September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameike

mamameike Bekend lid

@yule, t is inderdaad op religieuze grond dat ik niet geloof dat we van de apen afstammen, evolutietheorie is aan mij dus niet besteed...

2. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Wil je dat doen. Ik wil hem graag hebben. Net wat je zegt dan kan je het doen wanneer het jou en je baby uitkomt. ;)

Groetjes Marieke.

3. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hallo,

Hier even een snel berichtje van mij, want volgens mij wil er iemand erg graag aandacht. en nee het is niet mijn hussie ;)
    Hier alles goed. Erg leuk om te zien dat Lotte haar eigen handjes gaat ontdekken. Ze kijken dan zo lekker scheel. Ik zal mijn grietepiet even aandacht gaan geven.

Groetjes Marieke.

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ff mijn nieuwe banner showen :p ga ff met kate op speelkleed spelen kijken wat zij daar van vindt en dan kom ik hier een kijkje nemen :p

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

De babymassage was erg leerzaam. Femke was wel total loss, want ik heb haar om half 11 gevoedt, om kwart over 11 in de draagzak gedaan zodat ze een beetje kon slapen en ik haar niet uit bedje hoefde te halen om kwart voor een...toen dus daar heen. Daar rond 14 uur gevoedt en daarna de massage. Femke vond het wel lekker, ze heeft me helemaal onder gepoept, hihi, had gelukkig een grote handdoek tegen me aan liggen! Maar ze vond het dus wel lekker ontspannend :)

@Missyzuilen, hier is de babymassage vanuit het groene kruis, ik betaal 72 euro, kan me niet voorstellen dat het vergoedt wordt.....

@Mamameike, wat een mooie foto's!

Ria Blom versus Attachment Parenting: ik ben ook voor de gulle middenweg. We houden hier absoluut van de rust en regelmaat, maar Femke heeft soms behoefte om lekker bij ons te zijn en dan dragen we haar in de draagzak, geen enkel probleem!

@Roshi, wat fijn dat Jenna lekker in slaap is gevallen, heeft ze lang geslapen?

@Jannes, heerlijk tot 7:45 uur geslapen!

@Yule, lekker een nieuwe auto! Wat betreft de verschuivingen in de voeding: ik ben Femke daarom sinds vorige week in een vast ritme gaan voeden, en dat bevalt eigenlijk wel heel erg goed. Dus de dag begint rond 6 uur 's morgens, en dan om de 4 uur. En dan slaapt ze van 22 tot 6 uur door. Het heeft twee dagen geduurd voordat ze het door had, maar daarna was het prima.

@Moppiepoppie, je hebt van die speciale zuigertjes om snotjes uit de neus te krijgen, wij doen het ook nog wel eens voorzichtig met een wattenstaafje, gaat makkelijker...

@Parr, mooie banner!

Zo en nu is het mama tijd...heerlijk onderuit op de bank mijn series kijken!

tot later!

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ anno, jah ik ben wel snel! Kyani lag toch ff te slapen dus ff gebrand en daarna huppakee in de wagen en op de bus gedaan!

@mamameike, geweldige foto's!

@parr, nice banner

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ steen, baby massage bij evean is 60euro

8. Wat Ria Blom en Attachment Parenting betreft:

Nu ik er over nadenk, kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ik beide methoden gebruik. Overdag ben ik een fervent aanhanger van Ria Blom en 's avonds absoluut niet.

Ten eerste vindt Emma de rust en regelmaat overdag erg prettig, ze huilt dan ook haast niet (hoogstens een paar minuutjes als ze net in bed ligt), maar 's avonds heeft ze erg veel behoefte aan contact. Wanneer ik haar na de op één na laatste voeding (die van rond 20.00 uur) in bed zou leggen, is ze het daar absoluut niet mee eens. En aangezien wij op dat tijdstip ook een dreumes in bed hebben liggen, is dat niet handig. Ik laat Emma dus na die voeding altijd op mijn arm in slaap vallen en ik maak haar dan wakker voor de laatste voeding van 23.00 uur.

Na de laatste voeding laat ze zich meestal gemakkelijk in bed (wiegje bij ons op de kamer) leggen. Ze steunt en kreunt vaak nog wat, maar gaat dan slapen. Mocht ze echter gaan huilen, dan pak ik haar op om te voorkomen dat Jasmijn wakker wordt en we met twee huilende kids zitten...

Maar ik geef ook eerlijk toe dat ik er knettergek van zou worden als ik Emma de hele dag bij me moest dragen. En hoe moet dat dan met Jasmijn? Die wil (én verdient!) ook aandacht van mama. De vergelijking met de apen gaat in zo'n geval dus ook niet op. Apen van bijna 2 jaar oud hebben hun moeder niet meer nodig, mensenkindjes van die leeftijd wél...

9. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @MissyZuilen: hier ook altijd inslaaphuiltje. Wat is trouwens een tut?

@Yule: ik heb ook het idee dat mijne niet zo aanrakerig of knuffelig is. Daarom heb ik haar bij de bv vaak niet buik tegen buik. Ze gaat zich dan afzetten enzo... Maar morgen osteopaat, wie weet zit er iets niet lekker en vindt ze vasthouden daarom niet prettig..

Algmeen: leuk dat we het nu over AP (attachment parenting) hebben. Nu kan ik ook goed uitleggen waarom ik me niet zo prettig voel dat mijn kindje de hele dag uit zicht boven ligt en dat ik haar moet laten huilen. Ik was namelijk heel erg pro-AP, vooral het gedeelte van dragen en voeden op verzoek. Maar toen bleek dat ons beebje juist helemaal niet getroost werd door onze nabijheid. En de enige die een andere methode had was een kennis die volgens Ria Blom met de bakerzak werkte. En dat heb ik toen met beide handen aangegrepen en het werkte ook nog! Alleen ik had dus heel erg het idee een liefdeloze ouder te zijn, vooral haar in haar eentje laten huilen in die dichte kamer in dat grote ledikant. Ik krijg er zelfs als ik het opschrijf tranen van in mijn ogen. Maar nu huilt ze dus zelfs met deze methode ook regelmatig... Ik zal alleen nu nooit weten of zij honger heeft (ik zie haar niet); misschien huilt ze 's avonds wel zoveel omdat ze wil clustervoeden bijvoorbeeld... En natuurlijk probeer ik het wel uit door toch te voeden, maar jullie hebben gezien wat er dan weer gebeurt... Maar zie daar dus mijn dilemma, ik heb voortdurend het gevoel dat ze huilt omdat ze mijn nabijheid mist. Dat ze niet wil knuffelen betekent niet dat ze mijn warmte niet zou willen... Maar hoe doe ik dat als ze niet van het dragen en knuffelen is? In de draagzak is ze wel stil maar voortdurend wakker, en als je stilstaat gaat ze jengelen...

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hoi meiden hier veel geshopt vandaag.
    @Missy bedankt voor de leuke kado´s erg fijn.
    @INGELTJE YEAHH HE HE EINDELIJK
    ga later bijlezen nu de kleine voeden.

11. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zo, ben ik weer...

attachment parenting: Ben er ook niet zó extreem in (want kan idd wel ver gaan). Heb hem echt niet de hele dag vast ofzo :D Maar kookwekkers om huilen te timen gaan mij echt te ver bijvoorbeeld.

@moppiepoppie:Aww, arme Amé. Je hebt idd van die neuspompjes waarmee je neusje kan leegzuigen.

babymassage: Is dat overal zo duur? Lijkt me best leuk om te doen, maar klinkt allemaal wel erg duur. Zou hier in de omgeving nog eens moeten kijken.

@steen: Veel plezier met series kijken :D

Prikjes waren een hoop gebrul. Hij was al absoluut niet blij met hele CB ding. De "spelletjes" om allerlei dingen te testen zijn overgeslagen omdat hij zo aan het huilen was. Huilen werd brullen toen er prikjes kwamen. Hij is ook gemeten en gewogen: 61 cm en - hou u vast - 6.970 gram :confused: Maar omdat hij BV krijgt is dat geen probleem. Hoop toch dat ie nu wat minder snel gaat groeien, want zo gaat hij wel érg hard.

12. IrisB

IrisB Fanatiek lid

In het groen het huidige gewicht en de lengte! Als je iets aangepast wil, graag een PB-tje met geboortedatum (dat zoekt makkelijker) en de gegevens die je wilt aanpassen naar Ingeltje, Parr of Yule (deze namen kun je aanklikken!) Je mag het ook uiteraard zelf aanpassen als je weet hoe het moet! De meest recente lijst vind je lijst in Ingeltjes onderschrift :)

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

:baby: Onze kinderen: :baby:

15 augustus 2008
    ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ 2.510 gram & 2.790 gram ~ mama: FunnyMe 4670 & 4520 gram - 55 en 55 cm
    18 augustus 2008
    NOAH JOY en LEVI JOAS ~ 3.540 gram & 3.540 gram ~ mama: MamaMeike [♀] 4880 & 5100 gram - 58 en 58 cm
    21 augustus 2008
    MATICE ~ 2405 gram - 46 cm ~ mama: Jekkia [♀] 4650 gram - 55 cm
    25 augustus 2008
    SARA ANNA ~ 3150 gram ~ mama: Jannes 4550 gram - 51 cm
    GIZEM ~ 2970 gram ~ mama: Jale 4750 gram - 58 cm
    26 augustus 2008
    PIM ~ 2130 gram ~ mama: Nikky 3760 gram - 52 cm
    28 augustus 2008
    ROBIN JANCO ARIE ~ 3180 gram ~ mama: Tweety [♂] 4500 gram - 55,5 cm
    29 augustus 2008
    MICHELLE ILANA ~ 2895 gram - 49 cm ~ mama: Lindaa 4060 gram - 52, 2 cm
    30 augustus 2008
    QUINTEN ~ 3630 gram - 51 cm ~ mama: Pupke 4980 gram - 53½ cm
    LOTTE MARIA ~ 4000 gram - 53 cm ~ mama: Foover 5250 gram - 58 cm
    01 september 2008
    JUNA NINTHE ~ 3530 gram - 48 cm ~ mama: Diddl [♀♀♀] 3900 gram - 51½ cm
    GIOVANNI FRANCISCUS MICHEL ~ 3710 gram ~ mama: Elise1 4610 gram- 59 cm
    03 september 2008
    DEMI LUANA ~ 3400 gram - 48 cm ~ mama: Dreames 4990 gram - 56,5 cm
    FEMKE ~ 2850 gram - 47 cm ~ mama: Steen 4360 gram - 53 cm
    04 september 2008
    BRITT ~ 3414 gram - 52 cm ~ mama: Krisstel 5220 gram - 58 cm
    JULIAN ~ 3625 gram - 50 cm ~ mama: Ingeltje 5340 gram - 58,6 cm
    NOAH LEVI ~ 1055 gram ~ mama: Spotlight 2120 gram
    05 september 2008
    JULIA ~ 3220 gram - 50 cm ~ mama: Anno103 4750 gram - 55,5 cm
    06 september 2008
    EWOUT RONALD CORNELIS ~ 3600 gram - 51 cm ~ mama: IrisB 6970 gram - 61 cm
    RAVEN ROSELINE ~ 3600 gram - 49 cm ~ mama: Yule 5860 gram - 60 cm
    LUUK EVERT NIELS ~ 4285 gram - 54 cm ~ mama: Naannaan 6175 gram - 61,5cm
    07 september 2008
    LUCA ROAN KRIS ~ 2700 gram - 48 cm ~ mama: Devilschase 5000 gram - 57 cm
    KYANI SYLVIA ~ 3320 gram - 49 cm ~ mama: Babystyle 4590 gram - 53 cm
    TEUN FRANCISCUS ~ 4920 gram - 58 cm ~ mama: SanneMart
    08 september 2008
    YARAH ~ 3255 gram - 50 cm ~ mama: MirandaT[♀] 5110 gram - 55,5 cm
    SEM DINAND
    ~ 3860 gram - 54 cm ~ mama: Sasha
    FENNA EVI ~ 3200 gram - 49 cm ~ mama: Tinkerbel1984
    09 september 2008
    LEVI ~ 4000 gram - 51 cm ~ mama: Kaatje85 5380 gram - 57 cm
    11 september 2008
    JENNA ~ 3860 gram - 52 cm ~ mama: Sunshine80 [♂] 4340 gram - 54,5 cm
    12 september 2008
    JULIE ~ 2900 gram - 49 cm ~ mama: Dorientje
    13 september 2008
    RAYYAN ~ 3405 gram - 52 cm ~ mama: Pisum 4740 gram - 57,5
    EMMA SOPHIE ~ 3165 gram - 51 cm ~ mama: Lola [♀] 4780 gram - 54.5 cm
    15 september 2008
    ISIS MARIN ~ 2970 gram - 50 cm ~ mama: Azeb 4175 gram - 54 cm
    16 september 2008
    RION ~ 4160 gram - 54 cm ~ mama: Helma1602 [♀]
    17 september 2008
    INDY LUNA ~ 3245 gram ~ mama: SheDevil [♂*]
    AMBER ~ 3270 gram ~ mama: Sabinekuh 4005 gram- 53 cm
    19 september 2008
    JAIMY MARTINA ~ 2980 gram - 48 cm ~ mama: Miracle08 4130 gram- 53,5 cm
    AIMAR EMILIAN ~ 3100 gram - 46 cm ~ mama: Eva1983 4215 gram - 52 cm
    20 september 2008
    MICHIEL ~ 4050 gram - 50 cm ~ mama: Esje72[♂♂] 4920 gram - 56 cm
    23 september 2008
    SYLVIE JASMINE ~ 3200 gram ~ 51 cm ~ mama: Dniise 53 cm - 3970 gram
    VINCE TYGO ~ 3610 gram ~ 52 cm ~ mama: Cossy 4600 gram - 55 cm
    24 september 2008
    KATE ARWEN ~ 4410 gram ~ 52 cm ~ mama: Parr1983 4962 gram - 57,5 cm
    STERRE ~ 2390 gram ~ 45,5 cm ~ mama: Zico 3200 gram - 54 cm
    KYANO ~ 4100 gram ~ ? m ~ mama: Wupje
    TYCHO ~ 4620 gram ~ 56 cm ~ mama: HannekeR 4830 gram - 57 cm
    25 september 2008
    MIKE MARC ~ 3760 gram ~ 53 cm ~ mama: MissyZuilen 4310 gram - 55,7cm
    30 september 2008
    AMÉ ANAÏS ~ 3480 gram ~ 56(54) cm ~ mama: Moppiepoppie 4425 gram - 55 cm
    04 oktober 2008
    JILL ANNE ~ 3135 gram ~ 52 cm ~ mama: Freesia
    JENNA LYNN ~ 3240 gram ~ 47 cm ~ mama: Roshi 4290 gram - 53 cm
    06 oktober 2008
    JARI ~ 4040 gram - 53 cm ~ mama: First Time ~ 4600 gram - 56,6 cm

Voor altijd in onze gedachten:

02 juni 2008
    LEVI JAMAL* ~ † 27-06-08 (26w+6d)~ 950 gram - 36 cm ~ mama: Chaartje79

23 jongetjes, 29 meisjes

Agenda

November
    13: Miracle08 CB + inentingen deel I
    17: Sunshine80 CB + inentingen deel I Roshi controle gyn
    18: Tweety jarig 28! Pisum Kind en Gezin (CB) Eva1983 CB + inentingen deel I
    19: HannekeR jarig 35! Jekkia CB + inentingen deel II
    20: Parr1983CB+ inentingen deel I HannekeR CB + inentingen deel I FunnyMe uitslagen kinderarts
    21: Lindaa CB + inentingen deel II Kim jarig 3 (dochter van HannekeR) missyzuilen CB + inentingen deel I
    24: Steen CB + inentingen deel II
    25: Steen gyn Roshi jarig 25 jaar!
    27: Azeb CB
    December
    01: Kaatje85 CB + inentingen deel II Roshi CB + inentingen deel I Krisstel CB + inentingen deel II lindaa ZKH heupecho Michelle
    02: Jale CB + inentingen deel II Yule CB + inentingen deel II Foover CB + inentingen deel II
    04: Anno103 CB + inentingen deel II
    05: Krisstel heupfoto
    08: Babystyle CB + inentingen deel II
    18: Miracle08 CB + inentingen deel II
    19: Lindaa CB + inentingen deel III
    21: Yule Jarig ! 30 jaar
    Januari
    05: Miracle08 jarig 19 jaar08: Lindaa jarig ! 23 jaar
    06: Yule CB + inentingen deel III

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemiddag ladies! Hier weer 6u tussen de voeding vannacht. 00u laatste voeding en 6.15 gemeld, toen 9.30 en nu moest ik haar wakker maken (14.15) :confused: zij wel boos omdat zij goed honger had maar goed moet zij niet te lang doorslapen! :) Heb toen mijn hele huis gepoetst en met de stofzuiger erdoorheen. morgen dweilen, vandaag al genoeg gedaan ;) Heb ook mijn nieuwe banner binnen en hij is gááf! thxxx Ingeltje 8)!

@elise1 [​IMG]

zo het is bijna 2 uur later dat ik dit weer oppik.. Kate is moe maar slaapt moeilijk in, wordt telkens wakker :( ff kijken hoever ik hiermee kom...

@missy idd ze zijn niet goedkoop :( volgens mijn Smoeder zullen ze straks wel uit die punt zijn van heen en weer weigen.. kun je die elek. schommel langer gebruiken? anders wacht ik wel af :(

@anno ooh lekker! langer doorgeslapen dan Kate! :)

@pupke bloedneus ervan? :confused: ach gossie en hoe is het met Quinten? mijn moeder had haar vader een black eye gegeven :) ik pas wel op! :p

gisterenavond geen kids aan de deur gehad, maar goed wij wonen ook buitenaf in koeien gebied ;)

@roshi dus je hebt de secret ingredient gevonden om jenna in slaap te krijgen :D

@ingeltje :):):) je MOEST hem gewoon deze keer hebben hé? :p:p
    JEEEEY blz 400 8)
    oef wat grappig die tinypic :p

@freesia :) oohooh Jill je mag mama niet expres pijn doen ;) Oh! die duim foto is geweldig! :) Oh! en ook die super baby! Ik ga ook zo spammen heb grappige pic :p Ja ik had deze keer de spiegelreflex mee :p

@jekkia morgen al? :( en ook ziekjes :( *héle dikke knuff!

@lola eeek! zo snel? mssn uitslag van het een of ander? :( Anders sudocrem? cgebruik ik ook voor mijn puisten :p

@kaatje haha leuk!

Kate moest vanochtend 2x hoesten, zegt mijn Smoeder ach gossie ben je verkouden... ik kijk haar aan :confused: verkouden? Ik weet alleen dat zij sinds het weekend kan hoesten (zonder verslikken erbij dan) maar voor de rest ziet zij niet verkouden eruit! :( :( ik hoop het niet!

@wupje ook al :( beterschap!

@mamameike ooh gave pics :D hihi :) leuke van noah ;)

@jannes ooh *smelt heerlijk als ze dat doen wnr je ze gaat halen uit bed :D

@yule :whistle: nieuwe auto lekker! oef stomme achterklep zeg! :( Gewoon rustig wakker maken om 22/23u doe ik ook met Kate anders komt zij heel vroeg in de nacht als ik net lig te pitten. Zij slaapt daarna wel moi verder. Maar goed Kate heeft altijd goed geslapen 's nachts! klopt af.. mssn gewoon experimentje houden? kijken of het wel werkt?

@first time oef :( minder ja.. heeft hij wel lekker van het bad kunnen genieten dan? sliep hij daarna wel verder?

@moppiepoppie spugen met witte stukjes is "oud" melk uit de buik.. dit geeft niet, heeft Kate ook soms bij het spugen of boeren. Je kunt een neuspompje halen. Ideaal voor de neus snot vrij te maken!

@foover ooh wacht geduldig af tot dat kate dat ook kan 8) heerlijk lijkt mij dat om te zien!

hier ook midden weg blom en attachment :)

Zo klaar :) och jee de lampjes beginnen weer te branden.. zij was lekker een half urtje stil.. ff kijken of speen helpt!

14. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Helpt een neuspompje ook voor harde snotjes?
    Ze zit echt de hele tijd te hoesten :(

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Roshi, natuurlijk heb je gelijk dat het veel geld is en dat je het ook zelf kunt leren mbv een boekje. Ik vind het wel erg prettig op deze manier, als iemand met ervaring het voordoet, en daarnaast vindi k het leuk om andere moeders te ontmoeten. Ik doe het nu elke dag (op mijn eigen tijd ;)) met Isis, dat is echt een heerlijk momentje voor ons tweetjes. Ik heb er echt zin in dat ik morgen weer allemaal nieuwe oefeningen zal leren.

Ik zat trouwens laatst te denken: ik maak echt tijd voor die massage van Isis, ben er zo'n 20 minuten mee bezig denk ik. Eigenlijk zou je iedere dag als partners ook die tijd voor elkaar moetenmaken om mekaar bijvoorbeeld te masseren. Stom dat dat soort voornemens (hier tenminste) nooit goed van de grond komen. Lijkt me namelijk heerlijk!

16. hoi hoi

sorry sorry, ik heb niet terug gelezen maar na een middagje niet bijhouden waren het weer 5 pagina's ofzo.
    haak nu weer ff in.
    ben benieuwd hoeveel jullie er morgen op krijgen want dan ben ik heel de dag weg.
    poeh drukke week maar wel leuk.

morgen babyzwemmen en daarna ff langs mijn werk en dan naar de ikea.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Moppiepoppie, ik snap je dilemma erg goed. Is een babyfoon met een monitor erbij niet wat voor jou? Dat je haar dus wel kunt zien? Of gewoon een webcam met een lang snoer?
    De deur is dicht in verband met de katten toch?
    Ik zit te denken of daar niet iets anders op te verzinnen is... Ongetwijfeld is het niet mogelijk om je katten ergens anders een gesloten deur te geven (bij ons zouden we bijvoorbeeld de deur beneden dicht kunnen houden zodat ze niet naar boven kunnen. De deur boven van de overloop naar de babykamer zou dan open kunnen zodat je wel zachtjes de kamer in kunt lopen).
    Maar als zoiets mogelijk was, had je dat vast al gedaan. En als je Amé nou niet in een draagzak/doek bij je houdt, maar in bijvoorbeeld de wandelwagen? Of wordt ze daar ook onrustig van?
    Amé wordt ook gauw wakker als je de deur open doet, toch? Ze slaapt dus blijkbaar heel licht.
    Hopelijk vindt de osteopaat iets wat makkelijk op te lossen is waardoor je een heerlijk rustig en tevreden meisje hebt daarna.
    Ik vind het lastig om je een oplossing te geven. Ben erg benieuwd hoe het morgen gaat bij de osteopaat!
    (in de draagdoek houdt Isis trouwens net als Amé ook helemaal niet van als ik stil zit, dan wordt ze erg boos jammer genoeg)
    (ik vind Amé trouwens echt een mooie naam, had ik dat al eens gezegd?)

18. @Moppiemoppie: Moeilijk, die dilemma's hè? Als je zeker wilt weten of Amé niet ziek is, zou ik 'gewoon' je huisarts bellen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust, want het moet ook niet zo zijn dat je dadelijk gestresst raakt door onzekerheid.
    Wat het huilen van Amé betreft: Ik zou willen dat ik een kant-en-klare oplossing voor je had, maar die bestaat helaas niet. Volg je gevoel en dan kun je nooit een slechte moeder zijn! Hoe slaapt Amé trouwens als je haar in de box laat liggen in plaats van in haar bedje? Dan heb je haar wél bij je in de buurt, maar niet tegen je lichaam aan...

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @moppiepoppie ja helpt ook tegen harde snotters! mssn niet in één eer eruit maar na 2 á 3 pompjes :)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo ik heb haar in de dd... want zij kwam niet weer in slaap :(

@jekkia ik heb de zithouding geprobeerd maar dan heeft zij armpjes wijd en drukt de bovenste laag naar beneden.. hoe zet je het kind erin?

Deel Deze Pagina