zoiets...
Nu starten met voorbereidingen en dan na de ergste winterperiode beginnen (februari / maart ongeveer) En ik heb nog genoeg vrije dagen dus ik pak wel een keer vrij op donderdag
@Wupje: Wij wilden juist meteen na de zomer beginnen, zodat alles klaar zou zijn in het voorjaar. Het terras moet er namelijk helemaal uit en de tuin moet nogal op de schop. Bij ons kan eerst het nieuwe gedeelte worden aangebouwd en daarna kunnen de oude gevels - gedeeltelijk gesloopt worden. Dus gelukkig geen last van kou en nattigheid tijdens de verbouwing. Heb er nu dus wel spijt van dat ik het een paar maanden heb laten versloffen . Nu weet ik alleen nog steeds niet wat jullie plannen zijn... ?
Kaatje oei dat is wel heel veel minder Hoop dat het een foutje is. Werk ze meid! Ik ga eens op internet snuffelen voor een lekker luxe, romantisch hotel voor hubbie en mij om eens een weekendje weg te gaan. Iemand nog tips? Er moet in elk geval een lekker bubbelbad zijn en een goed bed
@Wupje: ik weet niet of jouw mannetje daarvan houdt, maar S en ik zijn dol op welness weekendjes weg. Lekker saunaatje pikken, behandeling of massage, heerlijk eten en vrijwel altijd goede en luxe hotelkamers.
Oh sorry Wij gaan het terras bij onze woonkamer trekken. De keuken wordt dan naar de uitbouw verplaatst en er komen openslaande tuindeuren. Onze vloer is nu een tegelvloer daar willen we laminaat of parket leggen. Maar zoals jij zegt dat eerst het nieuwe gedeelte aangebouwd wordt dat is natuurlijk bij ons ook daar had ik niet eens aan gedacht . Want we hebben natuurlijk te maken met een buitenmuur en die moet tot het laatst blijven staan. In elk geval eerst een degelijk plan + offerte en dan naar de hypotheekadviseur om het bouwdepot vast te laten leggen.