@ steen jah was geweldig, alle foto's staan op kyani haar site! Zal heir ok paar plaatsen als het lukt. want laatste tijd wilthet neit echt @kaatje hoe was eht zwemmen bij jouw? haha kees al dat bij jouw geslaagd was! Leuke foto's!
Jah was fantastisch, zijn er 2uur geweest, zo leuk vond kyani het. Ze was daarna wel erg meo, maar dat mag ook wel hihi.
Hoi allemaal! Wat zie ik leuke fotos voorbij komen van babyzwemmen zeg! Wil ook met Indy gaan, maar ben bang dat ze aan één stuk gaat huilen. Het badje vond ze in het begin ook nix, ze krijste vanaf het moment dat dr kleertjes uit gingen tot het moment dat ze weer aan gingen..
haha jah he haar hoofdje tilde ze wel iedere keer zo op! Dat kwam neit door die band. En als ze moe was legde ze haar hoofd op hoofd van dat ding.
Ik heb hem van marktplaats en die vrouw waar ik hem van hem overgenomen heeft hem uit spanje. Maar dat lijkt me beetje ver om ook 1 te kopen
He dat is nou jammer... Ga even kijken of er hier in de buurt ook subtropic zwembad is waar het water op zondag warmer is.