Haha! De aanhouder wint! Kreeg steeds een virusmelding maar nu is ie toch aan het downloaden. Lijkt mij niet dat de Belastingdienst een virus naar je stuurt.
Hier valt het mee vanmiddag, Kyano ligt lekker in zijn bedje. Hoorde hem net wel even maar nu is ie weer stil. Heeft vandaag lekker in de box gespeeld en heb hem 2x even in slaap gewiegd en toen naar bed gebracht dus dat gaat beter als gisteren. Gisteren is hij echt de hele middag wakker geweest met veel huilen. @ Missy Zuilen dikke knuff meid! Ik weet hoe frustrerend het is dat janken aan een stuk door. @ Eva alleen maar fijn toch dat je hubbie ook zo betrokken is bij de opvoeding. Maar zeker omdat het bij jullie ook nog niet zo makkelijk gaat denk ik dat het wel nodig is. Ook jij hebt overdag veel energie nodig en je man heeft overdag weer even tijd om tot zichzelf te komen op zijn werk. Jij moet er altijd voor Aimar zijn. Wat sneu dat het ventje zoveel last van zijn buik heeft. @ Parr balen hè dat Kate zich vaker melde vannacht. Maar ja de kleintjes kunnen er ook weinig aan doen. @ Elise super papa! @ Kaatje arme Levi...stukje poep in de weg Kyano heeft echt nog steeds spinazie poep...en stinkt verschrikkelijk Badkamer klaar? @ Azeb uh een babyhuisje in de tuin? Hoe moet ik me dat voorstellen? Ligt Isis dan ook echt in de buitenlucht of dat niet? Gaan jullie trouwens elke dag met jullie beebje naar buiten? Hier lukt me dat niet altijd en soms voel ik me daar wel eens schuldig over. Vandaag is het hier niet zo'n fijn weer en dan heb ik zelf ook weinig zin
Ik heb Isis net op het speelkleed van Playgro gelegd, dat was al een hele tijd geleden dat ze daar op had gelegen. En leuk dat ze het vond! Zo neergelegd dat ze met haar voet tegen de speelboog aan kon schoppen en de beestjes dus gingen bewegen boven haar hoofd. Zo leuk om te zien hoe ze aan het kraaien van het lachen was Smelt!
Zo de badkamer is klaar. wel in 10 delen omdat levi steeds begon te krijzen van de krampen. Echt zielig. Hoop dat hij snel een poepluier heeft. Wil alleen maar bij mama. valt hij in slaap, leg ik hem weg en weer huilen... Ga wel iedere dag naar buiten, al is het alleen maar even de hond uitlaten.
@kaatje als levi moeite heeft met poepen en krampjes heeft is het misschien een optie om op comford over te gaan of een mengel van gewoon en comford had ik bij rene ook die poepte keuteltjes was net een konijn en de comford hielp goed.
Naar buiten gaan: ik probeer elke dag naar buiten te gaan, maar dit lukt niet altijd. Hulp van hubbie: Chris helpt echt goed mee. Hij werkt uiteraard weer, dus daarom doe ik wel meer maar dat is logisch. Maar hij doet bijvoorbeeld altijd de laatste verschoning en voeding zodat ik op tijd naar bed kan. Ik doe altijd de eerste verschoning en voeding, ook als hij vrij heeft. De rest van de verschoningen en voedingen verdelen we een beetje. Knuffelen doen we allebei héél graag en héél veel! Qua huishouden doe ik bijna alles, maar dat vind ik nu ook logisch aangezien ik nog verlof heb. Als ik straks ook weer aan het werk ben, zullen we weer het een en ander verdelen.
Wupje, een babyhuisje is een van oorsprong Gronings gebruik. Hier in de buurt heeft een huisarts het ontwikkeld in de jaren dertig van vorige eeuw volgens mij. Het is een soort veredeld konijnenhok , met gaas ervoor en verder van hout. Er ligt een matrasje in wat je gewoon kunt bedekken zoals een ledikantje. De grootte is ook ongeveer als van een ledikantje. De theorie erachter is dat baby's veel te weinig buitenlucht krijgen. Op deze manier kunnen ze eigenlijk het hele jaar door buiten liggen, als je ze maar goed genoeg inpakt met dekentjes en warme kleren kan het zelfs in de winter. Mijn ouders hebben er eentje voor ons gehuurd. Ze heeft er niet veel in gelegen nog tot nu toe maar vandaag was het hier zulk prachtig weer dat het heel goed kon. Je ziet ze ook steeds meer op kdv's. Het bedrijf waar mijn ouders hem gehuurd hebben zit in Saaxumhuizen, waar mijn ouders ook wonen. Dat bedrijf heeft ongeveer 750 huisjes in de verhuur door het hele land. Het wordt steeds populairder. Ik heb er als baby zelf trouwens ook in eentje gelegen. Het bedrijf heeft ook een website: www.lutjepotje.nl waar je meer info kunt vinden. Ik probeer wel elke dag met Isis de deur uit te gaan, wandelen, of in het babyhuisje dus, of naar de winkel bijvoorbeeld.
In het begin was ik er echt op gebrand om elke dag eruit te gaan. Maar sinds ik uit het ziekenhuis kwam (4e week) was ik zo moe dat het er vaak niet van kwam. Was ik al blij als ik met de auto weg kon en mijn boodschapjes weer binnen had... En als ik kraamvisite krijg is de dag vaak zo snel om. Huis aan kant maken, visite ontvangen, tussendoor voeden en andere zorgdingetjes, en dan is het alweer avond. Ik voel me daar ook wel schuldig over. Maar vandaag ben ik toch naar buiten geweest. Gelukkig, het was hier wel aardig weer vanmorgen.
Ik reken boodschappen doen (met de auto) met Isis ook als 'de deur uit gaan', al heeft ze dan niet echt veel buitenlucht inderdaad...
Azeb ik wist helemaal niet dat zo'n huisjes er waren! Wel handig idd,zeker als je zelf in de tuin aan het werken bent. Ik moet zelf ook echt eens proberen om elke dag naar buiten te gaan. Ik zorg er in elk geval wel voor dat zijn kamertje elke dag frisse lucht krijgt als hij beneden in de box ligt. En vandaag heb ik alle huishoudelijke klusjes gedaan dus dan kan ik morgen mooi even naar buiten...als het weer het toelaat. Ik heb net de Regenboogrekening van de Rabobank aangevraagd. Morgen nog de kerk bellen om het dopen te regelen, dan kan er weer wat van mijn lijstje af 8) Heerlijk toch als baby's even lekker slapen
Levi heeft gepoept Mijn moeder kwam met de tip om babyolie aan een wattenstaafje na binnen te brengen. 5 min later kwam het los.is nog niet alles maar lucht iig op.
@kaatje oh wat zielig. dan kunnen ze zo hard huilen en pijn hebben. geef hem maar een knuf van mij. oh ja de kinderliedjes zijn niet goed door gekomen. zou je het nog een keer willen proberen heb alleen het laatste deel ontvangen. GO LEVI ik doe altijd wat olijfolie en tempraturen zelfde werking. @wupje zodra het lekker is ga ik meestal wel ff naar buiten ook al is het en boodschapje. als het slecht is probeer ik tussen de buien door, maar soms heb ik ook geen zin hoor. hier geweldig gelachen. heb nog last van mijn hormonen geloof ik. ging net boodschappen doen en was onderweg naar huis en had al zo´n sterk gevoel dat ik iets vergat. en ja hoor kijk onder in de wagen en geen booschappen. had ik alle boodschappen laten liggen dus kon weer terug haha heb me rot gelachen en de mensen daar ook toen ze me met gio binnen zagen komen. haha de hormonen zeker. dus gio heeft genoeg frisse lucht gehad vandaag.
Heb net een rode mini monkey besteld. Hoop hem aan het einde van de week in huis te hebben! Hebben jullie nog ervaringen met de mini monkey?
hoi, nou eindelijk een babygym kunnen vinden die ik leuk vind, besteld en dan gebruiken we die mooi voor 5 dec, haha alsof ze er al iets van zou snappen. @kaatje zielig is dat he, geef hem maar een dikke knuffel. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@jale wij hebben een mini monkey nog niet veel gebruikt maar wat ik hem nu heb gebruikt vond robin het heerlijk liggen.