September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    huh ik snap het niet wat met mij doen??

2. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    We zijn vanmiddag naar de kinderboerderij geweest..Jenna vond het helemaal geweldig..ze kan zo schattig gillen als ze dieren ziet, doet ze ook altidj bij onze honden hihi..
    Dhani had er geloof ik niet zo'n zin in, die vond het leuker om op hekken te klimmen en achter de schapen en geitjes aan te rennen;) Dus morgen maar naar de speeltuin voor hem haha, kan ie zich wat beter uitleven..

Ga maar is even aan de slag met het eten..vanavond kip madras..Jenna gaat dit voor het eerst meeeten dus ben benieuwd hoe ze het vind..

Eet smakelijk voor straks allemaal..

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja dat klopt. Kate had een flinke deuk in haar hoofd :$ en nu een flinke bult ipv.
    Maar ik geef mijnzelf dan ook geen para. Maar ik wist het niet zeker. Het leek mij van niet. maar zij wilt niet slapen omdat haar hoofd zeer doet. Lief haalt haar zo weer op.
    Ik heb wel na de val ene koele washandje erop gehouden toen ik met haar schommelde. Meestal kan zij wel een stoot hebben (lees: is immers al 2x van iets afgevallen :() maar het was brullen :(

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes wow wat leuk!!!! ja echt showen :D

@foover in haar armpjes o_O dit is toch met de 15mnd prikken?? hoe is zij nu dan?

@IrisB oh haha gave spelletje :p
    Ik moet ook nog pics uitzoeken om de plakboek vol te geraken. En dan de rest doe ik dan ook over de net met zo'n boek.. scheelt die fotohoekjes :p :p
    Ik wou net typen wol die al van kleur verandert.. maar heb je al gevonden :p

@kaatje pfff dan hoop ik optie 2 en 3. knuffs

breien heb wel engelen geduld voor borduren maar breien? grrrr, kan niet eens de fouten terug vinden en dan meot je ene hoop doen om het te fixen. Geeft dan meestal over aan (s)moeder om te zoeken en fixen :p

Zo denk ik wel bij.

Verder zielig beebs een knuffel en ook voor de mama's die het nodig hebben.
    Ik heb nu hoofdpijn. Ik heb mijn bril op want ik heb weer zo'n ding onder mijn ooglid. Gisterenavond al een vermoeden, dus toen al lens uit en bril op. Erg irri grrrr

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pff ik ben haar maar ophalen want lief was ergens bezig en zou het zo doen.... maar goed zij is ook bezig met jammeren. Hij was er al eerder heen en toen zát zij in bed, in haar slaapzak en de laken nog strak om de matras o_O
    En toen ik haar net ophaalde weer zo.. hoe doet zij dat ???

6. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Weten jullie wat trouwens super handig spul is voor na het vallen..
    Arnikind Vallen en Stotengel van VSM..het werkt verkoelend en helpt als natuurlijk EHBO middel bij blauwe plekken, lichte schaafwonden, kneuzingen en zwellingen..

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    #60647 Aowyn, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
    verjaardagsmeeting

Oke dames dit zijn de opties. Willen jullie aub hieruit een keuze maken??!!

We hebben nu dus de volgende 2 dingen:

optie A: Malkenschoten. Dit is een kinderboerderij met een zaaltje. Tijd: 12.30 tot 16.30 uur
    Je krijgt dan een arrangement dat bestaat uit 1 x koffie/thee frisdrank plus appeltaart/chips/snack en betaalt daarvoor € 16,95 per volwassene (kindjes gratis). Zelf eten meenemen mag (taart etc).

optie B:
    De Stolp. Dit zijn 2 zalen, 1 van 100 m2 en 1 van 74 m2. Tijd: 13.30 tot 17.30 uur.
    Je mag voor de baby's eten meenemen (taart incl.) maar voor de volwassenen niet. Die kunnen daar koffie/thee/frisdrank drinken en broodje kroket/frikandel eten. Dit bepaalt en betaalt ieder dan voor zich. De zaalhuur voor beide zalen samen komt op € 6,85 per moeder+kind als we met 15 mama's zijn, en € 5,15 per moeder+kind als we met 20 mama's zijn.

De datum is zondag 25 oktober
    De volgende hebben op te geven op deze datum te kunnen:
    tweety
    wupje
    Queen1988
    Pupke
    parr1983
    IrisB
    Azeb
    pisum
    Steen
    Kaatje85 (o.v.b)
    Jekkia
    Cossy

OptieA:

OptieB:

Als de keuze gemaakt is dan wordt die plek gereserveerd. Betalingen worden dan vooruit gemaakt. Dit staat dan vast.

Willen jullie deze bericht dan quoten, invullen en dan de blz/bericht nummer mij pben!!

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr hoe zit het met een taart meenemen bij de 2e optie?

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja en als jij denkt dat ze pijn hebt kan je d'r gewoon een para zetpilletje geven hoor. als ik me hoofd stoot en heb pijn neem ik ook wat in dus als ik denk dat een van de kinderen pijn heeft door vallen ofzo geef ik ze er wat voor.

@mamasonja ideaal spul heb het hier ook in de kast liggen.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    de taart mag mee met beide opties! zal ff aanpassen ;)

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Parr: Oeff Kate een smakkerd gemaakt , zou ook geen PM geven het is net wat Jannes zegt met vallen en opstaan leren ze er snel van ;)

Jaimy net ook een smak gemaakt , zij wilde aan de bank gaan staan maar doordat ze dus pas sinds 1-2 dagen zelf kan gaan staan staat ze nog best schuin , waardoor ze haar evenwicht niet goed had en ze onderuit gleed.. BOINK met hoofdje op de grond.. Huilen natuurlijk maar een dikke kus erop en het was weer oke :D

Mamameetinglijst: Ik had mezelf er opgezegd o.v maar zie dat ik er nu niet meer opsta :( mag ik niet meer mee ?? :p
    Ik vind overigens beide optie's wel leuk , alleen is Optie A wel iets leuker voor de kinderen ivm de kinderboerderij erbij of zeg ik nu iets raars ?

12. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    @parr het gaat heel goed met de prikjes. Naar mijn idee heeft ze er minder last van dan wanneer ze ze in haar beentjes had.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Tuurlijk mag je mee :p Maar dan heb je waarschijnlijk je zelf toen op de lijst gezet, maar mij geen pb gestuurd waardoor ik de blz/bericht nr niet heb aangepast.

Je kan, zoals in mijn beriht staat :p, jezelf erop zetten en dan mijn pb-n

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh oke :D dan doe ik dat strakjes wel ff , ga nu eerst eten en moet daarna nagels zetten dus ben wel ff bezig.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Owww... mijn keelpijn is gewoon NOG erger geworden. En de paracetamol die ik wilde innemen kon ik niet eens doorslikken en als reactie moest mijn lichaam gelijk weer overgeven. Bah. Misschien toch maar even naar de vervangende huisarts morgen. Slikken doet zo ongelooflijk pijn.
    xxx ga nu ff op bed liggen

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    misschien een keelontsteking ingeltje? zou gewoon ff bellen naar de vervanger morgen en als het vanavond niet gaat de hap ff bellen

17. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Pff wat een ijverige mama, succes ermee!

18. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Tja daar wordt je ook niet echt wijzer van he! Maargoed even afwachten dus. Hoop dat je klachten snel verdwijnen!

19. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Daar zou ik nog maar niet zomaar op rekenen Wupje! Het vergunningsvrije bouwen is al weer aardig teruggeschroefd en de vraag is nog maar of die wet op tijd in werking treed. Maar als ik je daarover van advies kan dienen moet je maar even PB-en! Geldt trouwens ook voor jou he, Lola!

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Grgrg nog meer zorgen erbij:
    Wij hebben gepland om in november 4 weken op familiebezoek te gaan in de Dom. Republiek. Deze reis is voor ons noodzakelijk ivm oude oma die daar alleen woont en ook emotioneel gezien erg belangrijk. Nu had ik al mondelinge toestemming gekregen om 4 weken achtereen op te nemen. mede omdat ik in de zomervakantie niet 2 weken achtereen op kon nemen en nog heel veel vakantie uren had staan.
    Krijg ik nu ineens een memo dat ivm met Mexicaanse griep het wel eens zo zou kunnen zijn dat verlof aanvragen voor het najaar niet toegezegd worden :$ Of in het ergste geval kunnen worden ingetrokken. We moeten de tickets nog boeken dus voor de exacte reisdatum heb ik nog geen toestemming gevraagd.
    Nu twijfel ik: vanavond tickets boeken of eerst gaan praten met manager maandag. Ik doe dat laatste, maar ik vraag me af of de werkgever dit zomaar kan doen. (iemand verstand van dit soort zaken???) Ze zijn bang voor veel personeeluitval ivm met de griep....Stel dat ik nou wel al mijn tickets geboekt had? Wat hadden ze dan gedaan.

:x Zegt mijn vriend net doodleuk: Ja....anders moet ik maar alleen met mijn moeder en Aimar gaan. Toen heb ik hem goed duidelijk gemaakt dat er niemand maar dan ook niemand Aimar mee neemt voor 4 weken naar het buitenland zonder mij! :x Ook meteen gezegd dat ik dat ook niet zou doen!

BLEEEEEEEEGHHHH! :(

Deel Deze Pagina