Ja dat dacht ik al want ik zag gelijk noah en levi onderin.. maar hoe weten de dames dat Vince in de nieuwe zit dan? want ik zag maar 1 Kinderen in de winkel
Ben ik ook weer... @Wupje: hahahaha, zou voor mij ook wel goed zijn; een kindje dat op zijn hand op mijn knip houdt! @Lindaa: ik gebruik doorgaans alleen vaseline voor de billetjes, en mocht hij uitslag krijgen, dan heb ik daar (tip van de Kraamverzorgster) Weleda crème met Calendula voor. Gebruik ik ook voor uitslag elders op zijn lijfje en om zijn gezichtje mee in te smeren. Ik gebruik helemaal geen andere producten. In Zwitsal bijv. zit parrafine (zoals in de meeste verzorgingsproducten), wat de huid eigenlijk alleen maar verslaafd maakt aan het product. Schrikken zeg, dat ze bijna stikte. Lijkt me vreselijk naar om te zien. @Pisum: ook een huis! JOEHOE! Ennuh...ik kom dan ook hoor, al heb ik geen idee hoe lang het rijden is voor mij. @Yule: ik zie er eerlijk gezegd ook een beetje tegenop, de eerste keer sex. Ben ook bang de bevalling te herbeleven. Ik hoop van harte dat mijn ventje er in ieder geval niet aan hoeft te denken tijdens onze intieme momenten... @Pupke: wow, wat kan jij goed dichten! Leuk zeg... @Parr: Ik krijg met kolven nooit mijn borsten goed leeg eigenlijk, vind ik heel vervelend, want hoe doe ik dat als Jari uit logeren gaat? Goed van je hoor, een beetje 'censuur' op dit forum. Je man heeft groot gelijk! (ik heb al zo'n idee van wat hij ongeveer zei... ) Wat lang is aan de BV is dat Jari over alleen al het drinken (dus zonder verschonen of wat dan ook) minimaal 45 minuten doet, maar vaak ook een uur. Hij laat nooit uit zichzelf los, ik maak hem los als hij in slaap is gevallen. Als ik hem eerder los maak, blijft hij mopperen en huilen en smekken. @Freesia: dat is niet de bedoeling van een romantisch dineetje! FOEI! Beetje over Jill blijven praten... hahahaha, ja...zou hij stiekem hier gespiekt hebben? Wel een lieverd hoor! Mijn vent komt ZELDEN met presentjes, zelfs met mijn verjaardag komen de cadeautjes altijd veel later. Ik ben bijna jarig (2 december, word ik 30!) en ben weer heel benieuwd... En; heerlijk he, met een paar slokjes tipsy zijn. Dat wordt voordelig stappen! Jari ligt te krijsen boven. Had vanmiddag visite van mijn dinnetje met haar dochtertje. Bij visite is hij altijd zooooo voorbeeldig, maar als ze weer weg zijn... Niemand kan zich ook voorstellen dat hij best vaak huilt! Nou, ik ga maar weer naar hem toe! doeidoei
@freesia vind het wel moeilijk hem er bgoed in te leggen hoor heb het idee dat ie niet echt goed ligt maar hij vind het wel lekker. dus zal dan wel haha
Kate ook hoor zonder het verschonen erbij zit zij zo gauw 30 min aan één borst, niet altijd maar wel vaak. Dus k ben altijd een uur of iets langer bezig met haar. En als ik haar slapend loslaat is de kans groot dat zij weer moet huilen dus laat ik haar tegenwoordig vaak zelf loslaten. Vind ik soms wel vervelend idd maar goed beter dan dat zij weer gaat hulen omdat ik het anders wou dus geef haar dan eigenlijk wel gelijk met dat huilen En met kolven krijg ik normaal de borst bijna leeg maar vannacht dus niet dus ik baalde ervan en denk omdat ik dus midden in de nacht ging kolven? Maar als het niet lukt de hele borst leeg te kolven moet je stoppen en de borst goed lekker masseren en dan komt er weer melk uit. Soms is het ook bijna leeg dus laat ik het maar zo, een hoop gedoe voor maar 4 druppels of zo dat doe ik dan niet. Heb je de laatste WIJ gekregen? staat handig artikel in over kolven. En ik kolf niet elke dag want ik kom er ook neit aan toe maar probeer het wel na de ochtend voeding. Meestal heb ik dan al 1 borst gegeven dus kolf ik de andere en soms ook overdag. Heb nu geloof ik 3 flessen (van 120cc dan) opgebouwd.
ok 1e woord : L 2e woord: H 3e woord: P Ik ben zelf niet met hem mee eens maar goed ik ben dan ook hetero kan wel lekkere dingen verzinnen over hem
@Pisum, ik ben voor snel nog een meeting hoor! En wil daarvoor best naar Bodegraven komen.. @Cossy, gefeliciteerd met jullie huis! Verder is t allemaal alweer te lang geleden om erop te reageren haha.. Gisteren was echt heel heftig. Echt dubbel, want moest en Mike voor t eerst hele dag wegbrengen en natuurlijk me oma.. Maargoed, Mike heeft zich voorbeeldig gedragen bij me vriendin echt lekker geslapen en goed ze flesjes leeggedronken. Alleen toen we hem ophaalden en bij mijn ouders gingen eten was t drama. En vandaag eigenlijk nog steeds. Hij heeft veel persdrang en komt daardoor niet in slaap of word er wakker van. Terwijl hij nu gewoon 1 of 2 x per dag een volle poepluier heeft.. Misschien toch een vorm van krampjes/lucht in de darmen? Werkt Cinababy daar ook tegen/voor? En Mike had van donderdag op vrijdag geslapen van 23.00 tot 05:45 uur! Alleen was t jammer genoeg eenmalig, want vannacht kwam hij gewoon weer om 04.00 uur voor een nachtvoeding. Maargoed, hij kan t dus wel. Verder voel ik me toch weer effe klote (sorry voor t taalgebruik). Kan er echt nog niet tegen als hij zo moeilijk doet met slapen en ben nu weer helemaal onzeker door die persdrang die hij heeft.
Tweety, hier ook af en toe gedoe met de minimonkey hoor. Jill is zo klein dat ze soms helemaal verdwijnt in die zak. En dan doen we hem nog binnenste buiten om hem kleiner te maken. (hier trouwens ook iemand die dol is op gore praat )
@Ingeltje: jij ook al dol op vieze woorden? Dan weet ik een heel leuk spelletje voor je: vieze-woorden-galgje! Deden Chris en ik vroeger vaak
Iedereen is gore variaties aan het bedenken op LHP Ik heb ook geen idee :-k Jill ligt vandaag voor het eerst onder de babygym. Het is oh en ah wat de klok slaat Naja, op haar manier dan
L H P ik heb ok geen idee... Vieren jullie sinterklaas of kerst met je beeb? Ikzelf vier alleen de kerst, sint nog niet, volgend jaar wel
Wij vieren sowieso kerst. hebben iedereen hier uitgenodigd om te eten. wel een hoop werk voor ons maar zo blijft Levi wel in een rookvrij huis. Sint: Ik heb net toevallig Levi zijn schoen gezet met een woezel en pip boek eronder even een foto gemaakt van zijn eerste schoentje. Net gelijk maar even voorgelezen. Zondag 6 dec. gaan we ff naar mijn souders. die hebben een kadootje voor Levi dus dat gaan we even halen