September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaait *

Kaatje: Nou dat is ook wat , nu weet je eigenlijk nog niet zo veel over wat er nou precies is... Iig een hele dikke knuff voor jou !
    Ohh jeetje , laten we hopen dat het een rekenfout is !

Ingeltje: Beterschap ! En een dikke knuff !

Breien: Ja kan ik ook !!!! Of beter gezegd kon ik ook.. Mijn moeder heeft het mij geleerd en heb het ook een tijd lang gedaan , alleen op een gegeven moment was het over :(

Zo wij komen net van het City af , moest me legitimatie verlengen ( was 2 aug. verlopen * Bloost * ) en hebben even doekjes gehaald en 2 nieuwe rompers. Moest ook foto's laten maken voor me id-kaart alleen nou zie je een stom rood oog.. GRRRR , heb ik weer.. Gelukkig word de foto zw/wit als ie op de id komt dus valt het minder op.

Net even wasje afgehaald en opgehangen en een nieuwe aangezet , zometeen de afgehaalde was vouwen en opruimen en dan ben ik weer ff klaar voor vandaag.
    Jaimy ligt lekker op 1 oor en zit weer een klein beetje in haar oude ritme ( vanmorge 7.30 wakker en nu net om 13.00 naar bedje ) dus dat gaat ook weer goed komen :D

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Irisb: bij mij vlot het nog niet zo met de visjes... Ben er zelfs nog niet mee begonnen. Ik ben nu namelijk met een jurkje voor Isis bezig te breien en die wil ik ook voor haar verjaardag af hebben want die moet ze dan aan! Dus ik kijk even aan hoe veel tijd ik nog heb als ik klaar ben met het jurkje (ik verwacht er nog een weekje ofzo mee bezig te zijn) (ik brei eigenlijk alleen maar 's avonds op de bank voor de tv). Moet ook nog even informeren hoeveel baby's er op het kdv zitten.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik wel maar hubbie niet :( Hij heeft er helemaal niks mee. Ik krijg hem met moeite een paar uurtjes naar Thermae 2000.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: o jammer. S zou elke weekend wel kunnen.
    Anders een tripje naar het strand. Mooi hotel en lekker uitwaaien?

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kaatje: Jeetje wat vaag, de mogelijkheden die je van de dokter kreeg. Stom dat je nu gewoon moet wachten en ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt!

Lola en Wupje: flinke verbouwingsplannen! Spannend hoor...

Wupje, het is wel een beetje uit de buurt en een beetje duur misschien maar ik ben hier geweest toen we net getrouwd waren (gekregen van beste vrienden): Venhuis - 't Oldehof
    Was echt megaromantisch en verukkelijk en gezellig. Er zat vlakbij een heerlijk (ook duur) restaurant: De Jufferen Lunsingh - Landhuis Hotel Restaurant We konden er op de fiets heen (die we daar konden lenen bij het Venhuis). En als we dan 's avonds terug kwamen was het storrvat warm en doken we daar nog lekker in. Echt zo relaxed!
    Verder kan ik je www.pronkkamer.com aanraden voor kleinschalige, kwalitatief hoogstaande Bed and Breakfasts. Mijn moeder zit hier ook bij. Dit is haar eigen site (door mijn man gemaakt): www.finisterre.nl.

Isis werd om half twaalf wakker, broodje gegeten en uurtje gespeeld en toen alweer jengelig, dus haar bed maar weer geprobeerd. Ligt ze nu al weer bijna een uur te pitten! Wat een slaapkop zeg.

Zonet is eindelijk mijn nieuwe telefoon bezorgd die voor één uur zou worden bezorgd... Nouja beter laat dan nooit.
    Ga ik nu maar eens mee zitten spelen :)!

Groetjes
    Azeb

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Azeb: o dat Venhuis ziet er echt heerlijk uit! En ik vind de prijs wel meevallen. 3 dagen / 2 nachten voor € 137 euro pp, inclusief gebruik van sauna, zwembad en tennisbaan. Beetje hotel betaal je hetzelfde voor maar krijg je niet zo'n mooie sfeer/omgeving. Wat een leuk cadeau van jullie beste vrienden.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Azeb mooie sites hoor! Ook de site van je moeder echt super gaaf! Ik denk alleen dat we toch voor een stadse omgeving gaan kiezen.
    Ik had de volgende site gezien

Romantisch nachtje weg

Het hotel in Zwolle spreekt me wel aan. Maar ik zoek nog even verder :)

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Jannes, ja vergeleken met hotels valt het inderdaad wel mee.
    En het is echt zo ontzettend mooi, ik kan het iedereen aanraden.
    Inderdaad een geweldig cadeau was dat!

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @azeb: die site van pronkkamers is leuk zeg!

oooh ik krijg ook zin om weg te gaan! thanks wupje! *evil smiley* ;) :D

@kaatje: ik ga hubbie gewoon in het najaar verrassen met een weekendje weg, en dan is hij ook vast wel gewend aan het idee dat R ergens blijft logeren. ik heb nog een paar maanden dan :D
    misschien ook een idee voor jullie? die pronkkamers waren niet eens zo duur :)

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ook nog een leuke site gevonden met arrangementen in Amsterdam en Rotterdam :)! Ik denk dat we wel wat leuks gaan vinden. Alleen moet ik nog even denken wannneer :( De komende 2 weekenden zijn al volgepland maar het weekend van 5 september is nog niks speciaals en dan begint onze vakantie......goede start lijkt me ;)

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: ook een aanrader is een weekendje Gent - Belgie. Zo'n mooie stad!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    De Heerlijckheid van Ermelo

Bekijk bijlage 9451

Hotelovernachting - Nachtjeweg.nl - Boek voordelig een site met last-minute aanbiedingen, echt leuk1

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ook dat ziet er erg mooi uit!

Ik ging net voor de lunch trouwens naar het toilet, ga ik daarna aan tafel zitten, zegt een collega met een glimlach: "mag ik jou wat ongepasts vragen? Is er een bijzondere reden dat jij zo vaak naar het toilet gaat?"

Hahaha... gelukkig ga ik zonder zwangerschap ook heel vaak naar het toilet, dus kon me er makkelijk uitlullen.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey hey dames!

Zo hier alles ok. WIj zijn bezig met een flinke opruiming.. ja nog steeds... willen ook alle miuziek cds en bijna alle dvd's in die grote mappen doen.. zijn ze nergens in het dorp -.-

En Kate wilt de hele tijd los staan als zij staat. Dit lukt haar 1 sec en dan kiept zij weer. Ook weer... Zaten we bij de tv kast de cd's en dvd's te tellen en Kate staat tegen paul aan en ineens wilt zij los staan en kiept om. Maar Paul kon haar niet snel genoeg pakken. Dus kwam zij met haar hoofd tegen de hoek van de salontafel (hout) :( Wij hadden nog geen hoeken staan omdat zij nog niet bij de tafel kan optrekken :(
    Als zij veel pijn aan heeft kan ik dan een zetpil geven?

En nu snel bijlezen want jullie zitten alweer op 10blzs

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahahahahahaha wat erg zeg :D

Hier nog steeds enorme keelpijn. Wilde afspraak dokter maken,maar mijn praktijk is gesloten. Voor dringende zaken kon je afspraak maken met andere dokter. Maar om keelpijn nou dringend te noemen....

Gijs is nu de auto aan het ophalen van een grote beurt, distributieriem. Ben erg benieuwd naar de prijs.... zal rond de 800 euro zijn ben ik bang. :(

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Parr: zou niet zo snel zetpil geven tegen dit soort pijn.. ik denk niet dat het helpt.
    Je geeft een kind ook geen pijnstillers als het later valt en zijn knietjes open liggen...

Geef d'r maar een dikke knuf van Auntie Inge

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje ook dat hotel ziet er leuk uit! Keuze genoeg dus :) Wij gaan vanavond (als Kyano niet huilt ;)) wat moois uitzoeken!
    Oh jee grote beurt en distributieriem dat zal idd niet echt goedkoop zijn :(

Jannes hi hi dat zijn van die kritische opmerkingen :D

Parr oei Kate een schuiver gemaakt :( Gebeurde mij maandag ook. Kyano stond aan de commode en hield zich vast aan de handgrepen ik stond achter hem maar hij wil steeds persé los staan. Op een gegeven moment gleed hij weg aangezien hij op sokjes op laminaat stond. Ik was ook net te laat dus hij viel met zijn hoofd op het laminaat. Ik heb hem maar een flinke knuffel gegeven en uiteindelijk was het weer goed.

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Knuffel voor Kate! Zielig mupke...

En kom ik weer even met mijn nuchtere inslag, maar het is natuurlijk verschrikkelijk zielig als ze vallen, maar altijd opgevangen worden draagt niet bij aan het inschattingsvermogen. Ze leren gevaar herkennen als ze vallen of zich pijn hebben gedaan. Ze worden er voorzichtiger door.

Sara heeft ook al heel wat smakkerds gemaakt. Op haar kin op de rand van de tafel, punt van de salontafel, drempel van de badkamer. Ik vind dat dan verschrikkelijk, maar het hoort er wel bij. Leren door je door vallen en weer opstaan.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    SLuit ik me helemaal bij aan hoor!

Julian is zelf al erg voorzichtig, als ik met hem ga oefenen om los te staaan, gaat hij heel snel zitten hahaha zelf liep ik heeeeeel laat als kind, ik was al bijna 2 geloof ik.

20. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Wat zielig dat Kate gevallen is:( dikke knuff voor haar
    Ik zou idd ook geen zetpil geven hoor..
    Ben het wel met Jannes eens met vallen en opstaan worden ze groot. Jenna heeft ook al paar keer tand door d'r lip gehad, met dr koppie al paar keer tegen de tafel gekomen, ze heeft nu ook weer een blauwe plek op dr voorhoofd van een valpartij..
    Je houd het gewoon niet tegen, ze gaan nu zoveel uit proberen dat je veel valpartijen niet kan voorkomen;)

Deel Deze Pagina