Moet nog acht pagina's..maar komt nu niet uit om alles bij te lezen. @Lola, wat goed..gefeliciteerd ! @Funnyme, oh echt..dat gaat een stuk sneller met flesje maken. Wat leuk een fotoshoot, veel plezier alvast. Zou inderdaad een goed teken zijn dat ze niet hebben gebeld. Wat houdt verticale groepen precies in? @Miranda, hier heeft Britt ook nog geen nacht doorgeslapen..gelukkig is het nu weer één keer per nacht. Hoop ook dat het vanzelf een keer komt. @Parr, hoe is het gegaan met Kate. Moeilijk hé als je gewoon niet weet wat er is en wat je moet doen. @Mamameike, zielig dat ze zoveel last hadden van de prikjes. Ze groeien goed zeg @Yule, ik zou zelf denken dat het aankleden (is natuurlijk toch al niet leuk) te lang na de voeding is Britt wordt dan echt moe en gaat dan ook krijsen. Daarnaast misschien de temperatuur ook dat niet meewerkt. @Elise, gefeliciteerd met je verjaardag! Voeden jullie allemaal nog steeds op verzoek? Ik ben deze week begonnen met minimaal drie uur ertussen dus vaak een half uur aan het uitstellen.
Ik was nu wel een keer optijd met een foto maken.En nu bleef ze mooi lachen ff ego Morgen moet ik met jaimy naar het cb voor der eerste prikjes. En ik knijp em echt nu al..Ga het zo zielig vinden. Wish me luck. Heb ook even contact gehad met de vk omdat ik voor mijn gevoel echt te veel bloedverlies. De vk zei dat het normaal is dat je eerste ongie zo erg is en kan zijn maar als het morgen niet over is moet ik weer bellen. Ben inmiddels ook aan de pil ( wel een die mag in combie met BV) maar begin nu wel, te twijfelen of ik een spiraaltje zal nemen, denken jullie ? Wij hebben nml nog een kinderwens
Een tijdje terug sliep ze prima in de wagenbak, maar op een gegeven moment heb ik haar naar het ledikant verhuisd omdat ze 's avonds niet in haar ledikant wou, dus dat wou ik haar aanwennen. En sindsdien slaapt ze niet meer fijn in de wagenbak als ik haar hier in de woonkamer heb. Ze kijkt een hele tijd rond en op een goed moment gaat ze jengelen. In de box zelfde verhaal...
@krisstel ja pfff zij lijkt dit echt met de middag voeding te hebben.. eventjes slapen en dan weer huilend wakker dan doe ik haar liever in de dd of wipper, dan is zij stil en slaapt! hmm voeding op verzoek doe ik nog maar dit is wel met enig regelmaat erin. zit overdan 3 á 4 uurtjes tussen en nu 's nachts 1x 6u. als zij tussendoor laat blijken dat zij honger heeft (vooral 's avonds komt dit voor) dan doe ik dat wel
@MissyZuilen: doet Mike niet aan huiltje na driekwartier als zijn eerste slaapcyclus om is en hij dan dus weer in zijn lichte slaap terecht komt? Mijn Améetje begint dus tegenwoordig na elke 45 minuten weer te huilen, behalve 's nachts natuurlijk (goddank).
Mamameike, lieve foto's ! Dreams, thanx voor de luiers. doen het hier erg goed MissyZuilen, hier leg ik Levi wel eens terug ( dan heeft hij al een boer gelaten ) maar blijft huilen. Als ik hem dan een kwartier later oppak komt er nog een giga boer en daarna valt hij heerlijk in slaap. vandaar dat ik dacht aan lucht dat nog dwars zit moppiepoppie, ahh amé verkouden. knuff Visite en slapen: Ik maak Levi echt niet wakker voor visite hoor. Komen ze maar een andere keer terug. Als er savonds kraamvisite komt laat ik Levi wel langer beneden in de box maar als hij dan wakker wordt gaat hij wel hup naar boven Parr, mooie banner ! Miracle, mooie foto's !
Ik kom maar niet aan bijlezen toe... Word hier behoorlijk gedrilld door meneer: hele dag door krijsen, IK WORD ER GEK VAN! Ik weet het niet hoor; sprongetje of toch de darmen? Het is tijd voor zijn eerste sprongetje, maar hij heeft ook al twee dagen geen ontlasting, terwijl hij meerdere keren per dag een volle luier had. Eergisteren kwam er met behulp van de thermometer wel een hele lading, maar vandaag haalde dit niets uit. Ik trek dit maar slecht hoor. Alleen als er visite is, is hij ineens poeslief en rustig... Wat doe ik verkeerd?! Pffff Ik ga hem maar WEER halen...
zij wilt echt niet dat ik een volle glimlach vast zet en trek alleen gekke bekkies ziet er nig grappiger uit omdat haar oor dubbel ligt
@firsttime ach jee meid het kan idd beide zijn, hij is bijna 5 weken én weinig poep huilt hij ook als je hem bij jou houdt?
Dan heeft ze blijkbaar om een of andere reden toch moeite om zichzelf weer in slaap te krijgen, zonder te huilen. Sara had dit ook rond 7 weken. Werd ik ook heel onzeker van, maar het ging vanzelf weer over... dus geef het even tijd en ga niets veranderen in je ritme, want dan raakt ze nog meer van slag. Komt echt goed meid... even een periode waar je doorheen moet.