September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb: Tuurlijk niet !

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zit ik oei ik groei ook maar weer eens te lezen, lijkt het wel of het 12wekensprongetje zich al aankondigt, Volgens de telling van het boek zit Julian maan op de 11 weken, dus het zou best wel kunnen. Hij eet slechter, lacht niet meer naar alle vreenden (eenkennig), wil meer aandacht, zuigt meer op zijn duim en slaapt slechter. Allemaal heel herkenbaar. Hmmm... ik hoop dan dat hij zijn sprongetje maakt als ik nog thuis ben... maandag moet ik gaan werken :(

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Freesia, vanavond weer een beter avondje met Jill? Balen dat je tepelhoedje kapot is gevreten....die honden he! Hier laat Femke ook het vacuum wel eens los, maar ik begrijp Jill het helemaal niet doet?

@Miracle, ik ga ook weer een mirena laten zetten, heb er voor deze zwangerschap ook een gehad, en beviel super! Hoe gaat het vanavond na de prikjes met Jaimy?

@Azeb, hoe was bij jullie de babymassage bevallen? Oh ik lees het al! Heerlijk dus!

@Yule, heerlijk zo'n nachten he! pff ja inderdaad ik herken het ook, dat je op een gegeven moment klaar bent met die kraamvisites....vervelend dat het niet zo gezellig was bij je vriendin.

@Ingeltje, fijn dat het goed is gegaan met het wennen op het kdv. En een traantje mag je zeker laten hoor!

@Irisb, met Femke in de draagzak rondwandeld heb ik nog wel wat series kunnen kijken ;)
    Fijn dat Ewout niet erg veel last van de prikjes heeft gehad!

@Dreames, hoe gaat het nu met Demi na je bezoek aan de osteopaat? Ik zit er ook aan te denken om er naar toe te gaan....

@Kaatje, heerlijk nog ff uitslapen he! Je zit volgens mij zo weer in het werkritme.

@Lindaa, leuke foto's!

@Parr, hoe gaat het met je schema? Ik heb het volgende schema: 6-10-14-18-22, dat bevalt goed.

@Krisstel, succes morgen bij het kdv. Heerlijk dat Britt haar duim pakt!

@Kaatje, wij hebben een babysit, wij gebruiken heb in het grote bad als wij aan het douchen zijn, vind het wel ideaal. Dan kan ik tegelijkertijd met Femke douchen.

@Lola, haha leuke foto's! Heerlijk zo'n dochter die lekker mee helpt!

@Missyzuilen, ik hoop dat het beter zal gaan met Mike! Veel succes morgen! Dikke knuffel!

@Tweety, de Wii fit schijnt bij de Makro in de reclame te zijn....een echte aanrader hoor, ik ben er zo blij mee! Kom ik tenminste aan sporten toe!

Zo nu ben ik weer bij......

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo mijn voet is lam en zij slaapt in de wipstoel :) maar het is weer stil.. zo he wat een longen heeft zij ook! :confused:
    ff reageren op jullie ;)

@lindaa die van jouw ziet er ook netjes uit! vanaaf wordt toch de anvond voeding opgeschoven helaas maar wordt fles, wil kijken of zij 12dcc opkan

@kaatje ja vooral als het buiten koud is en in bed heerlijk warm :) wij hebben ook een babysit (ook geen merk) heb het in de eerste weken gebruikt maar zij was nog te klein zat te overwegen het weer uit te proberen, hier ook zere rug van maar mijn standaar dis geloofik iets hoger dan die van bebejou zelf :(

@roshi thxxx! :D mooie smilie pic :) ja ik wou eerst de boek niet halen want ik hoorde ook dat het niks was maar ingeltje en irisb liet mij wat dingetjes zien en toen heb ik een kijkje genomen in de winkel en hij is idd niet negatief! (dat hoorde en las ik) hij verklaart een boel voor mij!

@miracle ah gossie hoe gaat het nu met jaimy?

@krisstel schandalige slaapkop :) en ook heerlijk aan het duimen :D

@yule :confused: lijkt mij idd geen goed enviroment voor raven :( :(echt niet normaal.. zo te horen heeft jouw vriendin erg weinig tijd voor zichzelf als zij zo snel geirriteerd raakt! hoe ging het vanaaf? oooh babycook die leek mij ook handig! Ik heb ook nog de AH babycookbook waar de baby met de pot mee eet en je mengt moedermelk aan toe dus langzaam op/afbouwen :D

@freesia blader er eerst door in de winkel of het je aanspreekt, dit deed ik ook en vond het wel goede punten hebben ;) ga je de kado nog spammen? :p :p

@lola geweldige hulpje! :D

@ingeltje knappe vent ;) en zo schattig die filmpje!

@missy super dat je nu al verschil zie! heel veel sterkte voor morgen :(

goede plan met die schoonsweep op hyves

@mirretje welkom en gefeliciteerd met Maryn! :D

@tweety overdag niet veel maar 's avonds als zij last van huiluurtje of zo heeft dan bijna de hele avond :(

kate drinkt nu de fles duurde ff voordat zij hem wou paken, was overstuur :( paul moest beetje van de melk uitknijpen in haarmond en toen pakte ze het gelijk :( hopelijk gaat zij gelijk slapen na de fles want zij is zo moe :(

@steen heeft femke geen sprongetje? haar leeftijd klopt dan wel bij, dan zijn ze erg hangerig en willen ook allen bij je zijn andes is het huilenhuilen huilen! :( succes meid en dikke knuffs! nou door haar huilen en niet goed willen slapen heeft zij nu net de fles gekregen en is net op zie ik iets uitgelopen met de schema maar goed is en blijf een beeb ;)

zo ff boeren en kijken of ons dametje eindelijk in bedje wilt slapen tot de 23u voeding!

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Parr, ja zou wel kunnen, ze is nu 10 weken, zondag 10 weken na uitgerekende datum....

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @Kaatje: oke, dan weet ik iig dat het geen bekende van hier is!
    @Babystyle: wat lief van jouw nichtje haha! Michelle is er blij mee, ze zit er continue naar te saren en "grijpt" erna!
    @Parr:Ik hoop dat kate heeft toegegeven aan hara moeheid, en dat ze nu lekker even slaapt!

Hier weer even so you think you can dance verder uitkijken!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen heb geen pasje van de makro dus kan ook niet de folder bekijken weet je wat die koste daar?

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb hem al gezien.

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Daar begint het gedonder al, kan jullie nu al niet meer bijhouden! :)

Eerste werkdag heb ik overleefd. Had het zo druk dat ik ben vergeten te kolven! :rolleyes: en sufferd die ik ben heb ook nog het kolfapparaat op werk laten liggen. Zit nu met volle borsten (auw) te koekeloeren omdat Matice net bijna niks wilde drinken. Ivo had hem vanmiddag flesje nutrilon gegeven (ingevroren bv was waarschijnlijk niet meer goed :( want hij deed moeilijk met drnken-of hij miste zijn mama-) en dat had meneer weer uitgespuugd. Heel zijn wiegje onder! :confused:

Nu ligt Matice in zijn eigen ledikantje bij Raven op de kamer voor de eerste keer 's avonds :)

Mirretje Welkom hier en gefeliciteerd met Maryn!

Hyves mij niet deleten hoor! :evil:

Kristel ahhh die foto. Wat lief dat duimpje!!

Dat waren de laatste 3 pagina's. De rest lees ik van het weekend of morgenavond wel. Nu even bankhangen en naar bed. Morgen weer werken :cry: (ikke ben nu stiekumjaloers op jullie, behalve op Ingeltje want die moet maandag ook aan de bak :p )

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @krisstel: Wat een leuke foto! Lief!

@kaatje85: kan geen kwaad hoor, voelen ze amper iets van nog..

@ingeltje; wat een leuke kleding zeg! Hij wordt ook al groot he?

Luca slaapt nu de hele week al van 00:00 tot 09:00 uur dus ik verveel me dood in de ochtend haha! Hij wordt ook steeds langer wakker en lacht om dingen die je doet, echt erg leuk!

Voor de lijst: Hij is nu 59 cm en 5489 gram!

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ben geloof ik bijgelezen.. sorry heb geen tijd om op iedereen te reageren :oops:

Maar las iets over de Wii Fit van Tweety... Ik wil hem ook en vorige week gevraagd bij een winkel en volgens de medewerkster kan het nog wel ff duren (2 maanden) voor hij er weer is. Er is zoveel vraag naar.

Hier alles ok, gister nog gewogen bij het CB en Yarah is nu 5.555 gram en 58 cm. Zal het zo ook ff door pb-en voor de lijst.
    En morgen begint de babymassage. Heb er echt zin in!
    Vandaag had ze een slaapdagje, ze is echt niet veel wakker geweest. Hopelijk slaapt ze dan ook wel gewoon vannacht..

Oh ik las over die Miranda op hyves, dat ben ik niet hoor. Ik was er al lid van ;)

Tot snel!

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Tweety, volgens mij 77 euro....oh je had het al gevonden.

@Jekkia, succes morgen! Enne niet vergeten te kolven he!

@Miranda, veel plezier bij de babymassage!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jekkia, jeetje alweer aan het werken.. balen van die kolf. Tuurlijk delite ik jullie niet !

14. nikky

nikky Niet meer actief

kaatje zou je mij weer toe willen voegen op hyves...ik lees hier en op hyves regelmatig mee, zal me daar ook even voorstellen aan jullie...

hier gaat alles goed, Pim is wel wat verkouden maar dat is hij eigenlijk al vanaf zijn geboorte, vorige week weer bij de kinderarts geweest hij blijft erg klein voor zijn leeftijd maar in zijn curve groeit hij goed, ze hebben een eigen curve voor hem gemaakt omdat hij zo ver onder de onderste lijn zit

verder is het een geweldig, mooi, lief enz enz mannetje

probeer hier regelmatig weer te komen

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Meiden ik ga Derek kijken op tv en erna me bedje in. Me vent doet de 23.00 uur voeding..
    Morgen drukke dag! Ga Mike voor t eerst de hele dag achterlaten bij me vriendin en ben natuurlijk nual zenuwachtig voor morgen de crematie.
    Heb wel een gedicht voor me oma gemaakt..
    Zal die morgen effe hier posten.

Slaap lekker alvast iedereen!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nikky, heb ik jou verwijderd dan? dacht van niet... moet je jezelf weer ff aanmelden dan accepteer ik je.

Wij zitten ook Derek te kijken.
    Morgen komt felicitas, moet je contant geld in huis hebben?

17. nikky

nikky Niet meer actief

heb me net weer aangemeld heet in het echt Rieneke, ben blij dat ik weer mee mag komen kletsen ;)

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kaatje voor Felicitas hoef je geen cash in huis te hebben. Gaat van je rekening af.

Heb vandaag het Sesamstraatpakket binnengekregen. Gaaf! Superleuke boekjes, Elmo knuffel, stoffen boekje met geluidjes, rompertje, pyama, slabbertje en koffertje. :D

Missy succes morgen en veel sterkte!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nikky ik heb je weer toegevoegd.

Jekkia, mooi hoef ik iig niet te pinnen.
    Ben benieuwd wat er allemaal is, ben gelukkig niet iemand die in een opwelling iets koopt.

20. nikky

nikky Niet meer actief

kaatje heb het gezien Thanxxx.....

Deel Deze Pagina