September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma slaapt nog steeds! Tegen 17.00 uur is ze gaan slapen, voor de tweede keer vandaag zonder inbakerdoek. Of zou het aan de prikjes liggen...?

Ik ga haar maar eens wakker maken... :D

Ik heb zojuist de foto's op de september 2008 hyves bekeken, leuk! Ik heb zelf helemaal niets met Hyves :oops: , maar heb puur en alleen een account aangemaakt om jullie leuke foto's te zien... :D

Ik ben dus waarschijnlijk de enige hyver met 0 vriendjes, maar niemand hoeft zich ongerust over mij te maken hoor... ;) :) ;)

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Parr Ik heb zo'n 3 weken op dat Sesamstraatpakket moeten wachten

Ingeltje ik werk bij de woningbouw als planner

Roshi gewoon zeggen dat je niet wilt dat ze hand tot hand gaat omdat ze er anders te onrustig van wordt

Cossy Mooie foto van Vince in het tijdschrift Kinderen!

Tweety Robin is goed bezig!

Zwemmen Matice krijgt een zwembroekje aan als we gaan zwemmen. Maar dat is meer omdat ik die luiers lelijk vind ;)

Kristel 2e werkdag alweer overleefd ;) en de stuwing heb ik me redelijk door heen geslagen. Buiten lekkende borsten en natte shirts. :)
    Om het nog leuker te maken kwam ik vanochtend op mijn werk er ook nog eens achter dat ik een onderdeel van de kolf thuis had liggen :rolleyes: . Ivo belde op dat de BV bedorven was :confused: dus maar naar huis gegaan voor een uurtje om te voeden en te kolven.

Volgens mij mist Matice mij heel erg, want hij wilt nauwelijks aan de fles drinken overdag. Wel heeft hij nu eindelijk een nachtritme. Hij slaapt nu van 00 tot 6 :D

Ivo loopt nu te klagen dat het zwaar is om hele dag voor 2 kleintje ste zorgen en dat hij nergens aan te komt en dat hij moe is (weet hij ook eens hoe het is ha ha)

Lola ik wil je Hyvesvriendinnetje wel zijn hoor ;)

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lola ik stuur de speen en instructies morgen op. Ze pasten hier niet in de brievenbus, daar zit nu al zo'n anti-vuurwerkgleuf op. Dus moet even langs postkantoor

Dinsdag moet het op je mat vallen

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Waar is iedereen ?

Popstars is er niet door dat stomme domino :evil:

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Parr, de babymassage die ik volg kost 70 euro.

@Anno, nee hoor vind het helemaal niet erg, juist niet. Heb er zelf ook geen goed gevoel over. Ben benieuwd hoe het bij de andere twee kdv's zijn volgende week.

@Ingeltje, hé shit je hebt me betrapt ;)

@Eva, fijn dat er naar je is geluisterd, hoop dat het helpt. Zou hem niet wakker maken..ben benieuwd wat je hebt gedaan.

@Jekkia, typisch mannen..ze doen eens hetzelfde als wij alleen valt het hun allemaal te zwaar haha. Oh oh volgende keer niet weer iets vergeten hé!
    Hoeveel dagen werk je?

Ga me denk ik ook eens aanmelden op dat pspforum :D

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia hoe kan het dat de bv bedorven was?

met zwemmen kreeg rene en krijgt nog steeds trouwens over zijn zwemluier een zwembroekje vind die luiers ook niet zo leuk. ga wer ff domino kijken

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik zat Ranking the Stars te kijken..ga nu de Lama's kijken (laatste keer). Morgen gaan we naar de Heineken Music Hall voor een voorstellen van de Lama's..voor het eerst met z'n tweeën weg, heb er zoveel zin in :D

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    spannend kristel

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kristel ik werk 3 dagen in de week

Ivo durft nog niet eens naar de winkel met de kids en is het huis niet uit geweest ha ha. Ach, hij krijgt het vanzelf wel onder de knie. Tis een grote jongen :D

Tweety geen idee waarom BV bedorven was. Smaakte naar koper zei Ivo. Heb de voorraad maar weggegooid en begin wel opnieuw (*zucht*)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zitten ook de lamaste kijken. jammer dat het stopt

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ben er ook! niks op tv dus heb ik domino d-day ervoor staan bah! Wat een vrijdag avond zeg :evil: Al die films ken ik al door en door. Kate om 20.30 wakker gemaakt voor voeding en om 21u in de wipstoel want zij viel in slaap op mijn schouder. Dacht die wordt zo wel wakker maar zij lag helemaal duf in de wipstoel dus Paul haar naar boven brengen. Zij werd wel wakker in bed, huilde 2min en nu slaapt zij :confused: Ik hoop ook tot de volgende voeding! Ben trots op mijn meis :D Ook vanavond met de 17u voeding had ik haar in de wipstoel en praten met haar. Zij probeerde mij meer na te doen en als zij oooooeh zei dan maakte haar mond een echt O met getuite lippen en al :D :D zo gaaf!

@krisstel 15 babies in 1 groep met 3 leidsters? heb niet veel verstand van kdv maar dat lijkt mij veel babies en weinig leidsters :( moet er niet aan denken als al die beebs sprongetjes hebben en de boel bij elkaar huilen :( ooh spannend! veel plezier morgen!

@ingeltje :) Jij bent grappig :p hoe was de wandeling?

@lola Ik hoop voor jou dat het niet aan de prikjes ligt en dat zij nu lekker zonder baker kan slapen :D

@eva Zo :D eindelijk iets wat jullie ermee kunnen! en dan ook gelijk! Ik hoop dat dit de oplossing is! En super dat hij van die allergie vrije voeding af mag :D *duimduimduim

@steen Ja vind ik ook, vind het geen nut meer hebben om dan pas ermee te beginnen dus wacht ik rustig op boekje van Roshi ;)

Marlina vind het wel heel vaag.. heb haar hyves bekeken en zij is iig een jonge moeder. Dat zie je aan de pics en in haar profiel staat dat zij vanaf feb. dit jaar een relatie heeft maar haar dochter is duidelijk ouder.. kwam die andere meid die deed alsof zij moeder was niet uit Wijchen?? Sommige dames hier hebben haar toegevoegd.. hoe kennen jullie haar dan?

@firsttime Oef gelukkig! Ja ik vroeg mij af want jou klachten lijken ook erg op de mijne incl. schade binnenkant etc. Ik heb wel sub-totaal ruptuur gehad :( Maar Kate is nu 7 weken en ik begin mij langzaam weer de oude te voelen gelukkig.. dus het komt wel goed meis ;)

@cossy Vince in kinderen? Kun je een pic van maken? :)

@jekkia Bv bedorven? hoe kan dat nou? en hoe kwam hij erop het te proeven dan? Loopt Ivo nu al te klagen? :) mannen :rolleyes:

@freesia En hoe was jullie avond? :D

Trouwens helemaal vergeten te zeggen dat ik goedgekeurd bent down under :) Manneke heeft mij uitbundig bestudeerd en was erg tevreden naar de vakwerk :) Je zag nauwelijks dat ik uitgescheurd was zei hij :D Wel ging hij hier en daar drukken en ik toen auw! riep keek hij van :confused: doet dat zeer? Ja is best gevoelig! Als je aan de buitenant van mijn penerium drukt voel je de hechtingen nog binnenhuids en dan het huid stug is. Nu heeft hij dus een beter beeld hoe ik mij voel daar beneden etc. Wel fijn. Zelf had hij moeite na de onderzoek zichzelf te bedwingen :) Heb ik hem ff geholpen ;) hahahahahahaha :) Ik vloei nog iets dus vind het geen prettig idee dat hij andere dingen uitvoert daar beneden :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, Kate doet het goed he met slapen ! :whistle:
    Wij hebben Levi rond 7 uur verplaatst van de box naar bed. ligt nu nog te slapen. Ligt al 5 1/2 uur op een voeding
    Idd vreemd van Marlina..misschien een kind uit een eerdere relatie? Ze heeft mij iig niet uitgenodigd
    Fijn dat je bent goedgekeurd :)

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh netjes van Levi :whistle: ja ik sta er ook van te kijken! heel anders dan gisteren avond! een beetje freaky zo :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien begint ze het eindelijk te leren :)

qua slapen echt niets te klagen met Levi. We gaan 7 uur naar boven. De ene dag knuffelen we wat en de andere dag gaat hij in bad ( hij gaat om de dag in bad) dan krijgt hij een voeding, lees ik een boekje voor en hij is vertrokken tot een uur of 23.15. Komt daarna rond 03.30 en dan rond 07.00

15. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    HAHAHAHA! Die Parr...

Ja, mijn mannetje zei ook al: 'de speeltuin moet wel mooi blijven'

Die van jou is in ieder geval nog goed gekeurd! (en je ventje wil gelijk al van de glijbaan :))

16. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Ik ga Jari wakker maken voor zijn laatste voeding en schone luier, en dan lekker slapen...mmmmmh!

Truste dames

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weltrusten First time !

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Zie net je berichtje op hyves, Parr... :oops: Bedankt voor het complimentje.

Tot morgen allemaal

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken!

Trusten allemaal

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ anno, uit weesp vandaan.

@parr, is geen blouse, is een shirtje met lange mouw, je hebt er idd ok een blouse van die heeft kyani ook.

@kaatje jah klopt idd, ik ga dinsdag ok weer wegen en emten bij cb, ben namelijk erg nieuwschirig geworden hoeveel ze nu weegt.

Zondag ga ik lekker gezinzwemmen in warm bad van 38graden!

Ga nu domino afkijken samen met me pa en daarna kyani voeden en lekekr slapen. MOrgen lekker uitslapen emt kyani. Als ze meewerkt nartuurlijk anders houd het op.

Deel Deze Pagina