hahahaha die IrisB Freesia ik moest heel hard lachen dat jouw hond je tepelhoedje heeft opgegeten, sorry, maar wel heel vervelend voor jou
Zow hier weer terug van de osteopaat.. Echt een super aardige lieve man! Hij nam eerst de tijd om alles door te nemen en vragen te stellen. En toen moesten we Mike uitkleden en ging hij hem onderzoeken.. En inderdaad de linkerkant van zijn nekje zit helemaal vast. Dus hij heeft t wat losgemaakt en we moeten nu paar x per dag oefeningen doen en volgende week terugkomen! En nu slaapt hij heerlijk haha.. Ben echt blij dat we gegaan zijn. We merkten net al verschil met in bed leggen, want hij draaide nu ook zijn hoofdje de andere kant op. En over die tijden vd fles. Net CB aan de telefoon gehad en voor t doorslapen is de ochtendfles absoluut niet van belang. Of die nou om 6 uur of 8 uur gegeven wordt maakt niks uit. Alleen de avondfles is daarin belangrijker, zodat ze vanaf dat punt leren de nacht in te gaan maar meer ook niet. Dus ik mag gewoon doorgaan op de manier hoe we t nu doen. Gewoon na de nachtfles 4 uur ertussen doortellen en af&toe wat schuiven om zo weer op 23.00 uur uit te komen! Ben helemaal gelukkig nu haha.. Morgen de crematie.. En ook gelijk de hele dag me kleine man missen, want die kan niet mee.. Die gaat naar me vriendin toe.
@Lola, haha wat heb je Jasmijn goed 'afgericht' @MissyZuilen, fijn dat het nu al heeft geholpen...mooie ogen heeft die man hé Veel sterkte morgen.
Is deze dame op hyves een mama van hier? Ze heet Miranda van der meulen, er zit hier wel een miranda, maar dat is deze toch niet? ze heeft mij toegevoegd maar weet zo niet wie dat is, dacht even hier checken..Ze heeft zo'n zielige blog! http://poedeliewoepsie46.hyves.nl/
hmmm nee ken haar ook niet... denk ik... ze is volgens mij ook geen septembermama, want die foto met haar baby is duidelijk in de zomer genomen. kaatje, kan jij haar dan verwijderen? het is ten slotte een privé hyve.. ik heb haar ook toegevoegd omdat ik dacht dat ze bij ons hoorde... maar is dus niet zo. Kan jij ook in de beschrijving van de website toevoegen dat het alleen voor mama´s van dit forum is die septembermama zijn? Of is het gewoon voor álle septembermama´s? Ben eigenlijk wel voor om het gewoon bij ons cluppie te houden, dan weet je in ieder geval wie het zijn.
Volgens mij is dat kindje inderdaad al wat ouder dan van afgelopen september. En ik ben er eigenlijk ook wel voor om ook de hyves voor ons eigen clubbie te houden. Dan weet je tenminste wie het zijn die er mee lezen. Sommige dingen zijn soms toch wel redelijk prive. En zeker ook nu er adressen en zo opstaat (ivm de kerstkaarten). Vind het niet prettig als 'vreemde' dat allemaal kunnen zien.
Hallo nogmaals, Ik ben wat laat maar beter laat als nooit. Ik ben op 16 september 2008 bevallen van een zoon geheten Maryn. Hij woog bij de geboorte 3500 gram en was 52 cm lang. Verder hen ik nog 1 zoon van 8 jaar en een dochter van 6 jaar. Ik wil graag lezen over jullie ervaringen en uitwisselen alles over de groei van de kids! Grtz Miranda
Krisstel, je bedoeld zo'n anti slip matje? Het gaat ons er juist om dat je je handen vrij hebt zodat je gewoon rechtop kan blijven staan. nu staan we lichtelijk gebogen wat erg slecht voor je rug is Pupke, hoe was je pompoenmaaltijd? Yule, ik herken het probleem van te veel prikkels door visite. Hadden vanmiddag een vriendin op visite met twee kids. 3 en bijna 2 jaar. allebei vrij druk en al het speelgoed wat maar geluid kon maken ging aan hier. Ik was blij dat ik er even een half uurtje tussenuit kon voor de fysio maar Ferry en Levi konden niet vluchten gevolg dat toen ze weg waren Levi totaal over zijn toeren was. Gewoon helemaal overprikkeld door al het gepraat, geluid en beweging om hem heen. Moesten hem ook steeds even aanraken en "baby aaien". Ferry heeft hem om 6 uur een fles gegeven en daarna heb ik hem op bed gelegd. Hij was gelijk vertrokken. Lola, leuke foto's maar jongetjes kunnen ook heel goed schoonmaken Ingeltje, staat Julian goed ! MissyZuilen, goed dus dat je naar de osteopaat bent gegaan ! Sterkte morgen Lindaa, weet ff niet wie het is, maar zijn veel meiden lid van de hyves die hier niet (meer) mee schrijven. Zie dat Beryl bij haar onder het blog staat dus ga er vanuit dat ze hier wel een keer meegeschreven heeft. idd een hele zielige blog Ingeltje, net wat ik hier bovenaan geef. Is af en toe zo moeilijk bij te houden. ze komen hier op het forum schrijven..melden zich aan op onze hyves. .. schrijven vervolgens niet meer mee maar staan wel op hyves.. vind het altijd moeilijk wat ik daar nu mee moet.. Hyves: zal ik anders eens een rondje doen en iedereen die niet meer regelmatig meeschrijft verwijderen? Als ze er dan weer op willen kunnen ze zich hier altijd weer melden
@Kaatje en Yule: pompoenmaaltijd was heerlijk! Mannetje heeft er ook erg van gemsuld. Wel een gedoe om zo'n ding schoon te maken zeg... @Kaatje: wat mij betreft een prima voorstel voor de Hyves om mensen die niet regelmatig meeschrijven te verwijderen (oeps, dan zal ik daar ook maar snel eens iets op gaan schrijven, want ik kom er eigenlijk nooit...) want ik ben het eens met de andere mama's dat het wel handig is als sommige zaken privé blijven!
Ben inmiddels begonnen met verwijderen,maar je mag er maar 15 per dag verwijderen. Morgen dus de rest weer... Hoop niet dat ik nu iemand verwijderd die hier wel mee schrijft,maar dan hoor ik het vanzelf
*kijkt kaatje heel lief aan* Ik schrijf op hyves niet veel mee maar lees wel veel. Mag ik wel toegevoegt blijven op hyves ?