September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ff kort en ego:
    Heb gisteren contact gehad met easywalker. Had op de beurs gezien dat er speciale adaptersets te koop waren voor duowagen. Die waren nog niet te koop toen wij de wagen kochten. Dus gemaild en blijkt dat ze pas over ongeveer 5 weken te bestellen zijn. Nu kreeg ik vandaag een mailtje van easywalker dat ze een set voor me te pakken hebben gekregen en dat ze die naar de dichtsbijzijnde babywinkel (in mijn geval prenatal) gaan sturen. Ik kan de set dan waarschijnlijk dinsdag al ophalen!
    Heerlijk niet meer telkens die reiswiegjes erop klikken, en dan past het weer net niet in de station dus wielen eraf en opnieuw proberen. Straks is het alleen wagen uitklappen, mc erop en rijden maar!

2. We zijn net terug van onze tweede afspraak bij het consulatiebureau. Roy is mee geweest. Bij ons is de tweede afspraak een extra lange, omdat ze ook willen ingaan op hoe het nu eigenlijk met papa en mama gaat. Nou, met deze mama gaat het al een stuk beter nu ik verlost ben van het solliciteren... :D

Emma kreeg ook haar eerste prikjes. Bij het eerste viel de reactie van Emma nog reuze mee, maar van het tweede prikje was ze absoluut niet gecharmeerd. Het geluid dat toen uit haar keeltje kwam hadden we nog niet gehoord :confused: !

Ze is ook gemeten en gewogen. Ze weegt nu 5.510 gram en is 59 centimeter lang. (Ingeltje: je krijgt van mij ook een pb met deze gegevens.) Hiermee zit ze aan de bovenlijn...

Helaas 'mag' ik de laatste voeding nog niet laten vervallen (de op een na laatste krijgt Emma rond 20.30 uur). Ik vroeg dit omdat Emma de laatste dagen om 23.00 uur niet veel meer wil en dan ook nog de helft weer uitspuugt. Dit mag om twee redenen niet:
    1. Gezien haar (hogere) gewicht en
    2. Gezien het feit dat ze reeds op 5 voedingen per dag zit.

@Ingeltje: Het zou echt super zijn wanneer Julian nog voor het einde van je verlof gaat doorslapen! Ik hoop dus dattie het vannacht weer doet...

@Eva: Ik hoop dat de kinderarts iets voor Aimar kan doen. Sterkte!

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo net visite gehad van de vk die mij eigenlijk zou begeleiden maar die op vacantie was toen. ze heeft eindelijk robin kunnen bewonderen en we hebben lekker gezellig bij gekletst. ga me mannetje aankleden en naar het cb laat het straks weten hoe hij is gegroeid (hopen we heel positief) vandaag al 2x 100 cc gedronken wat ben ik trots op mijn kleine grote vent.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey wat superfijn, wat een servie ook zeg

Jeetje First Time... het eerste sprongetje en hier is de derde al in aantocht... gek he?

Lola: ah zielig...

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Weten jullie wat Quinten vanmorgen tegen me zei? KOE! Whahahaha, we moesten hendig lachen.
    Net weer even gesport (ja want als mijn bloedeigen zoon me 'Koe' gaat noemen, dan ben ik écht te dik ;) ) en gegeten en heb nu mijn schattie in de draagdoek.

Ik heb net in een ander topic gelezen, dit gaat over de keuze tussen FV en BV. Nou, zo'n onderwerp geeft gegarandeerd een hoop heibel zeg! Ongelooflijk hoe dames tegen elkaar tekeer kunnen gaan. Ik ben blij dat wij toch anders met elkaar kletsen en elkaar in de waarde laten zeg.

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tweety: wat goed zeg! 2x 100cc. Je ziet echt met de dag dat het meer wordt. Hopelijk mag de sonde wegblijven.

@Jannes: ja dat zou zeker goed kunnen want Raven is idd juist in de avond veel wakker tussen de voedingen door.

@first time: je bent nu ca. 5 weken na de bevalling toch? Ik had ook nog wel veel last van klachtjes door de bevalling tot 7 weken erna. Afscheiding raar, pijn in schaambot is nog steeds niet over (niet waggelen hoor, wordt het alleen maar erger van, goed billen en bekkenbodemspieren en buik aantrekken bij het lopen) en hechtingen waren ook pas met 6 weken eruit gevallen. Over conditie nog maar te zwijgen. Ik ben nu 10 weken verder en sinds een week voel ik me weer zo'n beetje de 'oude' (maar dan vermoeider en dikker, haha!).

@funnyme: wat een service zeg! Super!

Babymassage was weer leuk, Raven vond een hoop goed. Ze viel zelfs in slaap zo rustig was ze!
    Dus toen ben ik gestopt en heb meegekeken. Toen ze weer wakker werd poepte ze haar luier he-le-maal vol met donkergroene poep en daarna mocht ze nog even 'emmeren'. Lekker in een emmer met een laagje water zitten rondkijken. Ze vond het geweldig. Daarna weer aangekleed en gevoed. Nu ligt ze prins(es)heerlijk te slapen.

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo ladies!
    Jekkia, slimme actie, kolf vergeten :(
    Hopelijk is het nog goed gekomen met drinken de rest van de avond. Ik heb medelijden met je dat je al weer aan het werk moet!
    Missy, sterkte vandaag!
    Roshi, ik vier mijn verjaardag morgenavond. Isis ligt dan gewoon boven in haar wieg, ik voed haar daar ook. Afhankelijk van hoe zij is neem ik haar misschien nog eventjes mee naar beneden, maar ik geef haar zeker niet van hand tot hand. Je man kan toch de drankjes inschenken? Wij doen hier op feestjes altijd het eerste drankje inschenken voor de visite en een taartje voor ze snijden, daarna mogen ze zelf drinken pakken.
    Parr, bedanktvoor het aanpassen van de lijst!
    Ik wik ook graag de Wii, is niet te krijgen nu dus? :( balen! :(
    Ingeltje, geweldig dat Julian echt heeft doorgeslapen!
    Eva, fijn dat jullie bij de kinderarts terecht kunnen. Ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden!
    Pupke, heftig avondje dus, maar wel een erg relaxte nacht en ochtend ervoor terug en een stralende lach is altidj fijn om te krijgen natuurlijk.
    Anno, leuk dat het babyzwemmen een succes was en fijn dat de opvang nu duidelijk is!
    Funnyme, goeie service zeg van easywalker!
    Tweety, wat heerlijk dat Robin steeds beter zelf gaat drinken!

Oke, nog even ego:
    Hier een waardeloze nacht, tweede achtereen. En dat terwijl de nacht daarvoor zo goed was gegaan. Het is net of Isis geen lange slaap meer heeft, er zit steeds overdag maximaal 3 uur tussen en 's nachts maximaal 4 :(. Wat dus tot gevolg heeft dat ze gister acht (!) voedingen heeft gehad :confused:.
    Gisteravond om tien uur gedronken, toen om twee uur en toen werd ze om vier uur al weer wakker met gesteun en gekreun. Ik heb het nauwelijks meegekregen, opeens merkte ik dat mijn man bezig was om haar Cinababydruppels te geven. Toen heeft ze nog twee uurgeslapen tot zes uur en daarna was ze rond half tien echt wakker (daarvoor ook al een tijd aa het kletsen). Toen eruit, één tiet, gemasseerd, andere tiet en toen is ze gaan slapen. Een paar keer wakker geweest maar nu ligt ze toch al een tijdje heerlijk te slapen.
    Hmmm dat had ik niet moeten zeggen, op het moment dat ik het woordje 'heerlijk' typte, hoorde ik haar. Ze is overdag verder wel lekker rustig, niet extra hangerig of huilerig. Maar die nachten zijn niet leuk meer. Zou het toch het sprongetje zijn, ze is wel steeds beweeglijker (beweegt in haar slaap door de hele wieg heen...) en steeds meer met haar handjes bezig.
    Ik ga nu in elk geval maar naar haar toe.
    Moet zo ook nog even naar de supermarkt dus dat kan dan mooi nadat ik haar gevoed heb.
    Groetjes!

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hmm ze is toch weer in slaap gevallen geloof ik.
    Dan kan ik mooi nog even vertellen dat ik vanavond drie vriendinnen op bezoek krijg en we gaan gezellig met z'n viertjes (oke misschien kijkt mijn man ook mee) de Sex and the City film kijken en eindelijk bijkletsen (is eeuwen geleden) en ze gaan Isis bewonderen. Zin in!
    En morgenavond vier ik dus mijn verjaardag, dus ga vandaag alvast beginnen met de hapjes (kunnen we vanavond ook alvast wat ervan snoepen). Ik maak altijd zelf tomatentapenade en eiersalade, en die zijn altijd een grote hit. Dus dat ga ik zo maar doen, nadat ik naar de supermarkt ben geweest.
    Maar nu dan echt voedingstijd geloof ik!
    Groetjes

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: oei! Tja, dat zijn van die onderwerpen die altijd nogal wat emoties losmaken.

Weet je wat ik me laatst bedacht? Zouden BV moeders (zoals ik haha!) vaak zo pro BV zijn omdat ze zich door die eerste weken van pijn en ongemak hebben geworsteld en eigenlijk vinden dat iedereen dat zou moeten doen/willen/kunnen/over hebben voor haar kind?

Ik heb dit enigszins rare principe ook in mijn werk (ben arts) zien optreden, maar dan net een beetje anders.
    Oudere artsen vinden dat je tegenwoordig niet moet zeuren over werktijden en er wordt tijdens de opleiding van studenten geneeskunde gevraagd dat ze onbetaald 80 uur per week werken (co-assistenten). Onder het mom van: dat moest ik vroeger ook dus jullie moeten niet zeuren. Terwijl de tijden veranderd zijn en de CAO anders zegt.

En dat zie je dus ook bij BV optreden volgens mij. Want wat maakt het nou eigenlijk uit, FV of BV? Er worden toch geen bosjes kinderen ziek van FV? Toch niet alle BV kinderen zijn vrij van allergie en de FV kinderen hebben niet allemaal astma gekregen? Dus tja, laat iedereen zelf de keuze maken idd.

Oei, ik bedenk met net dat ik hiermee misschien een discussie bij ons opstart. Nou ja, sorry dan! :oops:

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Yule: ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben (jouw argumenten bedoel ik, niet dat je de discussie opstart ;)). Ach weet je: ieder heeft uiteraard recht op zijn eigen mening, het is alleen jammer dat mensen elkaar zo aanvallen in die topics.

11. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @all: ik had even een vraagje die een beetje lijkt op die van MissyZuilen over de ochtendfles, maar dan anders. Ik vroeg me af of jullie standaard om 07.00 uur de baby wakker maken om zijn dag- nachtritme te bevorderen. Ik heb namelijk de laatste paar dagen (stom stom) Amé tegen 06.00/07.00 uur in het donker gevoed omdat ik zelf nog wat wou slapen en ze overdag onrustiger slaapt en ik dus wakker word van alle geluidjes. Dus ik dacht, ik doe alsof het nog nacht is voor haar en dan slaapt ze beter na 07.00 uur en kan ik ook nog even pitten. Nou, dat lukte dus inderdaad, maar nu zei de osteopaat (die overigens zei dat haar nekje een beetje vastzat, vandaar misschien het onrustig slapen en sowieso de voorkeurshouding) dat ze haar dag-nachtritme aan het verschuiven is waarschijnlijk van 22.00 tot 10.00 omdat ik haar het idee geef dat het om 07.00 uur nog nacht is. Volgens hem zou ik haar moeten wakker maken om 07.00 uur alsof het dat is. Maarrr... ik vind het zo raar om de gordijnen open te gooien en 'goeiemorgen blabla' terwijl het nog donker is buiten! En daarbij komt ook nog eens dat ze nu weer rond 05.00/06.00 uur wil drinken en dan zou ik haar dus wakker moeten maken als ze een uurtje net weer op bed ligt. Dat kan op zich wel maar moet ik haar dan ook weer eerst voeden? Nee toch, want dat is dan toch pas twee uur geleden sinds het begin van de vorige voeding? En het lijkt me ook niet goed om haar na een uur alweer te wekken... of wel? Of zou ik haar om 05.00/06.00 uur al het idee moeten geven dat de dag begonnen is; lampje aan, beneden even in de box etc.? Dan is het voor mijn gevoel nog wel heel erg nacht namelijk. Nu gaat het zo dat ze om 05.00 uur wil drinken, ik haar in bed stop en ze slaapt tot 10.00 uur. Maar volgens de osteopaat was dat dus niet goed omdat ze dan 's avonds na 19.00 uur onrustiger is omdat ze dan denkt dat het dag is. Vanochtend had ik dus maar om 08.00 uur de gordijnen op haar kamer open gedaan, maar haar niet wakker gemaakt, want dan zou het pas 3 uur geleden zijn dat ze gedronken had en ze heeft 's ochtends al nooit zo'n dorst en na 3 uur dus helemaal niet. Maar ook al waren de gordijnen open, ze slilep toch weer tot 10.00 uur. Hoe doen jullie dat? Doen jullie de eerste vroege ochtendvoeding (vanaf 05.00 uur) al alsof het dag is bij jullie beeb? En hoe doe je dat dan (gordijnen open, spelen etc.), of maken jullie de beeb standaard om 07.00 uur wakker, ook als hij om 04.00 of 05.00 uur nog gedronken heeft? En geven jullie dan weer opnieuw voeding? (Deze laatste vraag is vooral voor de bv-dames, want ik snap dat je met een fles kan uitkienen daat je ze dan iets minder geeft om 04.00/05.00 uur) Alvast bedankt want ik wil eens van die avondhuilbuien af, pffff.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Receptjes? :D

13. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Als je BV wilt geven, geef BV, wil je FV voeding geven, geef FV. Ik vind het ieder zijn eigen keuze! En net zoals Yule al schreef, er zijn ook kinderen die BV hebben gehad die allergisch zijn en FV kinderen niet nergens allergisch voor zijn. Het zelfde bij mij en mn zusje. Ik heb maar 6 weken BV gehad, en heb geen allergieen oid en mn zusje heeft 6 maanden gehad, en heeft astma, hooikoorts, koemelkallergie gehad, etc...

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemiddag dames!
    Kom weer even aanwaaien! Heb nu alles aan de kant, dus forum-tijd :D

@Ingeltje: wauw! wat lekker he, dat je een hele nacht kan doorslapen!Ook hier is de 3e spronng in aantocht!

@Tweety: 2x 100 cc Yeah!

@Anno: fijn dat je zo'n leuke (shop) dag hebt gehad! Lief he als die kleintjes in hun oogjes wrijven!?

@Yule: hier valt Michelle niet direct in slaap na de eerste voeding.. ze gaat eerst knuffen en trappelen en doen, daarna zie ik haar langzaam weer indommelen!

@Parr: klinkt idd als een sprongetje!

@Fisrt Time: ook al zo'n lekkere nacht! en geweldig he die eerste smile's!
    @Steen: gelukkig ben je door je dipje heen! En fijn dan he, om met alle mamas die dezelfde dingen hebben te kwekken! vind k ook hoor..

@Eva: veel succes bij de KA en hopelijk kunnen ze je helpen!

Volgens mij heb ik nu al aardig wat gehad hahaha!
    Hier weinig bijzonderheden! Zopas wel met het badderen een beste poepluier (diaree/waterpoep) n dat was zo erg dat echt ALLES eronder zat, zo erg dat ik het rompertje linea recta de vuilnisbak heb ingegooid.. vind het maar dom dat de WVK zegt dat dit normaal is.. maar goed!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Moppiepoppie Ik kroop ook altijd weer gewoon met Julian terug in bed na de voeding voor 7 uur. Maar heb dan bij het voeden wel gewoon licht aangedaan, beneden en wat meer herrie op de achtergrond, tv bijvoorbeeld.

Nu zal ik met werken hem toch rond 7 uur voeden en daarna naar kdv

16. net gewogen en julia weegt 4910 gram, dus 160 gram aangekomen deze week. (al pb naar ingeltje verstuurd)

ze mag nu 's nachts max 10 uur slapen dus daar gaan we wel een beetje op letten.
    ga haar nu troosten want ik denk dat we een regeldag te pakken hebben

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @moppiepoppie: nou lekker dan. Ben je net zelf bezig, hoor je weeeeeer een ander advies. :(
    Op zich is het geen slecht advies hoor, maar niet te rigide in zijn. Als ze net een voeding gehad heeft zou ik haar niet stipt om 7 uur wakker maken. Maar ik zou haar ook niet te lang laten doorslapen (dus niet van 5 tot 10 ofzo).

Zelf maak ik Raven alleen wakker als we ergens heen moeten en ik voorzie dat ik daar niet kan voeden of dat ze misschien onderweg honger gaat krijgen. Dan wek ik haar iets eerder.

Wat je kan proberen:
    5 uur voeding - 8 uur weer voeden
    6 uur voeding - 9 uur weer voeden
    7 uur voeding - 10 uur weer voeden

Maar zelf zou ik zo min mogelijk 'dwingen'.

Zoals ik vanmorgen toevallig schreef: Raven slaapt meteen na de ochtend voeding (6 uur) weer in terwijl ze net 8 uur achter elkaar heeft geslapen, en dan slaapt ze door tot 9 a 10 uur. En ondanks haar lange nachtrust zijn juist die uren 's ochtends voor haar zo belangrijk, dat als ik haar dan wakker zou houden, ze 1)strontchagrijnig wordt en 2)de rest van de dag veel onrustiger is.
    Maar ja een ander kind is juist een ochtendmens. Elk kind is daar weer anders in. En wat maakt het nou uit dat ze 's avonds onrustig is? Dat hoort volgens mij, tenminste, dat lees ik overal. Clustervoedingen, 's avonds onrustiger, schemeronrust, blablabla.

En nogmaals: alle baby's krijgen vanzelf een normaal dagnacht ritme als je op verzoek voedt. Ze zijn allemaal behept met een biologische klok die naar behoren werkt, doordat het overdag licht is. Dat het 's ochtends nog donker is, maakt niks uit, overdag licht is genoeg om de klok goed te zetten.
    Maar als je steeds dingen blijft proberen om het te verschuiven/aan te passen/etc. dan gooi je steeds die klok door de war en duurt het alleen maar langer voor ze zelf een ritme vinden.
    Ame is nog steeds 1 van de jongste kindjes hier, dus dat ze nog niet elke dag ongeveer op dezelfde tijdstippen komt is niet zo raar. Over een week of 2 is het weer anders. Als ze gaat doorslapen wordt het weer anders. Etc.

En als je al dingen probeert om haar ritme te verschuiven: 1 dagje proberen zegt niets he? Alles wat je probeert, minstens 3 dagen (als het over ritme gaat liever een week) consequent doen, als het dan geen effect heeft, weer mee stoppen. En niet meerdere dingen tegelijk veranderen natuurlijk. Dan weet je nooit wat 't gedaan heeft.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey !
    Nou het is gelukt hoor vanochtend. Op tijd mijn bed uit. Levi kwam om 07.15 voor zijn voeding dus ben er gelijk maar uitgebleven. Levi aangekleed en zelf onder de douche gesprongen. Was om 08.30 dus al helemaal fris en fruitig beneden.
    Met Ferry, Levi en de hond naar de winkels gewandeld voor boodschapjes. net het huis aan kant en over een half uurtje staat felicitas voor de deur.

Roshi, Jenna was nog laat op gister ! is ze gewoon niet moe savonds?

Yule, na Levi zijn eerste voeding is hij meestal klaar wakker. Of we gaan er gelijk uit en hij gaat wakker de wipstoel in,maar als we hem bij ons in bed nemen dan valt hij na een half uurtje wel weer lekker in slaap

Ingeltje :whistle: lekker dat Julian door heeft geslapen

Eva, hoe was het bij de kinderarts

Zwemmen, Wil ik zondagochtend gaan doen (als ik mijn bikini tenminste pas ) maar ze moeten dus van die speciale zwemluiers om. Hebben jullie er ook nog een zwembroekje overheen gedaan?

Parr, ken geen Marlina

Kent iemand een Jitze? probeerd zich aan te melden op sept. forum

First time, dat je nog een kinderwens hebt maakt niet uit hoor qua spiraaltje. een vriendin van me heeft haar spiraaltje na een maand of 4 alweer laten verwijderen

Steen, ben ook blij met de meiden en dit forum !

FunnyMe, lekker van die adapters, scheelt een hoop gedoe

Yule...ow jee een discussie over bv of fv. Ik ben van mening dat bv beter is dan fv. Sowieso qua antistoffen. Vind het ook heel erg jammer dat het hier gewoon niet werkt. Heb er al zoveel problemen mee gehad dat het voor mij alles behalve leuk was. Vind bv een super iets,maar moet wel leuk blijven voor allebei. En idd van fv zijn tot nu toe alle kinderen ook nog groot geworden

Moppiepoppie, wij maken Levi niet wakker voor de voeding. laten hem uit zichzelf komen. meestal kwam hij rond 06.30 maar de laatste tijd rond 07.15

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Roshi, wat raar dat Jenna alleen dat ene flesje uitspuugt. Je zou idd denken als ze er echt niet tegen zou kunnen, ze alle voedingen wel zou uitspugen. Ik zou ook niet weten hoe dat komt..
    En idd net wat de anderen zeggen met je verjaardag. Haar in de box of bed leggen en duidelijk aangeven dat je niet wil dat ze van hand tot hand gaat. Vooral als ze er zo onrustig van wordt zou ik het zeker zeggen.

@Steen, waar heb jij de Fitt gekocht?

@Yule, Yarah valt ook na haar 1e voeding gelijk weer in slaap, maar dat was vanmorgen om half 6, dus ook niet zo erg haha.

@Ingeltje, go Julian! Wat heerlijk zo doorgeslapen!

@jannes, Sara heeft het dan toch goed gedaan gister, alleen zielig als ze dan in de MC zo liggen te huilen. Je kan zo weinig doen onder het rijden. Oh lees dat je moeder er ook bij was.. Je rijdt ook gewoon niet lekker dan he.. :(

@Eva, hopelijk kan de kinderarts jullie helpen met Aimar. Lijkt me ook dat er toch iets aan de hand is, als hij zoveel huilt. Sterkte meid! Lijkt me zo zwaar.. *knuff*

@Tweety, Robin alweer 2x 100 cc gedronken! Goed zeg :). En hopelijk is hij vanmiddag aangekomen!Ben benieuwd.

@Pupke, Pff wat een avond en dan ben je ook nog eens alleen.. Wel lekker dat ie zolang geslapen heeft zeg :D

@Anno, babyzwemmen dus geslaagd, leuk hoor! En fijn dat de opvang nu geregeld vanaf 16 maart. En hopelijk komt er ook snel een oplossing voor die 2 1/2 maand.. Goed gegroeid is ze!

@Parr, was de kraamvisite nog gezellig?

@firsttime, Jari heeft het goed gedaan vannacht! Lekker hoor!

@Funnyme, oh beter dat je die adapters dan krijgt! Scheelt heel veel gedoe! Netjes van Easywalker trouwens!

@Azeb, de Wii is volgens mij wel te krijgen, maar de Fitt niet.. Iig is mij verteld bij de winkel..
    He wat vervelend dat Isis 's nachts niet meer langer lijkt door te slapen. Maar dacht idd ook aan een sprongetje toen ik het las.

Nou ik heb geloof ik iedereen wel gehad nu.
    Hier alles ok!
    Vanmorgen voor het eerst babymassage gehad en ik vond het echt heel leuk. Heerlijk om 2 uurtjes alleen met Yarah bezig te zijn. Ze was er erg moe van (normaal slaapt ze ook altijd rond de tijd van de babymassage) , dus die ligt nu lekker te slapen. En Cyenna is bij oma, dus heerlijk het rijk alleen nu. Pff echt lekker zo even rustig. Ga ook helemaal niets doen vanmiddag, behalve internetten en lezen ;)

Vanaaf boodschapjes halen en nog wat Sinterklaascadeautjes. Die tijd gaat nu ook beginnen met Cyenna hihi. Al snapt ze er nu nog niet superveel van. Komt miss morgen wel als we naar de intocht gaan hier.

Nou ik ga nog ff genieten van m'n 'vrije' middagje met Yarah :)

20. Heleen07

Heleen07 Lid

16 okt 2008
    43
    0
    0
    manager uitzendorganisatie
    zwolle
    @ First time: Ik heb dat ook nog steeds van dat taaie slijm! loop nog steeds voor controle bij de gyn en aankomende donderdag gaan ze een kijkoperatie uitvoeren, omdat ik ook nog steeds buikpijn heb en ook die schaafwonden zijn er bij mij. Het gaat nu al 7 wkn zo en ze willen nu eens even aan de binnen kant alles bekijken

Deel Deze Pagina