zwemmen TIP: als je een bikini aan trekt, chevk eerst thuis even of het bovenstukje nog goed past (als je teminste bv geeft) Ik zag er in mijn bikini uit als Pamela Anderson Verdorie, Matice is al een paar dagen aan het krijsen Dinsdag eindelijk naar de osteopaat, hoop dat hij Matice kan helpen want hoofdje wordt steeds platter (zijligkussen wurmt hij zich telkens tussenuit) en ik heb liever niet dat hij straks zo'n helmpje op moet. Volgens mij zit hij ook nog eens in zijn 3e sprongetje (blij als die weer voorbij is, wordt gek van dat gejank en het gehang want hij steekt Raven dan ook nog eens ermee aan) Heej, hij is weer stil Rainbowbabies heeft een leuke aktie 3 bedrukte shirtjes of rompertjes halen en maar 2 betalen Ze doen nu ook mutsjes bedrukken Tweety veel baby's vinden cinababy lekker. Misschien komt het wel door de alcohol die erin zit Raven die deed haar mond al open als ik met het flesje eraan kwam Ingeltje wens Gijs heel erg veel succes van me. Ivo heeft zijn 2 dagen maar net overleefd . Ach, de mannen kunnen het wel als ze het maar MOETEN! Matice heeft weer doorgeslapen. Van 18.30 tot 00 en van 00.30 tot 5.45! Jammer genoeg is Ravn weer vroeger wakker, ze komt nu gelijk met Matice (was eerst altijd rond 07.30 )
Jekkia, thanx voor de tip. heb mijn bikini al aan dus helemaal gecheckd. Ga zo even spieken op Rainbowbabies
Kaatje als dat van die aktie er niet op staat dan stuur ik je die mail wel door. Als je je aanmeld voor hun nieuwsbrief krijg je vaker van die akties. Ik heb toen een gratis mutsje voor Matice bij hun besteld (zie hun site) en krijg nu kortingsmailtjes als hij 3, 6, 9 maanden en 1 jaar is en dan nog de extra aanbiedingen die ze vaak hebben) Erg goede kwaliteit van spullen, maatjes vallen wel ietsjes goter uit
Matice had zich vanochtend uit zijn zijligkussen gewurmd. Hij lag onderin de wieg met zijn beentjes omhoog tegen de rand, onder de deken! Schrok me kapot, hoe hij dat weer voor elkaar heeft gekregen....
@jekkia, hahaha Pamela Anderson. Had mijn hubbie niet erg gevonden, die is een tietenman! Hier trouwens nual goede resultaten zichtbaar vd osteopaat. Die man had al gezegd dat na 2/3 dagen Mike weer door kon gaan krijgen dat hij ook links wat meer kan. En vanochtend lag hij zomaar uit zichzelf op de linkerkant te slapen YESS! En hij ligt nu in ze bedje met alleen een slaapzakje en de lakens strak om hem en zijn armpjes heen. En hij valt af&toe gewoon in slaap.. Normaal sliep hij in de inbakerdoek ookal rot rond dit tijdstip hoor. Dus ik ben voorlopig al blij dat hij weinig merkt van het in bed liggen zonder doek.
Had er eigenlijk een foto van moeten maken Raven ligt ook altijd zo in bed maar die is 1,5jr en zeer beweeglijk, Matice is nog maar zo'n wurmpje...
kdv: bij ons zitten max 8 kindjes per dag op 2 leidsters. Eva, fijn dat de ka jullie klachten serieus neemt en snel handelt. zwemmen: Hier zwempakjes over de zwemluier heen! Cossy, een huis! Super meid! Gefeliciteerd! Ingeltje, wil je niet ontmoedigen maar na een paar weken doorgeslapen te hebben, komen de meiden hier ook al een maand weer 's nachts. duimen: Sophie stopt vaak haar wijsvingertje in haar mond. Haar hel wijsvinger! Anna zuigt op haar hand tussen duim en wijsvinger. Zitten nu ook bloedblaren op. First time, als je niet achter de bv staat gewoon mee stoppen hoor. voeden moet wel leuk blijven! menstruatie, gisteren voor 2e keer ongesteld geworden. Bah! fv: hier 5x 150cc Kaatje je hebt er niets meer aan maar de huggies zwemluiers vallen kleiner dan die van kruidvat. LHP nou ik kom niet verder dan Lekker hulp Poes (ehm tja in het kader van de hulpsinterklazen dan maar) Fotoreportage was leuk maar kort. Enne we hebben de adapters voor de mc. Heerlijk! Lekker makkelijk! Omdat GW heeft gebeld naar easywalker, we hebben toen de meiden paar dagen oud waren 4 klapbanden gehad met easywalker. Werd niets gedaan met die klacht. Op de jongegezinnenbeurs gesproken met iemand en kon kontakt opnemen met hem. We hoefden van hem de 90 euro voor de adapters niet te betalen en mochten ze in weesp ophalen. Ligt vlakbij gw zn ouders dus geen probleem! Ziet er wel heel raar uit! Vandaag misschien ff naar t bos als t weer t toelaat. En morgen heupecho van Sophie!
Klopt, al moet ik zeggen dat we er vrij snel weer mee gestopt zijn hoor. Toen we namelijk de tips van Ria Blom op gingen volgen, ging het namelijk meteen veel beter en was het inbakeren niet meer nodig. Hier zaten we in een cirkel van slecht eten-slecht slapen-slecht eten-slecht slapen. Nu die doorbroken is gaat het veel beter gelukkig. Ik lees bij jou niets over voeding (moet pagina's 436-439 nog lezen dus misschien zie ik in de tussentijd nog iets...), wat voor voeding geef je, en hoe gaat dat?
hahahaha ze zeggen. zo vader zo zoon he Luca gaat over op 4 voedingen nu, hij drinkt 180cc water met 3 scheppen voeding en dat maakt dus 200 cc. Hij weegt nu ruim 5,7 kilo en hij is absoluut niet dik maar hij slaapt gewoon belachelijk veel waardoor ik zn 5 voedingen niet meer kan verdelen want dan zit hij te dicht op elkaar en gaat hij teruggeven. Vandaag heeft hij van 01;00 uur tot 11:00 uur geslapen en was niet wakker te krijgen, dus dan maar zo, toch? Of weten jullie een andere oplossing?
Mn schoonmoeder zei het vorige keer ook tegen mij. Meiden sliepen nog en moesten eigenlijk eten. Nou dan doe je toch gewoon een nat washandje in hun gezichtje? Ben je gek ofzo? Dat doe ik toch ook niet bij jou (hieruit blijkt weereens hoe goed, ahum, onze relatie is) Misschien eens overleggen met het cb?
Morgen! (naja als ik bijgelezen ben, middag) Parr, gore praat in bed eigenlijk alleen als het er heel heftig aan toe gaat En dan vind ik het het leukst als hij het tegen mij doet. Hij is namelijk normaal zoooo beschaafd Hihi, die droom van je hubbie! Sarahfreely, welkom bij ons supergezellige clubje. Misschien heeft jouw kindje last van het 8 weken sprongetje? Lastig hoor, hopelijk is het snel voorbij. Lindaa, fijn dat je je hier zo thuis voelt! Ik schrijf en lees nergens anders meer mee, terwijl ik daarvoor op verschillende topics actief was. Jekkia, hihi papa tegen sinterklaas! Ik was altijd als de dood van de sint... Pupke, ow ik vind die plastic schommelstoelen in die heftige kleuren vre-se-lijk! Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor een baby helemaal geweldig is. Misschien toch mijn walging opzij zetten Hee, leuke dag voor de boeg, veel plezier! Roshi, bedankt voor je mail! Hier ook het idee dat ik nu strakker ben dan daarvoor. En ik was al zo strak geschapen Zei net tegen lief dat het dan elke dag een beetje verder opgerekt moet worden Nu nog afkomen van die stomme afscheiding Tweety, zo die tankt lekker door die Robin :-D Kaatje, lekker zwemmen, heerlijk zeg! Ik heb ons opgegeven voor babyzwemmen in februari. Wordt een nieuw sportcentrum/zwembad geopend hier. Ingeltje, morgen werken, pfff... Ik zal aan je denken! Hopelijk lukt het met je mannen thuis hihi. Missy, hopelijk vind je snel een baan! Babystyle, ook al zwemmen, veel plezier! Hier heerlijk ontbijt op bed gehad van lief. Daarna heeft Jill gespeeld onder de babygym op bed. Ze heeft gelukkig goed doorgeslapen, maar wel wat onrustig. Nog steeds geen poepluier hier, dan is de buikpijn namelijk over. Hier ook een opengesperd mondje als ze de cinababy ruikt Ik wil graag met zijn 3tjes naar de stad, maar het is nou niet echt lekker weer
Whahaa.. dat zei mijn moeder ook vd week. Dat ze vroeger van t CB ook mij wakker moest maken overdag met een koud washandje op me gezicht. Heeft ze 1 x geprobeerd, hielp niet eens! Dus toen liet ze me gewoon zelf komen en dat was meestal maar 15 tot 20 minuten later dan de oorspronkelijke tijd. Ik ga naar de verjaardag toe. Ben benieuwd hoe Mike t doet.. Tot straks allemaal!
Heb je het hier al met CB over gehad, want ik twijfel of ze rond deze leeftijd al 4 voedingen mogen en of ze wel zo lang mogen slapen. Zou ze even bellen als ik jou was.
Ik zat al aan Lekkere Hete Poes te denken... @MissyZuilen: Emma gaat zonder inbakerdoek wel sneller slapen. Ze heeft nu twee nachten zonder de doek geslapen en beide nachten heeft ze niet doorgeslapen (vannacht om 6.00 een voeding gehad en gisteren om 4.00 uur). Dit kan natuurlijk toeval zijn, maar kan natuurlijk ook aan het niet inbakeren liggen. Ik wil haar vannacht nog één keer in haar slaapzakje laten slapen (dus niet ingebakerd) en als ze dan weer niet door slaapt, dan ga ik 's nachts weer inbakeren. Overdag slaapt Emma hetzelfde zonder inbakerdoek als met inbakerdoek, ze protesteert alleen minder nu... @Kaatje: Bij Emma heb ik de laatste dagen ook het idee dat ze 's avonds last van krampjes heeft. Tot voor kort had ze er eigenlijk nooit last van. Ik merk het vooral aan het huilen en de opluchting bij het laten van stevige scheten (bij Emma dan hè... ) @Jekkia: Vervelend hè, als je beide kids tegelijkertijd wakker worden? Dan is het echt meteen spitsuur... Enne... Matice, blijf je wel braaf op je plek liggen? Je bezordt je mama anders een hartverzakking...
Doe ik hier ook. Sinds die grandioos tip/info van Yule (ja srry Yule maar ik ben er écht blij mee! kan niet genoeg van krijgen jou te bedanken! mijn ogen zijn echt open gegaan en vind het zo raar dat op de bv cursus hier niks van werd gezegd!) als ik Kate in bed legt als zij moe wordt en zij huilt toch dan ga ik elk 5 á 10 min (ligt er aan hoe zij huilt) ff heen om haar te sussen. En dat helpt, meestal 1 of 2x sussen. Als zij na een 3x toch blijft huilen dan haal ik haar eruit en breng haar weer lekker naar beneden om haar te kalmeren voordat ik het opnieuw probeer. Ook hoor je uit nieuwe onderzoeken dat als je een baby laat huilen dat ze hier onzeker van worden en dus minder zelfvertrouwen hebben, ze gaan er alleen harder van huilen en huilen later ook vaker/eerder