September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Femke slaapt vanmiddag toch weer wat onrustiger...zometeen naar de osteopaat, ik ben echt heel erg benieuwd.
    hebben de meiden die er ook geweest zijn goede resultaten?

Buiten: Femke komt hier eigenlijk elke dag wel een keer buiten, mee wandelen met de hond. Vanmiddag nog; neem ik haar lekker mee in de draagzak, kan ze mooi rondkijken.

@Jale, wij hebben ook een minimonkey, in het begin veel gebruikt, maar nu hebben we de babybjorn, bevalt beter omdat dat over twee schouder verdeeld is.

Dus als er iemand nog een minimonkey wil, die van ons mag weg.

@Kaatje, fijn dat Levi gepoept heeft!

@Elise, hihi wat een bak met de boodschappen!

@Wupje, fijn dat het vandaag weer beter gaat met Kyano!

Tot later!

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Paar dagen niet echt tijd gehad om te lezen en schrijven. Sara is 2 nachtjes bij mijn ouders gaan logeren, zodat papa en mama lekker naar de sauna en naar een verjaardag konden. Beviel ons prima! Was wel heel blij om haar zondagochtend weer te zien.

Mijn moeder belde net op dat ze Sara alweer miste... maar gelukkig voor haar gaat ze eerste weekend van december ook logeren, want dan hebben wij vriendenweekend in de Ardennen.

Vandaag bij CB geweest. Alles was prima! Wel waren de 2e prikjes weer zielig... zo hard huilen. Maar nu ligt ze weer lekker te slapen. Vorige keer had ze er geen last van, hoop deze keer ook niet.

Ga nu even wat bijlezen...

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    HELPPPPPPPPPPPPP ik zit samen met een muisje 9gevangen door de kat) opgesloten in de pc kamer :( ik zorg op deze manier dat de katten hem niet weer gaan pakken. Mannetje komt binnen nu en 10 minuten thuis dan kan hij de muis bevrijden :D hoop dat hij er snel is [-o<

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi ieeeeeeeee een muisje aah door de katten.

rijstebloem wie deed dit nou ook alweer door de flesjes heen en hoeveel?

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey dames

ben ik ook weer even..

naar buiten gaan we gaan elke ochtend samen met met moeder me broertjes en zusje naar school brengen , ook weer uit school halen.
    Smiddags doe ik boodschappen en als ze dan wakker is neem ik haar mee.Als ze slaapt laat ik der thuis.
    Ook ga ik 1x per week met der zwemmen , we gaan er dan op de fiets naar toe.
    Dus ze komt eigenlijk wel elke dag een keer buiten.

Jaimy heeft sinds gistere haar duimpje ontdekt :confused:
    Ze krijgt hem nog niet helemaal god te pakken maar wel steeds beter.
    Ik denk dat ik haar lekker laat doen want ik denk dat ze er uiteindelijk veel beter mee inslaapt als met een speentje.
    En ehh.... het ziet er ook wel schattig uit :oops:

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haaaiiiii!
    wat is het rustig hier zeg?!
    Roshi een muis :confused:
    HIHI ik ben vollop aan het kerst inkopen .. zo leuuukkk! vanaf volgend jaar doe ik aan de sint!
    hubbie had er al helemaal zin in om als sinterklaas aan et raam te kloppen! maar nu snapt ze dat toch nog niet!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    IrisB: wat leuk, zo´n oefendag hihihi. Snap dat het voor jou ´inhouden´ betekent. Maar WoW heelt je wonden wel...

Lola: oei wat een dag gisteren

Anno: fijn, geen tandpijn meer...

Tweety: wat doet robin het goed joh

Missyzuilen; ze gaan soms ook steeds minder slapen overdag, hou daar rekening mee he? Julian slaapt weinig overdag

Kaatje: wat zielig, die krampjes...

Roshi: whahahah een muis..

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Miracle: michelle probeert ook te duimen, maar die "verliest" ze vaker uit haar mond weg waardoor ze op haar knuistje sabbelt.. en die komt kennelijk niet genoeg in haar mondje en dan zet ze het op een GILLEN! dan toch maar het speentje!

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @lindaa: Jaa , zo gaat dat hier ook.
    En dan geef ik haar ook toch maar het speentje.
    Alleen na een paar minuutjes gooit ze die eruit en sabbelt ze verder op der handje/duimpje

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn dag is prima verlopen. Na de ochtendvoeding Julian bij Gijs gelegd en vertrokken. Was op tijd op mijn werk.
    Rond half 11 gekolfd, gelijk anderhalve fles. De volgende beurt liep wat uit, uiteindelijk rond half 3 pas. Toen 1 flesje. De laatste thuis gedaan. Paar drupjes maar want Julian werd wakker voor voeding.

Werken viel me reuze mee :)
    Zal woensdag wel iets lastiger worden... met KDV
    GIjs heeft het prima doorstaan. Had hem wel gewaarschuwd voor bedorven voeding en ook hier een rare smaak. DUs weggegooid en reserve gepakt. BEdankt voor die tip jekkia, had gijs gezegd van te voren ook te proeven.Ik denk dat ik de voeding toen te lang buiten de kk heb gehad ofzo... of langer dan 24 uur voor invriezen.

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Fotoreportage gehad. Was erg leuk. Hebben de proefdrukjes gehad. Maar ze moeten nog bewerkt worden. Als we uitgekozen hebben welke foto we willen voor de kerstkaarten dan vergroot hij die uit en die komt dan in de etalage.

Vanmorgen met Sophie naar het ziekenhuis geweest. Eerst een echo gehad met de assistentes. Daarna arts erbij en nog eens met de echo gekeken. Maar de arts twijfelde of het wel goed was met haar heupjes. Dus nog een foto gemaakt. Morgen tussen 1630 en 1830 worden we gebeld met de uitslag. Dus duimen maar!

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @ Ingeltje: fijn dat je dag goed is gegaan!
    @ Funnyme: oh ik zal duimen meid! ik moet 1 dec ook met michelle, hoop ook dat dat goed zal zijn!

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haha ja hier ook.. loop dan voor mijn gevoel wel 10x in 5 min. naar haar toe om die speen erin te drukken hahaha!

14. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ funny me, ik ga duimen voor je dat de heupjes van sophie goed zijn.

MOrgen ga ik ff lekker shoppen in de stad voor me eigen. Heb nu wel veel broeken, maar wil ff wat shirtjes erbij, die okbeetje handig zijn emt de bv.

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ingeltje, gelukkig is het goed gegaan!
    Hoezo, bedorven voeding? Dat gesprek heb ik even gemist. Wanneer is je voeding bedorven dan?
    Funnyme, hoe is het afgelopen met het hartje van Anna? Heb ik dat gemist (kan, ik heb niet alles bijgelezen) of is het nog niet bekend?
    duimzuigen: Isis kan dat ook steeds beter, maar krijgt het ook nog niet voor elkaar om hem erin te houden. Gaat in haar slaapzakje met die dikke (opgerolde) mouwen nog extra moeilijk ook :(. Ik vind het wel leuk als het haar lukt, maar dat komt vast vanzelf.
    Groetjes!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @lindaa: haha , heel herkenbaar. Hier ook zo :)

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funnyme hier wordt ook geduimd voor de heupjes van sophie.

wat is het stil hier is iedereen druk met de beebjes bezig?

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Vraagje he: Weten sommige van jullie al wanneer jullie je kleintjes de eerste fruithapjes e.d gaan geven ?

Gewoon nieuwsgierigheid , ik weet het zelf nog niet.
    Jaimy doet het nml nog super op alleen de BV (en dan die paar hapjes johannasbroodpitmeel)

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Het is stil hier.....

Vanavond met Femke naar de osteopaat geweest. Een erg fijne, rustige en bekwame man.
    De dikke darm bleek een probleem te zijn evenals haar achterhoofd. Dit was allemaal te verklaren vanuit de bevalling en zwangerschap. Achterhoofd: Doordat ze ruim 14 weken vast heeft gezeten in mijn bekken met haar hoofdje, dit kan ook het moeilijke slapen verklaren omdat daar het zenuwcentrum zit. Dikke darm: omdat Femke niet meteen gehuild heeft na de geboorte, omdat ze even in nood was, hebben haar organen niet genoeg ruimte gekregen door die eerste ademteug. En dat verklaart de darmkrampjes weer.
    Dus hij dit nu allemaal losgemaakt en zouden eigenlijk al snel resultaat moeten zien. Over drie weekjes moeten we een keer terug komen om het te laten checken en daarna is het wsl goed. Dus ik ben erg benieuwd. Ben nu bij mijn ouders, en daar ligt ze nu klaarwakker in de wipstoel....morgen kon het ook nog ff naweeën zijn van de behandeling, maar dan....hihi ben benieuwd!

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    kyani ga ik denk geven met 5maandjes.
    Nu krijgt ze soms van opa af en toe een paar druppeltjes van een peer of sinnasappel of manderijn. Ze vind dit heerlijk! En kon geen kwaad zegt het cb. had ff gevraagt

Deel Deze Pagina