September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hoi,

meiden niet bijgelezen ga ik zondag pas weer doen :D
    Heb het nu tot zaterdag lekker druk met uitjes dus leuke dagen voor mij :D
    niet thuis zitten maar er weer lekker tussen uit ;)

tot laters meiden.

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    volgens mij was het alleen bij optie b zo dat je je geld niet terug kreeg.

3. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Yule: hoe kom je er achter dat je die aandoening aan je evenwichtsorgaan hebt? Mijn man heeft al een paar jaar last van duizeligheid. Wordt soms gewoon helemaal naar, als of hij door zijn benen zakt... maar de artsen kunnen helemaal niets vinden. Alleen een hoog cholesterol, waar hij nu voor op dieet is. Hij is verder niet te dik ofzo. Zou zo graag willen weten wat het is. Hij tobt er al zo'n tijd mee en het is ook gevaarlijk. Hij heeft zijn auto wel eens aan de kant moeten zeten vanwege die duizeligheid.

4. truste

morgenvroeg ga ik naar mijn oma, de zus van mijn moeders vriend komt op de koffie
    dan weten jullie wel hoe laat het is, toch?
    heb er op zich wel zin in, heb vroeger altijd een goede band met haar gehad maar de laatste jaren zagen wij hun niet meer.
    ze voelt zich schuldig over wat haar broer heeft gedaan maar dat vind ik echt niet nodig

nou tot morgenmiddag dan denk ik

knuffs voor iedereen

klussen schiet trouwens redelijk op
    waarschijnlijk is het washok over een paar dagen klaar.
    en dan flink poetsen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    verjaardagsmeeting

Oke dames dit zijn de opties. Willen jullie aub hieruit een keuze maken??!!

We hebben nu dus de volgende 2 dingen:

optie A: Malkenschoten. Dit is een kinderboerderij met een zaaltje. Tijd: 12.30 tot 16.30 uur. Je krijgt dan een arrangement dat bestaat uit 1 x koffie/thee frisdrank plus appeltaart/chips/snack en betaalt daarvoor € 16,95 per volwassene (kindjes gratis). Zelf eten meenemen mag (taart etc).

optie B: De Stolp. Dit zijn 2 zalen, 1 van 100 m2 en 1 van 74 m2. Tijd: 13.30 tot 17.30 uur. Je mag voor de baby's eten meenemen (taart incl.) maar voor de volwassenen niet. Die kunnen daar koffie/thee/frisdrank drinken en broodje kroket/frikandel eten. Dit bepaalt en betaalt ieder dan voor zich. De zaalhuur voor beide zalen samen komt op € 6,85 per moeder+kind als we met 15 mama's zijn, en € 5,15 per moeder+kind als we met 20 mama's zijn.

De datum is zondag 25 oktober
    De volgende hebben op te geven op deze datum te kunnen:

tweety
    wupje
    Queen1988
    Pupke
    parr1983
    IrisB
    Azeb
    pisum
    Steen
    Jekkia
    Cossy
    Miracle08

Optie A:

Miracle08

Optie B:

pisum
    Kaatje85 (Mega o.v.b)

Als de keuze gemaakt is (meeste stemmen gelden) dan wordt die plek gereserveerd. Betalingen worden dan vooruit gemaakt. Dit staat dan vast.

Willen jullie deze bericht dan quoten, invullen en dan de blz/bericht nummer naar parr pb'en!!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo !

Heb ff een stukkie op het andere forum gezet over Ferry en het UWV. Het is dus geen fout ! :x

Pisum, zelfs al zouden de pronkamers bijna gratis zijn dan zit het er nu nog niet in ( heb trouwens de linken ook niet gekeken )
    Maar Rayyan is welkom hoor :)

Inge, ow nee he 800 euro voor de auto :( knuff

Parr, dikke knuff voor Kate

Eva, jeetje lastig. Ik zou zelf met de manager gaan praten over wat je kan verwachten ( en stiekem liegen dat je al tickets geboekt hebt :D ) Ik zou Aimar ook zeker geen 4 weken weg laten gaan hoor

Hummelke, toch ongi. Op naar de volgende ronde. 36 dagen is idd nog redelijk te doen

Yule, klinkt erg bekend ! En idd ingewikkelde moeders + Stress heb ik hier ook last van. Hoop dan maar dat het hier ook vanzelf over gaat

Vallen Ach ja ze zullen wel vaker vallen in hun leven. Moet zeggen dat ik er meestal niet warm of koud van wordt. Zolang hij maar niet heeeel hard of gevaarlijk valt.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off.
    Morgenochtend gaan we ff naar Ferry zijn oma, daar gaat het niet zo goed mee :(

Truste.
    xxx

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sannemart: tja hoe kom je daar achter... ik had gewoon alle symptomen en erg stress gerelateerd. Google anders even op BPPD.
    Misschien heeft jouw man wel iets anders. Er zijn wel speciale 'duizeligheidspoli's' (weer eens wat anders dan mexicaanse griep poli's...) maar ik weet er niet 1 te noemen uit mijn hoofd. Is op internet vast ook wel te vinden.
    Het is meestal onschuldig en als je dat weet/erop vertrouwd gaat het ook meestal over. Maar als het hem echt beperkt kan het nog wel eens helpen hulp ervoor te zoeken.
    Dat er geen oorzaak voor is wil nog niet zeggen dat er niks aan te doen is.... alleen niet met pillen of iets anders lichamelijks. Soms kan stressbeheersing of leren je grenzen te bewaken al enorm goed werken.

@kaatje: oh... pfffff, hier ook al een opa die heel slecht gaat. Maar ja is ook al 88...
    Sterkte!

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik ga off, heb net de uitnodiging voor Raven haar feestje gemaakt, ben er erg blij mee.
    Zal hem even showen als hij definitief af is (lees: als J. hem ook mooi vindt :D).

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    verjaardagsmeeting

Oke dames dit zijn de opties. Willen jullie aub hieruit een keuze maken??!!

We hebben nu dus de volgende 2 dingen:

optie A: Malkenschoten. Dit is een kinderboerderij met een zaaltje. Tijd: 12.30 tot 16.30 uur. Je krijgt dan een arrangement dat bestaat uit 1 x koffie/thee frisdrank plus appeltaart/chips/snack en betaalt daarvoor € 16,95 per volwassene (kindjes gratis). Zelf eten meenemen mag (taart etc).

optie B: De Stolp. Dit zijn 2 zalen, 1 van 100 m2 en 1 van 74 m2. Tijd: 13.30 tot 17.30 uur. Je mag voor de baby's eten meenemen (taart incl.) maar voor de volwassenen niet. Die kunnen daar koffie/thee/frisdrank drinken en broodje kroket/frikandel eten. Dit bepaalt en betaalt ieder dan voor zich. De zaalhuur voor beide zalen samen komt op € 6,85 per moeder+kind als we met 15 mama's zijn, en € 5,15 per moeder+kind als we met 20 mama's zijn.

De datum is zondag 25 oktober
    De volgende hebben op te geven op deze datum te kunnen:

tweety
    wupje
    Queen1988
    Pupke
    parr1983
    IrisB
    Azeb
    pisum
    Steen
    Jekkia
    Cossy
    Miracle08

Optie A:

Miracle08

Optie B:

pisum
    Kaatje85 (Mega o.v.b)

Als de keuze gemaakt is (meeste stemmen gelden) dan wordt die plek gereserveerd. Betalingen worden dan vooruit gemaakt. Dit staat dan vast.

Willen jullie deze bericht dan quoten, invullen en dan de blz/bericht nummer naar parr pb'en!!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @hummelke Jammer van jouw ongi, maar wel fijn uit de onzekerheid te zitten! knuffs! Op naar de volgende ronde!

@funnyme super!! :D

@pupke just wanted to give u a big hug :) :) KNUFFEL

@yule ja maar dat is het juist, als zij dit gaat doen met de avond slaap.. zij moet haar laken erbij hebben anders slaapt zij niet :(

@queen zwaai

@miracle optie B is wel veel voordeliger en optie A zie je wel meer (en wij kunnen ook wat eten) is wel lastige keuze hoor!

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    nou ik kan nu ook eindelijk naar bed.. Jaimy werd weer gillend wakker en wilde niet meer slapen , hubje sliep al dus ik heb vanaf 23.30 met haar rond gelopen , verschoond , beetje drinken gegeven en uiteindelijk bij ons op bed gaan liggen.. Nu ligt ze in haar eigen bedje half slapend half babbelend maar ze is iig weer rustig. Ben benieuwd wat de nacht brengt...

Weltruste en tot morgen !!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen,
    hier weer een die erg vroeg naast me stond. kwartiertje laten kwam ook de andere herrie schopper. vanacht nog 2x eruit geweest pfff wat zou ik blij zijn als ie door gaat slapen. nou ga maar eens een bakkie thee doen.

14. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames,

hier is gisteravond helaas iets vreselijks gebeurd. :(

Ik heb een miskraam gehad, terwijl ik niet eens wist dat ik zwanger was... Ik vond het eerlijk gezegd in eerste instantie ook nog niet zo'n ramp, totdat het kindje kwam... Aan de grootte te zien zat ik nu eind 1e begin 2e trimester... Heb baby'tje was dus ook al echt af, alleen nog klein. Aan het eind van de morgen komt de vk kijken. Daarna zal ik het hele verhaal in de vlindertuin zetten. :(

Ohja, het is trouwens een jongetje.

Groetjes, Cossy

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Je zegt niets raars :) Je hoeft niet zo vaak te blozen hoor :D Ieder mag zeggen wat hij denkt! 8)

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Cossy! :$ :$ :( :( Wat erg!!!!!

17. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Weet even niet wat zeggen :(:(:(:( , dus ik geef je maar een hele dikke knuffel *héle dikke knuffel*

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Och meid toch, wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je er heel erg van geschrokken bent. Heel veel sterkte en een extra dikke knuffel!

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    cossy wow! ik schrok wle toen ik het las!!!!
    heel veel sterkte. wat is dit naar zeg... (Was je er bewust mee bezig of onbewust gebeurt?)

20. wow meis hier schrik ik wel even van
    dikke knnuff

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina