September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Eerst allemaal bedankt voor jullie berichtjes.

@dreames dank je wel voor je sms bedenk me net dat ik helemaal niet heb terug gereageerd. sorry! De sok lag tussen het laken en het dekentje hoe dat kan weet ik ook niet, maar gelukkig heb ik hem weer. Gezellig maar eerst maar een lekkere vakantie met z´n drieen. veel plezier.

geluidjes ik merk elke dag dat gio nieuwe geluidjes maakt. van gilletjes tot lage geluiden. soms schrikt hij er zelf nog van. Hij laat zich nu in zit en staan stand strekken en hij vind het helemaal het einde. Hij zit denk ik nu wel in een sprongetje hij is veel wakker wil alleen bij ons. nu is hij dan wel ff aan het spelen.

vandaag de hele dag op pad geweest naar mijn zus in nieuw vennep met de bus. 1 uur ruimom er te komen maar het ging super.

verder wel gelezen, maar verder niet veel puf om te reageren sorry. dat krijg je als je hetzo druk hebt.

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Is er iemand online die zich heeft aangemeld bij pspmamas en die me wil helpen?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wat wil je weten? :)

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    nou ik zit al meteen in de knoop met les 1
    dan staat er afbeelding openen. Maar ik zie bij alle voorbeelden van les 1 staan dat er geen afbeelding bij zit....

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ik ook :p

je moet kiezen voor bestand en dan nieuw

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hoe moet ik dat doen dan?
    gewoon foto openen?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    daar bedoelen ze een nieuw veld mee.
    Links boven aan dat witte papiertje. En daar kan je in het midden de pixels veranderen in 300x300

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hmm dan zie ik een grijs wit geblokt blaadje... ff proberen maar

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    het staat hem echt HEEEEEEL leuk!!!!

wij zorgen ook altijd dat de laatste fles tussen 23 en 24 uur is, is toch niets mis mee???
    veel sterkte morgen!

mirretje28> welkom!
    Tweety> lijkt me heerlijk als jenna zoveel zou slapen ;) Jenna is echt heel veel wakker. Ze slaapt overdag +/- 2x 1 uurtje :( snachts slaapt ze gelukkig wel goed, ze komt na haar laatste fles max 1x (heeft al 2x een nacht doorgeslapen :whistle: ) en dan is ze vanaf 10uur ongeveer klaarwakker.
    Mirretje> zie antwoord bij tweety :D
    Kristel> ahhhhhhh die foto dat Britt duimt is zoooooo lief **zwijmel**
    Parr> fijn he dat boek…
    Yule> handig apparaat!
    Steen> knuff voor jou steen, af en toe is het zooo frustrerend dat je niet weet wat er is :(
    Jekkia>ga jij maar lekker bijkomen van je eerste werkdag nog 1 daggie en dan is het alweer weekend! :D
    Devilschase> van 24 tot 9 :confused: IK WIL OOK :) nee hoor ik mag niet klagen en mijn meissie is natuurlijk ook een stuk jonger maar ik kan echt niet wachten tot ze doorslaapt (ze heeft het wel al 2x van 23 tot 6 gedaan.. best knap vond ik hihi)

even ego:

wij hebben vanaf het begin nutrilon hypoallergeen wat helemaal niet nodig is dus zijn we vanaf vorige week aan het afbouwen zodat we Jenna "gewone" nutrilon gaan geven. sinds 3 dagen spuugt Jenna haar hele flesje van +/- 19uur uit. De rest van de flesjes blijven gewoon binnen alleen deze spuugt ze helemaal uit, het is zo zielig alles zit onder en het komt zelfs uit haar neusje :cry: weten jullie misschien wat het kan zijn? mijn mannetje blijft erbij dat het door de voedingwisseling komt maar waarom houdt ze de rest van de dag dan wel alles binnen :(:

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    enne misschien nog een domme vraag, dat c'tje zeg maar met het rondje erom, hoe krijg ik die?

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow ja nog even iets, volgende week zaterdag vier ik mijn verjaardag maar hoe ga ik ervoor zorgen dat die kleine niet van hand tot hand gaat?

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :whistle: zij slaapt! zij ging beetje onrustig doen op de schouder voor boertje maar na de boer viel zij in slaap. Zij werd wel ff wakker toen ik haar in bed legde en zij keek mij alleen aan dus ik aaide haar bol en gaf haar een kusje en zij slaapt nog steeds :D Heb net een boob afgeklofd 80cc :D

@tweety oef ik wil ook de Wii + fit :( beter even wachten dus :( weet idd dat de makro ze hier in de buurt wel heeft

@azeb ik ook ja :D dingen vastpakken en meer reactie :D ook dat meer brabbelen :D

zit hier zelf ook derek te kijken :D

@jekkia :) straks wel als wij allemaal weer aan het werk zijn ;) oef wat zielig denk idd dat hij zijn mummy heeft gemist :( hoe lang heb jij moeten wachten op sesamstraat? ik heb zelfs het kortings pas nog niet... :(:

@devilchase hoi! :D netjes die slaaptijden! :D luca word took een grote knul :thumup:

@mirandat ook al een grote meid! :D

@nikky mooi dat het goed blijft gaan, wel vervelend van die verkoudheid :(

@kaatje nee hoor je krijgt achteraf rekening of wordt autom. van jouw rekening gehaald. want je moet die nr. opgeven. Oh jekkia is mij voor geweest :)

@elise klinkt idd als sprongetje van de 8e week :D leuk hoor!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    FunnyMe dat moet ook. je kan eventueel het vakje "transparant" ook uitvinken dan krijg je een wit vlak.

Ik ga mijn bedje in.
    Weltrusten !

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi. vier het savonds en leg haar op bed :)

zou haar gewoon in de box leggen. verder alleen vasthouden door jou en je man en eerlijk tegen de visite zeggen dat je niet wilt dat ze van hand tot hand gaat.

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    boven in bed als zij slaapt en anders haar bij jou op schoot of zo dicht bij jou?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    truste kaatje!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    jekkia: oef al weer aan het werk... wat doe jij voor werk eigenlijk?

parr: fijn, ze slaapt

roshi, weet het ook niet hoe dat kan met dat spugen... doen julile iets anders dan de res van de dag?

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Trusten en bedankt!

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    truste kaatje
    parr> maar ik moet toch drankjes inschenken enzo? ik word echt al ziek bij de gedachte, Jenna reageerd er heel heftig op en ik weet nu al dat als het gebeurt dat ze de hele nacht wakker is
    Ingeltje> dat dacht ik ook eerst want normaal gaf mannetje die fles maar vanaaf gaf ik hem zelf en deed ze het weer :(

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    denk dat het laatste het beste is... er komt de hele dat visite dus 's-avonds vieren is geen optie en s'avonds haar op bed leggen werkt echt niet ze ligt nu ook bij mannetje WAKKER :confused: ik ga het inderdaad maar gewoon eerlijk zeggen als iemand haar wil vasthouden anders krijg ik weer allemaal scheve gezichten :(

Deel Deze Pagina