@babystyle: heb de dvd nog niet gehad, en de post is al geweest vandaag. hopelijk maandag dan. de tandpijn is hier net uit te houden, baal wel want vanavond verjaardag van Szus en morgen 25 jarige bruiloft, mag je gewoon net zo veel paracetamol als anders met BV? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi meiden! Sorry hoor heb niet bijgelezen.. althans niet geconcentreerd! Zag dat cossy een nieuw huisje heeft! Super meid! Yule heeft de dvd ontvangen! Yeaah! Hopelijk vind Raven het leuk! haha ja ik dacht moet wel even een leuk hoesje om Hier stikte michelle gisteravond bijna raakte helemaal in paniek!Wist niet wat ik doen moest en bleef erin hangen! Ze verslikt zich in haar eigen spuugies.. geen idee hoe het kan! Ook heb ik nu 2 dagen na het badderen bepanthen op haar kontje gesmeerd omdat het wel lekker uitsmeerd.. maar volgens mij kan ze er niet tegen want ze jankte en krijste er over! mssn brand het?! nadat ik het eraf had gehaald met de washand was het over! dus hou het toch maar bij de sudocrem Heb zojuist een lief woezel en pip truitje binnen gekregen,en een knuffeldoek met pip erop die pak ik in voor de kerst! Vriendlief haalt nu bij de toys r us nog een leuke dansende en pratende bloem! ook die komt onder de boom! (doe nu nog niet aan de sint!) oh ja en vriendlief heeft weer een nieuw koosnaampje voor chelle: SLURPIE!
@Lindaa: oei, dat was schrikken zeg! Ik dacht dat Sudocreme juist een brandering gevoel gaf, en niet Bepanthen. Maar het kan natuurlijk toch dat de ene baby beter tegen een bepaalde creme kan dan een andere baby.
Ja dat denk ik ook! Ik wist helemaal niet dat dat spul brandde maar juist dat het verkoeling gaf! Totdat ik dus bepanthe smeerde! tranen met tuiten! heb het gelijk de vuilnisbak ingegooid!
@first time: gelukkig slaapt ze in een wiegje bij mijn hoofdeinde dus ik zag haar meteen toen ik wakker werd. @Lindaa: oei, schrikken zeg dat ze zich bijna verslikte... Ik smeer soms Bepanthen, gaat ze altijd lachen dus ik denk niet dat het hier prikt... maar Raven heeft ook eigenlijk geen kapotte billetjes. @Pisum: bij deze meld ik me meteen aan voor de meeting, voor mij ook maar 20 minuutjes met de auto! Fijn dat jullie in ieder geval iets tijdelijks gevonden hebben. @Ingeltje: oh, dat verklaart een hoop! Zou ik dan ook bijna ongi worden? Raven slaapt al een tijdje door en ik heb al 1x van dat 'vruchtbare slijm' gehad een week of 2 geleden en Raven is de laatste week ook veel onrustiger aan de borst, trekken en draaien en erop slaan enzo... Wij hebben vanmorgen nog een poging tot sex gedaan, maar kwamen niet verder dan wat voorspel. Ik moet steeds aan mijn bevalling terugdenken namelijk, ookal had ik een redelijk soepele bevalling, het heeft wel veel indruk gemaakt. Elke keer als ik 'daar' word aangeraakt, gaat het filmpje weer afspelen.
Hoi! Teun heeft afgelopen nacht voor het eerst doorgeslapen, yeah! Om 23.00 uur ging hij slapen tot 07.30 uur, heerlijk. Zijn krampjes zijn ook eindelijk bijna over Iets minder: ik ben donderdag weer onggesteld geworden. Alleen nog niet zo hevig als normaal. Herkennen jullie dit? Oh, voor de lijst: Teun was vorige week op het CB 58 cm en 4920 gr. Zou iemand dit er in willen zetten. Fijn weekend!
Hallo meiden! Nou Isis is nu echt haar sprongetje ingegaan hoor! Gisteravond nog heerlijk geslapen van 21.30 tot 01.00, daarna om zes uur, dus dat valt ook wel mee, maar toen elke twee uur wakker en krijsen! En als ze getroost is (door melk of liefde) doet ze allemaal nieuwe dingen, zoals met haar handen haar gezicht aanraken, veel nieuwe geluidjes, en dingen vastpakken. Heb haar nu al anderhalf uur in de draagdoek, waar ze het prima naar haar zin heeft. Ondertussen sta ik taarten te maken en op te ruimen. Bedankt voor de felicitaties van ee naantal van jullie, maar ik was 4 november al jarig, heb toen ook veel felicitaties gehad trouwens. Vanavond vier ik het, vandaar de taarten enzo. De Sex and the City avond gister was hartstikke gezellig, lekker bijgekletst en Isis gedroeg zich voorbeeldig bij hun. Haar een flesje gegeven zodat ik lekker een glaasje wijn kon drinken. Die smaakte mij echt heel erg goed! Heb verder niet bijgelezen, maar ik moest eventjes zitten dus mooi excuus om even hier een kijkje te nemen. Ik zag alleen dat Cossy een huis heeft, gefeliciteerd! En pupke, wat een prachtig gedicht voor Rayyan! Groetjes Azeb
Goedemiddag dames! Zo heb film niet afgekeken, viel in slaap vroeg mij eerst af wakker maken of wachten. Maar omdat ik zo moe was heb ik gewacht. Zij melde zich pas om 3.30 terwijl laatste voeding 20.30 was! En stuwing dat ik had! Dus moest ik ook nog handkolf halen. Na een volle linkerboob heb ik haar weer in bed gelegd en ging de rechterboob afkolven. Maar zij had nog honger dus wéér uit en linkerboob gegeven (want die was niet leeg). En toen weer in bed. Ga ik verder met de rechterboob afkolven maar ik kreeg er amar 50cc uit terwijl ik voelde dat hij nog lang niet leeg was Toen kwam Kate weer om 7.30 en toen dus rechterboob gegeven en toen legde hubbie haar weer in bed. 5min later huilen! dus wéér eruit gehaald en weer boob en toen weeri n bed gelegd en 10 min later (was nét in slaap gevallen)begon zij weer te huilen toen heb ik de geluid van de foon uit gezet want zij was schoon vol etc. Na 10 min sliep zij gelukkig weer en melde zich pas rond 11.30. We hebben toen boodschappies gedaan mwet haar in de dd en dan rechtop! Wat een succes Dan hoef je de ww en frame niet mee te slepen alleen MC in de auto. Eerst keek zij rond en viel toen heerlijk in slaap Handig met de dd want wij hebben veel boodschappen gedaan. Wij moesten een boodschappenkrat kopen omdat Paul dat niet had ingeladen (wel de 2 kratten bier en glas ) Ook de SITC movie en 2 grote plastic bakken op wielen. 1 voor haar boeken albums etc. de andere voor kleding dat te klein wordt. Wij hebben ook de piet zak (15%korting) bij de Hema gebruikt. Mocht geen kleertjes kopen anders werd mijn pinpas ingehouden Maar wel condooms gekocht en nog en bh, aan 2 kom ik net te kort. Nu zijn wij thuis en zijn de mannen (paul en Spa) met diy bezig Gelukkig slaapt zij eindelijk doorheen maar stond net telkens de ww heen en weer te wiegen. Ging haar niet boven leggen want dan ligt zij precies boven de herrie Ok dat was even genoeg ego nu reageren
eh moest van Paul zeggen dat hij nooit woorden zoals speeltuinen en glijbaan gebruikt maar zei het gewoon waar het op stond dus recht voor zijn raap. Ikzelf vind het zo'n opmerking uit een p.film vandaar dat ik het hier niet plaats, op een babyforum
Lindaa dat is schrikken he dat stikken. heb het hier met Levi ook 2x gehad. Yule, nee van zo'n filmpje wordt je idd niet opgewonden :-? zat er maar een stop knop op he.
@nikky Paul heeft de film wel afgekeken en wat een aparte einde met Maandy en Charlotte.. baalde wel dat ik zo moe was maar goed anders mis ik ook stukjes door in slaap te doezelen gebruik hier ook kladblok hoor en ga tegelijk bijlezen en antwoorden @Cossy ik heb Kinderen gekocht en zie Noah en Levi wel erin maar waar staat Vince dan? En hoe doet vince het nu dan? Koorts al gezakt? @Yule er meot heel wat in een film gebeuren dati k hem eng vindt. Heb al zoveel films gezien, vind ze meestal spannend. En dan met onverwachte schrikmomenten. Er zijn heel weingi films die ik héél erg eng vindt. Zoals The Descent dat a.s. vrijdagavond op Net5 komt. Ik ben claustrofobisch in de vorm als ik denk dat ik ergens vast kom te zitten en/of ergens niet meer uitkomt dan freak ik helemaal uit! Ook draaideuren vind ik mega eng (sinds de laatste paar jaren dan). Heb toen die film gekeken en ik draaide helemaal door en lag vaak in de armen van hubbie weg te kjken en te huilen, net een klein kind Zag gisterenavond de voorstukjes voor op Net5 en kreeg hele erge kippenvel en moest ook bijna bij hubbie in de armen springen Oef nare droom zeg! *knuffs @tweety Hoe reageerde rene? @pupke @anno Oef! Ik hoop dat jij het tot maandag vol houdt idd! @firsttime ja je kunt idd zien dat je kladblok gebruikt haha, wat is lang? bij de bv? @ingeltje oef jee meid balen, wist dat je wou wachten maar denk niet dat het door jouw BV komt, jouw ongi kan door de bv uitblijven maar hoeft niet... ah je hebt al een artikel gevonden Denk dat de vloeien gestopt is want want ik in mijn broekie zie lijkt nu meer of afscheiding en geen vloeien, ruikt ook zo. Ik hoop het! Want ik ben die inleggers nu wel goed zat! Nu nog goed genezen dat ik weer strings aan kan @wupje Had papa hem iets toegefluisterd over dat shoppen? @pisum Ik zit dan nog steeds anderhalf uur in de auto dus maakt niet uit super dat julle die huis alsnog kunnen huren! @pupke geweldige gedicht zeg! @lindaa Oef hier verstikte Kate in haar melk gisteren dach took even dat zij er niet uit kwam héél eng is dat! *knuffs @yule Jeetje meen je dat? dat is wel minder.. Ik heb het met mijn borsten als hubbi mij een beetje streelt. Eerst moet hij vragen of ze aangeraakt mogen worden en hij mag niet aan de tepels zitten ivm BV haha... komt het ooit goed in de slaapkamer? @sannemart Goed zo Teun! Zo heb iedereen gehad zie ik
Ongi, ik zou het nu wel eens willen worden.. niet dat ik dat zo leuk vind. Maar ben het de afgelopen 4 jaar geloof ik maar 4x geweest. Als ik nu ongesteld zou worden zou dat iig betekenen dat ik weer een cyclus heb.. en daar zou ik dan wel weer heel blij mee zijn. Heb trouwens het kletstopic op hyves weer even leven ingeblazen.
@pupke je heb er een leuk gedicht vangemaakt. @lindaa ahh zielig heb hier gelukkignog nooit problemen met bep. gehad hier werkte het goed. @parr met grote ogen hihi keek heel verbaasd naar die gekke pieten. vanmiddag dus ff naar de sint wezen kijken rene was zo moe dat we besloten om het over te slaan we waren bij mijn ouders daar komt ie elk jaar langs dus dan was het ff naar buiten en klaar. we besloten naar huis te lopen misschien komen we hem nog wel tegen zei ik en ja hoor en berg pieten en de sint rene heeft met grote ogen zitten kijken toen er 2 pieten op hem afgerend kwamen. hij vond het prachtig. nu ligt ie inmiddels al weer ruim een uurtje te knorren in tegen stelling tot robin die geen zin heeft in slapen. die ligt lekker te spelen in de wipper. we zijn overgegan naar comford voeding ivm krampjes merkte met sab simplex geen verschil tot nu toe verdraagd ie het goed nog wel wat krampjes maar hoop dat dat snel weg is.
Hee meiden, Twee dagen hier niet gereageerd, wel globaal gelezen. Ik baal vreselijk dat ik het niet meer bij kon houden Wil altijd zo graag overal op reageren Vanaf nu weer trouw forummen Gisteren dus voor het eerst Jill weggebracht naar oma en opa en uit eten geweest ivm 5 jarig samenzijn. Flesje afgekolfte melk meegenomen en alles is super gegaan! Wat wel frappant was, tijdens het etentje hebben we het alleen maar over Jill gehad En dat terwijl ik zit te snakken naar qualitytime voor ons samen... Ik mis ons 'samen' echt enorm... Vind de nieuwe oppervlakkigheid soms zo moeilijk. Maar goed, we weten ervan en houden het in de gaten. Ik miste Jill niet eens Voelde wel op de achtergrond een raar gevoel Heb ook lekker een lambruscootje gedronken, was binnen 2 slokken tipsy Wat wel leuk was, ik heb het boek Oei ik groei gekregen van lief! En een gigantisch mooi boeket bloemen, hij was het dus NIET vergeten! (verdenk hem er wel van, stiekem het forum te hebben gelezen hahaha!) Gisteren kwam ook nog een goede vriendin kroelen met Jill. Ze ging een luiertje verschonen, en voor het eerst plaste Jill zo over haar kleertjes heen In die 6 weken nog niet eerder gebeurd. Nou, ik ga mijn best doen weer bij te blijven.
@freesia nog gefeli met je 5 jaartjes samen. jij hebt toch ook die minimonkey hoe draag jij jill erin met jasje of zonder en onder jou jas of erboven? heb het nu 2x in huis geprobeerd en robin ligt er wel prettig in dus wil een keer naar de winkel ermee. hehe robin slaapt weer heb hem een keer in zijn bedje gekregen smiddags normaal slaapt ie in de box maar nu wilde ie dat niet denk omdat papa een film op heeft staan met veel herrie. ga zo lekker verse patatjes eten met joppie saus heelijk heb er nu al trek in.
Bedankt allemaal! Vince viel gelukkig om 5 uur in slaap, en vanmorgen was de koorts weg. Verder begint hij al goed door te slapen! Al een paar keer van 12 tot 9 of half 9! Jekkia -> Haha jah ik zie het kamertje al precies voor me! Lindaa -> Schrikken zeg... Gelukkig is het goed afgelopen! Parr -> Dan heb je de Kinderen van vorige maand... In de winkel ligt nog de oude, ik denk dat de nieuwe over een paar dagen komt. En lekker he, dat ze gaan doorslapen! Freesia -> Gefeliciteerd met jullie jubileum! Groetjes, Cossy