@Parr mooi schema! ik hou me ook aan een schema: 7 -11 - 3 - 7 - 11 en dit werkt hier ook perfect! Michelle maakt heel veel geluidjes.. en hier gaat ze idd ook vollop terug lachen en brabbelen als ik haar nadoe en terug praat! Gisteren ging ik berenbotje met haar zingen, en ze werd helemaal gek hahaha! en lachen dat ze deed! zo geweldig om te zien! Als Michelle moe word dan zie ik dat ze met haar handje op haar achterhoofdje gaat aaien.. *zwijmel* oeh dan MOET ik haar vollop knuffen! zo liefff
Freesia, dat is balen ! Hopen dat iemand er eentje mee kan nemen uit het Zh Parr, vervelend he die bedden
ik maar ik moet hem eerst opzoeken en daarna zal ik 'm hier zetten maar kan nog wel even duren hoor heb het een beetje druk vandaag... heb net alles bijgelezen terwijl Jenna in de box ligt maar als ik niet in de kamer ben vind ze de box niet zo leuk geloof ik dus ik ga weer snel terug ik ben ook oei ik groei aan het lezen, je hebt er echt wat aan (vind ik) ffies een lachfoto van Jenna:
@Yule, mijn man zei laatst je weet het ook altijd beter toen ik zei dat ze helemaal geen speen wil dus niet in haar mond duwen en zo zie je maar weer..de moeders weten het gewoon echt beter Mooie banner! @Ingeltje, oh bah..moet er echt niet aandenken wanneer gaat hij weer? Raar dat de bv minder gaat, weet je al hoe het komt? @Pupke, merk dat Britt klanken begint na te zeggen..zo lief! Haha leuke woorden..ik hou het hier wel bij mama @Freesia, wat lief vindt ze het lekker in de domooseat? @Dreames, wat goed zeg, moet je nog een keer met Demi naar de osteopaat? Veel plezier op vakantie! (Babymassage wordt vaak wel vergoedt als je aanvullend bent verzekerd) @IrisB, gelukkig heeft Ewout weinig last gehad van de prikjes. Ook al zon fan van World of Warcraft? Collega van mijn man is de hele week vrij om het te spelen @Lindaa, wat een big smile! @Roshi, ook al zon lachebekkie Britt kwam vannacht om 4:00 uur en daarna om 8:00 uur, vind het allang prima..beter dan twee of drie keer zoals hiervoor. Morgen gaan we een kijkje nemen op het kdv, ben erg benieuwd!
Roshi, lieve foto. All: Wie van jullie gebruikt er een babysit? en bevalt het? Wij zitten er aan te denken om er één te nemen omdat we nu steeds rugpijn krijgen door de hoogte van het badje.
@parr ja alles gaat weer zijn gangetje. soms nog ff lastig met 2 kleine kids maar dat komt ook wel goed.
@kristel: ze moet 3 december nog een keer naar de osteopaat om te controleren of alles goed zn werk heeft gedaan. Ooh ik zal eens kijken of er wat vergoed wordt.
Hallo meiden! Parr, ik vind het echt stom dat die vervangende huisarts dat zei van de Mirena. Ik ben ook echt niet van plan om vijf jaar te wachten hoor, maar mijn huisarts heeft er niks van gezegd. Ik herken Isis' geluidjes nog niet. Ze 'praat' wel, vooral als ik ga zingen dan 'zingt' ze mee, heel leuk. Pupke, ik ben benieuwd hoe je de pompoenrisotto vindt. Ik hou helemaal niet van pompoen dus het is niet aan mij besteed... (ik herinner me nu opeens dat ik jullie nog steeds het recept van die cheesecake met witte chocola en baileys moet geven, ik zal het zo even opzoeken). Ingeltje, heftig hoor, het wendagje. Isis gaat op 8 december. Zie er nu al tegenop! Lindaa, mooie foto's van Michelle! Freesia, wat balen van het tepelhoedje... Hopelijk dat je nog eentje te pakken kunt krijgen die wel werkt. Of wie weet gaat Michelle nu wel, nu ze moet, 'gewoon' drinken... (gefeliciteerd trouwens met je 'vijf jaar samen'!) De babymassage was weer heerlijk vanmorgen. Isis heeft genoten. Toen we klaar waren en ik haar weer ging aankleden was het huilen, dus heb haar toen maar even gevoed. Daarna was het prima. Even lekker bij een vriendin op visite geweest en toen naar weeguurtje op het cb. Isis was 320 gram gegroeid in twee weken. Prima dus! Ze weegt nu 4495 gram en is 55,5 cm. Ik zal het zo even pb-en. Nu ga ik beneden even opruimen, het is daar een chaos! Groetjes Azeb
Kaatje: wij hebben een babysit, maar niet de originele van baby-jou hoor, gewoon eentje bij de prenatal vandaan. Gizem vind het heerlijk! Ze zit er in als een koningin! En zelf vind ik het ook lekker om te gebruiken want je heb je handen wat vrijer...
hey dames nou daar ben ik weer , net terug van het cb. De prikjes , ik ben helaas op de gang gaan staan want ik durfde echt niet (voel me best wel schuldig nu) maar hubje was er bij dus die heeft der lekker geknuffeld en aan mij gegeven toen het klaar was. Ze huilde wel en werd in het begin vuurrood volgens mij vriend. Nu ligt ze inmiddels lekker in bedje en slaapt ze. Ik ga nu weer ff vlug een keer spieken. @ingeltje: stuur je straks ff een pbtje met haar gewicht en lengte..
@krisstel: Haha, echte die hard dus. Zo ver ga ik er niet in, maar ben idd grote fan. Maar een hele dag gamen zit er nu niet meer in natuurlijk Soit, spelen in hapklare brokjes is ook leuk. @freesia: Balen van die tepelhoedjes. Hopelijk krijg je er nog zo eentje te pakken. @parr: Succes met het schema! Zo, ik ga maar weer strijken. Is dat eindelijk ook nog eens gebeurd. Terwijl ik strijk kan ik ook mooi naar buiten blijven kijken om te zien of ze er zijn met m'n pakje. Nog steeds niet namelijk Soms bellen ze volgens mij niet eens aan, maar gooien ze standaard zo'n briefje in de bus. Als ik een TNT busje zie, ga ik gewoon door het raam heen gillen: "Hier met die WoW!"
@Azeb, leuk dat Isis de babymassage zo leuk vond...Britt huilt aan het einde ook altijd en valt dan in de maxi-cosi als een blok in slaap @Dreames, super dat het nu al heeft geholpen. Bij Britt was één keer ook genoeg. De tweede keer was ook een check-up. @Kaatje, ik vind het tot nu toe helemaal niets de babyzit. Maar misschien moet ik het nog eens proberen omdat ze nu wat groter is. We moeten vanavond toch in bad Wij gebruiken meestal zo'n korrelmatrasje. @Miracle, lief dat papa mee was...kan jij Jaimy straks weer knuffelen als ze wakker is. Geloof echt mijn ogen niet Britt slaapt nog steeds (laatste voeding gehad om 11:00 uur!)
@Azeb: Jill heet ze, de spruit van Freesia! Hihi! Borstvoeding en slapheid: heb ik ook begrepen idd dat de BV op een gegeven moment ter plekke wordt aangemaakt en dat je dus minder of geen stuwing meer hebt, maar wel genoeg melk. Vanmorgen bij vriendin op bezoek was geen succes. Was wel ff gezellig, maar ze heeft 3 koters, van 3,5 jaar, 2 jaar en 8 maanden ( ) dus het was een beetje errug druk daar. En die van 2 had de 5e ziekte... schijnt voor babytjes niet uit te maken maar ik vond het toch niet echt relaxt. Verder had ik de indruk dat ze vergeten was dat ik zou komen (2 weken geleden al afgesproken) en dat ik dus niet erg gelegen kwam... Ze was volgens mij een beetje oververmoeid door die 3 kids en snauwde ze vaak af terwijl ze amper wat deden. Het was voor Raven natuurlijk veel te veel, dus na 2 uurtjes ben ik snel weer naar huis gegaan. 't Was ook nog 3 kwartier rijden naar huis namelijk. Nu is ze zwaar over haar toeren, ligt te slapen maar elke 5 minuten hoor ik haar huilen. Ik kijk dan om de hoek, ligt ze met haar oogjes dicht te kermen en dan valt ze weer in slaap. Echt zielig. Dat doe ik dus niet meer. En zometeen komt er ook nog kraamvisite... Ik haal haar maar niet uit bed dus, hoe jammer ik dat ook vind voor de visite... Ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar met al dat bezoek, het loopt hier nog steeds door, elke week wel 2 of 3x bezoek en ik ben al niet zo'n visite mens (althans niet hier thuis, wel bij een ander). Tot de laatste week van mijn verlof staan er bezoekjes gepland. Ik heb nauwelijks een dag om er lekker op uit te gaan met Raven. Zucht. @Freesia: eh... de Sint dat was ik dus. Ik weet het gedicht nog wel uit mijn hoofd, zal het hier ff posten (heb het ook op de meeting uit mijn hoofd gedaan namelijk, haha!) September, maand van appeltjes, voor moes en taart en pluk september was een mooie maand, met heel veel babygeluk. In 't uiterste zuiden van ons land, zo kwam de Sint ter ore, is ook een wondertje gebeurd, een meisje werd geboren! Haar moeder houdt van glinstering, haar vader meer van kleur, op haar kaartje stonden bloemetjes, maar toch heet ze geen Fleur.... Geniet maar van dit meisje klein en vorm een hecht gezin, dan groeit ze op en wordt een vrouw, een prachtige Godin.
Roshi, leuke foto! Iris, balen van je pakje. Hier horen de mensen die voor de duer staan de bel zelf niet. Binnen wel. Maar dan zijn ze meestal heel snel weer weg, nog voor ik bij de voordeur ben. (okee, ik moet soms kind van de borst rukken, of mezelf nog aankleden of van boven komen rennen ) Miracle, ow wat zielig... Ik blijf denk ik ook op afstand terwijl oma Jill vasthoudt... Azeb, mijn meisje heet Jill Michelle is van Lindaa (toch? ) Isis is lekker gegroeid! Krisstel, ja Jill ligt als een prinses op de domooseat! En wat makkelijk is, je kunt hem vormen. Wat rechterop of helemaal plat, net wat handig is. Dreames, fijne vakantie! Lindaa, echt een mooie lach! Oei ik groei: ik ga hem toch maar aanschaffen...
De postpiet is hier zojuist langs geweest en heeft een heeeeeel leuk cadeautje afgeleverd met een leuk gedicht voor michelle! Het was een dolfijn knuffel, met een baby dolfijntje in haar bek! en een speel-leer knuffel die met je praat, telt en zingt! Oh wat een geweldig cadeau! Namens Michelle en mij Super bedankt Sint! we zijn er erg blij mee!
Ik ben echt zo'n enorme muts! Schiet ik weer vol bij het lezen van het gedicht... Heb maar zo weinig nodig soms... Zag bij het weggooien van de vlop je naam op de achterkant staan :-D Nogmaals bedankt, we zijn er superblij mee! (edit: het kado was een hele mooie hippe zilveren biggen-spaarpot)
Weet ik heus wel hoor, wilde alleen even kijken of jullie wel opletten... Nee, stom, sorry! Even niet goed opgelet!