September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Sorry dames voor het quoten, maar was even het snelst. Vandaag weer drukke dag op het werk geweest.

Oh ja niet onbelangrijk. Ik ben ongesteld geworden!!! Dus een cyclus van 36 dagen, valt op zich nog mee. Ben blij dat ik het nu ben, dat betekent nieuwe ronde nieuwe kansen!

Minder is de klachtjes, wat dat betreft was het spiraaltje een genot, helaas kun je dan niet zwanger worden, das dan weer een nadeel!

Zo ik ga mij eens verdiepen in het hoe en wat van een banner!

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Verjaardagsmeetinglijst: kom op iedereen, leuk als jullie mee gaan! Geef je op en dan hebben we pret met z'n allen en de beebs 8) Probeer te stemmen voor maandag dan kunnen Parr en ik het regelen!

Trouwens als je voor optie B stemt, dan kun je op het allerlaatste moment nog afhaken mocht je het niet zien zitten wegens Mexicaanse griep of wat dan ook. Omdat we bij optie B voor een vaste prijs de zalen boeken en geen arrangement per persoon. Het hangt dus niet van het aantal personen af. Wel moet je sowieso vooraf betalen, dus voor optie B een euro of 6, en als je dan op het laatst toch niet komt, krijg je je geld niet terug. Maar dat is het risico dat je neemt. Opgeven kan altijd!

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Eva, bij mannetje op het werk hebben ze ook zo'n bericht gehad, alleen daarbij kregen ze wel te horen dat als ze iets geboekt hadden en het verlof werd daadwerkelijk ingetrokken, dan krijgen ze de gemaakte kosten volledig vergoedt. Maar goed daar heb je niet echt iets aan. Ik zou gewoon even overleggen met je manager en het ook uitleggen, dan komt het vast goed!

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    verjaardagsmeeting

Oke dames dit zijn de opties. Willen jullie aub hieruit een keuze maken??!!

We hebben nu dus de volgende 2 dingen:

optie A: Malkenschoten. Dit is een kinderboerderij met een zaaltje. Tijd: 12.30 tot 16.30 uur. Je krijgt dan een arrangement dat bestaat uit 1 x koffie/thee frisdrank plus appeltaart/chips/snack en betaalt daarvoor € 16,95 per volwassene (kindjes gratis). Zelf eten meenemen mag (taart etc).

optie B: De Stolp. Dit zijn 2 zalen, 1 van 100 m2 en 1 van 74 m2. Tijd: 13.30 tot 17.30 uur. Je mag voor de baby's eten meenemen (taart incl.) maar voor de volwassenen niet. Die kunnen daar koffie/thee/frisdrank drinken en broodje kroket/frikandel eten. Dit bepaalt en betaalt ieder dan voor zich. De zaalhuur voor beide zalen samen komt op € 6,85 per moeder+kind als we met 15 mama's zijn, en € 5,15 per moeder+kind als we met 20 mama's zijn.

De datum is zondag 25 oktober
    De volgende hebben op te geven op deze datum te kunnen:

tweety
    wupje
    Queen1988
    Pupke
    parr1983
    IrisB
    Azeb
    pisum
    Steen
    Kaatje85 (o.v.b)
    Jekkia
    Cossy
    Miracle08

Optie A:

Miracle08

Optie B:

pisum

Als de keuze gemaakt is (meeste stemmen gelden) dan wordt die plek gereserveerd. Betalingen worden dan vooruit gemaakt. Dit staat dan vast.

Willen jullie deze bericht dan quoten, invullen en dan de blz/bericht nummer naar parr pb'en!!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ hummelke: maar als ze dan alleen mijn ticket vergoeden dan hebben we er nog niks aan :( idd maar even met de manager praten en op haar gevoel inspelen, het is namelijk voor ons niet zomaar een vakantie en ik heb dit jaar pas 2 weken vakantie gehad en een paar losse dagen.... ;)

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Miracle ik heb je geholpen :D en je op de lijst gezet.
    En mezelf ook ff :D

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zwaait naar iedereen, heeft wel gelezen, maar gaat er ook weer vandoor.. heeft een beetje hese keelpijn!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben op intake geweest en kreeg een mooie echo mee! Ik vroeg of het zou kunnen dat ik mijn baarmoeder al voel. Dus zij even voelen... ja zeker weten want die ligt 5 vingers onder mn navel!! Erg hoog dus al! Het hartje heb ik helaas niet horen kloppen. Maar tis nog erg klein zei ze dus geen paniek. Eigenlijk mag/kan deze vk geen echo's maken. Maar ik vertelde dat ik zo bang ben, dat het met mn ma iets voor de 8 weken fout ging. Dus moest meteen weer op de bank gaan liggen. Ik probeer gewoon een echo te maken zei ze! Ik zag een klein koffieboontje met een kloppend hartje! Ze kon het alleen niet meten omdat ze niet wist hoe en wat. Maar ze heeft me wel gerustgesteld!

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Eva: Jeetje balen zeg, zo'n memo. Toevallig dat ik momenteel een bedrijfsplan aan het maken ben voor de Mexicaanse griep en ik vrees dat een werkgever dit wel kan verlangen zonder dat hij ook maar enige HR-wet overtreedt.

Bedrijven voelen zich verplicht ook continuiteit en service te bieden op het moment een groot aantal medewerkers uitvalt door N1H1. Ik zou dus even heel goed overleg plegen met je werkgever voordat je ook maar iets boekt.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva wat een rot memo heb je gekregen hoop dat het mee valt en jullie gewoon lekker naar de dom rep kunnen.

@funny wat fijn dat ze toch ff een echotje hebben gemaakt.

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wat leuk! En fijn dat ze je gerustgesteld heeft.

12. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Funny me, super een mooie echo. Fijn dat ze je hebben kunnen geruststellen en inderdaad je baarmoeder ligt al hoog, zo vroeg in de zwangershap!

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: inderdaad pas vertellen als je er aan toe bent. En ik vind je helemaal geen zeur hoor! Quinten kan ook vol overgave 'knipogen', hij trekt er dan ook nog een leuk bekkie bij. En wat vervelend van de reis zeg! Ik snap heel goed dat je niet 4 weken zonder Aimar kunt. Ik hoop dat het niet zo'n vaart loopt en dat je gewoon kunt gaan. Ik denk overigens wel dat een bedrijf verlof in kan trekken bij zwaarwegende belangen, doen ze bij ons ook in dat geval (maar we hebben wel te maken met patientenzorg)

@Miracle: vervelend he dat alles ineens komt? Ik hoop dat je arm en oog snel weer beter zijn.

@Queen: fijn dat je ze nog even kunt zien voordat ze gaan.

@Tweety: aha, tandjes in zicht! Hij heeft er wel flink last van hè?

@Kaatje: dat klinkt inderdaad als een butnacht! Hoe was het bij de huisarts? Edit: ik lees het al, 3 opties. Hmm, ik hoop op optie 3!

@Wupje: ook al zo'n rotnacht gehad! Ik hoop dat jullie komende nacht meer rust hebben (en Kyano natuurlijk ook)

@Azeb: Isis had niet zo'n goede start vanmorgen zo te lezen… Hoe is het verder gegaan vandaag?

@Foover: Lotte groeit ook als kool hè? Leuk hoor, zo'n kletskont.

@IrisB: brei ze!

@MamaSonja: fijn dat Jenna weer helemaal is goedgekeurd!

@Ingeltje: wat vervelend dat je grieperig bent! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. *beterschapsknuf*

@Anno: zwaaitje terug voor jou!

@Lola: spannend hoor, zo'n komende verbouwing.

@Jannes: ohoh, val je bijna door de (zwangerschaps)mand? Slimme collega heb je, hihi

@Parr: zo, Kate gaat ook ineens snel he! Wellicht helpt in plaats van een zetpil een koud washandje beter. Edit: ik lees dat je het al hebt gedaan. Zoiets kun je helaas niet voorkomen, je kunt er niet 24 uur per dag volledig beschermen. Quinten is ook al een aantal keer gevallen maar is heel snel te troosten.

@Hummelke: jammer dat je ongi bent, maar fijn dat je niet een hele lange cyclus hebt.

@Lindaa: beterschap!

@FunnyMe: jippie, toch een echo! Fijn dat alles goed was.

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    ah mijn banner doet het ook, fijn!

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Zooooo, klaar met reageren! Ik heb zelf niet zoveel te melden dus ik laat het hier maar bij. Voor straks: weltrusten!

16. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Sinds gistermiddag niet meer geweest en weer een lading pagina's erbij:$ Ik probeer jullie bij te houden, maar dat is wel moeilijk, hoor!;)

We zijn vandaag naar aardbeienland geweest, echt leuk met kids! Het is niet erg groot, maar dat hoeft ook niet, we zijn uiteindelijk toch een uurtje of 3-4 zoet geweest. En op het laatst zelf plukken, daar ging het om bij onze zoon!

Roos was afgelopen zondag ws wagenziek dus ik was er nu ook wel bang voor. Extra handdoeken en spullen mee en op hoop van zegen dan maar. Ik had de stoel in ligstand gedaan, of dat de reden was weet ik niet, maar ze heeft niet gespuugd, gelukkig!

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @firsttime: goed nieuws meid! Wel echt supervervelend dat je onverwacht weer onder het mes moest. Sterkte en geniet van je dagjes weg.

@kaatje: goedaardige aandoening aan evenwichtsorgaan, dat heb ik een jaar of 2 geleden ook gehad. Denk dat hij BPPD bedoeld (Benigne = goedaardig, Paroxysmale = aanvalsgewijze, Positie-afhankelijke Duizeligheid). Dat kan door gruis in je evenwichtsorgaan ontstaan maar ook door stress (wat bij mij het geval was).
    Ik was echt heel erg duizelig, steeds in vlagen en op de meest onmogelijke ogenblikken. Echt draaierig alsof ik in een draaimolen zat. Moest met soms vastgrijpen, maar soms was het ook alleen maar een licht gevoel in mijn hoofd en wat onvast op de benen. Vaak als ik in bed ging liggen of mijn hoofd plotseling draaide (heeeeeeel handig in de auto).
    Is vanzelf overgegaan (gaat het doorgaans altijd). Dat hielp me op zich wel om er niet te ongerust over te worden en als het gebeurde was het na een paar minuutjes veel beter.
    Ik heb het nog wel eens als ik onder grote spanning sta (lees: ingewikkelde moeders of werkstress).

@pupke: aggos wat zielig dat Quinten je niet wou laten gaan, wel heel lief ook tegelijkertijd...! Jij bent dus echt zijn moeder!

@ingeltje: beterschap meid, is het niet gewoon een griepje ofzo?

@irisb: leuk idee zeg van die visjes!
    Kun je dat patroon mailen of lukt dan niet? Heb er nu geen tijd voor maar misschien volgend jaar wel (heb ik een jaar om ze te maken!)

@azeb: dat heeft Raven ook wel eens, niet uitgeslapen en dan krijst ze de boel bij elkaar en weigert haar pap.

@parr: ik zou geen pijnstiller geven, pijn door vallen is in principe snel over. En met pijnstillers kun je niet goed zien hoe het met haar gaat. Je dempt dan de symptomen. Als ze zoveel pijn heeft dat ze blijft huilen zou ik eerder de HA bellen omdat ze met haar hoofd tegen de tafel gevallen is...
    Zitten in bed: hahaha, get used to it! Straks kun je het laken wel weglaten, gaat ze heel het bedje door.

Vallen in general: als Raven zich bezeert (minimaal 1x per dag nu) dan pak ik haar op en troost haar en na een minuutje huilen is het toch vaak wel over.
    Ik heb zelf een enorm beschermende moeder die zelf echt hysterisch werd als we iets hadden en daar heb ik echt wel een deuk van gekregen als kind. Op den duur vertel je dan niet eens meer dat je pijn hebt/gevallen bent want daar maak je dan je moeder zo overstuur mee....
    Zo'n moeder wil ik echt nooit zijn.
    Dus even troosten, knuffel en weer lekker spelen. Van bezeren leren ze waar hun grenzen liggen en wat wel en niet kan.

@eva: hmmm, ik ben bang dat in worst case scenario mexicaanse griep een hoop werknemersrechten wegvallen.... Daar heeft Jannes wel gelijk in. Dan gaat NL op de noodstand.
    Maar wat ook kan, dat ze in dat geval alle KDV's gaan sluiten dus dan kan jij makkelijk een maand weg.

@funny: wat leuk dat ze toch een echo wilde maken! Dat heb je maar mooi voor elkaar.

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb ook niet zoveel te melden. Lekker gewerkt, vannacht achterwacht dienst gehad, 2x gebeld om 2:30 en om 5:30 dus vanmorgen wel wat brakjes, maar toch een lekker dagje gehad.

Raven was erg moe bij de gastouder vandaan gekomen maar ook heel erg over haar slaap heen, dus die heeft een uur in bed gevochten en gestreden maar ja, papa en mama waren onverbiddelijk en uiteindelijk viel ze klagend en jammerend in slaap. Arm schaapie. Nou ja, het was niet anders.

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    PB je nieuwe gegevens naar: Ingeltje, Parr of Yule (deze namen kun je aanklikken!) Als je zelf aanpast, stuur je dan wel even een PB naar Ingeltje op welke pagina de nieuwe lijst staat? Dan zet zij het weer in haar onderschrift

DE MAMA'S 8) VAN SEPTEMBER 2008

Onze hyves: September2008 - Hyves.nl

:) Onze lieve schatjes! :p

15 augustus 2008
    ANNA LUNA & SOPHIE EMMA ~ 2.510 g & 2.790 g ~ mama: FunnyMe 21 juli 7555 & 7430 gram - 71½ en 72 cm
    21 augustus 2008
    MATICE ~ 2405 gram - 46 cm ~ mama: Jekkia (Raven) 4 maart 6910 gram - 64½ cm
    25 augustus 2008
    SARA ANNA ~ 3150 gram ~ mama: Jannes 5 augustus 8900 gram - 75 cm
    GIZEM ~ 2970 gram ~ mama: Jale 24 maart 7875 gram - 69½ cm
    26 augustus 2008
    PIM ~ 2130 gram ~ mama: Nikky 9 juni 7800 gram - 69 cm
    ROOS ~ 3830 gram ~ mama: Pipo1973 27 juli 11000 gram - 75 cm
    28 augustus 2008
    ROBIN JANCO ARIE ~ 3180 gram ~ mama: Tweety (René) 19 juni 9200 gram - 73,4 cm
    29 augustus 2008
    MICHELLE ILANA ~ 2895 gram - 49 cm ~ mama: Lindaa 3 juli 8400 gram - 72 cm
    30 augustus 2008
    QUINTEN ~ 3630 gram - 51 cm ~ mama: Pupke 27 juli 11820 gram - 77 cm
    LOTTE MARIA ~ 4000 gram - 53 cm ~ mama: Foover (Sam) 13 augustus 10500 gram - 77 cm
    01 september 2008
    GIOVANNI FRANCISCUS MICHEL ~ 3710 gram ~ mama: Elise1 19 februari 8125 gram- 69 cm
    03 september 2008
    FEMKE ~ 2850 gram - 47 cm ~ mama: Steen 12 augustus 7680 gram - 70,2 cm
    04 september 2008
    BRITT ~ 3414 gram - 49 cm ~ mama: Krisstel 3 augustus 8550 gram - 75 cm
    JULIAN ~ 3625 gram - 50 cm ~ mama: Ingeltje 6 augustus 9520 gram - 76,2 cm
    05 september 2008
    JULIA ~ 3220 gram - 50 cm ~ mama: Anno103 8 mei 7240 gram - 65½ cm
    06 september 2008
    EWOUT RONALD CORNELIS ~ 3600 gram - 51 cm ~ mama: IrisB 8 juli 11930 gram - 77½ cm
    RAVEN ROSELINE ~ 3600 gram - 49 cm ~ mama: Yule 4 augustus 11170 gram - 77 cm
    07 september 2008
    KYANI SYLVIA ~ 3320 gram - 49 cm ~ mama: Queen1988 3 aug 8400 gram - 73 cm
    TEUN FRANCISCUS ~ 4920 gram - 58 cm ~ mama: SanneMart 12 augustus - 11500 gram - 76,5 cm
    09 september 2008
    LEVI ~ 4000 gram - 51 cm ~ mama: Kaatje85 juni? 9300 gram - 74 cm
    13 september 2008
    RAYYAN ~ 3405 gram - 52 cm ~ mama: Pisum juni 10170 gram - 75 cm
    EMMA SOPHIE ~ 3165 gram - 51 cm ~ mama: Lola (Jasmijn) 9835 gram - 74½ cm
    15 september 2008
    ISIS MARIN ~ 2970 gram - 50 cm ~ mama: Azeb 9 juli 7920 gram - 69 cm
    19 september 2008
    JAIMY MARTINA ~ 2980 gram - 48 cm ~ mama: Miracle08 8240 gram -71½ cm
    AIMAR EMILIAN ~ 3100 gram - 46 cm ~ mama: Eva1983 12 augustus 8950 gram - 70½ cm
    23 september 2008
    VINCE TYGO ~ 3610 gram ~ 52 cm ~ mama: Cossy 8550 gram - 72 cm
    24 september 2008
    KATE ARWEN ~ 4410 gram ~ 52 cm ~ mama: Parr1983 1 juli 8600 gram ~ 74 cm
    KYANO ~ 4100 gram ~ 54 cm ~ mama: Wupje 9500 gram - 74 cm
    25 september 2008
    MIKE MARC ~ 3760 gram ~ 53 cm ~ mama: MissyZuilen 25 juni 10040 gram - 76 cm
    30 september 2008
    JENNIFER ~ 3415 gram ~ 52 cm ~ mama: Jacolien
    04 oktober 2008
    JILL ANNE ~ 3135 gram ~ 52 cm ~ mama: Freesia 9 juli 8060 gram - 72 cm
    JENNA LYNN ~ 3240 gram ~ 47 cm ~ mama: Roshi 8 juli 8390 gram- 71 cm
    06 oktober 2008
    JARI ~ 4040 gram - 53 cm ~ mama: First Time 3 februari 6345 gram - 63½ cm

Voor altijd in onze gedachten:

02 juni 2008
    LEVI JAMAL* ~ † 27-06-08 ~ mama: Chaartje79

Lotte van Foover aangepast!

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ben ik weer ff :D

Nagels zijn klaar !

Pisum: Aaahhh Dankjewel :D

Twijfel wel een beetje nu tussen Optie A en B aangezien ik ondervoorbehoud kom en ik het niet erg vind als ik 6-7 euro moet betalen als ik niet kom maar het iets minder vind als ik 17,- euro moet betalen en ik achteraf gezien niet kan komen..Ik vind het niet erg om zoveel te betalen als ik wel kom , maar minder als ik niet kom ( *Bloost * of zeg ik nu iets heel raars ? )

Ingeltje: He wat vervelend , klinkt idd een beetje als een keel ontsteking.. Misschien idd ff morgen naar de HA ?

Eva: Nou dat is lekker ! Ik hoop ook dat je iets met je baas kunt regelen dat je alsnog kunt gaan.
    En geef je grootgelijk wat betreft Mannetje alleen met Aimar weg , zou hier ook ab-so-zeker-weten-luut niet gebeuren !

Deel Deze Pagina